Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Snuppa82 skrev (5 timer siden):

Syns det var fint å se hun brukte en kjole hun har brukt før også. Ikke har kjøpt 7 nye kjoler for å bruke én i bryllupet. 

Enig. Det er jo veldig bra å bruke klær de liker om igjen. Så - hvorfor shoppe klær hver bidige gang de er innom et mall? Klærne blir jo ikke brukt.

Hvis influensere skal influense - hvorfor? For å influense de med noe mindre kjøpekraft til å kjøpe deres egne produkter hver gang de lanserer nytt. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som faktisk syntes det er gøy å se 1000 snapper av noen ukjente menneskers bryllup? :filer:

  • Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Teflonhjernen skrev (22 minutter siden):

Er det noen som faktisk syntes det er gøy å se 1000 snapper av noen ukjente menneskers bryllup? :filer:

Tenker at det er fint at hun leverer annet innhold enn fra ei seng og 47-millionerkronersvillaen sin.  
Og så var det fint å se henne sammen med folk som har fingeren litt mer nedi jorda enn the Olson-sisters foråsidetsånn. 
 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Princess_81 skrev (6 timer siden):

Pierre begynner få Isabel tendenser frekk…😂

hvis en random fremmed hadde sagt til deg IRL at du burde spise "normal mat" hvordan ville du svart? Jeg skjønner meg ikke på mennesker som får seg til å være så frekk mot fremmede via ulike sosiale medier og så reagere negativt når de får svar i samme stil, spesielt siden de færreste ville vært frekk som det mot folk som kjenner dem.. 

Endret av Carrot
  • Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
missprincess skrev (5 timer siden):

Liker ikke han duden der. Han tror han er guds gave til damer, men han er ikke min kopp te . Og det håret ser jo ikke helt bra ut minner meg om han Ola Conny fra Ullared. Samme hårfasong. Aldri skjønt at damer synes Pierre er noe catch. Han tror han er det , og liker å flashe kroppen sin 

Han har fin kropp men syns ikke han har noe særlig fint ansikt og det håret ser ut som Ola Conny ja 😂😂😂😂😂😂😂ser ut som ei jente på hue nå 

  • Nyttig 6
Skrevet
Carrot skrev (55 minutter siden):

hvis en random fremmed hadde sagt til deg IRL at du burde spise "normal mat" hvordan ville du svart? Jeg skjønner meg ikke på mennesker som får seg til å være så frekk mot fremmede via ulike sosiale medier og så reagere negativt når de får svar i samme stil, spesielt siden de færreste ville vært frekk som det mot folk som kjenner dem.. 

skjønner at hun spurte jeg for de spiser junk 24/7 

  • Nyttig 5
Skrevet
Princess_81 skrev (1 time siden):

skjønner at hun spurte jeg for de spiser junk 24/7 

skjønner du at det svaret mitt handler om det andre kaller normal folkeskikk? 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
tante_grusom skrev (6 timer siden):

hvorfor shoppe klær hver bidige gang de er innom et mall

Du vet vel at man ikke kan kalles en ekte influenser om man bare kjøper klær når man trenger det! 💸

  • Hjerte 1
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt med svar.

Sol. Admin

Skrevet
Carrot skrev (2 timer siden):

skjønner du at det svaret mitt handler om det andre kaller normal folkeskikk? 

Du er jo helt på bærtur 🤣🤣🤣 Folke skikk har hverken du eller raadsquaden 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Princess_81 skrev (19 minutter siden):

Du er jo helt på bærtur 🤣🤣🤣 Folke skikk har hverken du eller raadsquaden 

Det der å si sånn her til folk er noe jeg virkelig ikke skjønner greien med… Ikke forstår jeg uttrykket i seg selv/hvorfor man sier det, ikke tjener det noe formål og det er bare fordummende i en diskusjon… 

Her bruker du det jo i tillegg feil:

«Å si at noen «er helt på bærtur» betyr at personen tar fullstendig feil, har misforstått situasjonen eller er helt på villspor. Uttrykket brukes ofte når noen uttaler seg skråsikkert om noe som ikke stemmer, eller handler på en måte som virker helt ulogisk. [1, 2, 3]

Flere detaljer om uttrykket:

Betydning: Det tilsvarer omtrent å være "på bærtur" i skogen – man har beveget seg langt unna der man skulle ha vært, og rotet seg bort.

Synonymer: Uttrykk med lignende betydning er blant annet å være på viddene, ute og sykle, eller på engelsk barking up the wrong tree.

Eksempel: «Du er helt på bærtur hvis du tror at butikken er åpen i dag.»

Endret av dårligbrukernavn
Skrevet
Princess_81 skrev (31 minutter siden):

Du er jo helt på bærtur 🤣🤣🤣 Folke skikk har hverken du eller raadsquaden 

🤦🏻‍♀️ 

Skrevet
Princess_81 skrev (4 timer siden):

Han har fin kropp men syns ikke han har noe særlig fint ansikt og det håret ser ut som Ola Conny ja 😂😂😂😂😂😂😂ser ut som ei jente på hue nå 

Og jaggu digger han den kroppen sin også.  Men noe å se på er han ikke nei.

Skrevet

Hun kan egentlig spare seg innslagene med «mine elskede tantebarn» når hun ser de knapt 2 ganger i året 😅. Men ok… 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei men herregud for å si det på hennes egen dialekt 😂🙈 Kan det bli mer åpenlyst at en serie er på vei enn dette her ? Å at spørsmålet nok er sendt fra seg selv til seg selv ? 🙄

Wait for it, serien kommer ganske sikker på Prime eller VG-TV, å det dette året her ✔️

IMG_2965.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...