Lokko Skrevet 23 timer siden #34941 Skrevet 23 timer siden No er det tilbud -20% på den siste lanseringa og Isabell nevner ikkje EiT ord om det. Mulig ho ikkje kan seie noko eller? Kommer nok i å selge så mykje når ho ikkje reklamerer iallfall . 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 23 timer siden #34942 Skrevet 23 timer siden Kjøper virkelig folk dette Jalla merket?! 1 12
Ellenn Skrevet 23 timer siden #34943 Skrevet 23 timer siden 1 litere med sirup er tilbake, «spennende» å se om hun sier noe om det 😊
LorettaLynn Skrevet 23 timer siden #34944 Skrevet 23 timer siden Tror dere ikke det er hun selv som velger å ikke reklamere for Ivorie fordi hun har blitt «lurt»? 2
refill Skrevet 23 timer siden #34945 Skrevet 23 timer siden LorettaLynn skrev (11 minutter siden): Tror dere ikke det er hun selv som velger å ikke reklamere for Ivorie fordi hun har blitt «lurt»? Hun har reklamert frem til hun ble sykemeldt og dette har jo etter alt å dømme vært pågående noen måneder så tipper det er pga sykemeldingen. 4
Solstråle1 Skrevet 22 timer siden #34946 Skrevet 22 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (3 timer siden): Dette var da ikke drittslenging av følgeren.. må du skjerpe deg! Men veldig uproft og kynisk av Isabel å ikke anonymisere. Men dette skal du få lov å syns er greit. Sier mye om deg.. Syns du at du selv har en ok måte å diskutere på? Hva er den siste setningen godt for? Snakker du slik til vennene dine som har en annen smak enn deg? At de har drittdårlig smak (jeg husker ikke ordrett kommentaren, men noe i den stilen)? 2 5
Solstråle1 Skrevet 22 timer siden #34947 Skrevet 22 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (3 timer siden): Fantastisk bra skrevet!👏👏👏👏 Men ifølge en og to andre her inne har Isabel all rett til å ikke respektere at brukere ønsker anonymitet. Dette er kvalmt og uproft! Hun fremstår meget uprofesjonell ja… Isacel må passe seg for en dag kan hun bli hun saksøkt for dette…. 🤔😎 Man godkjenner at kommentaren kan bli publisert når man sender inn. Det overstyrer at man skriver at man vil være anonym. Et tips er jo å ikke skrive ting man ikke kan stå for. 7
Tuppenoglillemor12 Skrevet 22 timer siden #34948 Skrevet 22 timer siden Solstråle1 skrev (11 minutter siden): Man godkjenner at kommentaren kan bli publisert når man sender inn. Det overstyrer at man skriver at man vil være anonym. Et tips er jo å ikke skrive ting man ikke kan stå for. Er dette din lov eller?😂 2 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 22 timer siden #34949 Skrevet 22 timer siden Solstråle1 skrev (15 minutter siden): Syns du at du selv har en ok måte å diskutere på? Hva er den siste setningen godt for? Snakker du slik til vennene dine som har en annen smak enn deg? At de har drittdårlig smak (jeg husker ikke ordrett kommentaren, men noe i den stilen)? Må du kutte ut menneske…🙄 3 5
Isild Skrevet 22 timer siden #34950 Skrevet 22 timer siden Solstråle1 skrev (13 minutter siden): Man godkjenner at kommentaren kan bli publisert når man sender inn. Det overstyrer at man skriver at man vil være anonym. Et tips er jo å ikke skrive ting man ikke kan stå for. Dersom en kommersiell plattform har rett til å publisere hva som helst av det hundretusenvis av følgere sender inn - så burde IR om ikke annet ha en "advarsel" om at ved å sende noe til henne så risikerer de å komme på trykk. Jeg går ut i fra at noen av elsklingene hennes betror seg til henne med litt av hvert sensitivt og privat. Heldigvis ser det ikke ut til at hun offentliggjør noe av det da - det er visst forbeholdt de hun ønsker å drite ut fordi de har sagt noe hun ikke liker. Men du tenker at hun KAN dele hva som helst av det hun får i innboksen hvis hun vil? Forøvrig sier et enkelt søk dette: "Nei, en influencer kan ikke uten videre dele private kommentarer, meldinger eller samtaler de mottar. Slik deling reguleres av flere ulike lover og må vurderes strengt opp mot personvern og ytringsfrihet. [1, 2] 1 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet 22 timer siden #34951 Skrevet 22 timer siden Isild skrev (8 minutter siden): Dersom en kommersiell plattform har rett til å publisere hva som helst av det hundretusenvis av følgere sender inn - så burde IR om ikke annet ha en "advarsel" om at ved å sende noe til henne så risikerer de å komme på trykk. Jeg går ut i fra at noen av elsklingene hennes betror seg til henne med litt av hvert sensitivt og privat. Heldigvis ser det ikke ut til at hun offentliggjør noe av det da - det er visst forbeholdt de hun ønsker å drite ut fordi de har sagt noe hun ikke liker. Men du tenker at hun KAN dele hva som helst av det hun får i innboksen hvis hun vil? Forøvrig sier et enkelt søk dette: "Nei, en influencer kan ikke uten videre dele private kommentarer, meldinger eller samtaler de mottar. Slik deling reguleres av flere ulike lover og må vurderes strengt opp mot personvern og ytringsfrihet. [1, 2] @Solstråle1 er du fortsatt fast bestemt på «lovverket» ditt..?🤔😅 1 4
LorettaLynn Skrevet 21 timer siden #34952 Skrevet 21 timer siden (endret) Ellenn skrev (1 time siden): Det er vel ikke så mange andre produkter som har en egen tråd på diskusjonsforum, hvor det til tider går sport i å komme med mest mulig negative karakteristikker? Det beviser jo bare poenget mitt. Personhets er selvsagt ikke greit, men når hun selger seg selv som produkt, blir kritikken ofte personlig. Jo, det er store diskusjonstråder på nett hvor «produkter» får gjennomgå. Endret 21 timer siden av LorettaLynn 4
Solstråle1 Skrevet 21 timer siden #34953 Skrevet 21 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (38 minutter siden): Er dette din lov eller?😂 Nei? Kan du ikke diskutere på en saklig måte? 1 6
Solstråle1 Skrevet 21 timer siden #34954 Skrevet 21 timer siden Isild skrev (34 minutter siden): Dersom en kommersiell plattform har rett til å publisere hva som helst av det hundretusenvis av følgere sender inn - så burde IR om ikke annet ha en "advarsel" om at ved å sende noe til henne så risikerer de å komme på trykk. Jeg går ut i fra at noen av elsklingene hennes betror seg til henne med litt av hvert sensitivt og privat. Heldigvis ser det ikke ut til at hun offentliggjør noe av det da - det er visst forbeholdt de hun ønsker å drite ut fordi de har sagt noe hun ikke liker. Men du tenker at hun KAN dele hva som helst av det hun får i innboksen hvis hun vil? Forøvrig sier et enkelt søk dette: "Nei, en influencer kan ikke uten videre dele private kommentarer, meldinger eller samtaler de mottar. Slik deling reguleres av flere ulike lover og må vurderes strengt opp mot personvern og ytringsfrihet. [1, 2] Jeg har aldri sendt noe til Isabel, men andre jeg sender til har en klausul før man trykke send om at man godtar at kommentaren kan publiseres. Derfor gikk jeg ut fra at dette var likt hos alle. Om jeg tok feil, så beklager jeg! Jeg syns uansett det er greit at så ufine kommentarer blir publisert. 1 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 21 timer siden #34955 Skrevet 21 timer siden Solstråle1 skrev (3 minutter siden): Nei? Kan du ikke diskutere på en saklig måte? Men du tar jo feil når du forteller hun kan dele alle kommentarer ukritisk uanonymt når følgeren spesifiserer at hen ønsker å være anonym? Dette er jo ulovlig det IR gjør. 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet 21 timer siden #34956 Skrevet 21 timer siden Solstråle1 skrev (1 minutt siden): Jeg har aldri sendt noe til Isabel, men andre jeg sender til har en klausul før man trykke send om at man godtar at kommentaren kan publiseres. Derfor gikk jeg ut fra at dette var likt hos alle. Om jeg tok feil, så beklager jeg! Jeg syns uansett det er greit at så ufine kommentarer blir publisert. Ikke når hen ber om å være anonym.. 5
Solstråle1 Skrevet 21 timer siden #34957 Skrevet 21 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (Akkurat nå): Men du tar jo feil når du forteller hun kan dele alle kommentarer ukritisk uanonymt når følgeren spesifiserer at hen ønsker å være anonym? Dette er jo ulovlig det IR gjør. Og dette fikk du frem helt uten idiotiske emojier og hånlige kommentarer. Så du kan når du vil. Som du ser så har jeg misforstått iom at jeg trodde det var praksis hos alle at man godkjenner at kommentarene kan publiseres, og altså beklaget.
Tuppenoglillemor12 Skrevet 21 timer siden #34958 Skrevet 21 timer siden (endret) Solstråle1 skrev (4 minutter siden): Jeg har aldri sendt noe til Isabel, men andre jeg sender til har en klausul før man trykke send om at man godtar at kommentaren kan publiseres. Derfor gikk jeg ut fra at dette var likt hos alle. Om jeg tok feil, så beklager jeg! Jeg syns uansett det er greit at så ufine kommentarer blir publisert. Men du selv skriver jo: Det overstyrer at man skriver at man vil væreanonym. Endret 21 timer siden av Tuppenoglillemor12 1 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 21 timer siden #34959 Skrevet 21 timer siden Solstråle1 skrev (2 minutter siden): Og dette fikk du frem helt uten idiotiske emojier og hånlige kommentarer. Så du kan når du vil. Som du ser så har jeg misforstått iom at jeg trodde det var praksis hos alle at man godkjenner at kommentarene kan publiseres, og altså beklaget. Beklagelse mottatt! Ikke vær så påståelig neste gang da.. 😎 2
Isild Skrevet 21 timer siden #34960 Skrevet 21 timer siden Solstråle1 skrev (2 minutter siden): Jeg har aldri sendt noe til Isabel, men andre jeg sender til har en klausul før man trykke send om at man godtar at kommentaren kan publiseres. Derfor gikk jeg ut fra at dette var likt hos alle. Om jeg tok feil, så beklager jeg! Jeg syns uansett det er greit at så ufine kommentarer blir publisert. Jeg syns det blir galt. Selv jobber jeg i en helt annen bransje - innen helse, og det skjer rett som det er at noen syns vi er helt ubrukelige. Helt sikker på at salg og service-bransjer, bilbransjen, byggebransjen og alle andre bransjer også får høre at de selger eller ER "ræl" fra en og annen. Skal vi publisere disse tilbakemeldingene? Er det slik man skal drive forretning? Isabel har ikke en privat snapchat-konto, hennes konto har nylig servert henne den omtalte villaen OG "rælet". Hun lever av å påvirke, og mulig det kan virke rart, men alle blir faktisk ikke positivt påvirket, noen blir negativt påvirket. Min mening er at en influencer må tåle at de irriterer folk, det finnes ikke en verden der alle liker det man gjør når man viser seg frem til absolutt alle. Det de ikke skal tåle er stalking, skremmende personangrep osv 1 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå