Granneman82 Skrevet 14 timer siden #35541 Skrevet 14 timer siden Solstråle1 skrev (1 time siden): Man kan være genuint glad i noen samtidig som man holder ut pga at de har penger? Frekk tone? Jeg stilte et spørsmål. Ja, jeg synes du ofte fremstår som litt småfrekk i måten du svarer på her inne,men hvis du ikke har ment det sånn, så beklager jeg, da har jeg tolket deg feil😊 Og, ja, jeg mener at man både kan være genuint glad i noen og samtidig nyte godt av pengene dems😊 men dette er jo bare spekulasjoner og tanker, vi kjenner dem jo ikke😊
Frøkenfryden Skrevet 14 timer siden #35542 Skrevet 14 timer siden Herrejemini for et narsissistisk shit show 17
Tears in heaven Skrevet 13 timer siden #35543 Skrevet 13 timer siden princesspeaches skrev (15 minutter siden): Dere blir seriøst bare verre og verre. Jeg så på alt i går kveld. Så ille var det da absloutt ikke. Og man blir ikke rusa på sovepiller. Herregud. Jeg brukte det i flere år; det gjør absolutt ingenting med deg. Du kan føle deg litt rar morgenen etterpå, og det er alt. Så nei, de er absolutt ikke rusa. Blir seriøst dårlig av å lese hvor ekle dere er mot de i denne gruppen. Har dere ikke familie selv, som diskuterer og krangler? Det i går kveld var ikke så alvorlig å det var ikke frekt ment av noen, sånn som jeg så det. Da skulle dere hørt hvordan familier krangler. De har annen kultur enn «vanlige» norske folk. Dere burde prøve å respektere det litt også. Men er ikke mye respekt i denne gruppen. Da har vi forskjellig oppfatning av det som foregikk.Nå vet jeg ikke hva slags familie dynamikk du har,men slik er ikke min familie.Det som ble vist, skuespill eller ei,var uansett ikke greit. IR er ikke et sunt forbilde og hun har jerngrep på familien. En mor burde ALDRI oppført seg slik som mor til IR,forkastelig i min verden. 2 10
Neket Skrevet 13 timer siden #35544 Skrevet 13 timer siden Shehed var nå den som kom best ut av nattens shitshow, og jeg er ikke noe fan av henne sånn til vanlig. Moren har jeg sagt hva jeg mener om tidligere, og hun sank enda mer i mine øyne. Jeg klarer bare ikke begripe hvordan de liksom kan forgude henne etter all dritten de gikk gjennom i barndommen, og nå skal hun bare ha og ha og shoppe og penger penger penger. Hun burde være takknemlig og ydmyk for at de ikke kuttet henne ut, i stedet for å spørre når de andre barna skal begynne å gi henne penger fast?! Hun har trygden sin og Isabel er ALT for gavmild mot det vesenet. Som da i tillegg favoriserer melkekuen sin. 4 18
Hatsumomo Skrevet 13 timer siden #35545 Skrevet 13 timer siden Nå måtte jeg inn å se siden alle var så sjokkerte her inne. Dette med favorittbarnet klarer jeg ikke ta helt seriøst, slik Isabel satt og lo, baita og styrte på. Det virket mer som tull og pisspreik enn noe annet. Shehed virket heller ikke særlig opprørt. Hadde hun vært oppriktig opprørt ville jeg trodd hun hadde nektet å vært med på filmingen, som alle normale mennesker ville gjort. Hun virket mer å være med for "jabbingens" skyld. Da syntes jeg morens ranting om barnevernet og at hun stakk til Irak med Sidra og Rami var mer ubehagelig å høre på, der måtte jeg hoppe over endel av det - likte ikke helt å høre på det. Ble litt for intimt for meg. All den rantingen dem imellom, tja. Syntes ikke det var så mye å bli sjokkert over - som sagt, det virker mer som bare bullshit foran telefonen - noe sant er det jo sikkert i det - men hvor dypt alt stikker? Sikkert noe her og der, men når det er foran mobilen på den måten - kan jeg aldri tro at det er så vanvittig opprørende for noen av dem - da hadde det ikke kommet på telefonen og Shehed hadde stormet ut av rommet og vært synlig lei seg vil jeg tro. Jeg klarte ihvertfall ikke ta det så ille - bortsett fra det med barnevernet og morens detaljer der, gikk grensa for meg ihvertfall. At moren og barna i den familien har et SÆRS dysfunskjonellt forhold er jo ingen hemmelighet, og derfor er det jo ingen nyhet eller noe som helst sjokkerende på noe vis for min del at ting ikke fungerer på som vanlig vis når det enten kommer til relasjoner eller penger i den familien. 1 2
Sveits35 Skrevet 13 timer siden #35546 Skrevet 13 timer siden Zena33 skrev (26 minutter siden): Nude er ikke Isabel sitt brand, hun eier ingenting av Nude. Hun jobber for Nude, ved å fronte brandet. Så hun gjør rett og slett bare jobben sin når hun nevner Nude, etter avtale med eierne. Hva som har skjedd med hennes eget brand Ivorie er det ingen utenom involverte parter som vet noe om, ennå. Kommer nok for dagen en gang det også. Feil. Isabel eier 51% av Nude 3
tante_grusom Skrevet 13 timer siden #35547 Skrevet 13 timer siden Følte Shehed satt i freeze oppi den sengen. Derfor ble hun. 3 12
Tears in heaven Skrevet 13 timer siden #35548 Skrevet 13 timer siden Neket skrev (7 minutter siden): Shehed var nå den som kom best ut av nattens shitshow, og jeg er ikke noe fan av henne sånn til vanlig. Moren har jeg sagt hva jeg mener om tidligere, og hun sank enda mer i mine øyne. Jeg klarer bare ikke begripe hvordan de liksom kan forgude henne etter all dritten de gikk gjennom i barndommen, og nå skal hun bare ha og ha og shoppe og penger penger penger. Hun burde være takknemlig og ydmyk for at de ikke kuttet henne ut, i stedet for å spørre når de andre barna skal begynne å gi henne penger fast?! Hun har trygden sin og Isabel er ALT for gavmild mot det vesenet. Som da i tillegg favoriserer melkekuen sin. Enig.Hun er ingen god mor og har aldri vært det. 4 13
Alba1235 Skrevet 13 timer siden #35549 Skrevet 13 timer siden Neket skrev (16 minutter siden): Shehed var nå den som kom best ut av nattens shitshow, og jeg er ikke noe fan av henne sånn til vanlig. Moren har jeg sagt hva jeg mener om tidligere, og hun sank enda mer i mine øyne. Jeg klarer bare ikke begripe hvordan de liksom kan forgude henne etter all dritten de gikk gjennom i barndommen, og nå skal hun bare ha og ha og shoppe og penger penger penger. Hun burde være takknemlig og ydmyk for at de ikke kuttet henne ut, i stedet for å spørre når de andre barna skal begynne å gi henne penger fast?! Hun har trygden sin og Isabel er ALT for gavmild mot det vesenet. Som da i tillegg favoriserer melkekuen sin. Ja tenk å spørre når skal dere begynne å gi meg månedslønn ? 😂😂😂 det er synd de bidrar til at kulturen deres stilles i et dårlig syn….. 2 8
Frøkenfryden Skrevet 13 timer siden #35550 Skrevet 13 timer siden OG: La Rami dra, kjære vene, han er jo bare sjåførslave! Folk flest har uansett ikke dagesvis fri med familie, han drar dagen etter bursdag. Helt ok! Og mora som sa ja, men så sa på snap at hun mente ikke ja… gud bedre, bare dra og redd seg den som kan. 5 9
loveanimals Skrevet 13 timer siden #35551 Skrevet 13 timer siden refill skrev (28 minutter siden): Nå har jo Isabel sagt unnskyld til Shehed, lagt seg flat og hun hadde "noia" da hun så gjennom nattens snaper så det var jo tydeligvis ikke bare lol stemning. Om folk syntes denne type familiedynamikk er normalt så er det trist. Sånn helt seriøst. Det er faktisk ikke noe dere skal måtte finne dere i. Lyser ikke akkurat noia og dårlig samvittighet her. Ro ro til fiskeskjær.......... 15
Tears in heaven Skrevet 13 timer siden #35552 Skrevet 13 timer siden (endret) Maia3 skrev (9 minutter siden): Lyser ikke akkurat noia og dårlig samvittighet her. Ro ro til fiskeskjær.......... IR er bare stressa for at hun nå har vist følgerne sine sitt sanne jeg.Kjøper ikke unnskyldningen,så falsk tvers gjennom. Endret 13 timer siden av Tears in heaven 1 18
DivaBit Skrevet 13 timer siden #35553 Skrevet 13 timer siden Sveits35 skrev (21 minutter siden): Feil. Isabel eier 51% av Nude Hun eier 51% av det nyoppstartede BRX AS. Hvorvidt det er for å skille ut Nude fra Beauty Rebels AS har ikke jeg sett noe informasjon om, jeg tror det handler om å skille ut den delen som går på salg i egen kanal. BRX AS ble startet for bare 3 mnd siden, og formålet deres er å drive nettbutikk. Så jeg tror ikke at de kommer til å skille ut hovedomsetningen til Nude fra Beautyrebels, det er jo også der hele salgs- og logistikkkjeden ligger. Som BRX også sikkert vil måtte benytte seg av. Og Isabell eier ingenting av Beutyrebels, men hun eier BRX sammen med de. 4
Sveits35 Skrevet 13 timer siden #35554 Skrevet 13 timer siden DivaBit skrev (4 minutter siden): Hun eier 51% av det nyoppstartede BRX AS. Hvorvidt det er for å skille ut Nude fra Beauty Rebels AS har ikke jeg sett noe informasjon om, jeg tror det handler om å skille ut den delen som går på salg i egen kanal. BRX AS ble startet for bare 3 mnd siden, og formålet deres er å drive nettbutikk. Så jeg tror ikke at de kommer til å skille ut hovedomsetningen til Nude fra Beautyrebels, det er jo også der hele salgs- og logistikkkjeden ligger. Som BRX også sikkert vil måtte benytte seg av. Og Isabell eier ingenting av Beutyrebels, men hun eier BRX sammen med de. Jeg ser ikke mye på Isabel sin snap. Men akkurat det fikk jeg med meg nylig. Hun sa eierandelene i både Ivorie og Nude. Jeg trodde også at hun kun var ansiktet utad, men nei, hun eier 51% 1
DivaBit Skrevet 13 timer siden #35555 Skrevet 13 timer siden Tears in heaven skrev (12 minutter siden): IR er bare stressa for at hun nå har vist følgerne sine sitt sanne jeg.Kjøper ikke unnskyldningen,så falsk tvers gjennom. Har ikke orket å sjekke på noen timer, men sist jeg sjekket så lå alt dette fortsatt ute. Selv etter at hun sa hun var lei seg for det. Her skal det melkes, så for meg så forsvinner alt av anger når du ikke skammer deg mer enn at du beholder innholdet litt til. 1 10
Sveits35 Skrevet 13 timer siden #35556 Skrevet 13 timer siden rock&republic skrev (1 time siden): Hva skjer med at Isabel kun bruker gamle Ivorie bikinier? Og Ivorie nevnes ikke lenger. Kun Nude hun nevner av egne merker Veldig interessant! Da smalner det seg litt til. Da handler det kanskje om konflikt med designere… 3
Wanda_2025 Skrevet 13 timer siden #35557 Skrevet 13 timer siden Hatsumomo skrev (43 minutter siden): At moren og barna i den familien har et SÆRS dysfunskjonellt forhold er jo ingen hemmelighet, og derfor er det jo ingen nyhet eller noe som helst sjokkerende på noe vis for min del at ting ikke fungerer på som vanlig vis når det enten kommer til relasjoner eller penger i den familien. Det er temmelig spesielt at IR har fått erstatning for tapt barndom også forsørger hun moren på denne måten? Hvor mye skattepenger skal den familien bruke av felleskapet og i tillegg så betaler ikke IR skatt til Norge heller, men hun betaler den kommunale boligen til moren. Den boligen som står tom store deler av året? Noen etater burde ha ryddet opp i dette. 2 10
DivaBit Skrevet 13 timer siden #35558 Skrevet 13 timer siden Sveits35 skrev (1 minutt siden): Jeg ser ikke mye på Isabel sin snap. Men akkurat det fikk jeg med meg nylig. Hun sa eierandelene i både Ivorie og Nude. Jeg trodde også at hun kun var ansiktet utad, men nei, hun eier 51% Da må du sjekke Proff, så får du bekreftet det jeg har skrevet om det. Hun eier 51% av nettbutikken til Nude slik det står nå i forhold til hva som er formålet til BRX. Noe annet eierskap har hun ikke til det som berører Nude, det kan du selv lett søke på hos Proff. Tenker det er Isabel som kanskje har vært litt uklar, og ikke presisert at dette gjelder nettbutikken. 3
Tears in heaven Skrevet 13 timer siden #35559 Skrevet 13 timer siden DivaBit skrev (7 minutter siden): Har ikke orket å sjekke på noen timer, men sist jeg sjekket så lå alt dette fortsatt ute. Selv etter at hun sa hun var lei seg for det. Her skal det melkes, så for meg så forsvinner alt av anger når du ikke skammer deg mer enn at du beholder innholdet litt til. Ja og det beviser hvor kynisk hun er. 7
loveanimals Skrevet 12 timer siden #35560 Skrevet 12 timer siden Wanda_2025 skrev (12 minutter siden): Det er temmelig spesielt at IR har fått erstatning for tapt barndom også forsørger hun moren på denne måten? Hvor mye skattepenger skal den familien bruke av felleskapet og i tillegg så betaler ikke IR skatt til Norge heller, men hun betaler den kommunale boligen til moren. Den boligen som står tom store deler av året? Noen etater burde ha ryddet opp i dette. Shehed betaler husleien for mora, og det er enda verre enn om I hadde betalt den. Frekkere enn fl..lusa den mora 2 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå