Snuppa82 Skrevet 10. juni #34741 Skrevet 10. juni 12 minutter siden, Selungen said: Hun reiste aleine på en tur med europagjøken Ok, noen skrev bare de var der samtidig som hun var der på jentetur, men da var det når hun var der med europaG😊
Snuppa82 Skrevet 10. juni #34742 Skrevet 10. juni 8 minutter siden, Heike m72 said: Hun dro dit kun for å møte Europgjøken. Han var en hun kun hadde chattet med. Hun framstilte det jo som fine dager, men ble bare ghostet av han etter turen. Naboen var på Ibiza samtidig og de hadde møtt på han. Ble ikke noe mer med Europagjøken etter den turen. Han ghostet jo henne så han ble vel ikke så interessert da. Jeg tror ikke at alle disse gjøkene er løgn. Mine tanker er at hun og naboen ble enige om å bare være venner etter styret ved nyttår, så gjenopptok hun kontakt med Jack og det ble kleint å være venn med naboen. Derfor har han utgått fra storyen. Det er jo bra om hun og Jack har det bra sammen og får det til å fungere denne gangen, men synes det blir for dumt å ikke bare si at det er han. Hun trenger ikke vise han eller komme med noe mer forklaring. De var fra hverandre i 4 år og det er ikke unormalt å finne tilbake til det som faktisk var den store kjærligheten. Da forstår jeg, var slik jeg forsto det og. Hadde hun ikke en klinsj med naboen der når hun var med denne europaG og? Mener å huske hun ble litt skuffet og overrasket. Spørs om hun kan si noe da hvis det er tvserie også og hva han selv vil. Han vil vel få innboksen enda mer fylt opp da enn nå med spekulasjoner. 😬 Er så glad det ikke er jeg som lever i denne såpen 😅 2 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 10. juni #34743 Skrevet 10. juni Heike m72 skrev (36 minutter siden): Det tror ikke jeg. Europagjøken hørte hun jo ikke mer i fra etter den turen og det var hun jo så skuffet over. Hun tok noen dager av snap da fordi det var et slag i tryne at hun ble ghostet. Men VET vi dette er sant? Kan og være Jack hun snakket om… vi vet jo ikke. 3
Ellxrb Skrevet 10. juni #34744 Skrevet 10. juni 53 minutter siden, Kønn said: Kan J være naboen? Nei, de har ikke samme kroppsfasong eller hender
Solstråle1 Skrevet 10. juni #34745 Skrevet 10. juni Jeg så litt av storyen hennes nå (er det noen som har tid og interesse for å høre alt??) og jeg syns det var fint å høre at hun seg for seg et liv sammen med denne mannen. Hvorfor er det ikke noe fokus på det her inne? Alle mennesker fortjener kjærlighet. Og så skjønner jeg ikke hvilken sofa som er så krise? Den på tv-rommet så jo kjempegod ut. Men sengen var jo litt krise, syns jeg, altfor stor til rommet. Den hadde jeg byttet. 3
Mmeeri Skrevet 10. juni #34746 Skrevet 10. juni Kønn skrev (1 time siden): Kan J være naboen? Naboen bodde jo i Dubai, men det gjør ikke Jack. Så nei, tror faktisk naboen var naboen altså 😅
Snuppa82 Skrevet 10. juni #34747 Skrevet 10. juni 7 minutter siden, Solstråle1 said: Jeg så litt av storyen hennes nå (er det noen som har tid og interesse for å høre alt??) og jeg syns det var fint å høre at hun seg for seg et liv sammen med denne mannen. Hvorfor er det ikke noe fokus på det her inne? Alle mennesker fortjener kjærlighet. Og så skjønner jeg ikke hvilken sofa som er så krise? Den på tv-rommet så jo kjempegod ut. Men sengen var jo litt krise, syns jeg, altfor stor til rommet. Den hadde jeg byttet. Tror det var, hvertfall for min del, at den puffen som flyttes rundt sto litt "feil" så så ut som sofaen hadde "åpningen" en annen vei, men hun forklarte her tidligere at den kunne flyttes rundt. Så bare litt rart ut når den sto der den sto, men whatever works for hu😊 Jeg hører ikke alt når hun prater mye, min adhd klarer ikke alle de ordene og så få poeng. Blir for langdrygt, men føler ikke jeg misser så mye. Hørte hun sa hun kunne se for seg å være med han resten av livet og det er jo flott hvis det er Jack, at de har funnet tilbake til hverandre. Er det en ny er det litt mer skremmende.😅Bryr meg ikke så mye hvem det er. Håper bare de får det til å fungere på sunn måte 😊 1 1
Solstråle1 Skrevet 10. juni #34748 Skrevet 10. juni Snuppa82 skrev (1 minutt siden): Tror det var, hvertfall for min del, at den puffen som flyttes rundt sto litt "feil" så så ut som sofaen hadde "åpningen" en annen vei, men hun forklarte her tidligere at den kunne flyttes rundt. Så bare litt rart ut når den sto der den sto, men whatever works for hu😊 Jeg hører ikke alt når hun prater mye, min adhd klarer ikke alle de ordene og så få poeng. Blir for langdrygt, men føler ikke jeg misser så mye. Hørte hun sa hun kunne se for seg å være med han resten av livet og det er jo flott hvis det er Jack, at de har funnet tilbake til hverandre. Er det en ny er det litt mer skremmende.😅Bryr meg ikke så mye hvem det er. Håper bare de får det til å fungere på sunn måte 😊 Hvorfor er det skremmende om det er en annen? Hun er godt voksen og man kan merke rimelig raskt om noe er ment to be. Det er flere i min krets som har flyttet sammen etter kort tid og holder sammen i åresvis. 1
Gjest Heike m72 Skrevet 10. juni #34749 Skrevet 10. juni Jeg tenker at det ikke er bra for et menneske å dele alt jeg. Hun kan holde mer ting privat. Det er så mange gærninger der ute, som styrer på med å oppsøke og kontakte. Jeg forstår bare ikke at folk går så langt eller at hun faktisk lar det gå så langt. Skjønner godt at hun har satt på bremsen litt og holder noe tilbake, men hun trenger ikke å hele tiden si at hun deler alt når hun ikke gjør det. Det er mye bedre å si at hun trenger å holde noen ting mer privat. Det må jo være creepy når ukjente dukker opp der du er eller kontakter mennesker i din omgangskrets fordi de spekulerer opp i mente og må vite alt. Skal vedde på at noen har prøvd å kontakte Synnøve også. Jeg tenker at jeg nå kun skal se litt på story når det dukker opp i utforsk og ellers logge av for sommeren. Jeg er ferdig med å spekulere her inne også. Jeg har ikke sansen for alt hun gjør, men unødvendig å reagere negativt på alt og spekulere så mye. Det gir ikke noe mening mer. Det finnes faktisk viktigere ting å bruke tida på. God sommer! ☀️🌞😎
Vårjevndøgn Skrevet 10. juni #34750 Skrevet 10. juni (endret) Hun er jo alltid flau for å snakke på snap foran en hun dater, men med RG (les: Jack) så har hun vært komfortabel med det fra dag en. Det var iallefall en av de første "avsløringene" jeg merket meg i forhold til at dette var en person hun kjente fra før... Endret 10. juni av Vårjevndøgn Tegn som ikke skulle være der. 2 7
loveanimals Skrevet 10. juni #34751 Skrevet 10. juni Heike m72 skrev (42 minutter siden): Jeg tenker at det ikke er bra for et menneske å dele alt jeg. Hun kan holde mer ting privat. Det er så mange gærninger der ute, som styrer på med å oppsøke og kontakte. Jeg forstår bare ikke at folk går så langt eller at hun faktisk lar det gå så langt. Skjønner godt at hun har satt på bremsen litt og holder noe tilbake, men hun trenger ikke å hele tiden si at hun deler alt når hun ikke gjør det. Det er mye bedre å si at hun trenger å holde noen ting mer privat. Det må jo være creepy når ukjente dukker opp der du er eller kontakter mennesker i din omgangskrets fordi de spekulerer opp i mente og må vite alt. Skal vedde på at noen har prøvd å kontakte Synnøve også. Jeg tenker at jeg nå kun skal se litt på story når det dukker opp i utforsk og ellers logge av for sommeren. Jeg er ferdig med å spekulere her inne også. Jeg har ikke sansen for alt hun gjør, men unødvendig å reagere negativt på alt og spekulere så mye. Det gir ikke noe mening mer. Det finnes faktisk viktigere ting å bruke tida på. God sommer! ☀️🌞😎 God sommer til deg også ☀️
loveanimals Skrevet 10. juni #34752 Skrevet 10. juni Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden): Aahhhh… «europagjøken» er Voldemort.. Husjer det ble drama når de traff på Naboen der nede.. og mange her inne stusset over hvordan hun kunne bo på samme hotel rom som denne nye «europagjøken»…. 🙄 Hun lyver og lyver.. Drar sine «bestisser» inn i gjøk drama som egentlig ikke er noe historie i det hele tatt, da alle gjøkene har vært Jack all along… mest sannsynlig. Hvem i huleste klarer å holde styr på alle disse gjøkene hennes ? Klarer hun det i det hele tatt selv ? Begynner å bli en del av dem 2
Snuppa82 Skrevet 10. juni #34753 Skrevet 10. juni 1 hour ago, Solstråle1 said: Hvorfor er det skremmende om det er en annen? Hun er godt voksen og man kan merke rimelig raskt om noe er ment to be. Det er flere i min krets som har flyttet sammen etter kort tid og holder sammen i åresvis. Ja og det er bra når det fungerer, men hva er "rimelig raskt" og "kort tid"? Tenker på hvordan det var helt krise i januar , hun var langt nede og kort etter var stormende forelsket og alt var tipp topp. Da syns jeg det er skremmende hvis man blir så knyttet etter tilsynelatende kort tid. Da tenker jeg mest på bakgrunnen hennes, bagasjen hun har med seg, det hun sier selv om at hun har adhd osv osv. Fordi jeg er "redd" at kjelleren er like langt ned som hun var/er oppe om det skjærer seg, hvis de ikke kjente hverandre noe særlig. Om hun da ville kunne vært seg selv helt og holdent, hvordan hun hadde taklet et brudd når hun ble så knyttet. Så det handler mer om henne emosjonelt at jeg syns det ville vært skremmende. Jeg tror ikke det er noen helt ny heller da og hva jeg tror spiller liten rolle egentlig. 😊 1 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 10. juni #34754 Skrevet 10. juni Solstråle1 skrev (1 time siden): Jeg så litt av storyen hennes nå (er det noen som har tid og interesse for å høre alt??) og jeg syns det var fint å høre at hun seg for seg et liv sammen med denne mannen. Hvorfor er det ikke noe fokus på det her inne? Alle mennesker fortjener kjærlighet. Og så skjønner jeg ikke hvilken sofa som er så krise? Den på tv-rommet så jo kjempegod ut. Men sengen var jo litt krise, syns jeg, altfor stor til rommet. Den hadde jeg byttet. Kanskje fordi alt folk vet om fortiden deres sammen? Toxic, hengt ut hverandre offentlig, sugarmom og så videre? Alt den dritten hun har spydd ut om han?🤔 Kan det være dette? 🤔 8
Tuppenoglillemor12 Skrevet 10. juni #34755 Skrevet 10. juni Har hun sluttet å merke med reklame nå? Ref Ivorie bikini i dag og snakk om risvann… 6
agent Skrevet 10. juni #34756 Skrevet 10. juni Tuppenoglillemor12 skrev (54 minutter siden): Kanskje fordi alt folk vet om fortiden deres sammen? Toxic, hengt ut hverandre offentlig, sugarmom og så videre? Alt den dritten hun har spydd ut om han?🤔 Kan det være dette? 🤔 Er det noen som har skrevet at sofaen er helt krise. Rami har opplyst IR hva jeg og kanskje noen andre har tenkt ang. sofaen som står i tv stua.
Solstråle1 Skrevet 10. juni #34757 Skrevet 10. juni agent skrev (Akkurat nå): Er det noen som har skrevet at sofaen er helt krise. Rami har opplyst IR hva jeg og kanskje noen andre har tenkt ang. sofaen som står i tv stua. Hva er galt med sofaen? Jeg fikk et svar om at det kunne være den løse puffen, men det kan da ikke være det som skaper et slikt engasjement?
agent Skrevet 10. juni #34758 Skrevet 10. juni Tuppenoglillemor12 skrev (4 minutter siden): Har hun sluttet å merke med reklame nå? Ref Ivorie bikini i dag og snakk om risvann… Kan se ut som det er en gammel modell.
agent Skrevet 10. juni #34759 Skrevet 10. juni Solstråle1 skrev (1 minutt siden): Hva er galt med sofaen? Jeg fikk et svar om at det kunne være den løse puffen, men det kan da ikke være det som skaper et slikt engasjement? Engasjerer deg iallefall. Men det er bra IR tar til seg noen tips og vil prøve seg frem.
Solstråle1 Skrevet 10. juni #34760 Skrevet 10. juni agent skrev (9 minutter siden): Engasjerer deg iallefall. Men det er bra IR tar til seg noen tips og vil prøve seg frem. Ja, akkurat dette ble litt uforståelig for meg, spesielt når ingen kan gi klart svar på hva som er feil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå