Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Shehed spør I om moren har tatt sovepiller. Ja. Så både I og moren er i pillerus/ sederende medisin. Det er dårlig dømmekraft.

  • Liker 1
  • Nyttig 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der fra i natt var et shitshow uten like ja. Ikke noe annet å si om det. 

  • Nyttig 10
Skrevet
vilas skrev (9 timer siden):

Hvorfor skulle ikke de to få minstesatsen på uføretrygd ? Og jeg opererer med brutto,for alle har egne personlige utgifter som er fradragsberettiget på skatten sånn som gjeldsfradrag o.l... Jeg har en ung ufør i familien selv og vet hva som blir netto. Men minstetrygd er den summen jeg opererte med, minus skatt. Les på NAV sine sider. Får du tilbake skattepenger ? For om du gjør d, så kan du sette ned din skatt og få mere utbetalt hver mnd.

Nå er faren pensjonist, så han har ikke uføretrygd.

Skrevet (endret)
tante_grusom skrev (9 timer siden):

I kveldens story får dere vite alt. Hvem som betaler husleia til Pimpen fek. 
 

Stakkars Shehed.

Fy f… blir kvalm av at moren sier at Isabel er favoritten. Får helt vondt av Shehed. Helt tydelig at favoritten er den som kan gi henne mest penger og betale for henne. Shehed sa også at moren spør «når skal du gi meg lønn hver måned?» Altså, der kom det fram litt av hvert og den diskusjonen der setter Pimpen i et så dårlig lys. Trist at I. favoriserer. Idiotisk av Isabel å hele tiden spørre moren hvem som er favoritten. Isabel er 32 år. Den familiesammenkomsten der har virkelig startet bra 🙈🙈

Endret av Heike m72
  • Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Solstråle1 skrev (6 timer siden):

Og dette filmer de og legger ut på snap. Og dere skjønner ikke at det er planlagt kontet? Fascinerende! 

Ja enten det ,eller så har de mista de helt

Skrevet

Dette har jeg ikke sett, men det høres jo virkelig ikke bra ut 😳

  • Liker 1
Skrevet
Solstråle1 skrev (1 time siden):

Og det vet du?

Det er bare å se på øynene til mamma Raad. Der er mye følelser når hun prater. Tydelig satt i en klemme

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

I herrens navn for en galskap :sjokk:. Måtte jo se etter å ha lest her. 
Fytti for et hespetre Isabel er, stakkars Rami og Shehed. 
Pimpen er jo helt blåst….sier at hun sa ja til Rami for å ikke «gjøre han vondt» for deretter si han skal respektere sin mor. 
Alt  legges på snap og bare det er jo sykt,sykt,sykt! 
 

Rami burde bare gi de 🖕🏼og stikke til Thailand og bli der. 
Forkastelig lavmålsoppførsel av både Isabel og moren >:(

  • Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 minutt siden):

I herrens navn for en galskap :sjokk:. Måtte jo se etter å ha lest her. 
Fytti for et hespetre Isabel er, stakkars Rami og Shehed. 
Pimpen er jo helt blåst….sier at hun sa ja til Rami for å ikke «gjøre han vondt» for deretter si han skal respektere sin mor. 
Alt  legges på snap og bare det er jo sykt,sykt,sykt! 
 

Rami burde bare gi de 🖕🏼og stikke til Thailand og bli der. 
Forkastelig lavmålsoppførsel av både Isabel og moren >:(

Du måtte inn og se etter å ha lest her - og enda er det noen som både tror at det som vises på snap er genuint og at tråden ikke er med på å gi Isabel klikk og penger. 

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Solstråle1 skrev (7 minutter siden):

Du måtte inn og se etter å ha lest her - og enda er det noen som både tror at det som vises på snap er genuint og at tråden ikke er med på å gi Isabel klikk og penger. 

Ja, dette gir klikk. Isabel synes nok at dette er råkult i dag. Dobbel lønn

  • Liker 1
Skrevet (endret)
Solstråle1 skrev (1 time siden):

Og det vet du?

Hvis det er skuespill🤔 Beviser det igjen  at IR er veldig kynisk, manipulerende og kalkulerende. Men nå også i pillerus.

Noe som IR opplyste om selv inatt.

Norges farligste forbilde og influenser 

Endret av agent
  • Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet
Heike m72 skrev (37 minutter siden):

Fy f… blir kvalm av at moren sier at Isabel er favoritten. Får helt vondt av Shehed. Helt tydelig at favoritten er den som kan gi henne mest penger og betale for henne. Shehed sa også at moren spør «når skal du gi meg lønn hver måned?» Altså, der kom det fram litt av hvert og den diskusjonen der setter Pimpen i et så dårlig lys. Trist at I. favoriserer. Idiotisk av Isabel å hele tiden spørre moren hvem som er favoritten. Isabel er 32 år. Den familiesammenkomsten der har virkelig startet bra 🙈🙈

Skjønner godt at Rami vil reise til Thailand🫣 Hadde jeg vært Shehed hadde jeg tatt pick pakket mitt å reist hjem.

  • Liker 5
  • Nyttig 16
Skrevet
agent skrev (3 minutter siden):

Hvis det er skuespill🤔 Beviser det igjen  at IR er veldig kynisk, manipulerende og kalkulerende. Men nå også i pillerus.

Noe som IR opplyste on selv inatt.

Norges farligste forbilde og influenser 

:pls:

  • Liker 5
Skrevet

Jeg føler at vi for første gang på år fikk se innhold som ikke var regissert. 

For en dysfunksjonell, materialistisk familie. Det verste er at det er I sine følgere, ikke I selv, som i praksis gir denne familien mulighet til å leve i sus og dus, være late, nedlatende og kravstore. 

  • Liker 6
  • Nyttig 18
Skrevet (endret)
Solstråle1 skrev (2 timer siden):

Du måtte inn og se etter å ha lest her - og enda er det noen som både tror at det som vises på snap er genuint og at tråden ikke er med på å gi Isabel klikk og penger. 

Har du sett det? Nå vet jeg ikke hva du mener med skuespill, om det er "planlagt forestilling" eller "variant av virkeligheten", men selv for meg som tar Isabel og innholdet hennes med en stor klype salt og stort sett mener at "it's not that serious", var dette ubehagelig å se på. Og jeg ser ikke noe skuespill. På restauranten så klarer jeg helt klart å se litt "piske opp stemningen" for både prinsipp og humor, men det i natt var - for meg - helt klart over en grense. Spesielt fordi Shehed har sagt flere ganger at hun føler seg litt som the odd one out. Og jeg syntes ikke det er noe gøy å fyre på det, selv om man er voksen og "ikke mente det sånn". Klart det er sårt?! Noe hun også sier. 

- - - - -

Dette som kommer nå er ikke svar til deg. 

Vedr økonomi er det jo helt klart til en viss grad en kulturell greie som noen andre nevner. Altså at barna "tar vare på" sine foreldre. Shehed og Rami har vel også sagt flere ganger at de i Irak forventer gaver av dem fordi de er "rike". Så kan vi jo mene hva vi vil om det. Og for oss som nok er veldig "vi skylder ingen noe" orientert så virker det absurd. Men jeg tror vi skal huske på at det er noen elementer her de av oss som er veldig standard nordmenn ikke har forutsetning for å forstå. 

Endret av refill
  • Nyttig 3
Skrevet
agent skrev (18 minutter siden):

Skjønner godt at Rami vil reise til Thailand🫣 Hadde jeg vært Shehed hadde jeg tatt pick pakket mitt å reist hjem.

Da mister hun fordelene hun får av I. For en runddans av galskap. Vet ikke hvem det er mest synd på. 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Ellenn skrev (5 timer siden):

Dersom de ikke har full trygdetid i Norge får de mindre enn minstesats. 

Ja forstår. Pimpen har bodd i Norge over 30 år da.

Skrevet (endret)
Kønn skrev (9 minutter siden):

Da mister hun fordelene hun får av I. For en runddans av galskap. Vet ikke hvem det er mest synd på. 

Du sier noe, veit ikke hvordan Shehed tenker, men hadde det vært meg hadde jeg pakket.

Hvis dette showet var autentisk er det veldig kynisk , sette andre personer i en sårbar situasjon. Hvorfor er det så viktig å være favoritt "barnet".

Hvor mange ganger har ikke IR kansellert avtaler hun har med hele familien,  svikter dem så fort det er en gjøk I bilde.

Nå trenger hun dem for gjøken er på ferie og hun tørr ikke være i kåken alene.

Selv om hun betaler mye, kan hun ikke forlange (true) dem. De har egne liv og andre interesser. 

 

Endret av agent
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Tipper Shehed reiser i kveld/ natt. 

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg er helt utrolig sjokkert etter hva jeg har sett av familiedrama. Jeg vet Isabel kan spille skuespill. Men dette virker ekte, det kan man se i øynene deres. Isabel virker jo som hun  HELT har mistet bakkekontakten som legger ut dette? At hun har inntatt diverse medisiner er også veldig tydelig. Dette var bare helt grusomt å se, hun virker som en ond diktator som ruler hele familien. Pimpen opptrer grusomt, og jeg syns oppriktig svært syns på Shehed, håper hun drar i dag og aldri ser seg tilbake. Hun fortjener bedre enn dette shit showet!!! Og Rami håper jeg drar til Thailand fortere enn svint.  En ting er iallefall sikkert: hadde ikke Isabel hatt penger var det jo ingen av familien som hadde orka og være rundt henne. For en sinnsyk stygg personlighet hun har når den virkelig kommer frem. 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...