Heike m72 Skrevet 2 timer siden #35741 Skrevet 2 timer siden refill skrev (17 minutter siden): De lå alle i sengen til Isabel. Og i hvertfall mor og Isabel på sovemedisiner. Ble postet hos Isabel. Isabel begynte med "hvem er favorittbarnet, sant det er meg" ol. Så bekreftet vel moren den. Og Shehed sa at hun syntes det ikke var så kjekt å høre hele tiden, mens Isabel nok tok litt lettere på det og "det er ikke hele tiden", mens Shehed sa at det var oftere enn Isabel visste (altså uten at Isabel spurte). Så ble det vel litt roing da de innså at Shehed ikke syntes det var humor. Moren fortalte vel at hun ikke hadde satt Shehed "på døren til (?)" sånn som en eller annen i familien ønsket, og hun ville egentlig ikke ha flere barn (?), så da hun var gravid med Isabel hadde hun bedt til Gud om å ta vekk barnet om det ikke var et barn som ble som en engel for dem" elns. Norsken hennes er ikke 10/10 så andre kan ha oppfattet ting annerledes. Isabel responderte vel med at hun var en "engel for familien" pga pengene/suksessen. Også ble det snakk om penger, og Shehed sa at hun syntes de var for opptatt av penger og det materialistiske. At jul og eid bare handlet om penger og ikke samvær. Så presterer moren å klage over at det bare er Isabel som gjør ting for henne/gir henne ting. For hun vil ha gaver. Shehed påpekte at hun hadde hjulpet henne med praktiske ting. Og moren spurte vel også når de andre ungene skulle gi henne "månedslønn". Andre kan sikkert tilføre, eller korrigere. Jeg så det litt med "halvåpne ører" for jeg syntes ærlig talt det var ganske triggende å se på. Men det var vel de store linjene. ---- I går, på morens bursdag, var det forøvrig tydelig at det var dårlig stemning mellom Shehed og mor. Rami prøvde å "mekle". Moren ville at Shehed skulle komme til henne, men hun nektet og sa "du bør komme til meg". Da later moren som hun går mot henne med åpne armer, er tydelig "tøysete", og bumper Shehed med magen sin. Hun gir Shehed en "tulleklem" (i mine øyne) etterpå som ikke er inderlig, men sånn du gir når noen er "fornærmet på liksom" og begge to skal liksom le etterpå. Shehed var bare over it i blikket. @MissSkog siden du og lurte Det ble ganske opphisset stemning og både mor og Isabel sitt fokus var hele tiden at det var Isabel som gjorde mest og ga mest penger og derfor var favoritten. Moren er jo helt elendig til å ordlegge seg også og hun var ille. Hun fikk Shehed til å føle seg lite verdt og at hun ikke bidrog med noe. Da tenker jo moren kun penger, penger, penger. Ikke tjenester som handling av mat, tolking og ordne andre praktiske ting som Shehed prøvde å få fram at hun gjør for moren. Noe gikk på arabisk også og det hadde bare eskalert mer etter at Isabel slo av kamera. Shehed var også såret for at Isabel delte denne opphetede diskusjonen. 4 2
Kjerringrokk Skrevet 2 timer siden #35743 Skrevet 2 timer siden Eg ble mest sjokkert over mora, eg opplever henne som skikkelig grådig og totalt uten ansvar for noe av det hun sier og gjør. Det startet nok som humor men det eskalerte etter det stygge mora sa, hvor er blomstene mine, månedslønn.... hva faen! Hun kjøper truser som om det var engangsbruk, kjøpe kjøpe! Et barn skal aldri måtte føle seg som siste valg. 4 7
princesspeaches Skrevet 2 timer siden #35744 Skrevet 2 timer siden Blir seriøst dårlig av hvor mye hat dere har mot Isabel og familien. Hvor har dere lært at det er ok å snakke så stygt om andre? Forstår meg ikke på denne gruppen i det hele tatt. Kritikk hadde vært greit. Men dette er ikke kritikk. Er opriktig hat fra dere alle. Og ekstremt hat, med litt rasisme fra flere av dere også. Helt ærlig, så burde dere skjemmes. Mine andre meldinger fra igår ble slettet, så tipper denne også blir det. Men måtte si ifra. Syntes absolutt ikke noe av dette er greit gjort av dere. Hva gjør dere så perfekte? 2 2
Tears in heaven Skrevet 2 timer siden #35745 Skrevet 2 timer siden (endret) Kønn skrev (På 24.6.2026 den 1.45): Mange er slik. Kulturen er slik. Penger, penger og atter penger. De barna som gir mest penger er favoritt. Det er et tankesett som er vanlig for mange fra Midtøsten. Også i Bosnia (Europa). Det handler om islam. Isabel er ikke muslim, men kompenserer med rikdommen sin. Så hun er favoritten. Har skrevet det før, men det mor datter forholdet er usunt. Jeg vil si at IR viser narrsisistiske trekk.Hun lager dramaet og latterliggjøre søsteren, når hun reagerer.Moren er ikke noe bedre. Hun oppfører seg som klovn for at folk skal le,blir så påtatt og falskt. Forholdet mellom IR og Moren er destruktivt og de nærer av hverandre.tenker ting er verre enn det vi var vitne til,bak lukkede dører. kun toppen av isberget vi fikk se.Fasaden til IR har raknet fullstendig og lykke til med å komme seg ut av den kneika. Endret 2 timer siden av Tears in heaven 3 6
Tears in heaven Skrevet 2 timer siden #35746 Skrevet 2 timer siden (endret) princesspeaches skrev (19 minutter siden): Blir seriøst dårlig av hvor mye hat dere har mot Isabel og familien. Hvor har dere lært at det er ok å snakke så stygt om andre? Forstår meg ikke på denne gruppen i det hele tatt. Kritikk hadde vært greit. Men dette er ikke kritikk. Er opriktig hat fra dere alle. Og ekstremt hat, med litt rasisme fra flere av dere også. Helt ærlig, så burde dere skjemmes. Mine andre meldinger fra igår ble slettet, så tipper denne også blir det. Men måtte si ifra. Syntes absolutt ikke noe av dette er greit gjort av dere. Hva gjør dere så perfekte? Hvis du skal være med å diskutere,så må du holde deg for god til bruker debatt. Det som folk diskuterer er hvordan IR og Moren var mot søsteren.Det handler ikke om rasisme eller hat.Grunnen til at dine meldinger ble slettet er at du brøt regelen ang bruker debatt,gjelder for alle den regelen. Du er rapportert. Endret 1 time siden av Tears in heaven 11
Anonym9302 Skrevet 1 time siden #35747 Skrevet 1 time siden princesspeaches skrev (16 minutter siden): Blir seriøst dårlig av hvor mye hat dere har mot Isabel og familien. Hvor har dere lært at det er ok å snakke så stygt om andre? Forstår meg ikke på denne gruppen i det hele tatt. Kritikk hadde vært greit. Men dette er ikke kritikk. Er opriktig hat fra dere alle. Og ekstremt hat, med litt rasisme fra flere av dere også. Helt ærlig, så burde dere skjemmes. Mine andre meldinger fra igår ble slettet, så tipper denne også blir det. Men måtte si ifra. Syntes absolutt ikke noe av dette er greit gjort av dere. Hva gjør dere så perfekte? Jeg er enig i at mye av kritikken på nettet kan bli unødvendig stygg og personlig. Samtidig mener jeg at det er helt legitimt å diskutere og kritisere det man selv velger å vise frem offentlig. Når en person stadig fokuserer på penger, luksus, hva ting koster og en veldig eksklusiv livsstil, så vil folk naturlig nok reagere på det. For meg handler det ikke om misunnelse eller hets, men om at hun fremstår ganske selvopptatt og veldig opptatt av status og materiell suksess. Når man har så stor påvirkningskraft, synes jeg det er naturlig at folk også stiller spørsmål ved hvilke verdier som formidles. Kritikk er ikke det samme som å snakke drit – det kan også være en helt legitim reaksjon på det innholdet man velger å dele. 5 4
Heike m72 Skrevet 1 time siden #35748 Skrevet 1 time siden (endret) princesspeaches skrev (32 minutter siden): Blir seriøst dårlig av hvor mye hat dere har mot Isabel og familien. Hvor har dere lært at det er ok å snakke så stygt om andre? Forstår meg ikke på denne gruppen i det hele tatt. Kritikk hadde vært greit. Men dette er ikke kritikk. Er opriktig hat fra dere alle. Og ekstremt hat, med litt rasisme fra flere av dere også. Helt ærlig, så burde dere skjemmes. Mine andre meldinger fra igår ble slettet, så tipper denne også blir det. Men måtte si ifra. Syntes absolutt ikke noe av dette er greit gjort av dere. Hva gjør dere så perfekte? Nå diskuterer vi en lang story der Isabel og moren behandler Shehed veldig dårlig. De viste virkelig hvordan de er. Om du ikke har fått med deg den storyen og er interessert i å snakke om det den handlet om må du nesten finne på noe annet. Det de deler er nemlig ganske høyaktuelt å diskutere i en tråd om Isabel Raad. Endret 1 time siden av Heike m72 2 7
agent Skrevet 1 time siden #35749 Skrevet 1 time siden (endret) Nå jobbes det Endret 1 time siden av agent 6
Hatsumomo Skrevet 1 time siden #35750 Skrevet 1 time siden agent skrev (14 minutter siden): Nå jobbes det Raadsquad er så pinlige..🙈 9
vilas Skrevet 1 time siden #35751 Skrevet 1 time siden Nobetterthanaman skrev (1 time siden): Er det noen som er rik i denne familien, så er det Shehed❤️ virker som hun har en kar som er genuint glad i henne, hu har føttene plantet, og virker til å leve et godt liv tross alt. Isabel har bare penger.. og bekreftelse fra mamma. Og Pimpen har tilgang på bankkortet til I, hele tiden. 2
Heike m72 Skrevet 1 time siden #35752 Skrevet 1 time siden agent skrev (19 minutter siden): Nå jobbes det 😁😁 Familietiden er over etter kort tid. Den ødela Isabel og Pimpen. Raadsquad altså 🙈 1 5
missprincess Skrevet 1 time siden #35753 Skrevet 1 time siden agent skrev (21 minutter siden): Nå jobbes det 😂😂😂 Det Rami trenger er ferie fra de damene . Go Rami 👍 5
Othelia08 Skrevet 1 time siden #35754 Skrevet 1 time siden agent skrev (24 minutter siden): Nå jobbes det Fortell meg hvilken lillebror i tidlig tjueårene som hadde valgt å henge med damene i familien over tur med en kompis🙄 Forventningen om at alle skal slippe alt for å holde Isabel (32 år btw) i hånda fordi hun ikke takler å være hjemme alene er sjuk 4 5
vilas Skrevet 1 time siden #35755 Skrevet 1 time siden loveanimals skrev (1 time siden): Det du sier her er helt sant. Isabel er egentlig "lutfattig" når det kommer til stykket. Hun er et klart bevis på at penger ikke gjør deg "rik" I tillegg har hun ingen villa til 47 mill. I har kun spyttet inn ca 19/20 mill ( d sa hun på tlf til Pimpen da hun fikk kjøpe villaen) og resten er lån. D er banken som eier villaen hennes, inntil hun har betalt ut den. 27/28 mill i lån. Slik d er til alle som har lån på bolig. 2 2
refill Skrevet 1 time siden #35756 Skrevet 1 time siden Altså jeg var i utgp enig i at Rami kunne blitt en dag eller to ekstra når alle omsider var samlet, men nå kan han jo like godt dra. Han trenger i hvertfall ikke være hjemme for støtte Isabel. Og Pierre har i hvert fall ingenting med det å gjøre. 3
vilas Skrevet 1 time siden #35757 Skrevet 1 time siden refill skrev (1 time siden): De lå alle i sengen til Isabel. Og i hvertfall mor og Isabel på sovemedisiner. Ble postet hos Isabel. Isabel begynte med "hvem er favorittbarnet, sant det er meg" ol. Så bekreftet vel moren den. Og Shehed sa at hun syntes det ikke var så kjekt å høre hele tiden, mens Isabel nok tok litt lettere på det og "det er ikke hele tiden", mens Shehed sa at det var oftere enn Isabel visste (altså uten at Isabel spurte). Så ble det vel litt roing da de innså at Shehed ikke syntes det var humor. Moren fortalte vel at hun ikke hadde satt Shehed "på døren til (?)" sånn som en eller annen i familien ønsket, og hun ville egentlig ikke ha flere barn (?), så da hun var gravid med Isabel hadde hun bedt til Gud om å ta vekk barnet om det ikke var et barn som ble som en engel for dem" elns. Norsken hennes er ikke 10/10 så andre kan ha oppfattet ting annerledes. Isabel responderte vel med at hun var en "engel for familien" pga pengene/suksessen. Også ble det snakk om penger, og Shehed sa at hun syntes de var for opptatt av penger og det materialistiske. At jul og eid bare handlet om penger og ikke samvær. Så presterer moren å klage over at det bare er Isabel som gjør ting for henne/gir henne ting. For hun vil ha gaver. Shehed påpekte at hun hadde hjulpet henne med praktiske ting. Og moren spurte vel også når de andre ungene skulle gi henne "månedslønn". Andre kan sikkert tilføre, eller korrigere. Jeg så det litt med "halvåpne ører" for jeg syntes ærlig talt det var ganske triggende å se på. Men det var vel de store linjene. ---- I går, på morens bursdag, var det forøvrig tydelig at det var dårlig stemning mellom Shehed og mor. Rami prøvde å "mekle". Moren ville at Shehed skulle komme til henne, men hun nektet og sa "du bør komme til meg". Da later moren som hun går mot henne med åpne armer, er tydelig "tøysete", og bumper Shehed med magen sin. Hun gir Shehed en "tulleklem" (i mine øyne) etterpå som ikke er inderlig, men sånn du gir når noen er "fornærmet på liksom" og begge to skal liksom le etterpå. Shehed var bare over it i blikket. @MissSkog siden du og lurte Ja jeg såg dette " bumpet" hun presterte som en " halv unnskyldning) til Shehed. Det var sååå stygt å se på. Jæv..... Utidige kjærringa. 1 5
Heike m72 Skrevet 47 minutter siden #35758 Skrevet 47 minutter siden Det har vært ganske stille fra dronning Isabel i dag. 4
Margaretth Skrevet 47 minutter siden #35759 Skrevet 47 minutter siden Har egentlig tenkt en god stund på at pimpen virker veldig umoden og at i burde løsrive seg mer fra henne for å få det bedre. 3
Margaretth Skrevet 44 minutter siden #35760 Skrevet 44 minutter siden Har alltid likt i men nå falt hun noen hakk i mine øyne 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå