agent Skrevet søndag kl. 21:28 #35101 Skrevet søndag kl. 21:28 missprincess skrev (28 minutter siden): Ja, men sålangt ser det ut som hun seriøst trenger hjelp bare synd hun ikke skjønner det Helt enig med deg😁 Tror bare at hun er så sta,så skal hun på død og liv bevise at hun klarer det selv. 1
vilas Skrevet søndag kl. 21:28 #35102 Skrevet søndag kl. 21:28 missprincess skrev (32 minutter siden): Har ikke helt forstått hvorfor hun hyller moren slik hun gjør. Hun kan vel takke fosterforeldrene for at de tok vare på henne i noen år. Hennes mor vil jeg si sviktet sine barn totalt. Hun ble ikke behandlet bra av sine brødre eller hennes mann som er I sin far, men allikevel valgte hun å være sammen med han og få to barn til med han tross vold i hjemmet. I behandler henne som en dronning og rett og slett unnskylder hennes dårlige valg som gjorde at hun selv og Shehed havnet i fosterhjem. Har selv bodd med en voldelig mann, men da vi fikk barn sammen å han ikke ble bedre så forlot jeg han nettopp pga av at mine barn ikke skulle vokse opp under slike forhold. Synes faktisk ikke hennes mor fortjener denne hyllesten, da hun bodde i et land som kunne ha hjulpet henne vekk fra vold slik at hun fikk beholde sine barn istedenfor ofret hun dem for å holde sammen med en voldelig ektemann. Tror faktisk hun er sammen med han enda . Og om tilstanden til I er slik hun sier synes jeg også det er rart at hun ikke drar ned å støtter I som er hennes pengbok, og som sørger for at hun har det livet hun har med leilighet i Irak og ellers alt av goder. I betaler jo alt for henne, og tror hun tar det som en selvfølge også at I skal gjøre det. På meg virker hun kun grådig selv om hun også har sine gode sider. Men I bør sette mer pris på sin fosterfamilie som stiller opp for henne når hun en sjelden gang drar dit på besøk . De virker på meg som gode mennesker som virkelig gjør alt for henne når hun et der, men synes ikke hun gir dem mye kred på sin snap. De fortjener det moren not so much Moren er skilt på norsk vis, men ikke på muslimsk vis har noen skrevet tidligere. Og hun fikk to barn med muslimen etter I. Og da dro begge foreldrene til Irak sammen med Rami og Sidra, slik at barnevernet ikke skulle ta de to også. De bodde i Irak i flere år da. Så mye rart i denne familien. 2 10
Maia3 Skrevet søndag kl. 21:31 #35103 Skrevet søndag kl. 21:31 missprincess skrev (34 minutter siden): Har ikke helt forstått hvorfor hun hyller moren slik hun gjør. Hun kan vel takke fosterforeldrene for at de tok vare på henne i noen år. Hennes mor vil jeg si sviktet sine barn totalt. Hun ble ikke behandlet bra av sine brødre eller hennes mann som er I sin far, men allikevel valgte hun å være sammen med han og få to barn til med han tross vold i hjemmet. I behandler henne som en dronning og rett og slett unnskylder hennes dårlige valg som gjorde at hun selv og Shehed havnet i fosterhjem. Har selv bodd med en voldelig mann, men da vi fikk barn sammen å han ikke ble bedre så forlot jeg han nettopp pga av at mine barn ikke skulle vokse opp under slike forhold. Synes faktisk ikke hennes mor fortjener denne hyllesten, da hun bodde i et land som kunne ha hjulpet henne vekk fra vold slik at hun fikk beholde sine barn istedenfor ofret hun dem for å holde sammen med en voldelig ektemann. Tror faktisk hun er sammen med han enda . Og om tilstanden til I er slik hun sier synes jeg også det er rart at hun ikke drar ned å støtter I som er hennes pengbok, og som sørger for at hun har det livet hun har med leilighet i Irak og ellers alt av goder. I betaler jo alt for henne, og tror hun tar det som en selvfølge også at I skal gjøre det. På meg virker hun kun grådig selv om hun også har sine gode sider. Men I bør sette mer pris på sin fosterfamilie som stiller opp for henne når hun en sjelden gang drar dit på besøk . De virker på meg som gode mennesker som virkelig gjør alt for henne når hun et der, men synes ikke hun gir dem mye kred på sin snap. De fortjener det moren not so much Hun snakker sjelden om fosterfamilien sin. Det bør virkelig sitte i høysetet. De har ofret alt for henne ! Hva jeg mener om moren skal jeg ikke skrive her 6 1
vilas Skrevet søndag kl. 21:31 #35104 Skrevet søndag kl. 21:31 vilas skrev (2 minutter siden): Moren er skilt på norsk vis, men ikke på muslimsk vis har noen skrevet tidligere. Og hun fikk to barn med muslimen etter I. Og da dro begge foreldrene til Irak sammen med Rami og Sidra, slik at barnevernet ikke skulle ta de to også. De bodde i Irak i flere år da. Så mye rart i denne familien. Litt usikker på dette med lovligheten av muslimsk skilsmisse, men sikkert egne regler i koranen. 3
missprincess Skrevet søndag kl. 21:41 #35105 Skrevet søndag kl. 21:41 vilas skrev (6 minutter siden): Moren er skilt på norsk vis, men ikke på muslimsk vis har noen skrevet tidligere. Og hun fikk to barn med muslimen etter I. Og da dro begge foreldrene til Irak sammen med Rami og Sidra, slik at barnevernet ikke skulle ta de to også. De bodde i Irak i flere år da. Så mye rart i denne familien. Ser man det ja. Derfor tror jeg at moren enda er sammen med faren til I, Rami og Sidra. Men da begynner jeg å lure på hvorfor I sier at det er hun som har oppdratt Rami ? Så støtter deg i at det er nok mye rart i familien der som ikke stemmer helt med hva som blir sagt. 1 6
Sirah Skrevet søndag kl. 22:06 #35106 Skrevet søndag kl. 22:06 Maia3 skrev (1 time siden): Har hun vært der såååå mye som 2 timer ? Nå tror jeg du overdriver 🙈 Prøvde bare å være litt grei 🤣 Hadde jeg vært Isabel hadde jeg faktisk vært litt gretten. At Sidra forandrer mening må hun jo få lov til, men hun har jo ikke engang gitt det en sjans. Hun har jo knapt vært der, men penger til interiør osv skulle hun ha… 7
missprincess Skrevet søndag kl. 22:14 #35107 Skrevet søndag kl. 22:14 Sirah skrev (4 minutter siden): Prøvde bare å være litt grei 🤣 Hadde jeg vært Isabel hadde jeg faktisk vært litt gretten. At Sidra forandrer mening må hun jo få lov til, men hun har jo ikke engang gitt det en sjans. Hun har jo knapt vært der, men penger til interiør osv skulle hun ha… Tror knapt hun har overnattet i den leiligheten. Må være surt for I å betalt husleie for henne der. Tror faktisk hun blir værende i Norge nå siden hun har fått seg kjæreste. Men lurer på om hun jobber enda for Ivorie har jo ikke blitt nevnt på lenge den jobben hennes 1 1
tante_grusom Skrevet søndag kl. 22:33 #35108 Skrevet søndag kl. 22:33 missprincess skrev (18 minutter siden): Tror knapt hun har overnattet i den leiligheten. Må være surt for I å betalt husleie for henne der. Tror faktisk hun blir værende i Norge nå siden hun har fått seg kjæreste. Men lurer på om hun jobber enda for Ivorie har jo ikke blitt nevnt på lenge den jobben hennes Tror neppe hun jobber. Hun burde sett til venninne Mathilda 🤎. Hun står på, og tenker vel å studere til høsten også. 2 5
Maia3 Skrevet søndag kl. 22:43 #35109 Skrevet søndag kl. 22:43 missprincess skrev (18 minutter siden): Tror knapt hun har overnattet i den leiligheten. Må være surt for I å betalt husleie for henne der. Tror faktisk hun blir værende i Norge nå siden hun har fått seg kjæreste. Men lurer på om hun jobber enda for Ivorie har jo ikke blitt nevnt på lenge den jobben hennes Surt for I ?? Det er vitterlig hun selv som har skjemt bort disse "ungene". Dørgende late folk i sin beste alder som ikke gidder å skaffe seg skikkelig arbeid og forsørge seg selv. Skal ha ALT servert på sølvfat. Det gjelder forresten hele familien 4 9
BeeKind Skrevet mandag kl. 00:39 #35110 Skrevet mandag kl. 00:39 Maia3 skrev (3 timer siden): Hun snakker sjelden om fosterfamilien sin. Det bør virkelig sitte i høysetet. De har ofret alt for henne ! Hva jeg mener om moren skal jeg ikke skrive her Hun har jo snakket utrolig varmt om dem! Men det kan være at fosterfamilien ikke har lyst til å bli omtalt så mye eller vist frem? 2 1
Pusemusen Skrevet mandag kl. 05:19 #35111 Skrevet mandag kl. 05:19 (endret) Solstråle1 skrev (18 timer siden): Nei? Kan du ikke diskutere på en saklig måte? Kan dere to slutte?!!! Altså Tuppenoglillemor og Solstråle. Endret mandag kl. 05:50 av Pusemusen 9 4
Isild Skrevet mandag kl. 05:34 #35112 Skrevet mandag kl. 05:34 BeeKind skrev (4 timer siden): Hun har jo snakket utrolig varmt om dem! Men det kan være at fosterfamilien ikke har lyst til å bli omtalt så mye eller vist frem? Tenker det er veldig sannsynelig. At de ikke ønsker å være en del av Isabel sin offentlige virksomhet. Kan godt tenkes de har endel kontakt på privaten. Fint at hun har kontakt med moren, men må ærlig innrømme at jeg ikke helt forstår greia. Skal ikke spekulere i familie og privatliv, men i og med at de skriver biografier og er offentlige så er det vel "innafor" å mene noe. Hvorfor er denne faren fortsatt inne i bildet? Utad virker det som Isabel ønsker at de skal være en kjendisfamilie som lever spennende og bare har det morsomt, men det tviler jeg på er sant. Det er tydelig at det er hun som "bærer" de alle sammen, og moren fremstår som en liten unge egentlig. Godt mulig det er en "rolle" moren spiller som skal være morsom eller noe - men det er alt annet enn morsomt når man vet hva Isabel kommer fra i barndommen. 1 1 12
Solstråle1 Skrevet mandag kl. 06:05 #35113 Skrevet mandag kl. 06:05 Isild skrev (30 minutter siden): Tenker det er veldig sannsynelig. At de ikke ønsker å være en del av Isabel sin offentlige virksomhet. Kan godt tenkes de har endel kontakt på privaten. Fint at hun har kontakt med moren, men må ærlig innrømme at jeg ikke helt forstår greia. Skal ikke spekulere i familie og privatliv, men i og med at de skriver biografier og er offentlige så er det vel "innafor" å mene noe. Hvorfor er denne faren fortsatt inne i bildet? Utad virker det som Isabel ønsker at de skal være en kjendisfamilie som lever spennende og bare har det morsomt, men det tviler jeg på er sant. Det er tydelig at det er hun som "bærer" de alle sammen, og moren fremstår som en liten unge egentlig. Godt mulig det er en "rolle" moren spiller som skal være morsom eller noe - men det er alt annet enn morsomt når man vet hva Isabel kommer fra i barndommen. Det finnes jo mye forskning på hvorfor mennesker blir i voldelige forhold, og vi skal vokte oss vel for å dømme noen i slike saker. Moren var også et offer og jeg tenker at Isabel fremdeles har omsorgsrollen ovenfor henne. Det kan skyldes den elendige norsken til moren, men hun virker jo ikke helt i stand til å ta vare på seg selv og da blir det vel naturlig (i den situasjonen) at Isabel som eldst og økonomisk svært godt stilt er den som tar ansvar for både henne og søsken. Hvis jeg skal leke litt hobbypsykolog på morgenkvisten så tror jeg kanskje at I føler at hun har malt seg litt inn i et hjørne. Hele snapkontoen har gjort suksess på å vise luksuslivet, hun har selv sagt at hun må bruke mye penger for å tjene penger. Det er ingen som trenger å tjene de mengdene hun gjør, men hun har skapt seg en avatar som lever i vanvittig luksus og det virker som det å være på 24/7 begynner å røyne på. Så der flere her inne kun kjenner på hån og forakt tenker jeg at det er mye mer bak ethvert menneske enn man som tilskuer aner og jeg syns at det er utrolig lite klasse over mange av uttrykkene og emojiene her inne. Og så undrer jeg oppriktig nesten på daglig basis hvorfor noen faktisk velger å bruke tid av sitt liv til å følge, analysere og diskutere noe som kun gir en negativitet. 10
missprincess Skrevet mandag kl. 06:58 #35114 Skrevet mandag kl. 06:58 tante_grusom skrev (8 timer siden): Tror neppe hun jobber. Hun burde sett til venninne Mathilda 🤎. Hun står på, og tenker vel å studere til høsten også. Tror du har rett ang jobb. Sidra virker på mange måter umoden for sin alder iallefall om man sammenligner henne med Mathilda. Hun er mye mer selvstendig og står på med å jobbe pluss at hun har satt seg mål i livet som at hun tenker på å studere som du skriver. Sidra er nok mer bortskjemt og vant til å få alt i fanget av I, og den jobben vet jeg ikke akkurat om hun var så kvalifisert for, men fikk den pga av I. Sidra må begynne å lære seg å stå mer på egne ben, og familien må slutte å sy puter under armene hennes for de gjør henne kun en bjørnetjeneste med det. Er nok ikke lenge til I vil prøve å unnskylde henne om hun ikke drar tilbake til Dubai, for jeg tror ikke Sidra kommer til å forlate Norge nå 4 5
missprincess Skrevet mandag kl. 06:59 #35115 Skrevet mandag kl. 06:59 Maia3 skrev (8 timer siden): Surt for I ?? Det er vitterlig hun selv som har skjemt bort disse "ungene". Dørgende late folk i sin beste alder som ikke gidder å skaffe seg skikkelig arbeid og forsørge seg selv. Skal ha ALT servert på sølvfat. Det gjelder forresten hele familien Helt spot on, og kunne ikke vært mer enig 🎯 2 4
Sirah Skrevet mandag kl. 07:13 #35116 Skrevet mandag kl. 07:13 missprincess skrev (8 timer siden): Tror knapt hun har overnattet i den leiligheten. Må være surt for I å betalt husleie for henne der. Tror faktisk hun blir værende i Norge nå siden hun har fått seg kjæreste. Men lurer på om hun jobber enda for Ivorie har jo ikke blitt nevnt på lenge den jobben hennes Nei det er ikke mange nettene. At hun dro til Oslo når det ble krig er så klart helt forståelig, men det har jo vært rolig ganske lenge nå. I tillegg har Sidra vært mye på ferie osv, så det handler jo tydeligvis om prioriteringer. Det er helt fair at hun hadde prøvd og funnet ut av at hun ikke trivdes, men hun har faktisk ikke prøvd engang. Jeg hadde vært sur om jeg var Isabel og betalt hele husleia og så hadde hun vært der i noen å netter tilsammen bare. Hun sluttet vel i den norske avdelingen når hun skulle flytte til Dubai. Så lenge hun ikke har meldt flytting har hun vel heller ikke arbeidstillatelse der vil jeg tro? Nå bare gjetter jeg, men de snakket om at hun måtte fikse seg visum først, Det har hun jo enda ikke gjort.... 3
missprincess Skrevet mandag kl. 07:26 #35117 Skrevet mandag kl. 07:26 Sirah skrev (6 minutter siden): Nei det er ikke mange nettene. At hun dro til Oslo når det ble krig er så klart helt forståelig, men det har jo vært rolig ganske lenge nå. I tillegg har Sidra vært mye på ferie osv, så det handler jo tydeligvis om prioriteringer. Det er helt fair at hun hadde prøvd og funnet ut av at hun ikke trivdes, men hun har faktisk ikke prøvd engang. Jeg hadde vært sur om jeg var Isabel og betalt hele husleia og så hadde hun vært der i noen å netter tilsammen bare. Hun sluttet vel i den norske avdelingen når hun skulle flytte til Dubai. Så lenge hun ikke har meldt flytting har hun vel heller ikke arbeidstillatelse der vil jeg tro? Nå bare gjetter jeg, men de snakket om at hun måtte fikse seg visum først, Det har hun jo enda ikke gjort.... Enig med du i det. Hun har ikke søkt om visum og kommer vel neppe til å gjøre det heller. Tror I kan si opp den leiligheten hennes der som står tom . Pga om hun drar tilbake passer det vel prinsessen som de kaller henne bedre å bo hos I hvor hun blir oppvartet av Ann og støttet økonomisk av I. Betalte I husleien for henne i 6 mnd? Mener det, men husker ikke hvor mye Sidra skulle betale for den leiligheten pr. mnd. 2
Aristokrat1 Skrevet mandag kl. 07:42 #35118 Skrevet mandag kl. 07:42 missprincess skrev (15 minutter siden): Enig med du i det. Hun har ikke søkt om visum og kommer vel neppe til å gjøre det heller. Tror I kan si opp den leiligheten hennes der som står tom . Pga om hun drar tilbake passer det vel prinsessen som de kaller henne bedre å bo hos I hvor hun blir oppvartet av Ann og støttet økonomisk av I. Betalte I husleien for henne i 6 mnd? Mener det, men husker ikke hvor mye Sidra skulle betale for den leiligheten pr. mnd. den leiligheten står på rami, så han som må si opp i tilfelle😅
Sirah Skrevet mandag kl. 07:43 #35119 Skrevet mandag kl. 07:43 missprincess skrev (12 minutter siden): Enig med du i det. Hun har ikke søkt om visum og kommer vel neppe til å gjøre det heller. Tror I kan si opp den leiligheten hennes der som står tom . Pga om hun drar tilbake passer det vel prinsessen som de kaller henne bedre å bo hos I hvor hun blir oppvartet av Ann og støttet økonomisk av I. Betalte I husleien for henne i 6 mnd? Mener det, men husker ikke hvor mye Sidra skulle betale for den leiligheten pr. mnd. Nei jeg tviler og nå er det så kort tid igjen (mener Isabel sa 2mnd for litt siden) at det nesen er tullete av henne å forsøke. Hun har jo neppe fått bygget opp snappen sin såpass at hun kan klare husleie i Dubai. Ja hun betalte i 6mnd, sa hun hadde gjort det for alle søsknene sine. Rami betalte 23 i mnd på den gamle leiligheten mener jeg på. Han sa her om dagen at den nye var litt dyrere så det er jo en voksen husleie. I tillegg må den betales for 6mnd av gangen så det er jo kjapt minst 150.000kr grovt regna. Det er mye penger rett ut av vinduet. 1
Sirah Skrevet mandag kl. 07:44 #35120 Skrevet mandag kl. 07:44 Aristokrat1 skrev (1 minutt siden): den leiligheten står på rami, så han som må si opp i tilfelle😅 Ja sant det! Den ble jo satt på Rami. Han har vel i alle fall null interesse av å betale på den 😅 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå