Maia3 Skrevet 15 timer siden #35141 Skrevet 15 timer siden Kønn skrev (5 minutter siden): Det første jeg tenker på når jeg er så syk at legen kommer hjem til meg er å ta bilde…. Ja det er mer enn latterlig 14
missprincess Skrevet 15 timer siden #35142 Skrevet 15 timer siden Kønn skrev (4 minutter siden): Det første jeg tenker på når jeg er så syk at legen kommer hjem til meg er å ta bilde…. Det var iallefall ikke i mine tanker når jeg måtte ha min lege hjem . Hadde liksom nok med meg selv da. Men burde jo lagt ut bilde skjønner jeg på snap 😁 3 5
Maia3 Skrevet 15 timer siden #35143 Skrevet 15 timer siden Sirah skrev (1 time siden): Tror leieperioden automatisk går ut med mindre man forlenger Men mulig jeg har misforstått 😅 Ang legen: At ikke den familien hennes kan pelle seg til henne! Trenger jo ikke å være alle på en gang, men tydelig at hun trenger folk rundt seg! Rami er jo ikke gamle mannen og kan jo ikke bære alt alene! Det hadde vært noe annet om resten var i full jobb og hadde en drøss med forpliktelser i Norge, men det har de jo ikke! De driver jo bare dank hele gjengen! Har forstått det sånn at Rami ikke gjør noen tjenester uten å kreve betalt for det ? 2
tante_grusom Skrevet 15 timer siden #35144 Skrevet 15 timer siden missprincess skrev (34 minutter siden): Fikk selv min lege på hjemmebesøk da jeg virkelig var langt nede i kjelleren pga angst og depresjon. Var så jævlig at jeg klarte ikke å dra på time til han så da kom han hjem til meg noe jeg virkelig satte pris på . Han er helt enestående min lege Nettopp. Da er du dårlig og ikke klarte/ maktet å komme deg til legen for egen maskin. ♥️ og for all del. Er mulig Isabell e r så syk at hun ikke makter å gå ut eller bli kjørt til legen. 1
Trixie99 Skrevet 15 timer siden #35145 Skrevet 15 timer siden tante_grusom skrev (6 minutter siden): Nettopp. Da er du dårlig og ikke klarte/ maktet å komme deg til legen for egen maskin. ♥️ og for all del. Er mulig Isabell e r så syk at hun ikke makter å gå ut eller bli kjørt til legen. Hun makter jo knapt å gå ut på en normal dag🙄 så nå når hun er syk er det jo klart legen må hjem til henne…… 5
missprincess Skrevet 15 timer siden #35146 Skrevet 15 timer siden Maia3 skrev (16 minutter siden): Har forstått det sånn at Rami ikke gjør noen tjenester uten å kreve betalt for det ? Rami gjør ikke noe gratis nei. 3 1
missprincess Skrevet 15 timer siden #35147 Skrevet 15 timer siden missprincess skrev (2 minutter siden): Rami gjør ikke noe gratis nei. Og det er jo skammelig med tanke på hvor mye han får fra I . Hun betaler alt for han uansett hvor de er på restaurant, beach club og når han kjøper seg klær og hun er med. Pluss at han tar det han vil når han er på besøk hos henne. Rami er en grisk egoistisk type som jeg overhodet ikke har sansen for. Og de som kjenner til han sier at han er ikke den han utgir seg for å være, og det tror jeg på 1 5
vilas Skrevet 14 timer siden #35148 Skrevet 14 timer siden Maia3 skrev (36 minutter siden): Har forstått det sånn at Rami ikke gjør noen tjenester uten å kreve betalt for det ? Rami ønsker betalt når I bruker han for å tjene penger. Hun filmer jo alt han sier og gjør til fordel for seg selv 3 3
Snuppa82 Skrevet 14 timer siden #35149 Skrevet 14 timer siden (endret) 47 minutter siden, Kønn said: Det første jeg tenker på når jeg er så syk at legen kommer hjem til meg er å ta bilde…. Hun skal jo dele "alt", så hvorfor ikke? Leser hun her inne, som hun nok gjør, har hun vel fått med seg at mange ikke tror hun har angst nok, men er syk og bør legges inn for psyke og SF, at hun får kritikk for å ikke dele alt, men også for å dele alt. Så hun vil vel vise st hun ikke er i form og lege kommer. Mange land har private ordninger med leger som reiser rundt da, så ikke rart at Dubai har det. Endret 14 timer siden av Snuppa82 1 2
Solstråle1 Skrevet 14 timer siden #35150 Skrevet 14 timer siden Kønn skrev (50 minutter siden): Det første jeg tenker på når jeg er så syk at legen kommer hjem til meg er å ta bilde…. Men du er vel ikke influenser? 3
Solstråle1 Skrevet 14 timer siden #35151 Skrevet 14 timer siden tante_grusom skrev (41 minutter siden): Nettopp. Da er du dårlig og ikke klarte/ maktet å komme deg til legen for egen maskin. ♥️ og for all del. Er mulig Isabell e r så syk at hun ikke makter å gå ut eller bli kjørt til legen. Man må huske på at helsevesenet er ganske annerledes bygget opp i Dubai enn hos oss. Det er helprivatisert og man kan få hva det skulle være på døren. Det trenger ikke være mer dramatisk enn en mageinfeksjon eller migrene. 2
agent Skrevet 14 timer siden #35152 Skrevet 14 timer siden Solstråle1 skrev (24 minutter siden): Man må huske på at helsevesenet er ganske annerledes bygget opp i Dubai enn hos oss. Det er helprivatisert og man kan få hva det skulle være på døren. Det trenger ikke være mer dramatisk enn en mageinfeksjon eller migrene. En mage infeksjon kan være alvorlig det, har hun nevnt noe om det.
missprincess Skrevet 14 timer siden #35153 Skrevet 14 timer siden agent skrev (1 minutt siden): En mage infeksjon kan være alvorlig det, har hun nevnt noe om det. Ikke hørt at hun har nevnt noe om en mage infeksjon, men må legge til at det er en god stund siden jeg tok pause fra henne kun vært innom i ny og ne. Har fått den infoen jeg trenger hva som skjer med henne her inne og da trenger jeg ikke å scrolle heller 🙂 3
agent Skrevet 14 timer siden #35154 Skrevet 14 timer siden Var inne på Shehed sin snapp nå, synes det var en oppklarende forklaring.
agent Skrevet 14 timer siden #35155 Skrevet 14 timer siden (endret) missprincess skrev (20 minutter siden): Ikke hørt at hun har nevnt noe om en mage infeksjon, men må legge til at det er en god stund siden jeg tok pause fra henne kun vært innom i ny og ne. Har fått den infoen jeg trenger hva som skjer med henne her inne og da trenger jeg ikke å scrolle heller 🙂 Jeg har aldri hørt IR nevne mage infeksjon, så jeg skjønte ikke hvorfor det ble nevnt.🙂 Endret 13 timer siden av agent 1
Snuppa82 Skrevet 13 timer siden #35156 Skrevet 13 timer siden 28 minutter siden, agent said: Jeg har aldri hørt IR nevne mage infeksjon, så jeg skjønte ikke hvorfor det ble nevnt.🙂 Det står at det trenger ikke være mer dramatisk enn mageinfeksjon eller migrene. Slik jeg leser det er det Underforstått at i Dubai trenger det ikke være de alvorligste hendelsene for at en lege kommer på døra. Privatisert helsevesen så kan man like enkelt få en lege på døra som mat. 4
Princess_81 Skrevet 13 timer siden #35157 Skrevet 13 timer siden (endret) Dere som synes det er normalt at hun er halv naken md sin bror i senga synes dere dette er normalt også? At han lånte senga hennes å hadde sex med jenter i senga til søstra si?!? Jeg spyr😩 han sier jeg pleide å kjøre den hardt ass🤮🤮🤮 han må ha ekle fetischer som tenner på å ha sex i senga til søster si Endret 13 timer siden av Princess_81 6
Alba1235 Skrevet 13 timer siden #35158 Skrevet 13 timer siden Den er bra slitt den villaen…. Det er jo helt utrolig at hun faktisk trodde villaen var helt ny og ingen hadde bodd i den før… og ikke skjønte at noen andre faktisk hadde bodd der før ETTER hun hadde kjøpt🫣 hvordan er det mulig å være såpass lite kobla på når man skal bruke så mange millioner?? Hun trodde alt var nytt… Ikke liker hun verken original gulvene, alle de sorte detaljene som er husets design, kjøkkenet, fargen på treverket, design på bad…. Var hun på visning med lukkede øyne?😳 Og så Rami som sier GITTERET oppi grillen mangler😂😂😂😂🤦🏼♀️stakkars det er virkelig mangelfullt språket deres. 1 6
Maia3 Skrevet 13 timer siden #35159 Skrevet 13 timer siden Princess_81 skrev (18 minutter siden): Dere som synes det er normalt at hun er halv naken md sin bror i senga synes dere dette er normalt også? At han lånte senga hennes å hadde sex med jenter i senga til søstra si?!? Jeg spyr😩 han sier jeg pleide å kjøre den hardt ass🤮🤮🤮 han må ha ekle fetischer som tenner på å ha sex i senga til søster si Det er så kvalmt at magesekken vrenger seg. Og HUN nærmest skryter av det. Er noe galt med hele denne gjengen 2 8
agent Skrevet 13 timer siden #35160 Skrevet 13 timer siden Alba1235 skrev (2 minutter siden): Den er bra slitt den villaen…. Det er jo helt utrolig at hun faktisk trodde villaen var helt ny og ingen hadde bodd i den før… og ikke skjønte at noen andre faktisk hadde bodd der før ETTER hun hadde kjøpt🫣 hvordan er det mulig å være såpass lite kobla på når man skal bruke så mange millioner?? Hun trodde alt var nytt… Ikke liker hun verken original gulvene, alle de sorte detaljene som er husets design, kjøkkenet, fargen på treverket, design på bad…. Var hun på visning med lukkede øyne?😳 Og så Rami som sier GITTERET oppi grillen mangler😂😂😂😂🤦🏼♀️stakkars det er virkelig mangelfullt språket deres. Sa hun ikke at hun kjøpte pga. at det var hennes drømme kjøkken? +bassenget og naturen 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå