Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Janmar skrev (1 time siden):

Nå har sekten begynt å si til Shehed at nok er nok og at hun burde blitt fordi tenk hvordan Isabel har det nå? Seriøst de må skjerpe seg. Kommenterer aldri her inne. Men RS har et usunt forhold til Isabel. Tenk hvordan Shehed har det. Er henne det er synd på! 

Denne sekten består av hjernevaskede elsklinger som ikke ser skogen for bare trær og har totalt mistet gangsynet.

At de støtter I viser bare hvor iskaldt, kynisk, manipulerende,egoistisk osv osv hun har lært dem opp til å være. 

Derfor er det livsfarlig å sette sånne som I på pidestall.  

Eneste grunnen til at hun "eeeelsker" disse folka er fordi de gir henne penger og sympatierklæringer i massevis. Ellers gir hun blaffen I dem. 

Om I evner å ha det vondt nå så er det så fortjent!

Shehed som tok dette på en voksen måte, trenger støtte.  Absolutt IKKE Isabel og mora. De.må virkelig skamme seg kraftig 

  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså hjelp 🙈 ref. det siste hun har lagt ut. For det første klarer hun vri historien - at hun lot krangelen ligge ute uten å slette den til at HUN TOK ANSVAR. Så klarer hun å "nevne" at en bekjent av Shehed ikke syns dette var noe ille OG så forteller hun at Shehed akkurat har gjort noe veldig alvorlig mot Sidra. Altså hvordan i svarte tror hun at hun kan slokke en brann med å kaste bensin på bålet? Herregud Isabel, nå må du logge av og lukke igjen nebbet ellers vil dette såret aldri gro. Men ja, jeg skjønner jo at pengene antakelig renner inn nå og at du melker tragedien. Snakk om å ha solgt sjela si altså. 

  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)
Carrot skrev (4 timer siden):

nå har jo veldig mange i denne tråden diagnostisert henne med behov for lege og psykolog i lange tider og hun har i følge poster her inne selv sagt hun tar medisiner osv, så hvor kommer dette behovet fra å tråkke ennå mer på noen som så tydelig viser at det er psykisk uhelse på gang ved å fortsette negativiteten? Og i allefall når den som gjør det så tydelig følger for å få informasjon å bruke mot personen? Jeg skjønner ikke behovet, fasinasjonen eller tidsbruken på noen man ikke liker? 

Men klarer ikke du å se at dette var vel lovlig betimelig timing ? Første snapp som omtrent kommer opp etter alt dette stygge er offerkort og stakkars meg. Nå er det vist så veldig synd på lille Shiroq at psykolog foruten om nett også må til.

Men ikke når følgerne har sagt det til henne i et par år nå ?? Nei nei , da holdt det i massevis med denne psykologen som hun liksom har på nett en gang i uken eller hva det er hun sier.

Psykisk uhelse er ikke noe jeg unner noen, MEN hun er fremdeles villig til å selge både sjel og i dette tilfellet søster for penger ! At du ikke ser det er mer fascinerende for meg.

Å siden du snakker om tidsbruk å du forstår det ikke, kan du forklare meg din tidsbruk og fascinasjon av oss andre her inne da ? For den forstår virkelig ikke jeg ?

Liker eller ikke liker  , hva er forskjellen for deg ? Må man like alle for å føle at man kanskje har litt ansvar for at skruppelløse mennesker blir satt litt på plass ?
Hun er ikke hevet over noen andre av oss, som til daglig må stå til rette for alt vi eventuelt gjør galt.

Enielte følgere fremstiller henne som en så unikt skjør  ting at hun bør begynne å produsere bobleplast som dere alle kan kjøpe å pakke henne inn i. 
 

 

Endret av Tenkeselv
Feilstaving
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
vilas skrev (25 minutter siden):

Har ikke tro på at I har vært hos psykolog idag. Hva i himmelens navn skulle han ha gjort med henne i denne situasjonen? D trengs lang tids behandling om d foreligger en kronisk angstlidelse. Det mener jeg ikke finnes, når vi har sett det meste som I har deltatt på. Stått foran noen i Bjørvika undertøy og "messet", nettopp vært i bryllup og danset. Er ute på restaurant el drikker matcha/kaffe på div utsalgssted. Nei I slutt nå ....

Den "angstlidelsen" blir i hvertfall ikke bedre av en inaktiv kropp som pumpes full av koffein og sukker. Nervesystemet der må jo være i helspenn, og mistolker nok mange signaler. 

  • Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Natu skrev (3 minutter siden):

Altså hjelp 🙈 ref. det siste hun har lagt ut. For det første klarer hun vri historien - at hun lot krangelen ligge ute uten å slette den til at HUN TOK ANSVAR. Så klarer hun å "nevne" at en bekjent av Shehed ikke syns dette var noe ille OG så forteller hun at Shehed akkurat har gjort noe veldig alvorlig mot Sidra. Altså hvordan i svarte tror hun at hun kan slokke en brann med å kaste bensin på bålet? Herregud Isabel, nå må du logge av og lukke igjen nebbet ellers vil dette såret aldri gro. Men ja, jeg skjønner jo at pengene antakelig renner inn nå og at du melker tragedien. Snakk om å ha solgt sjela si altså. 

Denne dama bør stoppes !!

Det må uten tvil være noe alvorlig galt med henne. 

Tenk å synke så lavt

 

  • Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
29 minutter siden, vilas said:

Har ikke tro på at I har vært hos psykolog idag. Hva i himmelens navn skulle han ha gjort med henne i denne situasjonen? D trengs lang tids behandling om d foreligger en kronisk angstlidelse. Det mener jeg ikke finnes, når vi har sett det meste som I har deltatt på. Stått foran noen i Bjørvika undertøy og "messet", nettopp vært i bryllup og danset. Er ute på restaurant el drikker matcha/kaffe på div utsalgssted. Nei I slutt nå ....

Justere medisinering, lyttet til henne, snakket med henne, få henne til å reflektere, utrede, gi råd, tips til selvhjelp.. altså mye man kan gjøre for en person i den situasjonen. 

  • Nyttig 1
Skrevet
Othelia08 skrev (1 time siden):

Jeg syns det er så merkelig hvordan alle har så jævlig mye sympati for lille shirog, men er utrolig kalde og kritiske mot Shehed når begge har den historien de har. Er det fordi S ikke bruker det for å sanke medfølelse og omsorg fra fremmede på internett? Eller fordi hun ikke drar det opp vanskelig barndom som en unnskyldning for oppførsel og valg hun tar? Helt bak mål hele greia 

Alle som får delt sin melding der inne nå i disse dager burde skamme seg ved å få vist sitt navn.

  • Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Snuppa82 skrev (1 minutt siden):

Justere medisinering, lyttet til henne, snakket med henne, få henne til å reflektere, utrede, gi råd, tips til selvhjelp.. altså mye man kan gjøre for en person i den situasjonen. 

Man kan ikke tvinge folk til å hjelpe seg selv....  I vil bare ha raske løsninger, ikke gjøre en faktisk jobb med seg selv. 

  • Nyttig 3
Skrevet
AnnaLovise skrev (1 minutt siden):

Man kan ikke tvinge folk til å hjelpe seg selv....  I vil bare ha raske løsninger, ikke gjøre en faktisk jobb med seg selv. 

Så da justeres medisinen. Noe legges til eller tas ifra. 

Skrevet

Hun sier de er en dysfunksjonell familie. Er det ikke da greit å bare logge av for alltid. Hun lever i en fantasiverden om en lykkelig familie. En familie som fosterfamilien, kanskje? Også er det hun selv som roter det til for så å rante om de andre som akkurat har vært uvenner. Snakk om å holde liv i det dysfunksjonelle. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Tenkeselv skrev (17 minutter siden):

Men klarer ikke du å se at dette var vel lovlig betimelig timing ? Første snapp som omtrent kommer opp etter alt dette stygge er offerkort og stakkars meg. Nå er det vist så veldig synd på lille Shiroq at psykolog foruten om nett også må til.

Men ikke når følgerne har sagt det til henne i et par år nå ?? Nei nei , da holdt det i massevis med denne psykologen som hun liksom har på nett en gang i uken eller hva det er hun sier.

Psykisk uhelse er ikke noe jeg unner noen, MEN hun er fremdeles villig til å selge både sjel og i dette tilfellet søster for penger ! At du ikke ser det er mer fascinerende for meg.

Å siden du snakker om tidsbruk å du forstår det ikke, kan du forklare meg din tidsbruk og fascinasjon av oss andre her inne da ? For den forstår virkelig ikke jeg ?

Liker eller ikke liker  , hva er forskjellen for deg ? Må man like alle for å føle at man kanskje har litt ansvar for at skruppelløse mennesker blir satt litt på plass ?
Hun er ikke hevet over noen andre av oss, som til daglig må stå til rette for alt vi eventuelt gjør galt.

Enielte følgere fremstiller henne som en så unikt skjør  ting at hun bør begynne å produsere bobleplast som dere alle kan kjøpe å pakke henne inn i. 
 

 

:applaus:

  • Hjerte 1
Skrevet

Det kom i alle fall ekte vare på snappen hennes i dag. Ikke skuespill og hun tar på seg all skyld. Det står det respekt av. 

  • Liker 1
Skrevet
AnnaLovise skrev (9 minutter siden):

Man kan ikke tvinge folk til å hjelpe seg selv....  I vil bare ha raske løsninger, ikke gjøre en faktisk jobb med seg selv. 

Hun burde vært tvunget til å legge fra seg tlf i laaaang tid fremover og skaffe seg den hjelpen som trengs for å kanskje ha et håp om å komme seg inn og se virkelighetens verden. Der samme gjelder mora.

Hun er helt ute å kjøre og kan på ingen måte bruke angst og medisiner som unnskyldning. 

Hun er direkte ondskapsfull og grusom.

De som forguder henne og støtter henne trenger kanskje hjelp de også. 

Ingen normale mennesker ser forbi sånn forferdelig oppførsel og heier på det 

 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Sveits35 skrev (3 minutter siden):

Det kom i alle fall ekte vare på snappen hennes i dag. Ikke skuespill og hun tar på seg all skyld. Det står det respekt av. 

Der er jeg litt mer på at hun syns synd på seg selv,krokodille tårer,Det offer kortet ryker det av. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Natu skrev (33 minutter siden):

Altså hjelp 🙈 ref. det siste hun har lagt ut. For det første klarer hun vri historien - at hun lot krangelen ligge ute uten å slette den til at HUN TOK ANSVAR. Så klarer hun å "nevne" at en bekjent av Shehed ikke syns dette var noe ille OG så forteller hun at Shehed akkurat har gjort noe veldig alvorlig mot Sidra. Altså hvordan i svarte tror hun at hun kan slokke en brann med å kaste bensin på bålet? Herregud Isabel, nå må du logge av og lukke igjen nebbet ellers vil dette såret aldri gro. Men ja, jeg skjønner jo at pengene antakelig renner inn nå og at du melker tragedien. Snakk om å ha solgt sjela si altså. 

Reagerte på det samme. At hun selv ikke klarte å tenke at hun skulle slette da hun våknet på morgenen er også ille. Selv det drar hun jo over til å være Shehed sitt ansvar fordi Shehed ikke sa at hun skulle slette det. Hun kunne slettet det og forklart at dette ble feil å dele og noe hun ikke burde postet med en gang hun våknet. Neida, lot det stå fordi ingen sa hun skulle slette. Har hun ikke hjerneceller til å tenke dette selv? Hva? Jo mer hun jabber om dette nå jo mer feil og verre blir det. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Sveits35 skrev (16 minutter siden):

Det kom i alle fall ekte vare på snappen hennes i dag. Ikke skuespill og hun tar på seg all skyld. Det står det respekt av. 

Hun genererer til Oscar for det skuespillet der. Falskt som f...

Både hun og mora gjør ALT i sin makt for å ro seg i land med alle midler de kan finne på fra a til å. 

Idioti på høyt plan 

Livredde for å miste følgere nå når de har vist for "hele verden " hvem de virkelig er.

Det er såååå patetisk at hjelpes 

Endret av loveanimals
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
47 minutter siden, AnnaLovise said:

Man kan ikke tvinge folk til å hjelpe seg selv....  I vil bare ha raske løsninger, ikke gjøre en faktisk jobb med seg selv. 

Det vet du jo ikke, hvorvidt hun jobber med seg selv. Mye å ta tak i, mye blir kanskje aldri bra. Noe må man lære seg å leve med. Hva hun og psykolog gjør vet vi heldigvis ingenting om, det bør fortsette å være privat. 

Skrevet
33 minutter siden, Sveits35 said:

Det kom i alle fall ekte vare på snappen hennes i dag. Ikke skuespill og hun tar på seg all skyld. Det står det respekt av. 

Syns også hun har lagt seg flat og unnskyldt, det sier jo Shehed også var genuint fra dem. Den unnskyldningen hun fikk privat også, samt hun var glad for unnskyldning Isabel la ut. Jeg reor hun skjønner hun dreit seg ut så det sang. 

Shehed har tatt det veldig voksent og modent, bedre enn mange her inne som ikke engang var en del av det. Nå ber Shehed om at folk går videre,  så da kan man jo respektere det og, siden hun ikke ønsker det blir større. Er jo frivillig å følge hvis man ikke orker "de folka"

Skrevet
Snuppa82 skrev (1 time siden):

Justere medisinering, lyttet til henne, snakket med henne, få henne til å reflektere, utrede, gi råd, tips til selvhjelp.. altså mye man kan gjøre for en person i den situasjonen. 

Var vel kun legebesøk i dag, og time til psykolog på søndag 

Skrevet
3 minutter siden, missprincess said:

Var vel kun legebesøk i dag, og time til psykolog på søndag 

Hun sa no at hun skulle til begge deler 🤷‍♀️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...