refill Skrevet 1 time siden #35461 Skrevet 1 time siden vilas skrev (6 minutter siden): Pimpen vet så godt at hun må være enig med I ellers kan hun bli straffet med mindre penger. Og jeg lurer på hvor mye disse foreldrene til I ønsker i inntekt pr mnd ., når vi vet at minste uføretrygd er 338000 kr pr pers foreldre. Og de tilbringer mye tid sammen- mest i Irak da men... De har altså 676000 kr brutto sammen de to. Pluss at de i tillegg sitter med hver sin kommunale 3 roms leilighet og I betaler for morens leilighet. Fys..... For en gjeng. Hvordan vet du hvilken sats hun/de har? Jeg har mindre enn det som ung ufør (netto). Jesus christ. Hva dere vet om fremmede basert på snap 🤡
princesspeaches Skrevet 1 time siden #35462 Skrevet 1 time siden Herregud for noen ufyselige mennesker dere er på dette forumet. Har hatt lyst til å kommentere så mange ganger, men nå må jeg si noe. Hva er det som feiler dere? Hva gir dere rett til å snakke så mye stygt om andre mennesker? Skam dere. Skaff dere ett eget liv heller. Har ikke fulgt med de siste ukene, og fulgte bare med i ett par uker før det. Men blir dårlig av å lese hvor ekle dere er. Hvor frekke og stygge dere er om hvordan dere snakker om andre. Veldig tydelig at ingen av dere har vært syk noen gang. Jeg er kronisk syk. Man har gode og dårlige dager. Så ifølge dere så har ikke Pimpen lov å ha gode dager? Hun må være sengeliggende hele døgnet? Er ikke sånn det funker å være syk. Jeg har vondt hele døgnet. Jeg klarer fortsatt å shoppe å gå turer. Det gjør ekstremt vondt. Men jeg gjør det fordeom. Så syntes absolutt ikke det er greit å snakke sånn om noen som er syk. Og hvorfor godtar kvinneguiden alle disse stygge meldingene om Isabel og hennes familie? Denne tråden skulle ha vært stengt av for lenge siden. 2
Maia3 Skrevet 56 minutter siden #35463 Skrevet 56 minutter siden princesspeaches skrev (6 minutter siden): Herregud for noen ufyselige mennesker dere er på dette forumet. Har hatt lyst til å kommentere så mange ganger, men nå må jeg si noe. Hva er det som feiler dere? Hva gir dere rett til å snakke så mye stygt om andre mennesker? Skam dere. Skaff dere ett eget liv heller. Har ikke fulgt med de siste ukene, og fulgte bare med i ett par uker før det. Men blir dårlig av å lese hvor ekle dere er. Hvor frekke og stygge dere er om hvordan dere snakker om andre. Veldig tydelig at ingen av dere har vært syk noen gang. Jeg er kronisk syk. Man har gode og dårlige dager. Så ifølge dere så har ikke Pimpen lov å ha gode dager? Hun må være sengeliggende hele døgnet? Er ikke sånn det funker å være syk. Jeg har vondt hele døgnet. Jeg klarer fortsatt å shoppe å gå turer. Det gjør ekstremt vondt. Men jeg gjør det fordeom. Så syntes absolutt ikke det er greit å snakke sånn om noen som er syk. Og hvorfor godtar kvinneguiden alle disse stygge meldingene om Isabel og hennes familie? Denne tråden skulle ha vært stengt av for lenge siden. Det er frivillig å være her 2 1
Princess_81 Skrevet 56 minutter siden #35464 Skrevet 56 minutter siden princesspeaches skrev (5 minutter siden): Herregud for noen ufyselige mennesker dere er på dette forumet. Har hatt lyst til å kommentere så mange ganger, men nå må jeg si noe. Hva er det som feiler dere? Hva gir dere rett til å snakke så mye stygt om andre mennesker? Skam dere. Skaff dere ett eget liv heller. Har ikke fulgt med de siste ukene, og fulgte bare med i ett par uker før det. Men blir dårlig av å lese hvor ekle dere er. Hvor frekke og stygge dere er om hvordan dere snakker om andre. Veldig tydelig at ingen av dere har vært syk noen gang. Jeg er kronisk syk. Man har gode og dårlige dager. Så ifølge dere så har ikke Pimpen lov å ha gode dager? Hun må være sengeliggende hele døgnet? Er ikke sånn det funker å være syk. Jeg har vondt hele døgnet. Jeg klarer fortsatt å shoppe å gå turer. Det gjør ekstremt vondt. Men jeg gjør det fordeom. Så syntes absolutt ikke det er greit å snakke sånn om noen som er syk. Og hvorfor godtar kvinneguiden alle disse stygge meldingene om Isabel og hennes familie? Denne tråden skulle ha vært stengt av for lenge siden. Jeg er kronisk syk og jeg er sengeliggende 90% av tiden så da er tydligvis ikke du like syk som meg. Jeg klarer ikke å shoppe og ha meg rundt omkring. Vær glad for du klarer det. Men rart pimpen aldri er syk i Dubai bare i Norge. Nakken burde vel være like vondt uansett hvor man er jeg har nakke skade og alvorlige helse problemer. Men nyt at du klarer ting og vær glad du har bra helse du å du sitter jo her selv å skriver så da er vel du samme som oss 4 1
Ynde Skrevet 55 minutter siden #35465 Skrevet 55 minutter siden Maia3 skrev (15 minutter siden): Du har lov til å ha dine meninger, og andre har lov til å ha sine meninger. Ingenting er rett eller galt. Alle har forskjellig smak Ja så hva er så forbannet stygt med møblene og pynten hun ordner til da? Er det så mye bedre hos deg og de andre buruglene her inne tror du? 1
Tenkeselv Skrevet 50 minutter siden #35466 Skrevet 50 minutter siden Ynde skrev (25 minutter siden): Og en annen ting...hun innreder veldig fint og koselig. Perfekt feminin og lys stil, og det blir veldig fint når hun setter frem pyntegjenstander og tilfører interiøret litt personlig preg. Så den der hardnakka kritikken mange kommer med om at alt er så fælt, det er vi alle klar over er piss. Tuller ? Nei akkurat dette sømmer seg ikke om det var tull eller ei. Rett og slett usmakelig ! Hun innreder veldig fint å koselig ?? Hvilken Snap følger du ? 3
Maia3 Skrevet 50 minutter siden #35467 Skrevet 50 minutter siden Ynde skrev (Akkurat nå): Ja så hva er så forbannet stygt med møblene og pynten hun ordner til da? Er det så mye bedre hos deg og de andre buruglene her inne tror du? Nå svarer du feil person. Har ikke sagt ett ord om hjemmet hennes. Du kritiserer andre for å kritisere IR, og så svarer du på denne måten ? Kaller folk for burugler? Må være spøk 2
Maia3 Skrevet 48 minutter siden #35468 Skrevet 48 minutter siden Princess_81 skrev (7 minutter siden): Jeg er kronisk syk og jeg er sengeliggende 90% av tiden så da er tydligvis ikke du like syk som meg. Jeg klarer ikke å shoppe og ha meg rundt omkring. Vær glad for du klarer det. Men rart pimpen aldri er syk i Dubai bare i Norge. Nakken burde vel være like vondt uansett hvor man er jeg har nakke skade og alvorlige helse problemer. Men nyt at du klarer ting og vær glad du har bra helse du å du sitter jo her selv å skriver så da er vel du samme som oss Trist å høre Princess_81. Gode tanker til deg 🩷 1 2
vilas Skrevet 47 minutter siden #35469 Skrevet 47 minutter siden (endret) Ynde skrev (31 minutter siden): Og en annen ting...hun innreder veldig fint og koselig. Perfekt feminin og lys stil, og det blir veldig fint når hun setter frem pyntegjenstander og tilfører interiøret litt personlig preg. Så den der hardnakka kritikken mange kommer med om at alt er så fælt, det er vi alle klar over er piss. Flere er ikke enig i I smak. Men ingen som direkte kritiserer hun, slik jeg har sett. Men hennes Raadsquad har el mange flere kommentarer som vi ofte ikke ser. Og I sier selv at hun ikke har særlig peiling på interiør utseende. Det gjelder mye, møbler, pynt, innredninger hun vil endre, golv osv.... Derfor kommenterer flere av oss innimellom. Hun elsker å vise oss at hun er rik. Derfor nonchalent på det hun velger. Det MÅ koste mye for at I skal bli fornøyd. Hun sa på en snap igår at hennes Geir ( økonomirådgiver) hadde kommentert pengebruken og at hun var klar over det han mente. Endret 46 minutter siden av vilas Feilstaving 1
Tears in heaven Skrevet 42 minutter siden #35470 Skrevet 42 minutter siden (endret) IR og moren er usmakelige.makan til manipulerende oppførsel skal man lete lenge etter.I.R viser sitt sanne jeg og hun er så selvopptatt og ego. Endret 42 minutter siden av Tears in heaven 1 3
Kønn Skrevet 42 minutter siden #35471 Skrevet 42 minutter siden Maia3 skrev (5 minutter siden): Nå svarer du feil person. Har ikke sagt ett ord om hjemmet hennes. Du kritiserer andre for å kritisere IR, og så svarer du på denne måten ? Kaller folk for burugler? Må være spøk En del godhetsposører her innimellom, men så kommer de med slike utrykk og beviser med det at dobbeltmoral er bedre enn ingen moral🙈😂 2 1
vilas Skrevet 40 minutter siden #35472 Skrevet 40 minutter siden refill skrev (22 minutter siden): Hvordan vet du hvilken sats hun/de har? Jeg har mindre enn det som ung ufør (netto). Jesus christ. Hva dere vet om fremmede basert på snap 🤡 Hvorfor skulle ikke de to få minstesatsen på uføretrygd ? Og jeg opererer med brutto,for alle har egne personlige utgifter som er fradragsberettiget på skatten sånn som gjeldsfradrag o.l... Jeg har en ung ufør i familien selv og vet hva som blir netto. Men minstetrygd er den summen jeg opererte med, minus skatt. Les på NAV sine sider. Får du tilbake skattepenger ? For om du gjør d, så kan du sette ned din skatt og få mere utbetalt hver mnd. 1
Justlooking Skrevet 38 minutter siden #35473 Skrevet 38 minutter siden tante_grusom skrev (2 timer siden): Moren som er syk med vond nakke og vond kropp generelt har reist laaangt. Og hopper rett i rotteracet til Isabel. Går og går og går på liksom Hermes sandaler. Hun burde hatt joggesko med asfaltdemping… for helsen sin sin del. Hun er gammel også da hun. Men ville shoppe mer i kveld (for da hadde de bil??? Og to menn som bærer posene???) Jeg vet folk er forskjellig - jeg hadde ikke klart alt dette. Og jobber fullt …
vilas Skrevet 38 minutter siden #35474 Skrevet 38 minutter siden tante_grusom skrev (2 timer siden): Moren som er syk med vond nakke og vond kropp generelt har reist laaangt. Og hopper rett i rotteracet til Isabel. Går og går og går på liksom Hermes sandaler. Hun burde hatt joggesko med asfaltdemping… for helsen sin sin del. Hun er gammel også da hun. Men ville shoppe mer i kveld (for da hadde de bil??? Og to menn som bærer posene???) Hun er ikke 60 år ennå. 1
refill Skrevet 26 minutter siden #35475 Skrevet 26 minutter siden vilas skrev (3 minutter siden): Hvorfor skulle ikke de to få minstesatsen på uføretrygd ? Og jeg opererer med brutto,for alle har egne personlige utgifter som er fradragsberettiget på skatten sånn som gjeldsfradrag o.l... Jeg har en ung ufør i familien selv og vet hva som blir netto. Men minstetrygd er den summen jeg opererte med, minus skatt. Les på NAV sine sider. Får du tilbake skattepenger ? For om du gjør d, så kan du sette ned din skatt og få mere utbetalt hver mnd. Nei. Men takk for tipset. Poenget er at dere sitter og snakker så himla bastant om hva de har av ytelser, utgifter, hva de får av Isabel, hvem som betaler hvem for hva osv. Det er jo helt absurd. Alt er jo bare fri fantasi (utover at bruttoen du nevner nok er riktig). Hun blir straffet for å ikke være enig med Isabel? Tror du faktisk på det selv?
tante_grusom Skrevet 17 minutter siden #35476 Skrevet 17 minutter siden I kveldens story får dere vite alt. Hvem som betaler husleia til Pimpen fek. Stakkars Shehed.
Justlooking Skrevet 11 minutter siden #35477 Skrevet 11 minutter siden tante_grusom skrev (3 minutter siden): I kveldens story får dere vite alt. Hvem som betaler husleia til Pimpen fek. Stakkars Shehed. Følger ingen så aner ikke hva dere snakker om. Men har ikke shehed fått gul stjerne og store inntekter pga Isabel?
princesspeaches Skrevet 4 minutter siden #35478 Skrevet 4 minutter siden Isabel tjener flere millioner hver måned. Hvorfor skal hun ikke betale det hun kan og vil for sin egen familie? Har sett flere av dere snakke om dette før. Skjønner ikke hva problemet deres er, eller hvorfor dere blander dere. Hadde jeg eller noen i min familie hatt så mye penger, så hadde vi selvfølgelig delt med hverandre. De som ikke forstår dette kan åpenlyst ikke ha noen familie.
tante_grusom Skrevet 2 minutter siden #35479 Skrevet 2 minutter siden Lytt til kveldens snap. Ufyselig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå