Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
agent skrev (3 minutter siden):

Det sitatet burde du sende til IR.

jeg følger henne ikke, men du kan jo sende det om du følger henne og føler et behov.. Personlig syns jeg hun utviser mer folkesikk enn mange andre. 

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
dårligbrukernavn skrev (3 timer siden):

Det er det ene, det andre er hvorfor kaller hun seg TANTE? De er ikke i familie, eller? Er ikke tante søster til mot til barna!? Ina og IR er ikke søstre!?? 

I enkelte kulturer/land kalles voksne tanter/onkler uten å være i slekt. Jeg kommer fra en slik tradisjon og var veldig uvant først å bare bli kalt etter navn. Føltes uhøflig. Antar at det samme er i Midtøsten og det er det hun har vært oppvokst med tross alt. 

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...