vilas Skrevet onsdag kl. 21:37 #35261 Skrevet onsdag kl. 21:37 Snuppa82 skrev (1 time siden): Har fått med meg et par ganger at han har snakket om betaling og hun har tilbudt betaling noen ganger. Det endrer jo ikke at hun ønsker å betale. Man kan stille opp og bidra på fler måter enn kun praktiske ting. Å så lenge hun gjør det av fri vilje må hun da få gjøre det uten å.vli kalt utnytta. Å igjen, "alt" er ikke synlig på øyeblikkshendelser på snap. Det er ikke Isabel minutt for minutt det her🙄 Selv om enkelte dager føles sånn Det er meg,deg og mange flere som gir I,Rami,Sidra og Shehed god inntekt. 1 1
Marble01 Skrevet onsdag kl. 22:40 #35262 Skrevet onsdag kl. 22:40 Lokko skrev (3 timer siden): Har dokke sett på ivori på Instagram at dei bruker ei dame som er så lik Isabell at det ser ut som ho men det er ikkje. Samme hårfeste liksom men ikkje samme negler som dei prøver å skjule og vi får aldri sjå ansiktet . Men eg ser det ikkje er ho pga av størrelse på puppane. Eg lurer veldig kva som har skjedd i ivorie egentlig. Hvor ser du dette? Om det er i story du tenker, så har de bare videredelt et bilde fra en annen konto som har tagget ivorie? Det kan man se øverst i storyen, der står navnet på kontoen som storyen opprinnelig er fra. 3
Aristokrat1 Skrevet onsdag kl. 22:51 #35263 Skrevet onsdag kl. 22:51 Nå sa Pierre at han har vært i leiligheten til rami før, etter nyttår, da mamma og pappa til Raad kidsa bodde der🥸 Så ikke kom å innbill oss at de er skilt nei. 3 11
Tenkeselv Skrevet onsdag kl. 23:09 #35264 Skrevet onsdag kl. 23:09 Ellenn skrev (På 13.6.2026 den 21.19): Hvis man ikke kan stå for det man sier (skriver) burde man kanskje ikke si det? S.T.O.P.-regelen: S – Er det sant? T – Er det til hjelp? O – Er det omtenksomt / ordentlig sagt? P – Er det nødvendig å si det? Vel den blir litt for tynn. Mener du man alltid skal følge den regelen ? S: er det sant ? øhhh nei 99.99% vet vi jo at generelt ikke stemmer. Men du antar kanskje at IR har mer rett til sin sannhet enn følgere ? T: er det til hjelp ? ja det er til hjelp for å få opp øynene til de av dere som velger alt som om det skulle "lukte sæ gratis" O: Er det omtenksomt/ordentlig sagt ? NEI, synes du noe av det som IR sier er verken omtenksomt eller ordentlig sagt ? P: Er det nødvendig å si det ? JA uten tvil, men jeg merker at du prater om dette "fryktelig stygge nettrollet" mens jeg prater om IR. Hun tåler absolutt ikke noe kritikk, verken konstruktivt eller annet. STOPP regelen kan de fleste av oss voksne, å som vi lærer våre barn igjen osv. men din mening i dette tilfellet angående dette er så langt bak mål for meg som det kan komme. Hvem bruker hvem her mener du ? iR elsker å henge ut de som stakkars tør å si hva de mener å tenker , kun for sympati og penger. At folk enda bidrar til dette greiene her er bare tragisk. 3 1 8
tante_grusom Skrevet onsdag kl. 23:48 #35265 Skrevet onsdag kl. 23:48 Tror Pimpen har tatt graviditetstest. Så teite de er - Sidra. 😆 1
dårligbrukernavn Skrevet torsdag kl. 01:05 #35266 Skrevet torsdag kl. 01:05 tante_grusom skrev (1 time siden): Tror Pimpen har tatt graviditetstest. Så teite de er - Sidra. 😆 Hæ? 1
Snuppa82 Skrevet torsdag kl. 04:48 #35267 Skrevet torsdag kl. 04:48 Han sa vel også "leve det livet her" og ikke "bo sånn her: noe som er to forskjellige ting. Man kunne fint sagt det ved poolen på et hotell eller en venn uten at det betyr man later som man eier hotellet😅 Ikke vil han benytte seg av Ann til å gjøre ting for seg heller så syns det virker som han tydelig viser at han er gjest og kun er takknemlig for det livet han nå lever. 3
Snuppa82 Skrevet torsdag kl. 04:50 #35268 Skrevet torsdag kl. 04:50 7 hours ago, vilas said: Det er meg,deg og mange flere som gir I,Rami,Sidra og Shehed god inntekt. Var den til meg? Jeg vet de tjener på at jeg går inn og det plager ikke meg. Syns det er litt enkel underholdning når man vil "koble ut" i en hektisk hverdag. Om jeg ser på det eller en serie på tv er jo det samma🤷♀️ Noen tjener penger uansett hva man gjør 😊 5
Sirah Skrevet torsdag kl. 06:35 #35269 Skrevet torsdag kl. 06:35 Aristokrat1 skrev (7 timer siden): Nå sa Pierre at han har vært i leiligheten til rami før, etter nyttår, da mamma og pappa til Raad kidsa bodde der🥸 Så ikke kom å innbill oss at de er skilt nei. Det sa jo Isabel før nyttår. Moren var egentlig på besøk hos Isabel og faren hos Rami, men at begge skulle være hos Rami på nyttår siden Isabel skulle ha stor fest. Foreldrene var naturlig nok ikke interessert i å delta på den. 2 3
agent Skrevet torsdag kl. 06:49 #35270 Skrevet torsdag kl. 06:49 Sirah skrev (12 minutter siden): Det sa jo Isabel før nyttår. Moren var egentlig på besøk hos Isabel og faren hos Rami, men at begge skulle være hos Rami på nyttår siden Isabel skulle ha stor fest. Foreldrene var naturlig nok ikke interessert i å delta på den. Var det den gangen Rami måtte følge han til legen? 1
Sirah Skrevet torsdag kl. 07:03 #35272 Skrevet torsdag kl. 07:03 agent skrev (14 minutter siden): Var det den gangen Rami måtte følge han til legen? Det kan hende, jeg husker ikke helt.
missprincess Skrevet torsdag kl. 07:15 #35273 Skrevet torsdag kl. 07:15 Aristokrat1 skrev (8 timer siden): Nå sa Pierre at han har vært i leiligheten til rami før, etter nyttår, da mamma og pappa til Raad kidsa bodde der🥸 Så ikke kom å innbill oss at de er skilt nei. De er nok sammen enda ja. Det tror jeg også at de er . Garantert 3
tante_grusom Skrevet torsdag kl. 07:28 #35274 Skrevet torsdag kl. 07:28 missprincess skrev (10 minutter siden): De er nok sammen enda ja. Det tror jeg også at de er . Garantert De er av den moderne familie som er gift, men ikke deler soverom (de har hver sin leiligjet). Det er mange som kunne tenke seg slike forhold, men som ikke har råd til to adresser og må takke seg til å bytte på soverom og gjesterom. så er det jo greit at Rami og Sidra får litt space fra hverandre også da. 1
Blomst1ne Skrevet torsdag kl. 08:37 #35275 Skrevet torsdag kl. 08:37 tante_grusom skrev (1 time siden): Sjekk Sidra sin snap. Hva skjer der da?
Heike m72 Skrevet torsdag kl. 09:14 #35276 Skrevet torsdag kl. 09:14 tante_grusom skrev (2 timer siden): Sjekk Sidra sin snap. Sikter du til graviditetstesten, så er det jo ikke noe nytt at Isabel tar test ganske så ofte. Det har hun gjort i mange år. 1
vilas Skrevet torsdag kl. 09:33 #35277 Skrevet torsdag kl. 09:33 Solstråle1 skrev (På 17.6.2026 den 8.20): De fleste skjemmer seg vel ikke ut? Tenk deg å være 50/60/70 + og ingenting på noen sos.med kanaler forsvinner. At man forteller om snabelridning, mensen og viser når man sitter på toalettet og driter. Og dine barn ser hva evt mor/ far har holdt på med. Flotte forbilder det ja ?? 🤔 3 4
Solstråle1 Skrevet torsdag kl. 09:41 #35278 Skrevet torsdag kl. 09:41 Snuppa82 skrev (4 timer siden): Han sa vel også "leve det livet her" og ikke "bo sånn her: noe som er to forskjellige ting. Man kunne fint sagt det ved poolen på et hotell eller en venn uten at det betyr man later som man eier hotellet😅 Ikke vil han benytte seg av Ann til å gjøre ting for seg heller så syns det virker som han tydelig viser at han er gjest og kun er takknemlig for det livet han nå lever. missprincess skrev (20 timer siden): Isabel skulle vel reise tidlig til Norge i dag så Rami kjørte henne tidlig til flyplassen. Nå ligger han ved poolen å sier trodde aldri VI skulle bo sånn her...VI? Og så sa han ikke det du hevder i det hele tatt. Hvorfor dikter du opp ting? 3
missprincess Skrevet torsdag kl. 09:46 #35279 Skrevet torsdag kl. 09:46 Solstråle1 skrev (2 minutter siden): Og så sa han ikke det du hevder i det hele tatt. Hvorfor dikter du opp ting? Dikter aldeles ikke opp ting han sa det jeg skriver på sin egen snap. Hvem skulle tro at VI skulle leve det livet her. Akkurat de ordene sa han . Så får nå du tro hva du vil . Er ferdig med deg og din kverulering. Ønsker deg en nydelig dag 🥰 5 1
missprincess Skrevet torsdag kl. 09:48 #35280 Skrevet torsdag kl. 09:48 missprincess skrev (Akkurat nå): Dikter aldeles ikke opp ting han sa det jeg skriver på sin egen snap. Hvem skulle tro at VI skulle leve det livet her. Akkurat de ordene sa han . Så får nå du tro hva du vil . Er ferdig med deg og din kverulering. Ønsker deg en nydelig dag 🥰 Rettelse: Rami sa trodde aldri VI skulle bo sånn her. Akkurat de ordene brukte han. Tror han må slutte å sole seg i glansen til hva Isabel har fått til. Hun har kjøpt seg villa ikke VI 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå