agent Skrevet 20 timer siden #35161 Skrevet 20 timer siden Maia3 skrev (4 minutter siden): Det er så kvalmt at magesekken vrenger seg. Og HUN nærmest skryter av det. Er noe galt med hele denne gjengen Trenger content, sikkert derfor Pierre kommer. 3
agent Skrevet 19 timer siden #35162 Skrevet 19 timer siden Princess_81 skrev (25 minutter siden): Dere som synes det er normalt at hun er halv naken md sin bror i senga synes dere dette er normalt også? At han lånte senga hennes å hadde sex med jenter i senga til søstra si?!? Jeg spyr😩 han sier jeg pleide å kjøre den hardt ass🤮🤮🤮 han må ha ekle fetischer som tenner på å ha sex i senga til søster si Lurer på hva Shehed tenker om dette contentet. Ettersom hun ikke kan kose seg med morgen kaffen sin, i morgenkåpen. Fordi det bor en til sammen med de. 1 1
agent Skrevet 19 timer siden #35163 Skrevet 19 timer siden Snuppa82 skrev (35 minutter siden): Det står at det trenger ikke være mer dramatisk enn mageinfeksjon eller migrene. Slik jeg leser det er det Underforstått at i Dubai trenger det ikke være de alvorligste hendelsene for at en lege kommer på døra. Privatisert helsevesen så kan man like enkelt få en lege på døra som mat. Mye de kan bestille til døra i Dubai.
Maia3 Skrevet 19 timer siden #35164 Skrevet 19 timer siden agent skrev (6 minutter siden): Trenger content, sikkert derfor Pierre kommer. Hvordan hadde hun reagert hvis det var rosegjøken som fikk en eks på besøk? DET kan vi vel tenke oss 2 4
tante_grusom Skrevet 19 timer siden #35165 Skrevet 19 timer siden Godt Zaza gjorde det slutt og fokuserer på egen karriere og studie. Han der Baddie er ekkel. 4 7
refill Skrevet 19 timer siden #35166 Skrevet 19 timer siden Princess_81 skrev (1 time siden): Dere som synes det er normalt at hun er halv naken md sin bror i senga synes dere dette er normalt også? At han lånte senga hennes å hadde sex med jenter i senga til søstra si?!? Jeg spyr😩 han sier jeg pleide å kjøre den hardt ass🤮🤮🤮 han må ha ekle fetischer som tenner på å ha sex i senga til søster si Jeg har hatt sex på sofaen (i kjelleren riktig nok) til søsteren til den daværende typen min 😂 20 årene, var tider det 🐇 #sharingiscaring 1 1 3
Natu Skrevet 19 timer siden #35167 Skrevet 19 timer siden Hvis man har fulgt med litt vet man at både Rami og Sidra hadde jobber i Norge, men Isabel presset jo ENORMT på for å få dem til å flytte til Dubai og å leve av Snapchat. Hun hypet jo også Shehed veldig med dette. Hun lovet dem gull og grønne skoger om de bare flyttet. Så greit nok at hun har hjulpet dem mye men er jo stort sett for å få viljen sin og få det som hun vil. Syns ikke det har virket som verken Rami eller Sidra fant lykken i Dubai. Og heller ikke den lille piken i den gigantiske villaen virker lykkelig en plass. 2 11
agent Skrevet 19 timer siden #35168 Skrevet 19 timer siden refill skrev (7 minutter siden): Jeg har hatt sex på sofaen (i kjelleren riktig nok) til søsteren til den daværende typen min 😂 20 årene, var tider det 🐇 #sharingiscaring Ikke del mer please 5 3
agent Skrevet 19 timer siden #35169 Skrevet 19 timer siden Natu skrev (7 minutter siden): Hvis man har fulgt med litt vet man at både Rami og Sidra hadde jobber i Norge, men Isabel presset jo ENORMT på for å få dem til å flytte til Dubai og å leve av Snapchat. Hun hypet jo også Shehed veldig med dette. Hun lovet dem gull og grønne skoger om de bare flyttet. Så greit nok at hun har hjulpet dem mye men er jo stort sett for å få viljen sin og få det som hun vil. Syns ikke det har virket som verken Rami eller Sidra fant lykken i Dubai. Og heller ikke den lille piken i den gigantiske villaen virker lykkelig en plass. Spot on 👍
tante_grusom Skrevet 19 timer siden #35170 Skrevet 19 timer siden Sidra må vel tilbake fornå hente tingene sine i Isabels leilighet. Det koster å bo i hus, så leieutgiftene kommer godt med. kanskje vi ser et rom i Villaveien 47 på Airbnb til høsten? Gode inntekter. 1
agent Skrevet 18 timer siden #35171 Skrevet 18 timer siden Nå skal de flytte sofaen, blir spennende å se hvordan det blir.🥳 Kanskje flytte puffen over til andre siden🤔
Blomst1ne Skrevet 18 timer siden #35172 Skrevet 18 timer siden agent skrev (3 minutter siden): Nå skal de flytte sofaen, blir spennende å se hvordan det blir.🥳 Kanskje flytte puffen over til andre siden🤔 Mener du seriøst at det blir spennende, eller er du ironisk? 😅 1 1
agent Skrevet 18 timer siden #35173 Skrevet 18 timer siden Blomst1ne skrev (5 minutter siden): Mener du seriøst at det blir spennende, eller er du ironisk? 😅 Bra content, de tar hensyn til de som sender meldinger. 😂
refill Skrevet 18 timer siden #35174 Skrevet 18 timer siden agent skrev (33 minutter siden): Ikke del mer please 😂🤫 1
Princess_81 Skrevet 18 timer siden #35175 Skrevet 18 timer siden Maia3 skrev (1 time siden): Det er så kvalmt at magesekken vrenger seg. Og HUN nærmest skryter av det. Er noe galt med hele denne gjengen Ja sinnsyk ekkel familie🤮 han må ha noen creepy ekle fetisjer som tenner på å ha seg i senga til søstera si 1 4
Princess_81 Skrevet 18 timer siden #35176 Skrevet 18 timer siden refill skrev (45 minutter siden): Jeg har hatt sex på sofaen (i kjelleren riktig nok) til søsteren til den daværende typen min 😂 20 årene, var tider det 🐇 #sharingiscaring Kvalmt spør du meg
Princess_81 Skrevet 18 timer siden #35177 Skrevet 18 timer siden Så nå skal Pierre dit? Ja viktig ha menn rundt seg som er kåte på hun. Hun kommer vel til å sprade uten bh med nipplene rett ut i toppene sine og morgen kåpen så nipplene lyser ut som vanlig. Oppmerksomhets kåt delux… 9
Princess_81 Skrevet 18 timer siden #35178 Skrevet 18 timer siden Maia3 skrev (1 time siden): Hvordan hadde hun reagert hvis det var rosegjøken som fikk en eks på besøk? DET kan vi vel tenke oss Å gikk halv naken hun kommer garantert sprade rundt i string foran Pierre og i morgen kåpen og topper uten bh så niplene synes 1 1
Maia3 Skrevet 18 timer siden #35179 Skrevet 18 timer siden Princess_81 skrev (5 minutter siden): Så nå skal Pierre dit? Ja viktig ha menn rundt seg som er kåte på hun. Hun kommer vel til å sprade uten bh med nipplene rett ut i toppene sine og morgen kåpen så nipplene lyser ut som vanlig. Oppmerksomhets kåt delux… Og vice versa ? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå