smiiiley Skrevet fredag kl. 11:02 #34841 Skrevet fredag kl. 11:02 Snuppa82 skrev (1 time siden): Men det skjønner jo folk? Alle vet hun ikke sier absolutt alt, og takk gud for det. Skjønner ikke hvorfor så mange skal henge seg opp i og ta alt så bokstavelig. Da vil jeg gjerne se den dassen hun eksploderer daglig for den er vel forhåpentligvis ikke eksplodert.. så uærlig der og da. Ja det klages jo over at hun deler når hun eksloderer også, så egentlig så vil de jo ikke vite ALT. Problemet er nok at de ikke får vite info som er ønskelig å vite, så derfor lyver hun 😂🤦🏻♀️ Jeg tror alle med normal iq forstår at når en person sier «jeg deler alt til dere» så er det ikke bokstavlig, men heller mer et retorisk virkemiddel. 4 2
Tenkeselv Skrevet fredag kl. 11:13 #34842 Skrevet fredag kl. 11:13 Sirah skrev (5 timer siden): Søkte opp Martine Halvorsen for gøy på Proff. Har ikke vært inne å kikket på snappen. Gjett hvem som er styreleder for det ene firmaet hennes Blomelle AS..... Ja, du gjettet riktig. David Reme.... Men har Reme noe i Ivorie å gjøre eller bare Nude ?
Tenkeselv Skrevet fredag kl. 11:15 #34843 Skrevet fredag kl. 11:15 Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Ja det er 100% noe med Ivorie.. Men har han noe med begge firmaene å gjøre, altså både Nude og Ivorie ?
vilas Skrevet fredag kl. 11:16 #34844 Skrevet fredag kl. 11:16 refill skrev (14 timer siden): Dere som freaker ut over hvor tette Raad søsknene er; la meg introdusere dere for Funkyfam 😂 Det er da vel ingen i Funky familie som ligger i samme seng ?? Ingen som har klaga på nærhet i Raad familien. Men bror og søster ( halvnaken) ligger ikke å japper i sengen. Men hele familien Raad ligger jo i sengen/ el i liggende stilling i minst 75 % av våken tilstand. 5 4
missprincess Skrevet fredag kl. 11:20 #34845 Skrevet fredag kl. 11:20 Snuppa82 skrev (På 10.6.2026 den 15.46): Var hun der med europagjøken samtidig som hun var på jentetur? Hvordan lyver hun egentlig om det? Er det løgn fordi hun ikke sier "alt" holder tilbake eller har hun sagt noe annet som da ikke er sant ift til denne nye antagelsen? - som også ikke er bekreftet annet enn at de evt var der samtidig? Bare lurte på om definisjonen av løgn er litt forskjellig blant enkelte her inne og dermed ofte blir med å skaper opphisset debatt 😊 Å hvordan endte historien med europagjøken ? Det var på jentetur Jack var på Ibiza samtidig som henne på samme utesteder og restauranter. Do the math 1 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet fredag kl. 12:11 #34846 Skrevet fredag kl. 12:11 (endret) missprincess skrev (50 minutter siden): Det var på jentetur Jack var på Ibiza samtidig som henne på samme utesteder og restauranter. Do the math Ja det er løgn selvsagt om hun sier de møttes i januar og dette absolutt ikke stemmer. Dette vet vi jo også forsåvidt iom at det er Voldemort… Endret fredag kl. 12:11 av Tuppenoglillemor12 Skrivefeil 6 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet fredag kl. 12:13 #34847 Skrevet fredag kl. 12:13 smiiiley skrev (1 time siden): Ja det klages jo over at hun deler når hun eksloderer også, så egentlig så vil de jo ikke vite ALT. Problemet er nok at de ikke får vite info som er ønskelig å vite, så derfor lyver hun 😂🤦🏻♀️ Jeg tror alle med normal iq forstår at når en person sier «jeg deler alt til dere» så er det ikke bokstavlig, men heller mer et retorisk virkemiddel. Ååå er det det?🤔 Meget uenig.. 5 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet fredag kl. 12:15 #34848 Skrevet fredag kl. 12:15 Snuppa82 skrev (2 timer siden): Men det skjønner jo folk? Alle vet hun ikke sier absolutt alt, og takk gud for det. Skjønner ikke hvorfor så mange skal henge seg opp i og ta alt så bokstavelig. Da vil jeg gjerne se den dassen hun eksploderer daglig for den er vel forhåpentligvis ikke eksplodert.. så uærlig der og da. Tror ikke det er dassen de referer til når det sies at hun lyver….. Tenk litt selv 6 2 1
Sirah Skrevet fredag kl. 12:45 #34849 Skrevet fredag kl. 12:45 (endret) Tenkeselv skrev (1 time siden): Men har Reme noe i Ivorie å gjøre eller bare Nude ? Reme har ingenting med Nude og gjøre. Nude eies av Beauty Rebels som også eier Glöd og Camilla Phil er det vel. Men Ivorie har han vært inne som investor i. Spørs om han ikke er så vekk som man trodde. Endret fredag kl. 12:45 av Sirah 1 1
Tenkeselv Skrevet fredag kl. 13:08 #34850 Skrevet fredag kl. 13:08 Sirah skrev (20 minutter siden): Reme har ingenting med Nude og gjøre. Nude eies av Beauty Rebels som også eier Glöd og Camilla Phil er det vel. Men Ivorie har han vært inne som investor i. Spørs om han ikke er så vekk som man trodde. Ahhh takk for oppklaringen, jeg har bare alltid trodd det var omvendt Men da gjelder det nok noe med Ivorie da ja, hun snakker jo ikke om sine produkter lenger. Hun nevner jo stadig de hver dag liksom. Akkurat dette var litt spennende, altså hva som egentlig foregår. 3
Sirah Skrevet fredag kl. 13:12 #34851 Skrevet fredag kl. 13:12 Tenkeselv skrev (Akkurat nå): Ahhh takk for oppklaringen, jeg har bare alltid trodd det var omvendt Men da gjelder det nok noe med Ivorie da ja, hun snakker jo ikke om sine produkter lenger. Hun nevner jo stadig de hver dag liksom. Akkurat dette var litt spennende, altså hva som egentlig foregår. Bare hyggelig Hun kjøpte jo Reme ut av Ivorie i fjor en gang var det vel. Nå er han vist plutselig tilbake på eiersiden i følge proff.no (noen postet skjermbilde for en del sider siden) og samtidig går kvaliteten på kolleksjonene kraftig ned og Isabel sliter skikkelig med noe "hun ikke kan snakke om". Hele familien Reme har vel rykte på seg for å være ganske så tøffe businesspartnere (er jo en grunn til at folk blir skikkelig store slik som den familien) så om han er inne og har "satt ned foten" så kan man jo godt forstå at hun er ganske langt nede. For han er jo dette reine penger og rein business, mens for henne er jo Ivorie babyen. 2
Snuppa82 Skrevet fredag kl. 13:38 #34852 Skrevet fredag kl. 13:38 1 hour ago, Tuppenoglillemor12 said: Tror ikke det er dassen de referer til når det sies at hun lyver….. Tenk litt selv Ååånei 😅 var dette med å ikke ta alt så bokstavelig igjen da. 4
Frika Skrevet fredag kl. 13:46 #34853 Skrevet fredag kl. 13:46 Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Ja det er løgn selvsagt om hun sier de møttes i januar og dette absolutt ikke stemmer. Dette vet vi jo også forsåvidt iom at det er Voldemort… Er det noen som husker når I sluttet og komme med negative kommentarer om Voldemort? 3
Sirah Skrevet fredag kl. 13:50 #34854 Skrevet fredag kl. 13:50 Frika skrev (3 minutter siden): Er det noen som husker når I sluttet og komme med negative kommentarer om Voldemort? Ca samtidig som naboen plutselig forsvant ut av bildet.....? 2 3
Pigaloppa Skrevet fredag kl. 14:03 #34855 Skrevet fredag kl. 14:03 Snuppa82 skrev (4 timer siden): Men det skjønner jo folk? Alle vet hun ikke sier absolutt alt, og takk gud for det. Skjønner ikke hvorfor så mange skal henge seg opp i og ta alt så bokstavelig. Da vil jeg gjerne se den dassen hun eksploderer daglig for den er vel forhåpentligvis ikke eksplodert.. så uærlig der og da. Hvorfor si det da når det ikke er sant? Hvis man tar så lett på å snakke sant kan man jo lure på om hun dikter opp mye av det som blir delt..feks kvaliteten på egne produkter hun reklamerer så ivrig på! 3 8
Zena33 Skrevet fredag kl. 14:12 #34856 Skrevet fredag kl. 14:12 Sirah skrev (1 time siden): Reme har ingenting med Nude og gjøre. Nude eies av Beauty Rebels som også eier Glöd og Camilla Phil er det vel. Men Ivorie har han vært inne som investor i. Spørs om han ikke er så vekk som man trodde. Han står oppført som norsk representant og styremedlem i Ivorie Studio Llc Nuf. Det står ikke lengre oppført noen aksjer i Ivory på Digneti Collective AS, men mye mulig det er fordi Ivory nå er registrert i utlandet. Hvorfor skulle en mann som Reme stå som både norsk representant og styremedlem dersom han ikke har eierinteresser i firmaet lengre? Jeg ser jo hvor mange millioner han gikk inn i firmaet til Martine Halvorsen, og det er klart det kan skape økonomiske problemer for disse influenserene dersom det ikke stables andre investorer på bena og Reme vil helt ut. 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet fredag kl. 14:15 #34857 Skrevet fredag kl. 14:15 Frika skrev (28 minutter siden): Er det noen som husker når I sluttet og komme med negative kommentarer om Voldemort? Mulig rundt i fjor sommer 🤔
Tenkeselv Skrevet fredag kl. 14:18 #34858 Skrevet fredag kl. 14:18 Sirah skrev (32 minutter siden): Bare hyggelig Hun kjøpte jo Reme ut av Ivorie i fjor en gang var det vel. Nå er han vist plutselig tilbake på eiersiden i følge proff.no (noen postet skjermbilde for en del sider siden) og samtidig går kvaliteten på kolleksjonene kraftig ned og Isabel sliter skikkelig med noe "hun ikke kan snakke om". Hele familien Reme har vel rykte på seg for å være ganske så tøffe businesspartnere (er jo en grunn til at folk blir skikkelig store slik som den familien) så om han er inne og har "satt ned foten" så kan man jo godt forstå at hun er ganske langt nede. For han er jo dette reine penger og rein business, mens for henne er jo Ivorie babyen. Ja jeg hørte også hun sa det når hun var på Maldivene en av de siste gangene. Men det kan vel ikke stemme helt allikevel da kanskje ?
Teflonhjernen Skrevet fredag kl. 14:34 #34859 Skrevet fredag kl. 14:34 (endret) Når jeg leser nedover her nå, så skjønner jeg at jeg burde jo spurt Reme om hva som foregår da jeg så han og fruen på butikken i går 😂 Endret fredag kl. 14:35 av Teflonhjernen 7 3
Sirah Skrevet fredag kl. 14:43 #34860 Skrevet fredag kl. 14:43 Zena33 skrev (30 minutter siden): Han står oppført som norsk representant og styremedlem i Ivorie Studio Llc Nuf. Det står ikke lengre oppført noen aksjer i Ivory på Digneti Collective AS, men mye mulig det er fordi Ivory nå er registrert i utlandet. Hvorfor skulle en mann som Reme stå som både norsk representant og styremedlem dersom han ikke har eierinteresser i firmaet lengre? Jeg ser jo hvor mange millioner han gikk inn i firmaet til Martine Halvorsen, og det er klart det kan skape økonomiske problemer for disse influenserene dersom det ikke stables andre investorer på bena og Reme vil helt ut. Nemlig det er jo det som er hele spørsmålet. Tenkeselv skrev (24 minutter siden): Ja jeg hørte også hun sa det når hun var på Maldivene en av de siste gangene. Men det kan vel ikke stemme helt allikevel da kanskje ? Nei det virker jo ikke sånn? Teflonhjernen skrev (8 minutter siden): Når jeg leser nedover her nå, så skjønner jeg at jeg burde jo spurt Reme om hva som foregår da jeg så han og fruen på butikken i går 😂 Altså, hvorfor tok du ikke ansvar og fant ut av dette en gang for alle? 🤣 5 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå