Carrot Skrevet 1 time siden #35401 Skrevet 1 time siden agent skrev (3 minutter siden): Det sitatet burde du sende til IR. jeg følger henne ikke, men du kan jo sende det om du følger henne og føler et behov.. Personlig syns jeg hun utviser mer folkesikk enn mange andre. 1
Mmeeri Skrevet 59 minutter siden #35402 Skrevet 59 minutter siden dårligbrukernavn skrev (3 timer siden): Det er det ene, det andre er hvorfor kaller hun seg TANTE? De er ikke i familie, eller? Er ikke tante søster til mot til barna!? Ina og IR er ikke søstre!?? I enkelte kulturer/land kalles voksne tanter/onkler uten å være i slekt. Jeg kommer fra en slik tradisjon og var veldig uvant først å bare bli kalt etter navn. Føltes uhøflig. Antar at det samme er i Midtøsten og det er det hun har vært oppvokst med tross alt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå