Justlooking Skrevet tirsdag kl. 23:47 #35481 Skrevet tirsdag kl. 23:47 Aristokrat1 skrev (2 minutter siden): Du får inn å se før det slettes. Jeg orket ikke å høre på alt Har ikke peiling på noen av deres sine snapper - derfor jeg spør her … 1
Tears in heaven Skrevet tirsdag kl. 23:48 #35482 Skrevet tirsdag kl. 23:48 (endret) Kønn skrev (5 minutter siden): Mange er slik. Kulturen er slik. Penger, penger og atter penger. De barna som gir mest penger er favoritt. Det er et tankesett som er vanlig for mange fra Midtøsten. Også i Bosnia (Europa). Det handler om islam. Isabel er ikke muslim, men kompenserer med rikdommen sin. Så hun er favoritten. Har skrevet det før, men det mor datter forholdet er usunt. Ja det forholdet de har er destruktivt.Her er grunnen til at IR har få/ingen venner,hun er så egoistisk og alle må gjøre som hun sier.Kynisk,kald Endret tirsdag kl. 23:51 av Tears in heaven 6
loveanimals Skrevet i går, 00:30 #35483 Skrevet i går, 00:30 Frøken79 skrev (15 minutter siden): Måtte inn og se etter å ha lest kommentarene her. Det er det drøyeste! Helt sjokkert over hvor slemt de oppfører seg overfor Shehed. Fikk så vondt av S. Her presser Isabel moren til å si at I. er favorittbarnet. Og moren bekrefter at jo det er I. som er favorittbarnet. En annen ting som kom fram er at moren spør Rami, Sira og Shehed om når de skal begynne å betale henne penger. Det er ikke til å tro. For en ekstrem egositisk mor. Ho har vel så hun klarer seg.... Dette var fælt og se. Shehed taklet det imponerende bra. Trodde ikke noe ved den familien kunne sjokkere meg , men nå er jeg målløs. Det er så skammelig at det er uten sidestykke. Attpåtil å legge dette ut for flerfoldige tusen følgere, forteller alt man trenger å vite om hvor destruktiv/dysfunksjonell denne gjengen er. Følger ikke Shehed, men nå fikk jeg virkelig vondt av henne. Fy flate for en motbydelig oppførsel av I og mora. I smisker med alt hun har og spør Pimpen om hvem som er favorittbarnet. Det er selvfølgelig I, for hun er rik og er engelen i familien. S forteller at dette hører hun stadig vekk og at det sårer veldig. Isabel og mora gnir det inn. Mora påstår at ingen av de andre barna bryr seg om henne og I er enig. (Hva skylder de en mor som ikke har tatt vare på dem?) S forteller at hun hjelper mora hele tiden hjemme i Oslo og til og med betaler husleien hennes. Hun handler også for henne uten å få penger igjen for det. Jeg er rystet til margen og rasende på Shehed sine vegne. Denne ufyselige dama skal være glad for at barna i det hele tatt vil ha noe med henne å gjøre. Det skulle ikke vært min mor som behandlet meg sånn uten store konsekvenser. Lurer på hvor mange i RS som har fått med seg dette, og hva de mener om Isabel nå. Sånn grusom oppførsel kan overhodet IKKE forsvares ! Har rosegjøken litt vett og forstand, så tar han beina på nåkken og løper så fort han kan. Nå har de virkelig vist hvem de er ! Kjærligheten (eller mangel på sådan) i familien er KUN basert på penger. Dette var forferdelig å være vitne til 😡 4 1 19
loveanimals Skrevet i går, 00:34 #35484 Skrevet i går, 00:34 Kønn skrev (48 minutter siden): Mange er slik. Kulturen er slik. Penger, penger og atter penger. De barna som gir mest penger er favoritt. Det er et tankesett som er vanlig for mange fra Midtøsten. Også i Bosnia (Europa). Det handler om islam. Isabel er ikke muslim, men kompenserer med rikdommen sin. Så hun er favoritten. Har skrevet det før, men det mor datter forholdet er usunt. Hvor har du det fra at kulturen er slik ? 1
Solstråle1 Skrevet i går, 01:55 #35485 Skrevet i går, 01:55 Tears in heaven skrev (2 timer siden): IR spør moren om hun er favorittbarnet og fisker etter morens bekreftelse .moren bekrefter og mye handler om penger ,hva hun får. S blir lei seg og utrykker hva hun føler og de to rotter seg sammen. Er Lang historie,vanskelig å gjenfortelle. Og "familie idyllen" slår sprekker. Og dette filmer de og legger ut på snap. Og dere skjønner ikke at det er planlagt kontet? Fascinerende! 3 1
Enavs Skrevet i går, 03:23 #35486 Skrevet i går, 03:23 Solstråle1 skrev (48 minutter siden): Og dette filmer de og legger ut på snap. Og dere skjønner ikke at det er planlagt kontet? Fascinerende! Det skal ikke forundre meg om dette er planlagt for kontent og da trolig i regi av IR. Hun har jo mistet en del følgere og trenger at noe «spennende» eller «sjokkerende» skjer på hennes Snap. Snap er inntektskilden hennes (og ER dette skuespill, så får nok familien betalt for å være med på «stuntet»). Uansett om dette er et planlagt kontent/skuespill eller virkelighet (jeg orker ikke å se selv), så understreker det bare nok en gang hvorfor jeg ikke lengre følger henne og at jeg (heldigvis) har gjennomskuet henne for lengst. Hun er ikke lengre ekte på Snap, hun forteller ikke «alt» og hun manipulerere sine naive og hardbarka følgere. Det ER kun penger hun tenker på når hun er på Snap og hun er villig til å gå langt for å skaffe seg disse. Ja, det er frivillig å følge henne og mange gjør det nok fordi de liker det de ser og de «skjønner greia», men flere blir også lurt og manipulert - og en og annen av dem kan potensielt bli «rasende» når det går opp for dem. Det tipper jeg IR vet, noe som gjør henne usikker og engstelig når hun er i Oslo: en dag kan hun møte på én forsmådd RS … 2 5
Granneman82 Skrevet i går, 03:45 #35487 Skrevet i går, 03:45 Hadde jeg vært Rami, hadde jeg blitt med Pierre til Thailand, men men...... Hvorvidt ting er skuespill eller ikke kan sikkert diskuteres i det uendelige, men jeg tror ihvertfall at den familien viser sine sanne ansikter her i denne situasjonen😵💫😵💫😵💫 2 7
Jannepåvannet Skrevet i går, 04:06 #35488 Skrevet i går, 04:06 Det som er blitt lagt ut i natt sjokkerer meg, tror ikke det er mye kjærlighet i den familien. Pimpen fremstår endelig slik jeg har følt hun alltid har vært , en person som tar null ansvar for ting som har skjedd , offerrolle delux 2 1 15
Ellenn Skrevet i går, 04:11 #35489 Skrevet i går, 04:11 vilas skrev (5 timer siden): Hvorfor skulle ikke de to få minstesatsen på uføretrygd ? Og jeg opererer med brutto,for alle har egne personlige utgifter som er fradragsberettiget på skatten sånn som gjeldsfradrag o.l... Jeg har en ung ufør i familien selv og vet hva som blir netto. Men minstetrygd er den summen jeg opererte med, minus skatt. Les på NAV sine sider. Får du tilbake skattepenger ? For om du gjør d, så kan du sette ned din skatt og få mere utbetalt hver mnd. Dersom de ikke har full trygdetid i Norge får de mindre enn minstesats. 1
Jada! Skrevet 22 timer siden #35490 Skrevet 22 timer siden Om dette er planlagt innhold som noen påstår lenger opp, eller om dette er hvordan denne familien fungerer vet ikke jeg, men uansett bør Isabell våkne med tidenes angst og den bør hun beholde i lang tid fremover. Det er så mye som er feil i den samtalen der at det er umulig å vite hvor man skal begynne, men at Isabell har så lav sosial intelligens at hun spør sin mor og presser på at hun er favoritten er smått utrolig. Alle med litt vett stiller ikke ett slikt spørsmål, og alle foreldre med vett svarer ikke på ett slikt spørsmål. Denne ranten de hadde på Snap i natt var helt forferdelig og at Sheheed ikke bare gikk ut av rommet er helt utrolig. Jeg hadde blitt så sint at jeg hadde ikke brukt noe mer tid på disse to ufyselige menneskene som Isabell og moren er, og jeg hadde nok vært på flyet hjem til Norge i dag for å statuere ett eksempel og vise at nå er grensen min nådd. Det neste som sjokkerer meg er at moren går rundt og forventer at hun skal få månedspenger av både Sheheed, Rami og Bimbo. Altså frekkheten vil ingen ende ta fra moren sin side, men man ser jo at det er kun pengene som gjelder for moren og hvis Isabell ikke hadde hatt penger så hadde hun vært like lite favoritt som Sheheed er. Moren ser kun barna utfra hvilke nytte hun har av dem. En annen ting er at Isabell går rundt og mener at alle foreldre har en favoritt, og det er helt feil for de fleste. Hun bør virkelig ikke få barn hvis det er holdningen hennes da hun komme til å skape seg ett favoritt barn, og så blir eventuelt de andre barna annenrangs og må oppleve en situasjon som Sheheed måtte oppleve i går og det unner jeg ingen. 2 21
Sveits35 Skrevet 22 timer siden #35491 Skrevet 22 timer siden Hm… har ikke hatt særlig til overs for Shehed etter at hun kalte Randaberg for en innavlsbygd og masse annet dritt… Bygda som tok vare på familien de første årene de bodde i Norge. Men den ranten i natt var vond å høre på og jeg fikk vondt av henne. Stakkars Shehed, det er nok hun som hjelper moren mest med praktiske ting, så langt hun selv har helse til det. Men det blir ikke verdsatt. Fy f.. nei, mamma Raad er ikke en god mamma. Og Isabel mangler litt empati.. 4 6
Kønn Skrevet 22 timer siden #35492 Skrevet 22 timer siden Maia3 skrev (5 timer siden): Hvor har du det fra at kulturen er slik ? I har selv sagt det om deres kultur. Det er naturlig for dem at de med penger betaler for alle, har hun sagt mange ganger. Og har man vært i slike miljøer, jobbet med mennesker med flerkulturell bakgrunn, lest litt osv så vil man oppdage denne kulturen. Derfor mange for flere barn som kan ta vare på dem. Jeg sier ikke at det isolert sett er feil eller en ukultur, men at den er annerledes enn det etniske er vant til. 5
Kønn Skrevet 22 timer siden #35493 Skrevet 22 timer siden Solstråle1 skrev (4 timer siden): Og dette filmer de og legger ut på snap. Og dere skjønner ikke at det er planlagt kontet? Fascinerende! Da er de gode skuespillere i så fall. Du har kanskje inside informasjon siden du skjønner det? 1 6
tante_grusom Skrevet 22 timer siden #35494 Skrevet 22 timer siden (endret) Spill for galleriet? For å få flere følgere til Shehed og Rami? Først Thailand-turen og i natt favorittbarn. Om så er det sykt! Shehed bor hjemme i Norge og har ingen livvakter. Og blir så til de grader mobbet på direkten. Hva tenker Isabel og mor på??? Endret 22 timer siden av tante_grusom 6
Solstråle1 Skrevet 22 timer siden #35495 Skrevet 22 timer siden Kønn skrev (1 minutt siden): Da er de gode skuespillere i så fall. Du har kanskje inside informasjon siden du skjønner det? Nei, det har jeg selvsagt ikke. Men jeg har sunn fornuft. Man kommer et stykke med det. 1
Kønn Skrevet 22 timer siden #35496 Skrevet 22 timer siden Jannepåvannet skrev (2 timer siden): Det som er blitt lagt ut i natt sjokkerer meg, tror ikke det er mye kjærlighet i den familien. Pimpen fremstår endelig slik jeg har følt hun alltid har vært , en person som tar null ansvar for ting som har skjedd , offerrolle delux I sa at Rami og Sidra burde være glad for at de fikk den eldre utgaven av mor. Mor var lei seg fordi hun ikke danset Barbi girl med dem som små. Hånlig svarer I at den unge utgaven av mor ikke var særlig bra. Shehed hadde lagt fortiden bak seg og hun mente I ikke hadde det. I gjør alt for bekreftelser, noe som også vises i det hun legger ut. Shehed var også tolk for moren, sa hun. 32 år i landet og trenger tolk. Trist. 4 10
Sveits35 Skrevet 21 timer siden #35497 Skrevet 21 timer siden Solstråle1 skrev (25 minutter siden): Nei, det har jeg selvsagt ikke. Men jeg har sunn fornuft. Man kommer et stykke med det. Det var ikke skuespill! 2 10
Solstråle1 Skrevet 21 timer siden #35498 Skrevet 21 timer siden Sveits35 skrev (16 minutter siden): Det var ikke skuespill! Og det vet du?
rock&republic Skrevet 21 timer siden #35499 Skrevet 21 timer siden Frøken79 skrev (7 timer siden): Måtte inn og se etter å ha lest kommentarene her. Det er det drøyeste! Helt sjokkert over hvor slemt de oppfører seg overfor Shehed. Fikk så vondt av S. Her presser Isabel moren til å si at I. er favorittbarnet. Og moren bekrefter at jo det er I. som er favorittbarnet. En annen ting som kom fram er at moren spør Rami, Sira og Shehed om når de skal begynne å betale henne penger. Det er ikke til å tro. For en ekstrem egositisk mor. Ho har vel så hun klarer seg.... Dette var fælt og se. Shehed taklet det imponerende bra. På tide folk får se sannheten her. Endelig raknet glansbildet Pimpen. Ble helt uvel av måten Shehed blir behandlet på 1 4 10
Snuppa82 Skrevet 21 timer siden #35500 Skrevet 21 timer siden For alles del håper jeg hun sletter det i dag. For skuespill eller ikke så kom hverken I eller pimpen godt ut av det. Den som kom best ut av det var shehed. Var faktisk litt vondt å høre mye av det som ble sagt, følte med shehed faktisk. Hun har jeg ikke orket å følge, da hun ikke er my cup of tea, men var mest reflektert hvertfall. Mulig språk ødelegger litt for moren, litt, men for alles del bør det nok slettes. 🙈 4 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå