Princess_81 Skrevet 15. juni #35161 Skrevet 15. juni Maia3 skrev (1 time siden): Det er så kvalmt at magesekken vrenger seg. Og HUN nærmest skryter av det. Er noe galt med hele denne gjengen Ja sinnsyk ekkel familie🤮 han må ha noen creepy ekle fetisjer som tenner på å ha seg i senga til søstera si 1 4
Princess_81 Skrevet 15. juni #35162 Skrevet 15. juni refill skrev (45 minutter siden): Jeg har hatt sex på sofaen (i kjelleren riktig nok) til søsteren til den daværende typen min 😂 20 årene, var tider det 🐇 #sharingiscaring Kvalmt spør du meg
Princess_81 Skrevet 15. juni #35163 Skrevet 15. juni Så nå skal Pierre dit? Ja viktig ha menn rundt seg som er kåte på hun. Hun kommer vel til å sprade uten bh med nipplene rett ut i toppene sine og morgen kåpen så nipplene lyser ut som vanlig. Oppmerksomhets kåt delux… 10
Princess_81 Skrevet 15. juni #35164 Skrevet 15. juni Maia3 skrev (1 time siden): Hvordan hadde hun reagert hvis det var rosegjøken som fikk en eks på besøk? DET kan vi vel tenke oss Å gikk halv naken hun kommer garantert sprade rundt i string foran Pierre og i morgen kåpen og topper uten bh så niplene synes 2 1
loveanimals Skrevet 15. juni #35165 Skrevet 15. juni Princess_81 skrev (5 minutter siden): Så nå skal Pierre dit? Ja viktig ha menn rundt seg som er kåte på hun. Hun kommer vel til å sprade uten bh med nipplene rett ut i toppene sine og morgen kåpen så nipplene lyser ut som vanlig. Oppmerksomhets kåt delux… Og vice versa ? 2
Princess_81 Skrevet 15. juni #35167 Skrevet 15. juni Maia3 skrev (14 minutter siden): Og vice versa ? Exactly 1
loveanimals Skrevet 15. juni #35168 Skrevet 15. juni Aristokrat1 skrev (16 minutter siden): Pierre skal bo hos rami. 🤣
Sol Rampelyset Skrevet 15. juni #35169 Skrevet 15. juni Tråden er ryddet for brukerdebatt Sol, admin.
Solstråle1 Skrevet 15. juni #35170 Skrevet 15. juni (endret) agent skrev (3 timer siden): En mage infeksjon kan være alvorlig det, har hun nevnt noe om det. agent skrev (3 timer siden): Jeg har aldri hørt IR nevne mage infeksjon, så jeg skjønte ikke hvorfor det ble nevnt.🙂 Herregud! Tuller du? Beklager, men jeg ble litt oppgitt. Men for å forklare så mente jeg de som eksempler på plager som man kan få lege på døren for i land hvor helsevesen er gjennomprivatisert. Så langt jeg vet har altså Isabel verken migrene eller mageinfeksjon. Endret 15. juni av Solstråle1 5
Hatsumomo Skrevet 15. juni #35171 Skrevet 15. juni Princess_81 skrev (1 time siden): Så nå skal Pierre dit? Ja viktig ha menn rundt seg som er kåte på hun. Hun kommer vel til å sprade uten bh med nipplene rett ut i toppene sine og morgen kåpen så nipplene lyser ut som vanlig. Oppmerksomhets kåt delux… Princess_81 skrev (1 time siden): Å gikk halv naken hun kommer garantert sprade rundt i string foran Pierre og i morgen kåpen og topper uten bh så niplene synes Kanskje på tide å roe ned fantasien litt? Du begynner å virke litt... mann. 14 5
Snuppa82 Skrevet 15. juni #35172 Skrevet 15. juni 1 hour ago, Princess_81 said: Så nå skal Pierre dit? Ja viktig ha menn rundt seg som er kåte på hun. Hun kommer vel til å sprade uten bh med nipplene rett ut i toppene sine og morgen kåpen så nipplene lyser ut som vanlig. Oppmerksomhets kåt delux… Nå må du gi deg. I grunn du som gjør alt ekkelt med fantasien din. Tror ikke Rami tenkte at sexen var så mye bedre fordi det var søstra sin seng, han tenkte nok ikke på hu i det hele tatt. 12 3
Teflonhjernen Skrevet 15. juni #35174 Skrevet 15. juni Her kunne vi nok ikke vært mer uenige, Isabel Lunt og koselig var vel ikke mine første tanker 7 5
agent Skrevet 15. juni #35175 Skrevet 15. juni Teflonhjernen skrev (15 minutter siden): Her kunne vi nok ikke vært mer uenige, Isabel Lunt og koselig var vel ikke mine første tanker Har hun ikke bestilt en hvit sofa som skal stå her? Blir lunere når det hvite/beige bilde kommer opp.👍
agent Skrevet 15. juni #35176 Skrevet 15. juni tante_grusom skrev (24 minutter siden): Hvem skal bo i leiligheten til Sidra da? Tror Rami skulle sove der, så sover Pierre i hans leilighet.
Teflonhjernen Skrevet 15. juni #35177 Skrevet 15. juni agent skrev (Akkurat nå): Har hun ikke bestilt en hvit sofa som skal stå her? Blir lunere når det hvite/beige bilde kommer opp.👍 Ja, det blir nok veldig mye mer lunt med et hvitt/beige bilde….Cosybel …awwwww… 1 1
agent Skrevet 15. juni #35178 Skrevet 15. juni Teflonhjernen skrev (8 minutter siden): Ja, det blir nok veldig mye mer lunt med et hvitt/beige bilde….Cosybel …awwwww… Når IR sier det, så stoler jeg fullstendig på hennes visjoner 1
agent Skrevet 15. juni #35179 Skrevet 15. juni Litt morsomt at Shehed ikke reklamerer for produktene til IR, men ett annet merke på sjampo og balsam 7 1
Kønn Skrevet 15. juni #35180 Skrevet 15. juni Teflonhjernen skrev (1 time siden): Her kunne vi nok ikke vært mer uenige, Isabel Lunt og koselig var vel ikke mine første tanker Jeg liker det og jeg liker det bildet hun har kjøpt. Jeg var mer ‘redd’ for at hun skulle ha mye jalla. Til og ikke ha peiling synes jeg det som nevnt er fint, men jeg liker det minimalistiske da. 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå