Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
missprincess skrev (15 minutter siden):

Hva? Har ikke sett i dag. Drar hun hjem? Hadde faktisk gjort det samme. 

Hun er allerede hjemme i Norge. Bra hun drog når det ble som det ble.

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
missprincess skrev (17 minutter siden):

Hva? Har ikke sett i dag. Drar hun hjem? Hadde faktisk gjort det samme. 

Håper broren drar med Pierre også

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Heike m72 skrev (1 minutt siden):

Shehed er allerede hjemme i Norge. Synes oppriktig så synd i henne for det hun opplevde i Dubai. Godt hun har samboeren sin og Gucci.
 

Hjelper ikke å be hele familien til ferie i en villa til 47 millionerrrrrrr når man oppfører seg som en dritt mot både broren sin og søsteren sin. Håper Rami velger å dra til Thailand også! Isabel kan sitte der alene i villaen med den blåste moren sin.

Storesøster tilbake i Norge ja da kan jo Rami reise å inatt til Thailand .. hadde gjort det samme 

i sa jo hun bestilte flex billetter for man vet aldri med familien men ser ut som S samboer har betalt business billett om kan være han bet oppgradering 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Heike m72 skrev (3 minutter siden):

Hun er allerede hjemme i Norge. Bra hun drog når det ble som det ble.

Ja, hadde gjort det samme.  Føler så med Shehed 

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
rock&republic skrev (2 minutter siden):

Håper broren drar med Pierre også

Håper også Rami drar til Thailand.  

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
rock&republic skrev (21 minutter siden):

Skjønner henne godt og syns utrolig synd i henne

Skjønner henne også veldig godt. Hadde gjort det samme. Tror det ble 10 ganger værre når det ble delt på sosiale medier i tillegg. Man MÅ ikke filme alt. 

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Heike m72 skrev (5 minutter siden):

Hun er allerede hjemme i Norge. Bra hun drog når det ble som det ble.

Forsto også at etter de lå i sengen så hadde det vært mer diskuskjon mellom Shehed og moren. Når Shehed velger å dra så kan jeg bare tenke meg hva moren må ha sagt til henne, og ikke på en positiv måte. Blir nok lenge før Shehed drar på familieferie,  og det har jeg full forståelse for.  Bra at hun dro hjem 

  • Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 12
Skrevet
missprincess skrev (7 minutter siden):

Forsto også at etter de lå i sengen så hadde det vært mer diskuskjon mellom Shehed og moren. Når Shehed velger å dra så kan jeg bare tenke meg hva moren må ha sagt til henne, og ikke på en positiv måte. Blir nok lenge før Shehed drar på familieferie,  og det har jeg full forståelse for.  Bra at hun dro hjem 

Om jeg husker feil eller sa hun det ble værre etterpå off cam? 😢

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

At Isabel i går kveld delte meldinger fra RS om at hun ikke hadde grunn til å be Shehed om unnskyldning og at det ikke var så ille framsto egentlig bare som enda et slag i magen på Shehed. Det ble jo bare å gni det inn. Har Isabel sluttet å tenke helt. Er hun blitt så selvsentrert og ego? Den unnskyldningen hun kom med holder jo ikke. Å si at Shehed ikke tåler så mye er også helt tullete. Ingen skal tåle slik behandling fra egen familie.

  • Liker 7
  • Nyttig 23
Skrevet
smiiiley skrev (2 minutter siden):

Om jeg husker feil eller sa hun det ble værre etterpå off cam? 😢

Hun sa det ble enda verre. Det var jo ille nok det som ble postet.

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Stakkars Shehed. Glad jeg ikke så snappen. Men nå kan de bare sitte der de to!! Fy flate altså🥹🥹

  • Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet
smiiiley skrev (5 minutter siden):

Om jeg husker feil eller sa hun det ble værre etterpå off cam? 😢

I sa at det ble verre etter cam var slått av. Så Shehed har nok hatt god grunn for å trekke seg fra denne familie ferien . Ville nok heller ikke klart å fremstå i 2 uker som om alt var greit etter det som skjedde. Spent på å høre versjon til I i dag, men hun har vel fått mer angst nå 

  • Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Heike m72 skrev (10 minutter siden):

At Isabel i går kveld delte meldinger fra RS om at hun ikke hadde grunn til å be Shehed om unnskyldning og at det ikke var så ille framsto egentlig bare som enda et slag i magen på Shehed. Det ble jo bare å gni det inn. Har Isabel sluttet å tenke helt. Er hun blitt så selvsentrert og ego? Den unnskyldningen hun kom med holder jo ikke. Å si at Shehed ikke tåler så mye er også helt tullete. Ingen skal tåle slik behandling fra egen familie.

Rami hadde vel et godt poeng da han spurte I om hun trodde hun var bedre enn dem. For det tror jeg hun tror på selv faktisk 

  • Liker 8
  • Nyttig 13
Skrevet
missprincess skrev (3 minutter siden):

I sa at det ble verre etter cam var slått av. Så Shehed har nok hatt god grunn for å trekke seg fra denne familie ferien . Ville nok heller ikke klart å fremstå i 2 uker som om alt var greit etter det som skjedde. Spent på å høre versjon til I i dag, men hun har vel fått mer angst nå 

Vanlig folk ville hatt angst av dette så om I får tilbakeslag å angstfull dag me anger så er d lett å skjønne å håper hun angrer skikkelig samt at Raml reiser å 

  • Liker 7
Skrevet

Hun burde ta en pause, legge vekk tlf noen dager igjen. 

  • Liker 2
Skrevet
Selungen skrev (7 minutter siden):

Vanlig folk ville hatt angst av dette så om I får tilbakeslag å angstfull dag me anger så er d lett å skjønne å håper hun angrer skikkelig samt at Raml reiser å 

Tror ikke IR eller pimpen er som vanlige folk. De begge virker avkoblet fra alle rundt seg, de rundt er til for å fylle deres behov. Usunne relasjoner og ubearbeidet traumer i de begge. 

  • Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet
Selungen skrev (7 minutter siden):

Vanlig folk ville hatt angst av dette så om I får tilbakeslag å angstfull dag me anger så er d lett å skjønne å håper hun angrer skikkelig samt at Raml reiser å 

Håper iallefall hun angrer mer enn når hun kom med den halvhjertet unnskyldningen til Shehed. Håper virkelig Rami booker billett å drar sammen med Pierre i natt. De tre som er igjen klarer seg uten Rami, og I sa jo at hun hadde varslet familien før de kom at hun ikke ville være med overalt allikevel.  Så Rami kan dra med god samvittighet 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
refill skrev (15 timer siden):

Dette skattepengeopplegget er så meningsløst å komme med. Vi koster samfunnet mangfoldige millioner alle sammen. Mye mer enn "normale arbeidstakere" noen gang vil betale inn. Staten betaler for oss - bokstavelig talt - fra vugge til grav. 

 

 

Men så betaler vi inn store summer skatt alle sammen som jobber/ har jobbet. Også de på uføretrygd. Vi betaler avgifter på avgifter og egenandeler  både innen privat og offentlig forbruk. Når man kommer så langt at man trenger helsehjelp så vil jeg fortelle deg at d er ikke gratis hele veien.. man betaler for alt som ikke er for varig sykdom - både på pleie/ stell, mat og medisiner. Og til slutt tar kommune/ stat 85 % av din uføre / alderspensjon om du trenger døgnkontinuerlig hjelp for sykdom. Og får bare lommerusk å benytte i hverdagen. Så vi får mye igjen men tilbyderne vil ha d meste fra din inntekt. Du må betale i dyredommer når man er død også.

Endret av vilas
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Disse postet Isabel i går kveld etter alt. Akkurat som om det var Shehed som tålte lite 🤷🏼‍♀️

IMG_2907.thumb.jpeg.d1359af253d3f033a37dca337487ed5f.jpegIMG_2910.thumb.jpeg.d877398baa807b0fbaada7e92f72b1dd.jpeg

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Heike m72 skrev (22 minutter siden):

At Isabel i går kveld delte meldinger fra RS om at hun ikke hadde grunn til å be Shehed om unnskyldning og at det ikke var så ille framsto egentlig bare som enda et slag i magen på Shehed. Det ble jo bare å gni det inn. Har Isabel sluttet å tenke helt. Er hun blitt så selvsentrert og ego? Den unnskyldningen hun kom med holder jo ikke. Å si at Shehed ikke tåler så mye er også helt tullete. Ingen skal tåle slik behandling fra egen familie.

Enig med deg. Forferdelig oppførsel av både I og den fjollete mora. Selvsentrerte og egoistiske er bare to ord som forteller hvem de er.

Det skulle ikke vært I selv som ble behandlet sånn, DA hadde himmel og helv...vært i bevegelse.

Fysj for noen simple mennesker 

 

  • Liker 5
  • Nyttig 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...