enpanda Skrevet 14. juni #35061 Skrevet 14. juni Ja.. Jeg har en følelse at det er familie i Irak som krever goder av henne. Siden hu føler seg utnyttet og sviket. Ville man blitt SÅ sviket av konflikt i en bedrift? Ja, det er nok vanskelig det og, men ikke SÅ tungt som hu tar dette?
missprincess Skrevet 14. juni #35062 Skrevet 14. juni enpanda skrev (2 minutter siden): Ja.. Jeg har en følelse at det er familie i Irak som krever goder av henne. Siden hu føler seg utnyttet og sviket. Ville man blitt SÅ sviket av konflikt i en bedrift? Ja, det er nok vanskelig det og, men ikke SÅ tungt som hu tar dette? Men har hun så mye med familien i Irak å gjøre? I følge henne selv er det vel kun en tante hun har god kontakt med. Resten av familien har jo kun snakket nedsettende om I 1
refill Skrevet 14. juni #35063 Skrevet 14. juni agent skrev (2 timer siden): Hva med ett Gjøk ur🫣 Fint å ha hvis savnet etter en gjøk blir for stort. Aah.. gjøkur.. syntes det var litt kult da jeg var liten og tanten min hadde ett 😅 Nå har jo Isabel kjøpt noe som jeg syntes er en lampe med gode 80s vibes, så kanskje gjøkur er det neste? 😁 Ikkje få panikk, jeg kunne skrevet til henne under fullt navn at jeg syntes den hører hjemme på 80 tallet. 2
missprincess Skrevet 14. juni #35064 Skrevet 14. juni refill skrev (2 minutter siden): Aah.. gjøkur.. syntes det var litt kult da jeg var liten og tanten min hadde ett 😅 Nå har jo Isabel kjøpt noe som jeg syntes er en lampe med gode 80s vibes, så kanskje gjøkur er det neste? 😁 Ikkje få panikk, jeg kunne skrevet til henne under fullt navn at jeg syntes den hører hjemme på 80 tallet. Gjøkur blir vel det neste 😂 uff, vet ærlig talt ikke men føler at hun har null kontroll på hvordan hun vil ha det. Det bare handles inn uten å ha en plan og det verste er jo at alt går i samme farver. Hva med å henge opp maleriene hun kjøpte på Maldivene i stuen/ spisestuen for å få litt farver . Istedenfor skal hun gjemme de bort på kontoret sitt. Den villaen hennes blir totalt fargeløs og kjedelig er min mening. Hun burde helt klart hatt litt hjelp og sikkert spart noen kroner på det istedenfor å shoppe inn for så å angre på sine valg som feks gulvet i 2etg. Tragisk at hun ødelegger en flott villa ved å nedgradere den slik hun gjør. Kanskje spurt hun venninnen om hjelp som bor i nabolaget hun tror jeg har mer peiling på interiør og farger 5
Frøkenfryden Skrevet 14. juni #35065 Skrevet 14. juni refill skrev (12 minutter siden): Aah.. gjøkur.. syntes det var litt kult da jeg var liten og tanten min hadde ett 😅 Nå har jo Isabel kjøpt noe som jeg syntes er en lampe med gode 80s vibes, så kanskje gjøkur er det neste? 😁 Ikkje få panikk, jeg kunne skrevet til henne under fullt navn at jeg syntes den hører hjemme på 80 tallet. Dynastiet!
vilas Skrevet 14. juni #35066 Skrevet 14. juni Sirah skrev (2 timer siden): Mistet ikke hun jobben når Snapchat sa opp en drøss ansatte for en tid tilbake? Mulig. Vet ikke sikkert.
vilas Skrevet 14. juni #35067 Skrevet 14. juni agent skrev (2 timer siden): Her er svaret Ok da fikk vi d bevist
Gjest tante_grusom Skrevet 14. juni #35068 Skrevet 14. juni Har Sidra avsluttet leieforholdet i Dubai? Eller rettare sagt Isabel?
agent Skrevet 14. juni #35069 Skrevet 14. juni refill skrev (36 minutter siden): Aah.. gjøkur.. syntes det var litt kult da jeg var liten og tanten min hadde ett 😅 Nå har jo Isabel kjøpt noe som jeg syntes er en lampe med gode 80s vibes, så kanskje gjøkur er det neste? 😁 Ikkje få panikk, jeg kunne skrevet til henne under fullt navn at jeg syntes den hører hjemme på 80 tallet.
loveanimals Skrevet 14. juni #35070 Skrevet 14. juni missprincess skrev (25 minutter siden): Gjøkur blir vel det neste 😂 uff, vet ærlig talt ikke men føler at hun har null kontroll på hvordan hun vil ha det. Det bare handles inn uten å ha en plan og det verste er jo at alt går i samme farver. Hva med å henge opp maleriene hun kjøpte på Maldivene i stuen/ spisestuen for å få litt farver . Istedenfor skal hun gjemme de bort på kontoret sitt. Den villaen hennes blir totalt fargeløs og kjedelig er min mening. Hun burde helt klart hatt litt hjelp og sikkert spart noen kroner på det istedenfor å shoppe inn for så å angre på sine valg som feks gulvet i 2etg. Tragisk at hun ødelegger en flott villa ved å nedgradere den slik hun gjør. Kanskje spurt hun venninnen om hjelp som bor i nabolaget hun tror jeg har mer peiling på interiør og farger Tror kanskje "venninnene" hennes er lei av henne ? De har sine egne liv. Hun er jo totalt hjelpeløs samme hva det gjelder. 3
loveanimals Skrevet 14. juni #35071 Skrevet 14. juni Tuppenoglillemor12 skrev (5 timer siden): Isabel gir meg «mean girl vibes» og oppfører seg uetisk, kynisk og manipulerende. Dette har blitt værre og værre… Jeg er skjenken innom hennes gule app. Kun i ny og ne. Jeg skulle gjerne sett henne mislykke faktisk. Ikke pga misunnelse 👀😅 Men pga den forferdelige måten hun opptrer på! Signerer 2
*MEDUSA* Skrevet 14. juni #35072 Skrevet 14. juni Jeg synes Isabel burde sjekket opp hva overdreven sukker bruk og UP mat gjør med kroppen til mennesker med såkalt angstlidelse, og hva man faktisk kan føle på kroppen med et slikt kosthold som hun har. Tror endring av det hadde hjulpet mer enn de pillene hun har begynt på, alt er jo bare helt tragisk. 2 6
Sirah Skrevet 14. juni #35073 Skrevet 14. juni tante_grusom skrev (24 minutter siden): Har Sidra avsluttet leieforholdet i Dubai? Eller rettare sagt Isabel? Mener Isabel sa her om dagen at hun har 2mnd igjen. Men det burde jo bare bli avsluttet. Hvor mye har Sidra vært der? 2 timer? 10
Realista Skrevet 14. juni #35074 Skrevet 14. juni Isild skrev (7 timer siden): ChatGPT, GDPR og Personvernloven mener nok det samme her. Dersom Isabel IKKE har advarsel (som jeg skriver, så vet jeg ikke om hun har en heads up på at alt man skriver til henne kan bli delt offentlig) - så er det ikke greit. Særlig lite greit når vedkommende ber om å være anonym. Tror folk skal lese seg litt opp på GDPR (personvernforordningen) og hva slags oplysninger den skal beskytte 😂 2
refill Skrevet 14. juni #35075 Skrevet 14. juni Apropos venninner, er The Olsen Sisters (ja, jeg vet det er Olsson, det var en meta mgp referanse) i Dubai?
Aristokrat1 Skrevet 14. juni #35076 Skrevet 14. juni refill skrev (2 minutter siden): Apropos venninner, er The Olsen Sisters (ja, jeg vet det er Olsson, det var en meta mgp referanse) i Dubai? Kun hu med mørkt hår. Driver og reiser rundt omkring de nå
agent Skrevet 14. juni #35077 Skrevet 14. juni missprincess skrev (1 time siden): Gjøkur blir vel det neste 😂 uff, vet ærlig talt ikke men føler at hun har null kontroll på hvordan hun vil ha det. Det bare handles inn uten å ha en plan og det verste er jo at alt går i samme farver. Hva med å henge opp maleriene hun kjøpte på Maldivene i stuen/ spisestuen for å få litt farver . Istedenfor skal hun gjemme de bort på kontoret sitt. Den villaen hennes blir totalt fargeløs og kjedelig er min mening. Hun burde helt klart hatt litt hjelp og sikkert spart noen kroner på det istedenfor å shoppe inn for så å angre på sine valg som feks gulvet i 2etg. Tragisk at hun ødelegger en flott villa ved å nedgradere den slik hun gjør. Kanskje spurt hun venninnen om hjelp som bor i nabolaget hun tror jeg har mer peiling på interiør og farger Forstod det sånn at hun skulle hjelpe henne. Hun hjalp til med gardinene.
Gjest tante_grusom Skrevet 14. juni #35078 Skrevet 14. juni Har Linda og Marita eller hva hun heter besøkt Isabel etter hun fikk angstdiagnosen?
missprincess Skrevet 14. juni #35079 Skrevet 14. juni Aristokrat1 skrev (12 minutter siden): Kun hu med mørkt hår. Driver og reiser rundt omkring de nå De begge er tilbake i Dubai akkurat nå, men de skal vel til Frankrike snart
missprincess Skrevet 14. juni #35080 Skrevet 14. juni agent skrev (5 minutter siden): Forstod det sånn at hun skulle hjelpe henne. Hun hjalp til med gardinene. Ja, og tror hun burde be henne om hjelp ang innredning også 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå