Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
agent skrev (8 minutter siden):

Det eventet var det for kunder eller bare ansatte i Nude ?

Eventuelt andre influensere?

Det tilbudet gjelder for alle ut dagen i morgen på Nude. Kun de som meldte seg på den innerste sirkelen som fikk anledning til å komme på 30 min før resten. Ble delt ut gavekort, goodie bass osv.  Så ikke alt for orket ikke.  Men var en del gode tilbud for de som vil handle 30% på alt forsto jeg 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
missprincess skrev (8 minutter siden):

Mener det var noen dager før eller etter nyttårsaften at Rami tok han til legen 

Ja tror det var det jeg også 🤔

Skrevet
agent skrev (15 minutter siden):

Det eventet var det for kunder eller bare ansatte i Nude ?

Eventuelt andre influensere?

Tror det var for ambassadørene :)

• Hjerte 1
Skrevet
Cornett skrev (2 timer siden):

Og Synnøve er ingen steder å se hos Nude eller ivory. Enda det er event

Kan nesten se ut som hun har trukket seg ut, for vil tro hun hadde vært tilstede om alt var som det skulle og det ser ikke ut som det er det. Der har det helt klart oppstått uenighet.  Ganske sikker på det.  Spesielt etter det Isabel skrev 

Skrevet (endret)
Maia3 skrev (6 timer siden):

Skjønner hva du mener, men nå var det snakk om evt fremtidige barn av IR og hva de må forholde seg til av det hun legger ut.  

Mobbingen/(kritikken),som du kaller det, her på KG er i de aller fleste tilfeller berettiget, og den sure svien får hun ta på seg selv. Man bretter ikke ut hele livet sitt uten å være klar over at man legger hodet sitt frivillig på hoggestabben 

Mye bra forbilder her, så tviler ikke et sekund på at generasjonen etter tar etter 👍🏻 Har nok en følelse av at «hvis du ikke har noe pent å si, så la være» ikke  er gjengs. Men igjen - det er jo kritikk må vite - og de må skylde seg selv. Da må det jo være helt greit! 👌🏻😇

Endret av Realista
Skrivefeil
  • Nyttig 1
Skrevet
Realista skrev (7 timer siden):

Kremt… Er det bare jeg som ser ironien i dette? KG har vel mer enn en håndfull mobbere 🤪

Det tror jeg er pga at hun virker så selvgod . Personlig har jeg aldri hatt sansen for KG. 

• Liker 1
Skrevet
Cornett skrev (3 timer siden):

Og Synnøve er ingen steder å se hos Nude eller ivory. Enda det er event

Synnøve har aldri vært en del av Nude. Det er eid av Beauty Rebels som blant annet også har Glöd og Camilla Phil. Det har ingenting med Ivorie å gjøre, så hun hadde ingen grunn til å være der.

• Liker 1
Skrevet
Trixie99 skrev (2 timer siden):

Men faren bor vel og betaler skatt i Norge? Så han utnytter vel ingenting?

Ja d er sant. Men når man skader seg akutt i Dubai og velger å ikke søke hjelp der, men velger å reise i mange timer med akutt skade for å få det gratis, så synes jeg personlig at d er utnyttende av vårt flotte velferdssystem i Norge. Hadde ikke faren forsikring på reisen sin ?? 

• Nyttig 3
Skrevet
missprincess skrev (5 minutter siden):

Det tror jeg er pga at hun virker så selvgod . Personlig har jeg aldri hatt sansen for KG. 

Mulig jeg har misforstått fullstendig nå, men:

Jeg tror personen du siterte refererte til KvinneGuiden :)  Jeg tolker det som at du snakker om Kristin Gjeldsvik? Der er jeg 110% enig med deg for å si det sånn! Don´t even get me startet....

• Liker 1
Skrevet
tante_grusom skrev (48 minutter siden):

En leil til faren også da?

Ja. To treroms i Oslo. Rami bruker å være hos far og Sidra hos mor. Må jo gjøre dette, for ellers kunne kommunen funnet ut at de hver for seg har voksne barn med eget liv og de ikke kvalifiserer for  opptak to leiligheter. Det finnes familier med barn idag som trenger leilighetene mer. Mor og far burde gått ut på det åpne markedet nå.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
missprincess skrev (26 minutter siden):

Tror du har blandet KG (kvinneguiden) med frøken Kristin Gjelsvik, eller ?

Skrevet
vilas skrev (39 minutter siden):

Ja d er sant. Men når man skader seg akutt i Dubai og velger å ikke søke hjelp der, men velger å reise i mange timer med akutt skade for å få det gratis, så synes jeg personlig at d er utnyttende av vårt flotte velferdssystem i Norge. Hadde ikke faren forsikring på reisen sin ?? 

Kan se ut som den familien ikke tar forsikring på alvor.  Rami hadde jo ikke forsikring da han dro til Thailand,  og heller ikke Sidra da de var på back pakking. Helt høl i huet å ikke ha reiseforsikring.  Har de ikke råd 🤭

• Nyttig 3
Skrevet
Sirah skrev (42 minutter siden):

Mulig jeg har misforstått fullstendig nå, men:

Jeg tror personen du siterte refererte til KvinneGuiden :)  Jeg tolker det som at du snakker om Kristin Gjeldsvik? Der er jeg 110% enig med deg for å si det sånn! Don´t even get me startet....

Ups, misforstod den ja , for trodde det var snakk om Kristin Gjelsvik ja. Nei, hun klarer jeg bare ikke.  Aldri gjort så der er vi veldig enig ang henne. 

Skrevet
Maia3 skrev (24 minutter siden):

Tror du har blandet KG (kvinneguiden) med frøken Kristin Gjelsvik, eller ?

Ja, gjorde det 🙈 koblet ikke helt, men hun kan man få billig av meg . Ufyselig kvinnemenneske 

• Liker 1
Skrevet
missprincess skrev (28 minutter siden):

Kan se ut som den familien ikke tar forsikring på alvor.  Rami hadde jo ikke forsikring da han dro til Thailand,  og heller ikke Sidra da de var på back pakking. Helt høl i huet å ikke ha reiseforsikring.  Har de ikke råd 🤭

Å ikke ha reiseforsikringa er jaggu ren og skjær idioti, at det går an å være så dum. Koster et par hundrelapper i måneden.

• Nyttig 2
Skrevet
Plexi skrev (44 minutter siden):

Å ikke ha reiseforsikringa er jaggu ren og skjær idioti, at det går an å være så dum. Koster et par hundrelapper i måneden.

Ja, da er man bra idiot når de ikke tenker på at ting kan skje. Noe Sidra fikk erfare. Selv har jeg helårsforsikring som også gjelder her i Norge . Uansett har alle og bør alle ha råd å investere i reiseforsikring når man skal ut å reise, man vet aldri når man får bruk for den. Og uten blir det meget dyrt, og Sidra kan være evig takknemlig for at Isabel betalte for henne 

• Liker 2
Skrevet
Sirah skrev (2 timer siden):

Synnøve har aldri vært en del av Nude. Det er eid av Beauty Rebels som blant annet også har Glöd og Camilla Phil. Det har ingenting med Ivorie å gjøre, så hun hadde ingen grunn til å være der.

Isabel nevner ikke Ivorie lenger heller

Skrevet
vilas skrev (2 timer siden):

Hva snakker du om. De var jo hos legen i Dubai? Det har jo vært et tema her inne når det klages over at de er snyltende skatteflyktninger at Rami syntes det var hårreisende dyrt hos legen da han fulgte han. 

Skrevet
rock&republic skrev (10 minutter siden):

Isabel nevner ikke Ivorie lenger heller

Og heller ikke Synnøve 

• Liker 1
Skrevet
missprincess skrev (22 minutter siden):

Ja, da er man bra idiot når de ikke tenker på at ting kan skje. Noe Sidra fikk erfare. Selv har jeg helårsforsikring som også gjelder her i Norge . Uansett har alle og bør alle ha råd å investere i reiseforsikring når man skal ut å reise, man vet aldri når man får bruk for den. Og uten blir det meget dyrt, og Sidra kan være evig takknemlig for at Isabel betalte for henne 

Den ene natten Sidra var på sykehuset kostet 20.000

Snakk om å sløse penger 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...