Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
agent skrev (14 timer siden):

Jeg er helt oppgitt over plasseringen/byggingen av sofaen🤷‍♀️🤦‍♀️

Den ble rett når puffen ble flyttet 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun får nå bare innrede som hun vil. Hun som skal bo der. Godt hun selv har innsett hvor stygt det gulvet hun fikk lagt i 2. etasje er. Jeg synes de sengene de kjøpte i går er fine, men kanskje det hadde passet bedre med en annen farge en grått på de rommene som er lyse med brune skap. Den lys rosa som kom i dag var skikkelig jalla. Synd hun feilbestilte og at den ble alt for stor. Hvorfor ikke ombestemme seg ang den da hun oppdaget det i går? 

Jack har i hvert fall dratt nå, så da trenger vi ikke spekulere mer i hvorfor han ikke har dratt ennå.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
missprincess skrev (1 time siden):

Han og I var faktisk på Ibiza i fjor sommer da hun var på jentetur der.  Da var de begge to på samme steder samtidig. Kom frem på begges deres Instagram. Så hun har hatt kontakt med han lenge ikke rart hun skal både gifte seg og få barn nå 

Aahhhh… «europagjøken» er Voldemort..  Husjer det ble drama når de traff på Naboen der nede.. og mange her inne stusset over hvordan hun kunne bo på samme hotel rom som denne nye «europagjøken»…. 🙄 Hun lyver og lyver.. Drar sine «bestisser» inn i gjøk drama som egentlig ikke er noe historie i det hele tatt, da alle gjøkene har vært Jack all along… mest sannsynlig.

• Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet
Neket skrev (15 timer siden):

Nå vil hun foliere treverket i «cinemaroom», hun burde heller foliere marmoren og få seg en større tv! Og sofaen står feil vei? 

Enig med deg, og det burde ikke folieres så mørkt hvis hun skal bytte til lyst gulv, og tv’n ser malplassert ut, og jeg hadde tatt bort marmorveggen og foliert alt likt. 

• Liker 1
Skrevet
missprincess skrev (2 timer siden):

Han og I var faktisk på Ibiza i fjor sommer da hun var på jentetur der.  Da var de begge to på samme steder samtidig. Kom frem på begges deres Instagram. Så hun har hatt kontakt med han lenge ikke rart hun skal både gifte seg og få barn nå 

Kan J være naboen? 

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, rock&republic said:

Ingen har fasit på stil og smak. Men det er jo tydelig at hun ikke er trygg i sin egen stil/smak når hun til stadighet må spørre alle sine bestiser/eksklinger om hva hun skal velge

Det er vel for klikk og engasjement,  sjeldent får vi se svaret og hva hun velger. Hun poster vel sjeldent i sanntid også, så hun står vel ikke å vurderer lenger når hun legger ut. 😊

Jeg "stemmer" der av og til for å se om min mening avviker fra flertallet 😅

• Nyttig 2
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (22 minutter siden):

Aahhhh… «europagjøken» er Voldemort..  Husjer det ble drama når de traff på Naboen der nede.. og mange her inne stusset over hvordan hun kunne bo på samme hotel rom som denne nye «europagjøken»…. 🙄 Hun lyver og lyver.. Drar sine «bestisser» inn i gjøk drama som egentlig ikke er noe historie i det hele tatt, da alle gjøkene har vært Jack all along… mest sannsynlig.

Det tror ikke jeg. Europagjøken hørte hun jo ikke mer i fra etter den turen og det var hun jo så skuffet over. Hun tok noen dager av snap da fordi det var et slag i tryne at hun ble ghostet.

• Liker 1
Skrevet

Har snapchat begynt med at man må se hele reklamen? 🤦🏻‍♀️ Mye mulig det er old news men oppdaget det nå. Omg så kjedelig. 

Skrevet
24 minutter siden, Tuppenoglillemor12 said:

Var hun der med europagjøken samtidig som hun var på jentetur? 

Hvordan lyver hun egentlig om det? Er det løgn fordi hun ikke sier "alt" holder tilbake eller har hun sagt noe annet som da ikke er sant ift til denne nye antagelsen? - som også ikke er bekreftet annet enn at de evt var der samtidig? Bare lurte på om definisjonen av løgn er litt forskjellig blant enkelte her inne og dermed ofte blir med å skaper opphisset debatt 😊

Å hvordan endte historien med europagjøken ?

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Snuppa82 skrev (3 minutter siden):

Hvordan lyver hun egentlig om det? Er det løgn fordi hun ikke sier "alt" holder tilbake eller har hun sagt noe annet som da ikke er sant ift til denne nye antagelsen? - som også ikke er bekreftet annet enn at de evt var der samtidig? Bare lurte på om definisjonen av løgn er litt forskjellig blant enkelte her inne og dermed ofte blir med å skaper opphisset debatt 😊

Hun reiste aleine på en tur med europagjøken 

• Liker 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (4 timer siden):

Alle har godt av å spare litt tenker jeg, at hun ikke bare kaster pengene ut på alt mulig fjas hele veien. Men da burde det gjerne stoppe litt opp på alt tenker jeg..  det går jo litt over stokk og stein til tider med kjøp av unødig take away når hun tross alt kan lage mat hjemme (evt få maiden til å gjøre det), kjøpe møbler som ikke koster en halv mill for noe stoler liksom, og hun MÅ ikke kjøpe iskaffe eller matcha på de dyreste stedene i Dubai når hun tross alt lager den beste iskaffen selv  (ifølge henne da). For å ikke snakke om Maldivene turene til 200-500.000 kr for et par uker (men de skrives vel av som jobbturer så iherdig som det reklameres samtidig som hun er der så de betaler hun vel ikke for - står litt uklart for meg det der?). 
Så får se hvor lenge den sparingen hennes varer og hvor hun sparer inn på da.. 

«Skrives av som jobbturer» gjør jo turene noe rimeligere i lengden, men absolutt ikke slik at firmaet står for hele utgiften - er grenser for hvor mye som kan skrives av. 

• Nyttig 1
Skrevet
Heike m72 skrev (14 minutter siden):

Det tror ikke jeg. Europagjøken hørte hun jo ikke mer i fra etter den turen og det var hun jo så skuffet over. Hun tok noen dager av snap da fordi det var et slag i tryne at hun ble ghostet.

Det hun forteller og sannheten kan være to forskjellige ting.

• Nyttig 5
Skrevet
Snuppa82 skrev (Akkurat nå):

Hun dro dit kun for å møte Europgjøken. Han var en hun kun hadde chattet med. Hun framstilte det jo som fine dager, men ble bare ghostet av han etter turen. Naboen var på Ibiza samtidig og de hadde møtt på han. Ble ikke noe mer med Europagjøken etter den turen. Han ghostet jo henne så han ble vel ikke så interessert da.

Jeg tror ikke at alle disse gjøkene er løgn. Mine tanker er at hun og naboen ble enige om å bare være venner etter styret ved nyttår, så gjenopptok hun kontakt med Jack og det ble kleint å være venn med naboen. Derfor har han utgått fra storyen. Det er jo bra om hun og Jack har det bra sammen og får det til å fungere denne gangen, men synes det blir for dumt å ikke bare si at det er han. Hun trenger ikke vise han eller komme med noe mer forklaring. De var fra hverandre i 4 år og det er ikke unormalt å finne tilbake til det som faktisk var den store kjærligheten. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
ollie1 skrev (2 minutter siden):

Det hun forteller og sannheten kan være to forskjellige ting.

Det kan det selvfølgelig, men det vet vi jo ikke. 

• Nyttig 1
Skrevet
12 minutter siden, Selungen said:

Hun reiste aleine på en tur med europagjøken 

Ok, noen skrev bare de var der samtidig som hun var der på jentetur, men da var det når hun var der med europaG😊

Skrevet
8 minutter siden, Heike m72 said:

Hun dro dit kun for å møte Europgjøken. Han var en hun kun hadde chattet med. Hun framstilte det jo som fine dager, men ble bare ghostet av han etter turen. Naboen var på Ibiza samtidig og de hadde møtt på han. Ble ikke noe mer med Europagjøken etter den turen. Han ghostet jo henne så han ble vel ikke så interessert da.

Jeg tror ikke at alle disse gjøkene er løgn. Mine tanker er at hun og naboen ble enige om å bare være venner etter styret ved nyttår, så gjenopptok hun kontakt med Jack og det ble kleint å være venn med naboen. Derfor har han utgått fra storyen. Det er jo bra om hun og Jack har det bra sammen og får det til å fungere denne gangen, men synes det blir for dumt å ikke bare si at det er han. Hun trenger ikke vise han eller komme med noe mer forklaring. De var fra hverandre i 4 år og det er ikke unormalt å finne tilbake til det som faktisk var den store kjærligheten. 

Da forstår jeg, var slik jeg forsto det og. Hadde hun ikke en klinsj med naboen der når hun var med denne europaG og? Mener å huske hun ble litt skuffet og overrasket. 

Spørs om hun kan si noe da hvis det er tvserie også og hva han selv vil. Han vil vel få innboksen enda mer fylt opp da enn nå med spekulasjoner. 😬 Er så glad det ikke er jeg som lever i denne såpen 😅

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Heike m72 skrev (36 minutter siden):

Men VET vi dette er sant? Kan og være Jack hun snakket om… vi vet jo ikke.

• Nyttig 3
Skrevet
53 minutter siden, Kønn said:

Kan J være naboen? 

Nei, de har ikke samme kroppsfasong eller hender

Skrevet

Jeg så litt av storyen hennes nå (er det noen som har tid og interesse for å høre alt??) og jeg syns det var fint å høre at hun seg for seg et liv sammen med denne mannen. Hvorfor er det ikke noe fokus på det her inne? Alle mennesker fortjener kjærlighet.  

Og så skjønner jeg ikke hvilken sofa som er så krise? Den på tv-rommet så jo kjempegod ut. Men sengen var jo litt krise, syns jeg, altfor stor til rommet. Den hadde jeg byttet. 

• Liker 3
Skrevet
Kønn skrev (1 time siden):

Kan J være naboen? 

Naboen bodde jo i Dubai, men det gjør ikke Jack. Så nei, tror faktisk naboen var naboen altså 😅

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...