Alba1235 Skrevet 50 minutter siden #35061 Skrevet 50 minutter siden vilas skrev (44 minutter siden): Hvert land har sine egne ansatte vel ? Hvor er d blitt av Emilie som fikk I inn på snap chat ? Hun flyttet til Dubai for noen mnd siden og ble iflg I bestevenn av henne. Nei jeg tror ikke det var IR som fikk Emily inn i snap chat? Det var Emily som hadde kontakta IR for å opplyse henne om betalingsopplegget til Snap. Og jeg tipper hun fikk sparken ja under nedskjæringene til snap chat? Siden vi aldri hørte noe mer fra og om henne 1
Sirah Skrevet 50 minutter siden #35062 Skrevet 50 minutter siden agent skrev (3 minutter siden): Her er svaret Takk 1
Kønn Skrevet 49 minutter siden #35063 Skrevet 49 minutter siden Maia3 skrev (13 minutter siden): Det er gjøker 🤣 Koko koko 1
Alauda Skrevet 48 minutter siden #35064 Skrevet 48 minutter siden Kønn skrev (1 time siden): I har blitt diagnostisert. Hun er alene i en stor villa. Hun trosser angsten for å gjøre i stand til mamma og søsknene kommer på besøk. Det er avtalt. Hun har dårlig tid mtp å skaffe til veie ting til huset for dem, (og seg selv). Mamma vil heller til sin søster i Irak. Besøket utsettes. Kjæresten er i LA. Det er mye vi ikke vet, men hadde dette vært min datter hadde jeg reist sporenstreks, basert på det jeg vet. Hun er syk. Selv om jeg er kritisk til mye og spesielt hele denne bransjen så ønsker jeg ingen noe vondt. Jeg forstår rett og slett ikke dette mor/datter forholdet. Det virker usunt. Ja, underlig at moren ikke reiser til Isabel nå, hun har det ikke bra, og besøket har til og med vært avtalt og planlagt en stund. Men vi vet jo langt fra alt. 2 1
Sirah Skrevet 40 minutter siden #35065 Skrevet 40 minutter siden Alauda skrev (6 minutter siden): Ja, underlig at moren ikke reiser til Isabel nå, hun har det ikke bra, og besøket har til og med vært avtalt og planlagt en stund. Men vi vet jo langt fra alt. Enig. Jeg ble overrasket over at alle avlyste. Hele familien skulle jo komme og ALLE droppet det? At en eller to hadde trukket seg er en ting, men alle? Utrolig dårlig gjort! Rami har virkelig steppet up da. 3
smiiiley Skrevet 39 minutter siden #35066 Skrevet 39 minutter siden refill skrev (37 minutter siden): Hvilken lysekrone/installasjon ville dere hatt i en trapp/hall som Isabel sin? Jeg hadde gått for fugler tror jeg. *prøver desp å snu stemningen her* 😂🕊️ https://reflectlighting.com/products/cuckoo-bird-staircase-chandelier?srsltid=AfmBOoq4Dy2dFhbBh8mthXWnKZh8bxSHdA_eleK8DyBWmnAWC-dmvCIv Jøss 😂😂🙈 Håper den ikke vurderes i huset?
agent Skrevet 36 minutter siden #35067 Skrevet 36 minutter siden refill skrev (20 minutter siden): Det var ikke tanken i utgp, men symbolikken slo meg da jeg postet 😂 Hva med ett Gjøk ur🫣 Fint å ha hvis savnet etter en gjøk blir for stort.
BuffyTheVampire Skrevet 29 minutter siden #35068 Skrevet 29 minutter siden Hvilken diagnose har hun fått?
Aristokrat1 Skrevet 25 minutter siden #35069 Skrevet 25 minutter siden BuffyTheVampire skrev (3 minutter siden): Hvilken diagnose har hun fått? Angstlidelse
BuffyTheVampire Skrevet 23 minutter siden #35070 Skrevet 23 minutter siden Aristokrat1 skrev (2 minutter siden): Angstlidelse Såpass ja. Takk for svar! 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 8 minutter siden #35071 Skrevet 8 minutter siden BuffyTheVampire skrev (12 minutter siden): Såpass ja. Takk for svar! Men tror du må ta dette med en klype salt. ☺️ Først forteller hun at hun har fått en angstdiagnose, så angst, så angstlidelse. Alt dette utredet på en helg i Dubai.. Hun har nok fått en reaksjon heller tenker jeg. Stress. Men dette er kun min antagelse..
Sol Rampelyset Skrevet 5 minutter siden #35072 Skrevet 5 minutter siden Tråden er ryddet for brukerdebatt, krenkende kommentarer, brudd på regler om gjengivelse av tekst og avsporinger. Sol, admin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå