Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kønn skrev (1 minutt siden):

Da er de gode skuespillere i så fall. Du har kanskje inside informasjon siden du skjønner det? 

Nei, det har jeg selvsagt ikke. Men jeg har sunn fornuft. Man kommer et stykke med det. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jannepåvannet skrev (2 timer siden):

Det som er blitt lagt ut i natt sjokkerer meg, tror ikke det er mye kjærlighet i den familien. Pimpen fremstår endelig slik jeg har følt hun alltid har vært , en person som tar null ansvar for ting som har skjedd , offerrolle delux 

I sa at Rami og Sidra burde være glad for at de fikk den eldre utgaven av mor. Mor var lei seg fordi hun ikke danset Barbi girl med dem som små. Hånlig svarer I at den unge utgaven av mor ikke var særlig bra. Shehed hadde lagt fortiden bak seg og hun mente I ikke hadde det. I gjør alt for bekreftelser, noe som også vises i det hun legger ut. Shehed var også tolk for moren, sa hun. 32 år i landet og trenger tolk. Trist. 

• Liker 5
  • Nyttig 14
Skrevet
Solstråle1 skrev (25 minutter siden):

Nei, det har jeg selvsagt ikke. Men jeg har sunn fornuft. Man kommer et stykke med det. 

Det var ikke skuespill! 

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet
Sveits35 skrev (16 minutter siden):

Det var ikke skuespill! 

Og det vet du?

Skrevet
Frøken79 skrev (7 timer siden):

Måtte inn og se etter å ha lest kommentarene her. Det er det drøyeste! Helt sjokkert over hvor slemt de oppfører seg overfor Shehed. Fikk så vondt av S. Her presser Isabel moren til å si at I. er favorittbarnet. Og moren bekrefter at jo det er I. som er favorittbarnet. 

En annen ting som kom fram er at moren spør Rami, Sira og Shehed om når de skal begynne å betale henne penger. Det er ikke til å tro. For en ekstrem egositisk mor. Ho har vel så hun klarer seg.... Dette var fælt og se. 

Shehed taklet det imponerende bra. 

På tide folk får se sannheten her. Endelig raknet glansbildet Pimpen. Ble helt uvel av måten Shehed blir behandlet på

• Liker 1
  • Hjerte 5
  • Nyttig 11
Skrevet

For alles del håper jeg hun sletter det i dag. For skuespill eller ikke så kom hverken I eller pimpen godt ut av det. Den som kom best ut av det var shehed. Var faktisk litt vondt å høre mye av det som ble sagt, følte med shehed faktisk. Hun har jeg ikke orket å følge, da hun ikke er my cup of tea, men var mest reflektert hvertfall. Mulig språk ødelegger litt for moren, litt, men for alles del bør det nok slettes. 🙈

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Gjest tante_grusom
Skrevet

Shehed spør I om moren har tatt sovepiller. Ja. Så både I og moren er i pillerus/ sederende medisin. Det er dårlig dømmekraft.

Skrevet

Det der fra i natt var et shitshow uten like ja. Ikke noe annet å si om det. 

• Liker 1
  • Nyttig 11
Gjest Heike m72
Skrevet
vilas skrev (9 timer siden):

Hvorfor skulle ikke de to få minstesatsen på uføretrygd ? Og jeg opererer med brutto,for alle har egne personlige utgifter som er fradragsberettiget på skatten sånn som gjeldsfradrag o.l... Jeg har en ung ufør i familien selv og vet hva som blir netto. Men minstetrygd er den summen jeg opererte med, minus skatt. Les på NAV sine sider. Får du tilbake skattepenger ? For om du gjør d, så kan du sette ned din skatt og få mere utbetalt hver mnd.

Nå er faren pensjonist, så han har ikke uføretrygd.

Gjest Heike m72
Skrevet (endret)
tante_grusom skrev (9 timer siden):

I kveldens story får dere vite alt. Hvem som betaler husleia til Pimpen fek. 

Stakkars Shehed.

Fy f… blir kvalm av at moren sier at Isabel er favoritten. Får helt vondt av Shehed. Helt tydelig at favoritten er den som kan gi henne mest penger og betale for henne. Shehed sa også at moren spør «når skal du gi meg lønn hver måned?» Altså, der kom det fram litt av hvert og den diskusjonen der setter Pimpen i et så dårlig lys. Trist at I. favoriserer. Idiotisk av Isabel å hele tiden spørre moren hvem som er favoritten. Isabel er 32 år. Den familiesammenkomsten der har virkelig startet bra 🙈🙈

Endret av Heike m72
Gjest Tears in heaven
Skrevet
Solstråle1 skrev (6 timer siden):

Og dette filmer de og legger ut på snap. Og dere skjønner ikke at det er planlagt kontet? Fascinerende! 

Ja enten det ,eller så har de mista de helt

Skrevet

Dette har jeg ikke sett, men det høres jo virkelig ikke bra ut 😳

• Liker 1
Skrevet
Solstråle1 skrev (1 time siden):

Og det vet du?

Det er bare å se på øynene til mamma Raad. Der er mye følelser når hun prater. Tydelig satt i en klemme

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

I herrens navn for en galskap :sjokk:. Måtte jo se etter å ha lest her. 
Fytti for et hespetre Isabel er, stakkars Rami og Shehed. 
Pimpen er jo helt blåst….sier at hun sa ja til Rami for å ikke «gjøre han vondt» for deretter si han skal respektere sin mor. 
Alt  legges på snap og bare det er jo sykt,sykt,sykt! 

Rami burde bare gi de 🖕🏼og stikke til Thailand og bli der. 
Forkastelig lavmålsoppførsel av både Isabel og moren >:(

• Liker 6
  • Nyttig 14
Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 minutt siden):

I herrens navn for en galskap :sjokk:. Måtte jo se etter å ha lest her. 
Fytti for et hespetre Isabel er, stakkars Rami og Shehed. 
Pimpen er jo helt blåst….sier at hun sa ja til Rami for å ikke «gjøre han vondt» for deretter si han skal respektere sin mor. 
Alt  legges på snap og bare det er jo sykt,sykt,sykt! 

Rami burde bare gi de 🖕🏼og stikke til Thailand og bli der. 
Forkastelig lavmålsoppførsel av både Isabel og moren >:(

Du måtte inn og se etter å ha lest her - og enda er det noen som både tror at det som vises på snap er genuint og at tråden ikke er med på å gi Isabel klikk og penger. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Solstråle1 skrev (7 minutter siden):

Du måtte inn og se etter å ha lest her - og enda er det noen som både tror at det som vises på snap er genuint og at tråden ikke er med på å gi Isabel klikk og penger. 

Ja, dette gir klikk. Isabel synes nok at dette er råkult i dag. Dobbel lønn

• Liker 2
Skrevet (endret)
Solstråle1 skrev (1 time siden):

Og det vet du?

Hvis det er skuespill🤔 Beviser det igjen  at IR er veldig kynisk, manipulerende og kalkulerende. Men nå også i pillerus.

Noe som IR opplyste om selv inatt.

Norges farligste forbilde og influenser 

Endret av agent
  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet
Heike m72 skrev (37 minutter siden):

Fy f… blir kvalm av at moren sier at Isabel er favoritten. Får helt vondt av Shehed. Helt tydelig at favoritten er den som kan gi henne mest penger og betale for henne. Shehed sa også at moren spør «når skal du gi meg lønn hver måned?» Altså, der kom det fram litt av hvert og den diskusjonen der setter Pimpen i et så dårlig lys. Trist at I. favoriserer. Idiotisk av Isabel å hele tiden spørre moren hvem som er favoritten. Isabel er 32 år. Den familiesammenkomsten der har virkelig startet bra 🙈🙈

Skjønner godt at Rami vil reise til Thailand🫣 Hadde jeg vært Shehed hadde jeg tatt pick pakket mitt å reist hjem.

• Liker 7
  • Nyttig 18
Skrevet
agent skrev (3 minutter siden):

Hvis det er skuespill🤔 Beviser det igjen  at IR er veldig kynisk, manipulerende og kalkulerende. Men nå også i pillerus.

Noe som IR opplyste on selv inatt.

Norges farligste forbilde og influenser 

:pls:

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg føler at vi for første gang på år fikk se innhold som ikke var regissert. 

For en dysfunksjonell, materialistisk familie. Det verste er at det er I sine følgere, ikke I selv, som i praksis gir denne familien mulighet til å leve i sus og dus, være late, nedlatende og kravstore. 

• Liker 7
  • Nyttig 23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...