Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
vilas skrev (1 minutt siden):

Tror du må gi d gi litt nå.  Ja I hjelpte han igang, men nå har han vel over 90000 følgere og tjener greit med penger selv nå. I betaler ikke lengre hans husleie, han betaler mye for deg selv nå. Men noen ganger bruker I han på sitt content og da får han betalt d I får ut på han.

Betaler han henne når hun er med i hans content? 

  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

HÅper Shehed snart drar hjem til sin kjære.

Svigerfamilien til Shehed må jo ha satt kaffien i halsen etter nattens mobbing.

Endret av tante_grusom
  • Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
vilas skrev (4 minutter siden):

Tror du må gi d gi litt nå.  Ja I hjelpte han igang, men nå har han vel over 90000 følgere og tjener greit med penger selv nå. I betaler ikke lengre hans husleie, han betaler mye for deg selv nå. Men noen ganger bruker I han på sitt content og da får han betalt d I får ut på han.

Visste ikke at Rami har nesten 100k følgere…altså..hvorfor 🙃

  • Nyttig 2
Skrevet
vilas skrev (4 minutter siden):

Tror du må gi d gi litt nå.  Ja I hjelpte han igang, men nå har han vel over 90000 følgere og tjener greit med penger selv nå. I betaler ikke lengre hans husleie, han betaler mye for deg selv nå. Men noen ganger bruker I han på sitt content og da får han betalt d I får ut på han.

Poenget er vel at om han ikke hadde vært broren til Isabel så hadde han ikke hatt noen følgerne in the first place.

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

I dag var det plutselig reklame. 

IMG_1309.jpeg

  • Nyttig 2
Skrevet

Dronning Isabel sitter på tronen sin med alle millionene sine og forstår ikke at stakkars fattige Shehed tar seg nær av noe som bare var ment som tull. For selv blir hun jo aldri lei seg når moren alltid svarer at Rami er favoritten! 
Det der er hersketeknikk på høyt nivå. De som ikke ser det er blinde. 

Denne familien blir mer og mer ødelagt på grunn av Isabel og hennes kynisme og grådighet, og Shehed er den eneste som skjønner det. 

  • Liker 2
  • Nyttig 15
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt, nedsettelse utsagn og spekulasjoner. 
 

Sol, admin. 

Skrevet
Aristokrat1 skrev (6 minutter siden):

I dag var det plutselig reklame. 

IMG_1309.jpeg

Skulle akkurat til å poste det samme som deg. Så det jeg også.

Skrevet
Sirah skrev (22 minutter siden):

Skulle akkurat til å poste det samme som deg. Så det jeg også.

Sykemeldingen har kanskje gått ut🫣

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at hun skrev reklame på den burgunderrøde joggedressen for noen dager siden også 

  • Nyttig 2
Skrevet
loveanimals skrev (2 timer siden):

Stakkars S sa selv at hun har betalt flere husleier for mora, samt handler for henne og aldri får igjen penger for handelen.

Dette er ikke bra nok for mora. 

I er så mye bedre for hun har nok av penger og det er det eneste mora bryr seg om. Penger, penger og atter penger.

Forferdelig 

Shehed sa at hun hadde hjulpet moren med husleia når moren bodde i Irak med Rami og Sidra, ikke den leiligheten moren bor i nå. 

vilas skrev (1 time siden):

Tror du må gi d gi litt nå.  Ja I hjelpte han igang, men nå har han vel over 90000 følgere og tjener greit med penger selv nå. I betaler ikke lengre hans husleie, han betaler mye for deg selv nå. Men noen ganger bruker I han på sitt content og da får han betalt d I får ut på han.

Hvor mange har han igjen om de som følger IR blir borte? Jeg ser aldri på snapen hans, men har han content nok til å holde på følgerne?

  • Nyttig 1
Skrevet
LorettaLynn skrev (1 time siden):

Dronning Isabel sitter på tronen sin med alle millionene sine og forstår ikke at stakkars fattige Shehed tar seg nær av noe som bare var ment som tull. For selv blir hun jo aldri lei seg når moren alltid svarer at Rami er favoritten! 
Det der er hersketeknikk på høyt nivå. De som ikke ser det er blinde. 

Denne familien blir mer og mer ødelagt på grunn av Isabel og hennes kynisme og grådighet, og Shehed er den eneste som skjønner det. 

Hadde det endatil vært på tull. Dette var alvorlig mobbing av verste sort 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
loveanimals skrev (8 minutter siden):

Hadde det endatil vært på tull. Dette var alvorlig mobbing av verste sort 

Ja, ondskapsfullt. Og uansett hva Shehed prøver å si imot har Isabel et motsvar som er sannheten for Dronningen har alltid rett. Snakk om å bli så høy på seg sjæl. 

  • Nyttig 7
Skrevet
Othelia08 skrev (2 timer siden):

Visste ikke at Rami har nesten 100k følgere…altså..hvorfor 🙃

I ga vel Rami,Shehed og Sidra ca 50000 sånn at de raskt fikk snap star. Så sånn sett bra å ha søster I for å hjelpe til. D er vel mest Raadsquad +++ som godtok I påvirkning.

Skrevet
Ellenn skrev (5 timer siden):

Kommunale boliger er ikke finansiert av skattebetalerne, de som bor i dem betaler markedspris.

Det er flere her inne som er veldig opptatt av at den heller burde blitt leid ut til en barnefamilie, men kanskje en leilighet til 20 000 i Oslo sentrum ikke er drømmeleiligheten til de fleste barnefamilier?

 VI som kritiserer at Pimpen og mannen hennes har hver sin leilighet men er gift på muslimske regler vet at kommunale leiligheter er dyre i Oslo. Men Pimpen kunne klart seg med en liten toroms litt utenom byen. Ikke midt i smørøyet. Mannen er alderspensjonist( sikkert liten pensjon pga  for kort botid i Norge) og han betaler ingen skatt på liten minstepensjon,  pga skatteregler gir store særfradrag. Vet også at om I betaler begges husleie så er d fullt tillatt, slik at de har penger til hve dagsbehov. Men ja d var sikkert riktig å få hver sin treroms da Rami og Sidra var små, men nå er de voksne og har d bra. Mor og far kan egentlig ikke sitte med treroms pga at de får besøk av de unge innimellom. Det er urettferdig for andre trengende i Oslo. Sånn tenker jeg🤔

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Solstråle1 skrev (5 timer siden):

Da er jeg nok dummere enn de fleste, for når noen skriver at døtrene betaler og andre at det går av skattepengene våre (hvordan da, egentlig) så blir jeg forvirret. Jeg registrerer at du velger å ikke svare på det ganske enkle spørsmålet. 

Om de får bostøtte er vel våre skattepenger.

  • Nyttig 4
Skrevet
loveanimals skrev (2 timer siden):

Betaler han henne når hun er med i hans content? 

I " leier inn" Rami til å lage content også og da krever han penger av I. Hvorfor skal I  ikke betale når hun får en/ to mill i inntekt pr mnd? Men hun bruker fam.medl hele tiden for å få flott lønn pr dag/ pr mnd.....

 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Ellenn skrev (1 time siden):

Shehed sa at hun hadde hjulpet moren med husleia når moren bodde i Irak med Rami og Sidra, ikke den leiligheten moren bor i nå. 

Hvor mange har han igjen om de som følger IR blir borte? Jeg ser aldri på snapen hans, men har han content nok til å holde på følgerne?

D er jeg usikker på.   Han legger ut hele døgnet, mye kjedelig men noe morsomt og se på. Men han har enormt mye kjedelig  bilcontent og yngre gutter og venner av han i Norge elsker biler med fart og ser vel på hans content. Utlendinger er jo kjente for å kjøre rundt i Norge med feite biler med sota glass og mulighet for sterk eksospotter og god mulig fart. Så ja de henger vel på content  han lage.

  • Liker 1
Skrevet (endret)
DivaBit skrev (5 timer siden):

I BRX ja, men hun eier ikke en aksje i BR hvor det meste rundt Nude, unntatt nettbutikken ligger. Nå har andre fått klarhet i dette, relativt greit. Men tror ikke jeg skal bruke mer tid på diskutere med en som ikke klarer å lese av en aksjepost engang. Du får bare leve videre i troen om at hun eier 51% av Nude, kanskje du skjønner den dagen regnskapet for BRX foreligger 🤷‍♀️

Har kjøpt noen få prod fra Nude( for å teste), men disse prod er ikke bedre enn andre prod innen hudpleie/ kosmetikk. Så derfor sluttet jeg å kjøpe  raskt. Klærne i  Ivorie er heller ikke finere el bedre enn andre merker vi kjenner til. I er flink reklamedamen men narrer oss....

Endret av vilas
Stavefeil.
  • Nyttig 2
Skrevet
loveanimals skrev (4 timer siden):

Holder de fortsatt kranglingen igang og legger det ut til offentlig skue ?

Sinnsykt.

Et klassisk eksempel på hva hva penger og grådighet fører til.

Denne gjengen bør splittes og finne seg skikkelig arbeid som vanlige oppegående folk. 

 

Husk de bor i Dubai  nå da. Eg tror Sidra kommer til Norge snart. Hun har jo kjæreste her nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...