smiiiley Skrevet 13 timer siden #34921 Skrevet 13 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (4 timer siden): Dette er vel ikke greit?🤔 følgeren ber om å være anonym? Men hun legger det ut…. Den dama der er utspekulert! Så mye betyr følgerene hennes som gir henne muligheten å leve som hun gjør… Var det din kommentar siden du ble så krenket på Lillemor sine vegne? 😅 7
Tuppenoglillemor12 Skrevet 12 timer siden #34922 Skrevet 12 timer siden smiiiley skrev (20 minutter siden): Var det din kommentar siden du ble så krenket på Lillemor sine vegne? 😅 Haha nei, men det ser vel ut som om noen tror det. Men nei. Ikke meg😂 1
smiiiley Skrevet 12 timer siden #34923 Skrevet 12 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (11 minutter siden): Haha nei, men det ser vel ut som om noen tror det. Men nei. Ikke meg😂 Haha 😂
dårligbrukernavn Skrevet 9 timer siden #34924 Skrevet 9 timer siden (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (11 timer siden): Dette er vel ikke greit?🤔 følgeren ber om å være anonym? Men hun legger det ut…. Den dama der er utspekulert! Så mye betyr følgerene hennes som gir henne muligheten å leve som hun gjør… Carrot skrev (11 timer siden): Når man velger poste så negativt og attpåtil ber om å få lov å spy ut anonymt syns jeg egentlig det er helt greit å dele det i sin helhet så kanskje denne ukulturen om å tillate seg si ting "skjult" slutter? Tuppenoglillemor12 skrev (10 timer siden): Hun er en offentlig figur og reposter anonymt når personen ønsker det. Hun burde ikke reposte i det hele tatt egentlig… Syns det er overtredelse jeg, å reposte uanonymt når personen ønsker å være anonym. Her bryter hun alle regler… Så lenge det ef kritikk så driter Isabell i å anonymisere. Dette syns jeg er uproft av henne.. Jeg syns hun burde anonymisere når folk ber om det… dvs: Hadde hun ønsket mest mulig penger/inntjening/engasjement/holde seg inne med (i stort sett hele/hele) kundebasen sin/villet virke profesjonell/tenkt business/vært smart så hadde hun gjort det. Hadde hun drevet med snap som hobby, ikke tjent penger eller hatt det på «si», så javel, men når det er hovedinntekten forstår jeg det ikke litt engang… Med det sagt: Mer forståelig med negative (er vel nesten å dra det i dette tilfellet, men nå er jo hva IR ser på som negativt/kritikk/hat ganske annerledes enn folk flest sitt syn på det også) kommentarer enn ellers. (Like skadelig for businessen da, hun sier jo praktisk talt «næsj, jeg anonymiserer når det passer meg, ikke dere».) Men, jeg har sett et par ting: 1. Hun konsekvent sladder kun navn/kallenavn, en del ganger dårlig/sånn at man kan se navnet eller deler av det, men aldri bitmoji… den er jo så og si unik, mens mange kan hete det samme (kommer litt an på såklart, men særlig av fornavn det fins mange av kan det jo være flere, men bitmojien, særlig i kombinasjon med navn også, da begynner man å kunne sile rimelig greit ut)… Jeg vet jeg og mange andre har både kommentert det, hun har sett det og noen ganger svart på det, likevel gir hun f. Det grenser til uthenging. For meg blir det over i sløkket da, for er jo bare hun som taper noe enormt på det (alt engasjement som ryker fordi folk ikke tør da. Det er rent ut idiotisk og uprofesjonelt, men er vel ikke annet å forvente av en uprofesjonell idiot, sorry not sorry, hun sier det jo selv også). 2. Jeg virkelig får så vondt inni meg når folk skriver om diare-uhell, aborter, fortid med rus eller andre dypt sårbare ting og hun ikke anonymiserer tross at folk ber om det (tidvis skrives det i store bokstaver, presiseres flere ganger, presiseres bådr navn og bitmoji osvosvosv). Det er IALLEFALL uthenging. Jeg mener det er fullstendig uhørt med det antallet følgere, som hun er tydelig veldig klar over. Jeg blir helt sånn «går det faen meg an». At folk tør å kommentere i det hele tatt……… særlig å legge til «anonym om du deler» o.l…. det er jo i praksis helt nytteløst. Jeg tenker man ikke kan kommentere hos henne hvis man vil være anonym. Så enkelt. Hun driter helt åpenbart i, og det uansett hvor sårbart det vedkommende deler er. Og dette er folkene hun lever av og på!!! Som bare gjør det desto verre og mer uforståelig. Mitt råd er iallefall: Ikke kommenter hvis du ikke vil bli uthengt/få hva enn du skriver, uansett hva, delt for et publikum på rundt 380.000+. Kunne tatt for meg mye egentlig, men nå ble det dette i dag. Det er likevel en virkelig lang liste med ting jeg mener gjør at hun er fullstendig ubrukelig og ikke verdig en så stor plattform. Helt ubegripelig at man har latt hun få det, egentlig. Skulle likt å vite hvilke mennesker som finansierer dette «gildet», faktisk. Jeg sliter med å forstå hvem som syns hun fortjener å være så rik som hun er, eller mener det er velbrukt tid og penger å finansiere hennes liv og livsstil (og ja, vet at feks ene raadsquad-gruppen på facebook har en del eksempler, men likevel altså…). Beklager i overkant surt oppgulp fra meg… lenge siden jeg har vært her, og forsåvidt ganske lenge siden jeg meldte fra her om at jeg måtte blokkere henne da jeg ikke orket å få hun opp i utforsk lenger (hun bare… «rubs me the wrong way» i en sånn grad at det blir for dumt å utsette meg for det). Om hun ikke var usmakelig nok fra før, hjalp det heller IKKE å flytte til Dubai ihvertfall. Ikke at det var bra før det, men det er bare blitt verre iallefall. Jeg syns uansett det er kjekt å titte innom her en gang i blant, mange av dere leverer og gir meg tilbake litt av håpet som svinner. Jeg skal prøve å holde meg fra å kommentere i fortsettelsen igjen, jeg har helt åpenbart ikke godt av det. Akkurat dette med manglende anonymitet, særlig der det er veldig berettiget og nesten påkrevd fra en stor plattform vil jeg si, det er noe jeg reagerer ganske sterkt på (åpenbart, ehehe). Savner at influencere får en «vær varsom»-plakat eller noe lignende. Er det noen som virkelig trenger det, så er det jo de!!!!!!!!! Helt vilt at det enda ikke er kommer mer reguleringer for alt fra anonymisering, varsomhet, forsiktighetsregler, eksponering av barn, familiemedlemmer, følgere, venner, «statister» i bakgrunnen (at de filmer i hytt og gevær ute i offentligheten og publiserer uten samtykke kan jo by på en hel del utfordringer det og), temaer de ikke har peiling på, men som de uttaler seg (HELT FEIL!) som om de har peiling eller fasit på, skadelige uttalelser, reklame, skjult reklame, upassende innhold og hva enn… det er vanvittig mye å ta av! Når det gjelder manglende reguleringer mener jeg det burde ha vært aktualisert i går! Senest! Endret 6 timer siden av dårligbrukernavn 2 5 5
Solstråle1 Skrevet 5 timer siden #34925 Skrevet 5 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (10 timer siden): Hun er en offentlig figur og reposter anonymt når personen ønsker det. Hun burde ikke reposte i det hele tatt egentlig… Syns det er overtredelse jeg, å reposte uanonymt når personen ønsker å være anonym. Her bryter hun alle regler… Så lenge det ef kritikk så driter Isabell i å anonymisere. Dette syns jeg er uproft av henne.. Overtredelse faktisk? Man kan ikke komme med dritt og forvente respekt. Tuppenoglillemor12 skrev (10 timer siden): Var dette så slemt av følgeren syns du? Sånn really???! 😅 Ja, really. Kunne du sagt noe slikt ansikt til ansikt til noen? Det er greit å være uenig og komme med kritikk, men dette er jo ikke en okay måte å snakke til noen på. (og hvorfor driver du siterer flere ganger, kan du ikke få med alle spørsmålene i samme innlegg? Ingen stor sak, altså, men jeg ser at du gjør det mye) Maia3 skrev (10 timer siden): Typisk IR. Tåler ikke kritikk av noe slag. Mange som er enig med Lillemor her tenker jeg. All ære til henne som sier det som det er Et voksent menneske svarer overhodet IKKE kundene sine på denne måten uansett. At enkelte støtter dronningen sier like mye om dem som henne selv. Skammelig Det er som sagt greit å være uenig og komme med kritikk, men det er måten som ikke er grei. Jeg skjønner ikke hvorfor du er å hissig på at andre har andre meninger? Hvorfor er det skammelig? 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 5 timer siden #34926 Skrevet 5 timer siden Solstråle1 skrev (40 minutter siden): Overtredelse faktisk? Man kan ikke komme med dritt og forvente respekt. Ja, really. Kunne du sagt noe slikt ansikt til ansikt til noen? Det er greit å være uenig og komme med kritikk, men dette er jo ikke en okay måte å snakke til noen på. (og hvorfor driver du siterer flere ganger, kan du ikke få med alle spørsmålene i samme innlegg? Ingen stor sak, altså, men jeg ser at du gjør det mye) Det er som sagt greit å være uenig og komme med kritikk, men det er måten som ikke er grei. Jeg skjønner ikke hvorfor du er å hissig på at andre har andre meninger? Hvorfor er det skammelig? Dette var da ikke drittslenging av følgeren.. må du skjerpe deg! Men veldig uproft og kynisk av Isabel å ikke anonymisere. Men dette skal du få lov å syns er greit. Sier mye om deg.. 3 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet 5 timer siden #34927 Skrevet 5 timer siden (endret) dårligbrukernavn skrev (4 timer siden): Jeg syns hun burde anonymisere når folk ber om det… dvs: Hadde hun ønsket mest mulig penger/inntjening/engasjement/holde seg inne med (i stort sett hele/hele) kundebasen sin/villet virke profesjonell/tenkt business/vært smart så hadde hun gjort det. Hadde hun drevet med snap som hobby, ikke tjent penger eller hatt det på «si», så javel, men når det er hovedinntekten forstår jeg det ikke litt engang… Med det sagt: Mer forståelig med negative (er vel nesten å dra det i dette tilfellet, men nå er jo hva IR ser på som negativt/kritikk/hat ganske annerledes enn folk flest sitt syn på det også) kommentarer enn ellers. (Like skadelig for businessen da, hun sier jo praktisk talt «næsj, jeg anonymiserer når det passer meg, ikke dere».) Men, jeg har sett et par ting: 1. Hun konsekvent sladder kun navn/kallenavn, en del ganger dårlig/sånn at man kan se navnet eller deler av det, men aldri bitmoji… den er jo så og si unik, mens mange kan hete det samme (kommer litt an på såklart, men særlig av fornavn det fins mange av kan det jo være flere, men bitmojien, særlig i kombinasjon med navn også, da begynner man å kunne sile rimelig greit ut)… Jeg vet jeg og mange andre har både kommentert det, hun har sett det og noen ganger svart på det, likevel gir hun f. Det grenser til uthenging. For meg blir det over i sløkket da, for er jo bare hun som taper noe enormt på det (alt engasjement som ryker fordi folk ikke tør da. Det er rent ut idiotisk og uprofesjonelt, men er vel ikke annet å forvente av en uprofesjonell idiot, sorry not sorry, hun sier det jo selv også). 2. Jeg virkelig får så vondt inni meg når folk skriver om diare-uhell, aborter, fortid med rus eller andre dypt sårbare ting og hun ikke anonymiserer tross at folk ber om det (tidvis skrives det i store bokstaver, presiseres flere ganger, presiseres bådr navn og bitmoji osvosvosv). Det er IALLEFALL uthenging. Jeg mener det er fullstendig uhørt med det antallet følgere, som hun er tydelig veldig klar over. Jeg blir helt sånn «går det faen meg an». At folk tør å kommentere i det hele tatt……… særlig å legge til «anonym om du deler» o.l…. det er jo i praksis helt nytteløst. Jeg tenker man ikke kan kommentere hos henne hvis man vil være anonym. Så enkelt. Hun driter helt åpenbart i, og det uansett hvor sårbart det vedkommende deler er. Og dette er folkene hun lever av og på!!! Som bare gjør det desto verre og mer uforståelig. Mitt råd er iallefall: Ikke kommenter hvis du ikke vil bli uthengt/få hva enn du skriver, uansett hva, delt for et publikum på rundt 380.000+. Kunne tatt for meg mye egentlig, men nå ble det dette i dag. Det er likevel en virkelig lang liste med ting jeg mener gjør at hun er fullstendig ubrukelig og ikke verdig en så stor plattform. Helt ubegripelig at man har latt hun få det, egentlig. Skulle likt å vite hvilke mennesker som finansierer dette «gildet», faktisk. Jeg sliter med å forstå hvem som syns hun fortjener å være så rik som hun er, eller mener det er velbrukt tid og penger å finansiere hennes liv og livsstil (og ja, vet at feks ene raadsquad-gruppen på facebook har en del eksempler, men likevel altså…). Beklager i overkant surt oppgulp fra meg… lenge siden jeg har vært her, og forsåvidt ganske lenge siden jeg meldte fra her om at jeg måtte blokkere henne da jeg ikke orket å få hun opp i utforsk lenger (hun bare… «rubs me the wrong way» i en sånn grad at det blir for dumt å utsette meg for det). Om hun ikke var usmakelig nok fra før, hjalp det heller IKKE å flytte til Dubai ihvertfall. Ikke at det var bra før det, men det er bare blitt verre iallefall. Jeg syns uansett det er kjekt å titte innom her en gang i blant, mange av dere leverer og gir meg tilbake litt av håpet som svinner. Jeg skal prøve å holde meg fra å kommentere i fortsettelsen igjen, jeg har helt åpenbart ikke godt av det. Akkurat dette med manglende anonymitet, særlig der det er veldig berettiget og nesten påkrevd fra en stor plattform vil jeg si, det er noe jeg reagerer ganske sterkt på (åpenbart, ehehe). Savner at influencere får en «vær varsom»-plakat eller noe lignende. Er det noen som virkelig trenger det, så er det jo de!!!!!!!!! Helt vilt at det enda ikke er kommer mer reguleringer for alt fra anonymisering, varsomhet, forsiktighetsregler, eksponering av barn, familiemedlemmer, følgere, venner, «statister» i bakgrunnen (at de filmer i hytt og gevær ute i offentligheten og publiserer uten samtykke kan jo by på en hel del utfordringer det og), temaer de ikke har peiling på, men som de uttaler seg (HELT FEIL!) som om de har peiling eller fasit på, skadelige uttalelser, reklame, skjult reklame, upassende innhold og hva enn… det er vanvittig mye å ta av! Når det gjelder manglende reguleringer mener jeg det burde ha vært aktualisert i går! Senest! Fantastisk bra skrevet!👏👏👏👏 Men ifølge en og to andre her inne har Isabel all rett til å ikke respektere at brukere ønsker anonymitet. Dette er kvalmt og uproft! Hun fremstår meget uprofesjonell ja… Isacel må passe seg for en dag kan hun bli hun saksøkt for dette…. 🤔😎 Endret 5 timer siden av Tuppenoglillemor12 1 9
Ellenn Skrevet 5 timer siden #34928 Skrevet 5 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden): Fantastisk bra skrevet!👏👏👏👏 Men ifølge en og to andre her inne har Isabel all rett til å ikke respektere at brukere ønsker anonymitet. Dette er kvalmt og uproft! Hun fremstår meget uprofesjonell ja… Isacel må passe seg for en dag kan hun bli hun saksøkt for dette…. 🤔😎 Saksøkt for hva? Når du sender en melding på Snap står det tydelig at svaret kan deles på den offentlige historien. 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet 4 timer siden #34929 Skrevet 4 timer siden (endret) Ellenn skrev (25 minutter siden): Saksøkt for hva? Når du sender en melding på Snap står det tydelig at svaret kan deles på den offentlige historien. Joda Sherlock! Men følgere ber om anonymitet. Det står sort på hvitt. IR er en proff konto/ett firma. Ikke en privat person… Endret 4 timer siden av Tuppenoglillemor12 3 8
Sirah Skrevet 4 timer siden #34930 Skrevet 4 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (9 timer siden): Ble en plutselig brå stopp på reklame for Ivorie må jeg si…🤔🙈 Bruker ikke noen av klærne heller etter hun fikk «angst»… Hun drikker også svært lite iskaffe for tiden, gjør hun ikke? 🙃 2
Ellenn Skrevet 3 timer siden #34931 Skrevet 3 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (44 minutter siden): Joda Sherlock! Men følgere ber om anonymitet. Det står sort på hvitt. IR er en proff konto/ett firma. Ikke en privat person… Men det er ikke grunnlag for saksøking. Ikke skriv noe du ikke kan stå for..problem solved 🤷♀️ 2 1
Isild Skrevet 3 timer siden #34932 Skrevet 3 timer siden Isabel har en enorm følgerskare på Snapchat, og lever så godt av det at hun kan velte seg i luksus. Det er big business rett og slett. Derfor er det problematisk at hun ikke anonymiserer selv om hun føler for å latterliggjøre en kritisk melding. På arbeidsplassen min får vi også noen ganger veldig barnslig formulert kritikk, men vi kan da for pokker ikke dele det med navn og det hele på hjemmesiden vår. 3 7
Tuppenoglillemor12 Skrevet 3 timer siden #34933 Skrevet 3 timer siden Isild skrev (11 minutter siden): Isabel har en enorm følgerskare på Snapchat, og lever så godt av det at hun kan velte seg i luksus. Det er big business rett og slett. Derfor er det problematisk at hun ikke anonymiserer selv om hun føler for å latterliggjøre en kritisk melding. På arbeidsplassen min får vi også noen ganger veldig barnslig formulert kritikk, men vi kan da for pokker ikke dele det med navn og det hele på hjemmesiden vår. Nemlig!! 4
Aristokrat1 Skrevet 3 timer siden #34934 Skrevet 3 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (10 timer siden): Ble en plutselig brå stopp på reklame for Ivorie må jeg si…🤔🙈 Bruker ikke noen av klærne heller etter hun fikk «angst»… Joda. Valser rundt i morgenkåper og nattkjoler. Brukte den blomstrete bikinien her om dagen. Og den rosa joggebuksa igår. Lager seg kaffe fortsatt. Men ingenting er merket reklame. Nå bryr ikke jeg meg om den reklamemerkinga heller men lagt merke til at den er borte 1 2
LorettaLynn Skrevet 3 timer siden #34935 Skrevet 3 timer siden Isabel har gjort seg selv til et produkt. Det er derfor hun tjener så mye penger på snap. Jeg fatter ikke dette forsvaret fra enkelte. Dere forsvarer vel ikke andre produkter i samfunnet som får kritikk på samme måte? 6
Sirah Skrevet 3 timer siden #34936 Skrevet 3 timer siden Aristokrat1 skrev (1 minutt siden): Joda. Valser rundt i morgenkåper og nattkjoler. Brukte den blomstrete bikinien her om dagen. Og den rosa joggebuksa igår. Lager seg kaffe fortsatt. Men ingenting er merket reklame. Nå bryr ikke jeg meg om den reklamemerkinga heller men lagt merke til at den er borte Jeg bryr meg helt ærlig ikke så mye om reklamemerkingen jeg heller, med mindre det er veldig tydelig reklame. Syntes helt ærlig det er ganske tullete at hun må merke med reklame bare fordi hun tilfeldigvis har på seg et plagg. Men nå er det helt vekk. Det er vel et sikkert bevis på at det er noe med Ivorie... 1
refill Skrevet 3 timer siden #34937 Skrevet 3 timer siden Aah, så hun er sykemeldt fra Ivorie og reklamerer dermed ikke for dem. Haha, det har jeg ikke lagt merke til, men måtte sjekke morgenrutinen fra i går nå, og hun viser ikke at hun putter sirup i eller heller i glassene 😅 Så fucka det må være å være sitt eget brand. Veldig nysgjerrig på hva som egentlig har skjedd. Snodig at ingenting har kommet ut. Hun har tydeligvis lojale medarbeidere. De sendte henne jo blomster (teamet) så tydeligvis Synnøve som har trukket det korteste strået..? 3
Sirah Skrevet 2 timer siden #34938 Skrevet 2 timer siden refill skrev (Akkurat nå): Aah, så hun er sykemeldt fra Ivorie og reklamerer dermed ikke for dem. Haha, det har jeg ikke lagt merke til, men måtte sjekke morgenrutinen fra i går nå, og hun viser ikke at hun putter sirup i eller heller i glassene 😅 Så fucka det må være å være sitt eget brand. Veldig nysgjerrig på hva som egentlig har skjedd. Snodig at ingenting har kommet ut. Hun har tydeligvis lojale medarbeidere. De sendte henne jo blomster (teamet) så tydeligvis Synnøve som har trukket det korteste strået..? Ja la merke til det samme ang sirup. Siden det er en pågående sak kan hun helt sikkert ikke si noe som helst... Men vi er jo flinke til å spekulere da. Lurer på om vi noen gang får vite sannheten.
Tuppenoglillemor12 Skrevet 2 timer siden #34939 Skrevet 2 timer siden Sirah skrev (1 minutt siden): Ja la merke til det samme ang sirup. Siden det er en pågående sak kan hun helt sikkert ikke si noe som helst... Men vi er jo flinke til å spekulere da. Lurer på om vi noen gang får vite sannheten. Sannheten kommer alltid frem.. 1 2
Othelia08 Skrevet 2 timer siden #34940 Skrevet 2 timer siden Kompenserer Ivorie med å pushe ut spam-mail nå som hun ikke reklamerer lengre? Kan ikke huske å ha fått så mye på så kort tid fra dem i innboksen før 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå