Princess_81 Skrevet 19 timer siden #35181 Skrevet 19 timer siden Maia3 skrev (14 minutter siden): Og vice versa ? Exactly 1
Maia3 Skrevet 19 timer siden #35182 Skrevet 19 timer siden Aristokrat1 skrev (16 minutter siden): Pierre skal bo hos rami. 🤣
Sol Rampelyset Skrevet 19 timer siden #35183 Skrevet 19 timer siden Tråden er ryddet for brukerdebatt Sol, admin.
Solstråle1 Skrevet 19 timer siden #35184 Skrevet 19 timer siden (endret) agent skrev (3 timer siden): En mage infeksjon kan være alvorlig det, har hun nevnt noe om det. agent skrev (3 timer siden): Jeg har aldri hørt IR nevne mage infeksjon, så jeg skjønte ikke hvorfor det ble nevnt.🙂 Herregud! Tuller du? Beklager, men jeg ble litt oppgitt. Men for å forklare så mente jeg de som eksempler på plager som man kan få lege på døren for i land hvor helsevesen er gjennomprivatisert. Så langt jeg vet har altså Isabel verken migrene eller mageinfeksjon. Endret 19 timer siden av Solstråle1 2
Hatsumomo Skrevet 18 timer siden #35185 Skrevet 18 timer siden Princess_81 skrev (1 time siden): Så nå skal Pierre dit? Ja viktig ha menn rundt seg som er kåte på hun. Hun kommer vel til å sprade uten bh med nipplene rett ut i toppene sine og morgen kåpen så nipplene lyser ut som vanlig. Oppmerksomhets kåt delux… Princess_81 skrev (1 time siden): Å gikk halv naken hun kommer garantert sprade rundt i string foran Pierre og i morgen kåpen og topper uten bh så niplene synes Kanskje på tide å roe ned fantasien litt? Du begynner å virke litt... mann. 9 3
Snuppa82 Skrevet 18 timer siden #35186 Skrevet 18 timer siden 1 hour ago, Princess_81 said: Så nå skal Pierre dit? Ja viktig ha menn rundt seg som er kåte på hun. Hun kommer vel til å sprade uten bh med nipplene rett ut i toppene sine og morgen kåpen så nipplene lyser ut som vanlig. Oppmerksomhets kåt delux… Nå må du gi deg. I grunn du som gjør alt ekkelt med fantasien din. Tror ikke Rami tenkte at sexen var så mye bedre fordi det var søstra sin seng, han tenkte nok ikke på hu i det hele tatt. 6 3
tante_grusom Skrevet 17 timer siden #35187 Skrevet 17 timer siden Hvem skal bo i leiligheten til Sidra da?
refill Skrevet 17 timer siden #35188 Skrevet 17 timer siden Hatsumomo skrev (44 minutter siden): Kanskje på tide å roe ned fantasien litt? Du begynner å virke litt... mann. 😂 Det er en voldsom fokus på Isabel sin kropp og sexualitet ja. Litt rart, tbh.. 💀 5
Hatsumomo Skrevet 17 timer siden #35189 Skrevet 17 timer siden refill skrev (1 minutt siden): 😂 Det er en voldsom fokus på Isabel sin kropp og sexualitet ja. Litt rart, tbh.. 💀 Ja, litt ekstremt faktisk, spesielt beskrivelsene blir litt vel detaljerte 5
Teflonhjernen Skrevet 17 timer siden #35190 Skrevet 17 timer siden Her kunne vi nok ikke vært mer uenige, Isabel Lunt og koselig var vel ikke mine første tanker 5 4
agent Skrevet 17 timer siden #35191 Skrevet 17 timer siden Teflonhjernen skrev (15 minutter siden): Her kunne vi nok ikke vært mer uenige, Isabel Lunt og koselig var vel ikke mine første tanker Har hun ikke bestilt en hvit sofa som skal stå her? Blir lunere når det hvite/beige bilde kommer opp.👍
agent Skrevet 17 timer siden #35192 Skrevet 17 timer siden tante_grusom skrev (24 minutter siden): Hvem skal bo i leiligheten til Sidra da? Tror Rami skulle sove der, så sover Pierre i hans leilighet.
Teflonhjernen Skrevet 17 timer siden #35193 Skrevet 17 timer siden agent skrev (Akkurat nå): Har hun ikke bestilt en hvit sofa som skal stå her? Blir lunere når det hvite/beige bilde kommer opp.👍 Ja, det blir nok veldig mye mer lunt med et hvitt/beige bilde….Cosybel …awwwww… 1
smiiiley Skrevet 17 timer siden #35194 Skrevet 17 timer siden Princess_81 skrev (2 timer siden): Så nå skal Pierre dit? Ja viktig ha menn rundt seg som er kåte på hun. Hun kommer vel til å sprade uten bh med nipplene rett ut i toppene sine og morgen kåpen så nipplene lyser ut som vanlig. Oppmerksomhets kåt delux… Nesten så man skulle trodd at det er du som egentlig er kåt på I 😂🙈 Var da voldsomt til seksualisering. 1 5
agent Skrevet 17 timer siden #35195 Skrevet 17 timer siden Teflonhjernen skrev (8 minutter siden): Ja, det blir nok veldig mye mer lunt med et hvitt/beige bilde….Cosybel …awwwww… Når IR sier det, så stoler jeg fullstendig på hennes visjoner 1
agent Skrevet 17 timer siden #35196 Skrevet 17 timer siden Litt morsomt at Shehed ikke reklamerer for produktene til IR, men ett annet merke på sjampo og balsam 5 1
Kønn Skrevet 16 timer siden #35197 Skrevet 16 timer siden Teflonhjernen skrev (1 time siden): Her kunne vi nok ikke vært mer uenige, Isabel Lunt og koselig var vel ikke mine første tanker Jeg liker det og jeg liker det bildet hun har kjøpt. Jeg var mer ‘redd’ for at hun skulle ha mye jalla. Til og ikke ha peiling synes jeg det som nevnt er fint, men jeg liker det minimalistiske da. 5
Kønn Skrevet 16 timer siden #35198 Skrevet 16 timer siden Solstråle1 skrev (7 timer siden): Men du er vel ikke influenser? Nå var dette en indirekte kommentar på I sitt valg om å fotografere et legebesøk. Om du ikke vet det så kan jeg opplyse om at denne tråden ikke handler om meg🥰 5
Princess_81 Skrevet 16 timer siden #35199 Skrevet 16 timer siden Hatsumomo skrev (2 timer siden): Kanskje på tide å roe ned fantasien litt? Du begynner å virke litt... mann. Nei men det er fakta! Det er drit ekkelt og nasty men kanskje du liker det sånn in the family🤡 2
Princess_81 Skrevet 16 timer siden #35200 Skrevet 16 timer siden smiiiley skrev (1 time siden): Nesten så man skulle trodd at det er du som egentlig er kåt på I 😂🙈 Var da voldsomt til seksualisering. Virkelig ikke. Liker menn jeg 😅 men hadde blitt kvalm hadde broren min knulla i senga mi å jeg sitti skryti av det dere som syns det er ok må være sinnsyke sorry not sorry 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå