agent Skrevet 15. juni #35141 Skrevet 15. juni (endret) missprincess skrev (20 minutter siden): Ikke hørt at hun har nevnt noe om en mage infeksjon, men må legge til at det er en god stund siden jeg tok pause fra henne kun vært innom i ny og ne. Har fått den infoen jeg trenger hva som skjer med henne her inne og da trenger jeg ikke å scrolle heller 🙂 Jeg har aldri hørt IR nevne mage infeksjon, så jeg skjønte ikke hvorfor det ble nevnt.🙂 Endret 15. juni av agent 2
Snuppa82 Skrevet 15. juni #35142 Skrevet 15. juni 28 minutter siden, agent said: Jeg har aldri hørt IR nevne mage infeksjon, så jeg skjønte ikke hvorfor det ble nevnt.🙂 Det står at det trenger ikke være mer dramatisk enn mageinfeksjon eller migrene. Slik jeg leser det er det Underforstått at i Dubai trenger det ikke være de alvorligste hendelsene for at en lege kommer på døra. Privatisert helsevesen så kan man like enkelt få en lege på døra som mat. 7
Princess_81 Skrevet 15. juni #35143 Skrevet 15. juni (endret) Dere som synes det er normalt at hun er halv naken md sin bror i senga synes dere dette er normalt også? At han lånte senga hennes å hadde sex med jenter i senga til søstra si?!? Jeg spyr😩 han sier jeg pleide å kjøre den hardt ass🤮🤮🤮 han må ha ekle fetischer som tenner på å ha sex i senga til søster si Endret 15. juni av Princess_81 1 10
Alba1235 Skrevet 15. juni #35144 Skrevet 15. juni Den er bra slitt den villaen…. Det er jo helt utrolig at hun faktisk trodde villaen var helt ny og ingen hadde bodd i den før… og ikke skjønte at noen andre faktisk hadde bodd der før ETTER hun hadde kjøpt🫣 hvordan er det mulig å være såpass lite kobla på når man skal bruke så mange millioner?? Hun trodde alt var nytt… Ikke liker hun verken original gulvene, alle de sorte detaljene som er husets design, kjøkkenet, fargen på treverket, design på bad…. Var hun på visning med lukkede øyne?😳 Og så Rami som sier GITTERET oppi grillen mangler😂😂😂😂🤦🏼♀️stakkars det er virkelig mangelfullt språket deres. 2 10
loveanimals Skrevet 15. juni #35145 Skrevet 15. juni Princess_81 skrev (18 minutter siden): Dere som synes det er normalt at hun er halv naken md sin bror i senga synes dere dette er normalt også? At han lånte senga hennes å hadde sex med jenter i senga til søstra si?!? Jeg spyr😩 han sier jeg pleide å kjøre den hardt ass🤮🤮🤮 han må ha ekle fetischer som tenner på å ha sex i senga til søster si Det er så kvalmt at magesekken vrenger seg. Og HUN nærmest skryter av det. Er noe galt med hele denne gjengen 3 10
agent Skrevet 15. juni #35146 Skrevet 15. juni Alba1235 skrev (2 minutter siden): Den er bra slitt den villaen…. Det er jo helt utrolig at hun faktisk trodde villaen var helt ny og ingen hadde bodd i den før… og ikke skjønte at noen andre faktisk hadde bodd der før ETTER hun hadde kjøpt🫣 hvordan er det mulig å være såpass lite kobla på når man skal bruke så mange millioner?? Hun trodde alt var nytt… Ikke liker hun verken original gulvene, alle de sorte detaljene som er husets design, kjøkkenet, fargen på treverket, design på bad…. Var hun på visning med lukkede øyne?😳 Og så Rami som sier GITTERET oppi grillen mangler😂😂😂😂🤦🏼♀️stakkars det er virkelig mangelfullt språket deres. Sa hun ikke at hun kjøpte pga. at det var hennes drømme kjøkken? +bassenget og naturen 1 2
agent Skrevet 15. juni #35147 Skrevet 15. juni Maia3 skrev (4 minutter siden): Det er så kvalmt at magesekken vrenger seg. Og HUN nærmest skryter av det. Er noe galt med hele denne gjengen Trenger content, sikkert derfor Pierre kommer. 3
agent Skrevet 15. juni #35148 Skrevet 15. juni Princess_81 skrev (25 minutter siden): Dere som synes det er normalt at hun er halv naken md sin bror i senga synes dere dette er normalt også? At han lånte senga hennes å hadde sex med jenter i senga til søstra si?!? Jeg spyr😩 han sier jeg pleide å kjøre den hardt ass🤮🤮🤮 han må ha ekle fetischer som tenner på å ha sex i senga til søster si Lurer på hva Shehed tenker om dette contentet. Ettersom hun ikke kan kose seg med morgen kaffen sin, i morgenkåpen. Fordi det bor en til sammen med de. 2 1
agent Skrevet 15. juni #35149 Skrevet 15. juni Snuppa82 skrev (35 minutter siden): Det står at det trenger ikke være mer dramatisk enn mageinfeksjon eller migrene. Slik jeg leser det er det Underforstått at i Dubai trenger det ikke være de alvorligste hendelsene for at en lege kommer på døra. Privatisert helsevesen så kan man like enkelt få en lege på døra som mat. Mye de kan bestille til døra i Dubai.
loveanimals Skrevet 15. juni #35150 Skrevet 15. juni agent skrev (6 minutter siden): Trenger content, sikkert derfor Pierre kommer. Hvordan hadde hun reagert hvis det var rosegjøken som fikk en eks på besøk? DET kan vi vel tenke oss 2 6
Gjest tante_grusom Skrevet 15. juni #35151 Skrevet 15. juni Godt Zaza gjorde det slutt og fokuserer på egen karriere og studie. Han der Baddie er ekkel.
refill Skrevet 15. juni #35152 Skrevet 15. juni Princess_81 skrev (1 time siden): Dere som synes det er normalt at hun er halv naken md sin bror i senga synes dere dette er normalt også? At han lånte senga hennes å hadde sex med jenter i senga til søstra si?!? Jeg spyr😩 han sier jeg pleide å kjøre den hardt ass🤮🤮🤮 han må ha ekle fetischer som tenner på å ha sex i senga til søster si Jeg har hatt sex på sofaen (i kjelleren riktig nok) til søsteren til den daværende typen min 😂 20 årene, var tider det 🐇 #sharingiscaring 1 1 3
Natu Skrevet 15. juni #35153 Skrevet 15. juni Hvis man har fulgt med litt vet man at både Rami og Sidra hadde jobber i Norge, men Isabel presset jo ENORMT på for å få dem til å flytte til Dubai og å leve av Snapchat. Hun hypet jo også Shehed veldig med dette. Hun lovet dem gull og grønne skoger om de bare flyttet. Så greit nok at hun har hjulpet dem mye men er jo stort sett for å få viljen sin og få det som hun vil. Syns ikke det har virket som verken Rami eller Sidra fant lykken i Dubai. Og heller ikke den lille piken i den gigantiske villaen virker lykkelig en plass. 5 14
agent Skrevet 15. juni #35154 Skrevet 15. juni refill skrev (7 minutter siden): Jeg har hatt sex på sofaen (i kjelleren riktig nok) til søsteren til den daværende typen min 😂 20 årene, var tider det 🐇 #sharingiscaring Ikke del mer please 6 4
agent Skrevet 15. juni #35155 Skrevet 15. juni Natu skrev (7 minutter siden): Hvis man har fulgt med litt vet man at både Rami og Sidra hadde jobber i Norge, men Isabel presset jo ENORMT på for å få dem til å flytte til Dubai og å leve av Snapchat. Hun hypet jo også Shehed veldig med dette. Hun lovet dem gull og grønne skoger om de bare flyttet. Så greit nok at hun har hjulpet dem mye men er jo stort sett for å få viljen sin og få det som hun vil. Syns ikke det har virket som verken Rami eller Sidra fant lykken i Dubai. Og heller ikke den lille piken i den gigantiske villaen virker lykkelig en plass. Spot on 👍 1
Gjest tante_grusom Skrevet 15. juni #35156 Skrevet 15. juni Sidra må vel tilbake fornå hente tingene sine i Isabels leilighet. Det koster å bo i hus, så leieutgiftene kommer godt med. kanskje vi ser et rom i Villaveien 47 på Airbnb til høsten? Gode inntekter.
agent Skrevet 15. juni #35157 Skrevet 15. juni Nå skal de flytte sofaen, blir spennende å se hvordan det blir.🥳 Kanskje flytte puffen over til andre siden🤔
Blomst1ne Skrevet 15. juni #35158 Skrevet 15. juni agent skrev (3 minutter siden): Nå skal de flytte sofaen, blir spennende å se hvordan det blir.🥳 Kanskje flytte puffen over til andre siden🤔 Mener du seriøst at det blir spennende, eller er du ironisk? 😅 2 1
agent Skrevet 15. juni #35159 Skrevet 15. juni Blomst1ne skrev (5 minutter siden): Mener du seriøst at det blir spennende, eller er du ironisk? 😅 Bra content, de tar hensyn til de som sender meldinger. 😂
refill Skrevet 15. juni #35160 Skrevet 15. juni agent skrev (33 minutter siden): Ikke del mer please 😂🤫 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå