antiraad Skrevet 19. juni #35301 Skrevet 19. juni missprincess skrev (5 timer siden): Ja, burde ikke være mulig å være så kortenkt å ikke ha reiseforsikring Det var fordi mister Rami som i følge seg selv kan og vet alt hadde fortalt Sidra at det var nok å ha helestrygdekort. Det var det samme som reiseforsikring 🙈🙈 på lik linje som han kunne alt å foliere bil, og dummet seg totalt ut. Dummet seg ut gjorde han også når han skulle selge bilen. Fyren trur han kan tjene penger på en bruktbil....han virker utrolig naiv 🙈🙈 noen ganger kan det være lurt å være i skoletimene, ikke bare delta i friminuttene 1 20
Alba1235 Skrevet 19. juni #35302 Skrevet 19. juni Snuppa82 skrev (På 17.6.2026 den 21.28): Hvor har de sagt han skal ha betaling bare han kjører henne et sted? Bare fått med meg at han har fått betalt for enkelte oppdrag/shoots o.l Hun sier jo de stiller opp for henne bare at alt ikke er like synlig. Hvorfor skal hun betale? Fordi hun vil? Hvorfor skal hun ikke hvis hun har lyst til det? Husk vi ser ikke "alt". Jeg kan på en måte forstå man betaler for noe av disse tjenestene også hvis man tenker på hvor mye tid de bruker av sine dager på å gjøre dette. Hvor de ellers kunne skapt noe for seg selv eller eget innhold. Men de er greie nok til å heller legge seg selv til sides å hjelper søstera med sin inntekt. Mads pusseropp betaler jo også alle rundt seg nettopp for de bidrar i hans inntekts kilde. Nå bidrar disse riktignok og med en del mer hardt arbeid og da😂 3
Tapaz Skrevet 19. juni #35303 Skrevet 19. juni Solstråle1 skrev (21 timer siden): Jeg tviler på at det går den veien, men hva vet jeg. Enig, tviler på det jeg og. Ettersom de får penger/ støtte av en raus Isabel så trenger de ikke få seg en utdannelse. Kan hende de angrer på det etter hvert. 1 5
Silas26 Skrevet 19. juni #35304 Skrevet 19. juni Kan vi snakke om de påståtte «kinnbeina» hennes? Hun sier ofte at de stikker ut fordi hun har gått ned i vekt, men bilder før PH hvor hun hadde samme vekt, så har hun ikke de utstikkende kinnbeina. Og når hun smiler ser man jo at de har migrert. Er det bare jeg som ser dette? 1 4
Miumii Skrevet 19. juni #35305 Skrevet 19. juni (endret) Silas26 skrev (1 time siden): Kan vi snakke om de påståtte «kinnbeina» hennes? Hun sier ofte at de stikker ut fordi hun har gått ned i vekt, men bilder før PH hvor hun hadde samme vekt, så har hun ikke de utstikkende kinnbeina. Og når hun smiler ser man jo at de har migrert. Er det bare jeg som ser dette? Det er godt synlig ja, så du er ikke den eneste som ser det. Fillers forsvinner vel ikke i kroppen, men kan migrere. Jeg fikk med meg at hun bare hadde tatt litt fillers i kinnbena for noen år siden, men hun er jo så liten av vekst at det sikkert er mye på henne.. Endret 19. juni av Miumii Stavefeil 3
missprincess Skrevet 19. juni #35306 Skrevet 19. juni Alba1235 skrev (6 timer siden): Jeg kan på en måte forstå man betaler for noe av disse tjenestene også hvis man tenker på hvor mye tid de bruker av sine dager på å gjøre dette. Hvor de ellers kunne skapt noe for seg selv eller eget innhold. Men de er greie nok til å heller legge seg selv til sides å hjelper søstera med sin inntekt. Mads pusseropp betaler jo også alle rundt seg nettopp for de bidrar i hans inntekts kilde. Nå bidrar disse riktignok og med en del mer hardt arbeid og da😂 Men når Shehed skulle flytte og i tillegg hadde brukket ankelen sin da stakkars både Sidra og Rami på ferie . Hun fikk ikke mye hjelp fra dem , og det har hun vel egentlig aldri fått. Er det fordi hun ikke betaler for hjelpen tro? Shehed er den eneste av de søskene som klarer å stå på egne ben og ordner opp selv . Foreslår at resten prøver det også 2 1
missprincess Skrevet 19. juni #35307 Skrevet 19. juni missprincess skrev (Akkurat nå): Men når Shehed skulle flytte og i tillegg hadde brukket ankelen sin da stakkars både Sidra og Rami på ferie . Hun fikk ikke mye hjelp fra dem , og det har hun vel egentlig aldri fått. Er det fordi hun ikke betaler for hjelpen tro? Shehed er den eneste av de søskene som klarer å stå på egne ben og ordner opp selv . Foreslår at resten prøver det også Rettelse: ikke stakkars men Stakk 1
Gjest tante_grusom Skrevet 19. juni #35308 Skrevet 19. juni (endret) ☕️ Endret 20. juni av tante_grusom
loveanimals Skrevet 19. juni #35309 Skrevet 19. juni missprincess skrev (1 time siden): Men når Shehed skulle flytte og i tillegg hadde brukket ankelen sin da stakkars både Sidra og Rami på ferie . Hun fikk ikke mye hjelp fra dem , og det har hun vel egentlig aldri fått. Er det fordi hun ikke betaler for hjelpen tro? Shehed er den eneste av de søskene som klarer å stå på egne ben og ordner opp selv . Foreslår at resten prøver det også Hvorfor skal man i utgangspunktet ha betalt for å hjelpe/gjøre tjenester for sine søsken/foreldre/barn? Det bør vel være en selvfølge og glede å hjelpe hverandre hver sin gang uten å måtte grave til seg mest mulig av gryn ? Ihvertfall for denne gjengen som står hverandre såååå nært. Griskheten/grådigheten lenge leve er visst mottoet her 4 8
LorettaLynn Skrevet 19. juni #35310 Skrevet 19. juni missprincess skrev (1 time siden): Rettelse: ikke stakkars men Stakk Enig med deg. Virker som om hun alltid har tatt mye ansvar og har skjønt at lykken ikke er et basseng i Dubai. Hun var jo heller ikke så heldig som Isabel med fosterfamilien så sånn sett burde hun klare minst. 4
LorettaLynn Skrevet 19. juni #35311 Skrevet 19. juni Maia3 skrev (3 minutter siden): Hvorfor skal man i utgangspunktet ha betalt for å hjelpe/gjøre tjenester for sine søsken/foreldre/barn? Det bør vel være en selvfølge og glede å hjelpe hverandre hver sin gang uten å måtte grave til seg mest mulig av gryn ? Ihvertfall for denne gjengen som står hverandre såååå nært. Griskheten/grådigheten lenge leve er visst mottoet her Tror også det er temmelig usunt i lengden. 1 3
Solstråle1 Skrevet 19. juni #35312 Skrevet 19. juni Maia3 skrev (3 timer siden): Hvorfor skal man i utgangspunktet ha betalt for å hjelpe/gjøre tjenester for sine søsken/foreldre/barn? Det bør vel være en selvfølge og glede å hjelpe hverandre hver sin gang uten å måtte grave til seg mest mulig av gryn ? Ihvertfall for denne gjengen som står hverandre såååå nært. Griskheten/grådigheten lenge leve er visst mottoet her Poenget er vel at de får penger når de er med å skaper innhold til snappen hennes, ikke at de får penger for å hjelpe til. 5
agent Skrevet 19. juni #35313 Skrevet 19. juni Solstråle1 skrev (44 minutter siden): Poenget er vel at de får penger når de er med å skaper innhold til snappen hennes, ikke at de får penger for å hjelpe til. Veit du om de skatter av det? Eller jobber de svart ? 2 2
loveanimals Skrevet 19. juni #35315 Skrevet 19. juni Solstråle1 skrev (1 time siden): Poenget er vel at de får penger når de er med å skaper innhold til snappen hennes, ikke at de får penger for å hjelpe til. Rami har selv sagt at han gjør ikke en eneste ting/tjeneste uten betaling 4
Gjest tante_grusom Skrevet 19. juni #35316 Skrevet 19. juni Får Isabel betaling av Rami og Piere tro? De lever som grevet i Villaveien.
loveanimals Skrevet 19. juni #35317 Skrevet 19. juni tante_grusom skrev (1 time siden): Får Isabel betaling av Rami og Piere tro? De lever som grevet i Villaveien. HAHA 🤣 Unnskyld for at jeg ler, men jeg syns jeg ser at Rami betaler for å bo der. Han er "medeier" i huset tror han. Leiker kakse der han kan leike kakse. Mangler bare en feit sigar i kjeften den "kjendisen " der. Er så patetisk at det halve hadde vært mer enn nok 7 4
missprincess Skrevet 19. juni #35318 Skrevet 19. juni Maia3 skrev (39 minutter siden): HAHA 🤣 Unnskyld for at jeg ler, men jeg syns jeg ser at Rami betaler for å bo der. Han er "medeier" i huset tror han. Leiker kakse der han kan leike kakse. Mangler bare en feit sigar i kjeften den "kjendisen " der. Er så patetisk at det halve hadde vært mer enn nok Kunne ikke vært mer enig. Rami soler seg virkelig i glansen til Isabel. Synes han blir mer og mer ufyselig. Han oppfører seg som at han er stinn av gryn, men realiteten er nok en helt annen. Han burde nok komme seg tilbake til Norge å få seg en jobb, for det livet han lever nå har han ikke råd til. Han kan ikke leve på Isabel slik han gjør nå. Hun hjelper han nok mer enn hva som kommer frem 5 1
missprincess Skrevet 19. juni #35319 Skrevet 19. juni Maia3 skrev (8 timer siden): Hvorfor skal man i utgangspunktet ha betalt for å hjelpe/gjøre tjenester for sine søsken/foreldre/barn? Det bør vel være en selvfølge og glede å hjelpe hverandre hver sin gang uten å måtte grave til seg mest mulig av gryn ? Ihvertfall for denne gjengen som står hverandre såååå nært. Griskheten/grådigheten lenge leve er visst mottoet her Glad for at iallefall jeg har en familie hvor vi stiller opp for hverandre uten å betale for det, og vil tro det gjelder de fleste familier. Man hjelper hverandre uten å skal ha penger for det. I Raad familien ser det ut som at iallefall Isabel må betale resten om hun trenger hjelp til noe, eller at de skal ha andre goder fra henne om de må hjelpe henne. 2 5
loveanimals Skrevet 19. juni #35320 Skrevet 19. juni missprincess skrev (14 minutter siden): Glad for at iallefall jeg har en familie hvor vi stiller opp for hverandre uten å betale for det, og vil tro det gjelder de fleste familier. Man hjelper hverandre uten å skal ha penger for det. I Raad familien ser det ut som at iallefall Isabel må betale resten om hun trenger hjelp til noe, eller at de skal ha andre goder fra henne om de må hjelpe henne. Just precis
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå