Sirah Skrevet 14. juni #34921 Skrevet 14. juni Aristokrat1 skrev (1 minutt siden): Joda. Valser rundt i morgenkåper og nattkjoler. Brukte den blomstrete bikinien her om dagen. Og den rosa joggebuksa igår. Lager seg kaffe fortsatt. Men ingenting er merket reklame. Nå bryr ikke jeg meg om den reklamemerkinga heller men lagt merke til at den er borte Jeg bryr meg helt ærlig ikke så mye om reklamemerkingen jeg heller, med mindre det er veldig tydelig reklame. Syntes helt ærlig det er ganske tullete at hun må merke med reklame bare fordi hun tilfeldigvis har på seg et plagg. Men nå er det helt vekk. Det er vel et sikkert bevis på at det er noe med Ivorie... 4
refill Skrevet 14. juni #34922 Skrevet 14. juni Aah, så hun er sykemeldt fra Ivorie og reklamerer dermed ikke for dem. Haha, det har jeg ikke lagt merke til, men måtte sjekke morgenrutinen fra i går nå, og hun viser ikke at hun putter sirup i eller heller i glassene 😅 Så fucka det må være å være sitt eget brand. Veldig nysgjerrig på hva som egentlig har skjedd. Snodig at ingenting har kommet ut. Hun har tydeligvis lojale medarbeidere. De sendte henne jo blomster (teamet) så tydeligvis Synnøve som har trukket det korteste strået..? 7
Sirah Skrevet 14. juni #34923 Skrevet 14. juni refill skrev (Akkurat nå): Aah, så hun er sykemeldt fra Ivorie og reklamerer dermed ikke for dem. Haha, det har jeg ikke lagt merke til, men måtte sjekke morgenrutinen fra i går nå, og hun viser ikke at hun putter sirup i eller heller i glassene 😅 Så fucka det må være å være sitt eget brand. Veldig nysgjerrig på hva som egentlig har skjedd. Snodig at ingenting har kommet ut. Hun har tydeligvis lojale medarbeidere. De sendte henne jo blomster (teamet) så tydeligvis Synnøve som har trukket det korteste strået..? Ja la merke til det samme ang sirup. Siden det er en pågående sak kan hun helt sikkert ikke si noe som helst... Men vi er jo flinke til å spekulere da. Lurer på om vi noen gang får vite sannheten. 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 14. juni #34924 Skrevet 14. juni Sirah skrev (1 minutt siden): Ja la merke til det samme ang sirup. Siden det er en pågående sak kan hun helt sikkert ikke si noe som helst... Men vi er jo flinke til å spekulere da. Lurer på om vi noen gang får vite sannheten. Sannheten kommer alltid frem.. 2 1 3
Othelia08 Skrevet 14. juni #34925 Skrevet 14. juni Kompenserer Ivorie med å pushe ut spam-mail nå som hun ikke reklamerer lengre? Kan ikke huske å ha fått så mye på så kort tid fra dem i innboksen før 3
Sirah Skrevet 14. juni #34926 Skrevet 14. juni Othelia08 skrev (4 minutter siden): Kompenserer Ivorie med å pushe ut spam-mail nå som hun ikke reklamerer lengre? Kan ikke huske å ha fått så mye på så kort tid fra dem i innboksen før Jeg syntes alltid Ivorie har vært harde på spam-mail, men når du sier det....
Lokko Skrevet 14. juni #34927 Skrevet 14. juni No er det tilbud -20% på den siste lanseringa og Isabell nevner ikkje EiT ord om det. Mulig ho ikkje kan seie noko eller? Kommer nok i å selge så mykje når ho ikkje reklamerer iallfall . 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 14. juni #34928 Skrevet 14. juni Kjøper virkelig folk dette Jalla merket?! 2 12
Ellenn Skrevet 14. juni #34929 Skrevet 14. juni 1 litere med sirup er tilbake, «spennende» å se om hun sier noe om det 😊
LorettaLynn Skrevet 14. juni #34930 Skrevet 14. juni Tror dere ikke det er hun selv som velger å ikke reklamere for Ivorie fordi hun har blitt «lurt»? 3
refill Skrevet 14. juni #34931 Skrevet 14. juni LorettaLynn skrev (11 minutter siden): Tror dere ikke det er hun selv som velger å ikke reklamere for Ivorie fordi hun har blitt «lurt»? Hun har reklamert frem til hun ble sykemeldt og dette har jo etter alt å dømme vært pågående noen måneder så tipper det er pga sykemeldingen. 4
Solstråle1 Skrevet 14. juni #34932 Skrevet 14. juni Tuppenoglillemor12 skrev (3 timer siden): Dette var da ikke drittslenging av følgeren.. må du skjerpe deg! Men veldig uproft og kynisk av Isabel å ikke anonymisere. Men dette skal du få lov å syns er greit. Sier mye om deg.. Syns du at du selv har en ok måte å diskutere på? Hva er den siste setningen godt for? Snakker du slik til vennene dine som har en annen smak enn deg? At de har drittdårlig smak (jeg husker ikke ordrett kommentaren, men noe i den stilen)? 2 8
Solstråle1 Skrevet 14. juni #34933 Skrevet 14. juni Tuppenoglillemor12 skrev (3 timer siden): Fantastisk bra skrevet!👏👏👏👏 Men ifølge en og to andre her inne har Isabel all rett til å ikke respektere at brukere ønsker anonymitet. Dette er kvalmt og uproft! Hun fremstår meget uprofesjonell ja… Isacel må passe seg for en dag kan hun bli hun saksøkt for dette…. 🤔😎 Man godkjenner at kommentaren kan bli publisert når man sender inn. Det overstyrer at man skriver at man vil være anonym. Et tips er jo å ikke skrive ting man ikke kan stå for. 11
Tuppenoglillemor12 Skrevet 14. juni #34934 Skrevet 14. juni Solstråle1 skrev (11 minutter siden): Man godkjenner at kommentaren kan bli publisert når man sender inn. Det overstyrer at man skriver at man vil være anonym. Et tips er jo å ikke skrive ting man ikke kan stå for. Er dette din lov eller?😂 2 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 14. juni #34935 Skrevet 14. juni Solstråle1 skrev (15 minutter siden): Syns du at du selv har en ok måte å diskutere på? Hva er den siste setningen godt for? Snakker du slik til vennene dine som har en annen smak enn deg? At de har drittdårlig smak (jeg husker ikke ordrett kommentaren, men noe i den stilen)? Må du kutte ut menneske…🙄 3 6
Isild Skrevet 14. juni #34936 Skrevet 14. juni Solstråle1 skrev (13 minutter siden): Man godkjenner at kommentaren kan bli publisert når man sender inn. Det overstyrer at man skriver at man vil være anonym. Et tips er jo å ikke skrive ting man ikke kan stå for. Dersom en kommersiell plattform har rett til å publisere hva som helst av det hundretusenvis av følgere sender inn - så burde IR om ikke annet ha en "advarsel" om at ved å sende noe til henne så risikerer de å komme på trykk. Jeg går ut i fra at noen av elsklingene hennes betror seg til henne med litt av hvert sensitivt og privat. Heldigvis ser det ikke ut til at hun offentliggjør noe av det da - det er visst forbeholdt de hun ønsker å drite ut fordi de har sagt noe hun ikke liker. Men du tenker at hun KAN dele hva som helst av det hun får i innboksen hvis hun vil? Forøvrig sier et enkelt søk dette: "Nei, en influencer kan ikke uten videre dele private kommentarer, meldinger eller samtaler de mottar. Slik deling reguleres av flere ulike lover og må vurderes strengt opp mot personvern og ytringsfrihet. [1, 2] 1 1 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet 14. juni #34937 Skrevet 14. juni Isild skrev (8 minutter siden): Dersom en kommersiell plattform har rett til å publisere hva som helst av det hundretusenvis av følgere sender inn - så burde IR om ikke annet ha en "advarsel" om at ved å sende noe til henne så risikerer de å komme på trykk. Jeg går ut i fra at noen av elsklingene hennes betror seg til henne med litt av hvert sensitivt og privat. Heldigvis ser det ikke ut til at hun offentliggjør noe av det da - det er visst forbeholdt de hun ønsker å drite ut fordi de har sagt noe hun ikke liker. Men du tenker at hun KAN dele hva som helst av det hun får i innboksen hvis hun vil? Forøvrig sier et enkelt søk dette: "Nei, en influencer kan ikke uten videre dele private kommentarer, meldinger eller samtaler de mottar. Slik deling reguleres av flere ulike lover og må vurderes strengt opp mot personvern og ytringsfrihet. [1, 2] @Solstråle1 er du fortsatt fast bestemt på «lovverket» ditt..?🤔😅 1 1 5
LorettaLynn Skrevet 14. juni #34938 Skrevet 14. juni (endret) Ellenn skrev (1 time siden): Det er vel ikke så mange andre produkter som har en egen tråd på diskusjonsforum, hvor det til tider går sport i å komme med mest mulig negative karakteristikker? Det beviser jo bare poenget mitt. Personhets er selvsagt ikke greit, men når hun selger seg selv som produkt, blir kritikken ofte personlig. Jo, det er store diskusjonstråder på nett hvor «produkter» får gjennomgå. Endret 14. juni av LorettaLynn 5
Solstråle1 Skrevet 14. juni #34939 Skrevet 14. juni Tuppenoglillemor12 skrev (38 minutter siden): Er dette din lov eller?😂 Nei? Kan du ikke diskutere på en saklig måte? 1 8
Solstråle1 Skrevet 14. juni #34940 Skrevet 14. juni Isild skrev (34 minutter siden): Dersom en kommersiell plattform har rett til å publisere hva som helst av det hundretusenvis av følgere sender inn - så burde IR om ikke annet ha en "advarsel" om at ved å sende noe til henne så risikerer de å komme på trykk. Jeg går ut i fra at noen av elsklingene hennes betror seg til henne med litt av hvert sensitivt og privat. Heldigvis ser det ikke ut til at hun offentliggjør noe av det da - det er visst forbeholdt de hun ønsker å drite ut fordi de har sagt noe hun ikke liker. Men du tenker at hun KAN dele hva som helst av det hun får i innboksen hvis hun vil? Forøvrig sier et enkelt søk dette: "Nei, en influencer kan ikke uten videre dele private kommentarer, meldinger eller samtaler de mottar. Slik deling reguleres av flere ulike lover og må vurderes strengt opp mot personvern og ytringsfrihet. [1, 2] Jeg har aldri sendt noe til Isabel, men andre jeg sender til har en klausul før man trykke send om at man godtar at kommentaren kan publiseres. Derfor gikk jeg ut fra at dette var likt hos alle. Om jeg tok feil, så beklager jeg! Jeg syns uansett det er greit at så ufine kommentarer blir publisert. 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå