smiiiley Skrevet 14. juni #35021 Skrevet 14. juni Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden): Vis meg gjerne dette lovverket?😊 GDPR Artikkel 9, andre ledd, bokstav e. Den slår fast at de strengeste personvernforbudene ikke gjelder dersom «behandlingen gjelder personopplysninger som åpenbart er offentliggjort av den registrerte selv». 1 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet 14. juni #35022 Skrevet 14. juni smiiiley skrev (Akkurat nå): Tror du virkelig at snapchat som en stor platform ikke forholder seg til både norske og europeiske lovverk? 🙈 jaja deg om det. Snapchat er amerikansk firma. En milliardbedrift. Trur du de kan følge opp hver enkelt internasjonal influenser om de forholder seg til sitt lands lovverk?🙄 7
Zena33 Skrevet 14. juni #35023 Skrevet 14. juni smiiiley skrev (1 minutt siden): Tror du virkelig at snapchat som en stor platform ikke forholder seg til både norske og europeiske lovverk? 🙈 jaja deg om det. Hvor ser du jeg har skrevet det, jeg har gjentatte ganger ovenfor deg skrevet at dette handler om I, og at Snap ikke har gjort noe galt. Ikke engang det klarer du å ta til deg, eller skille på I og Snap. 7
Kønn Skrevet 14. juni #35024 Skrevet 14. juni smiiiley skrev (39 minutter siden): Så lenge du signerer på vilkårene til snapchat så er det jo ingen lover som overstyres. Da har du selv gitt tillatelse. Det er ikke snap som bryter loven, men Isabel Raad!!!!!! 12
Zena33 Skrevet 14. juni #35025 Skrevet 14. juni smiiiley skrev (2 minutter siden): GDPR Artikkel 9, andre ledd, bokstav e. Den slår fast at de strengeste personvernforbudene ikke gjelder dersom «behandlingen gjelder personopplysninger som åpenbart er offentliggjort av den registrerte selv». Med det så hevder du at brukeren selv offentliggjorde meldingen på I sin snap. Nå er du virkelig ute å kjører… 12
Kønn Skrevet 14. juni #35026 Skrevet 14. juni I har blitt diagnostisert. Hun er alene i en stor villa. Hun trosser angsten for å gjøre i stand til mamma og søsknene kommer på besøk. Det er avtalt. Hun har dårlig tid mtp å skaffe til veie ting til huset for dem, (og seg selv). Mamma vil heller til sin søster i Irak. Besøket utsettes. Kjæresten er i LA. Det er mye vi ikke vet, men hadde dette vært min datter hadde jeg reist sporenstreks, basert på det jeg vet. Hun er syk. Selv om jeg er kritisk til mye og spesielt hele denne bransjen så ønsker jeg ingen noe vondt. Jeg forstår rett og slett ikke dette mor/datter forholdet. Det virker usunt. 13 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 14. juni #35027 Skrevet 14. juni Kønn skrev (1 minutt siden): I har blitt diagnostisert. Hun er alene i en stor villa. Hun trosser angsten for å gjøre i stand til mamma og søsknene kommer på besøk. Det er avtalt. Hun har dårlig tid mtp å skaffe til veie ting til huset for dem, (og seg selv). Mamma vil heller til sin søster i Irak. Besøket utsettes. Kjæresten er i LA. Det er mye vi ikke vet, men hadde dette vært min datter hadde jeg reist sporenstreks, basert på det jeg vet. Hun er syk. Selv om jeg er kritisk til mye og spesielt hele denne bransjen så ønsker jeg ingen noe vondt. Jeg forstår rett og slett ikke dette mor/datter forholdet. Det virker usunt. Helt enig!👏👏👏 IR er sykelig syk.. Det jeg ser er at hun er tynnere enn noen gang og mer ustabil enn noengang .. Det er rett og slett forkastelig hvordan moren oppfører seg! Har aldri likt den dama der….. 6 10
vilas Skrevet 14. juni #35028 Skrevet 14. juni Isild skrev (2 timer siden): Nettopp! Dersom noen skriver i mail til min arbeidsplass at de syns vi har dårlig smak, så er det da virkelig ikke sånn at jeg skal dele den meldingen på hjemmesiden vår så alle andre kunder (++) skal se at jeg driter i den og er oppgitt over den- Useriøst og særdeles uprofesjonellt. Det er Isabel sitt eget valg at hun lever av at så mange som mulig skal følge med på det hun deler - hun får mye ros og støtte tror jeg, at noen syns hun har dårlig smak kan hun fint se forbi uten å "henge ut" vedkommende. I ber jo støtt og stadig om følgernes mening på både klær, møbler, måte møblere på osv... Så denne kommentaren fra brukeren var helt ok. 1 1 7
agent Skrevet 14. juni #35029 Skrevet 14. juni Det at Mamma Raad vil til Irak, det fortalte hun til IR, når hun var i Norge sist. Etter hva jeg har forstått er Sidra syk og Shehed har Gucci + at hun har en mann nå. Skal ikke IR til Norge denne mnd? Hun har jo Rami og alle venninnene sine i Dubai . Hvis det skulle bli for ille kommer sikkert Rosenkålen tilbake til henne. 1 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 14. juni #35030 Skrevet 14. juni vilas skrev (1 minutt siden): I ber jo støtt og stadig om følgernes mening på både klær, møbler, måte møblere på osv... Så denne kommentaren fra brukeren var helt ok. Det syns jeg også. Men hun tåler ikke når folk slutter å følge henne tydeligvis..😅😂 Dama kan jo ikke være relevant for alltid. 😉 5 1
loveanimals Skrevet 14. juni #35031 Skrevet 14. juni Kønn skrev (27 minutter siden): I har blitt diagnostisert. Hun er alene i en stor villa. Hun trosser angsten for å gjøre i stand til mamma og søsknene kommer på besøk. Det er avtalt. Hun har dårlig tid mtp å skaffe til veie ting til huset for dem, (og seg selv). Mamma vil heller til sin søster i Irak. Besøket utsettes. Kjæresten er i LA. Det er mye vi ikke vet, men hadde dette vært min datter hadde jeg reist sporenstreks, basert på det jeg vet. Hun er syk. Selv om jeg er kritisk til mye og spesielt hele denne bransjen så ønsker jeg ingen noe vondt. Jeg forstår rett og slett ikke dette mor/datter forholdet. Det virker usunt. Mamma gir tydeligvis blaffen, men hun står først i køen når det skal deles ut goder/penger 3 20
Alba1235 Skrevet 14. juni #35032 Skrevet 14. juni Maia3 skrev (Akkurat nå): Mamma gir tydeligvis blaffen, men hun står først i køen når det skal deles ut goder/penger 😂 3
vilas Skrevet 14. juni #35033 Skrevet 14. juni Tuppenoglillemor12 skrev (48 minutter siden): Snapchat er amerikansk firma. En milliardbedrift. Trur du de kan følge opp hver enkelt internasjonal influenser om de forholder seg til sitt lands lovverk?🙄 Hvert land har sine egne ansatte vel ? Hvor er d blitt av Emilie som fikk I inn på snap chat ? Hun flyttet til Dubai for noen mnd siden og ble iflg I bestevenn av henne. 1
Aristokrat1 Skrevet 14. juni #35034 Skrevet 14. juni Kønn skrev (46 minutter siden): I har blitt diagnostisert. Hun er alene i en stor villa. Hun trosser angsten for å gjøre i stand til mamma og søsknene kommer på besøk. Det er avtalt. Hun har dårlig tid mtp å skaffe til veie ting til huset for dem, (og seg selv). Mamma vil heller til sin søster i Irak. Besøket utsettes. Kjæresten er i LA. Det er mye vi ikke vet, men hadde dette vært min datter hadde jeg reist sporenstreks, basert på det jeg vet. Hun er syk. Selv om jeg er kritisk til mye og spesielt hele denne bransjen så ønsker jeg ingen noe vondt. Jeg forstår rett og slett ikke dette mor/datter forholdet. Det virker usunt. Tenkte det samme. Men tror de er så vant til at det er noe med hu at de orker ikke å strømme til hver gang hu trenger de. For det er ofte. De må få leve sine egne liv og. Ikke bare følge pipa til I🙆🏻♀️ 3 7
refill Skrevet 14. juni #35035 Skrevet 14. juni Hvilken lysekrone/installasjon ville dere hatt i en trapp/hall som Isabel sin? Jeg hadde gått for fugler tror jeg. *prøver desp å snu stemningen her* 😂🕊️ https://reflectlighting.com/products/cuckoo-bird-staircase-chandelier?srsltid=AfmBOoq4Dy2dFhbBh8mthXWnKZh8bxSHdA_eleK8DyBWmnAWC-dmvCIv 3 2 1
agent Skrevet 14. juni #35036 Skrevet 14. juni refill skrev (9 minutter siden): Hvilken lysekrone/installasjon ville dere hatt i en trapp/hall som Isabel sin? Jeg hadde gått for fugler tror jeg. *prøver desp å snu stemningen her* 😂🕊️ https://reflectlighting.com/products/cuckoo-bird-staircase-chandelier?srsltid=AfmBOoq4Dy2dFhbBh8mthXWnKZh8bxSHdA_eleK8DyBWmnAWC-dmvCIv Er det fredsduer 4 1
loveanimals Skrevet 14. juni #35037 Skrevet 14. juni (endret) agent skrev (7 minutter siden): Er det fredsduer Det er gjøker 🤣 Koko koko Endret 14. juni av Maia3 6 2
Sirah Skrevet 14. juni #35039 Skrevet 14. juni vilas skrev (33 minutter siden): Hvert land har sine egne ansatte vel ? Hvor er d blitt av Emilie som fikk I inn på snap chat ? Hun flyttet til Dubai for noen mnd siden og ble iflg I bestevenn av henne. Mistet ikke hun jobben når Snapchat sa opp en drøss ansatte for en tid tilbake? 1
Sirah Skrevet 14. juni #35040 Skrevet 14. juni Maia3 skrev (1 minutt siden): Det er gjøker 🤣 Omg 🤣🤣🤣 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå