Maia3 Skrevet 9. juni #34681 Skrevet 9. juni Tuppenoglillemor12 skrev (8 minutter siden): Ja du sier noe der… 🤔 Så hun forteller han skal på guttetur i forrige uke, blir observert på ett hotel i Dubai for noen dager siden, og nå i bilen i Dubai? Og ikke ett ord fra henne selv? 🤥 Hun er ute på rimelig tynn is nå 2 6
Sirah Skrevet 9. juni #34682 Skrevet 9. juni Snuppa82 skrev (19 minutter siden): Fra henne selv, når hun viser statistikk, mest voksne damer som følger, lite under 25, som Sirah og kommenterte så jeg. Nesten ingen under 18. Ja akkurat det samme som jeg husker å ha sett. Husker jeg ble overrasket over at det var så få unge som fulgte henne.
Snuppa82 Skrevet 9. juni #34683 Skrevet 9. juni 1 minutt siden, Sirah said: Ja akkurat det samme som jeg husker å ha sett. Husker jeg ble overrasket over at det var så få unge som fulgte henne. Jeg og, overrasket hvor mange i 40 og 50 åra det var og eldre. At de hadde funnet ut av dette med å følge noen på snap 😅🙈 2
agent Skrevet 9. juni #34684 Skrevet 9. juni Neket skrev (55 minutter siden): De klarer ikke tjene penger på reklame. I verste fall om ikke Isabel reklamerer går omsetningen ned og de taper penger. Reklame koster penger om man annonserer i aviser/tv/sosiale medier/betaler en influenser til å tjattre om det. Men man treffer bredere enn om man kun reklamerer via egne profiler, det tar Ivorie LANG tid eller mye giveaways for å få følgertall tilsvarende Isabell på en ren Ivoriekonto. Skjønner det jeg også🫣 Men det er ett men her, IR eier ikke Ivorie alene. Kan tenkes at medeiere evt. samarbeidspartnere vil ha en annen profil. Nå er markedsføringen av firmaet, blandet sammen med privatlivet til en av eierne . Hvor lenge kan det vare, reklame for Ivorie sammen med mentale breakdown, snabelriding, driting, angst ++++ Hvis man er seriøs vil man jo at produktene skal selge seg selv, ikke på grunn av en ustabil og overstimulert person. 3 10
Sirah Skrevet 9. juni #34685 Skrevet 9. juni Snuppa82 skrev (2 minutter siden): Jeg og, overrasket hvor mange i 40 og 50 åra det var og eldre. At de hadde funnet ut av dette med å følge noen på snap 😅🙈 Ja helt enig 😅😅😅 1
Sol Rampelyset Skrevet 9. juni #34686 Skrevet 9. juni Tråden er ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner. Sol, admin. 1
Natterravn Skrevet 9. juni #34687 Skrevet 9. juni refill skrev (På 7.6.2026 den 18.46): Sjekk theresefh på TikTok om bikiniene fra Ivorie. Tydeligvis mange misfornøyde 😬 Så videoene hennes nå. Det var drøyt. 1 3
Heike m72 Skrevet 9. juni #34689 Skrevet 9. juni Rami sa vel i går at Rosegjøken skulle reise i natt som var. I følge Isabel var han å ordnet noe med visumet sitt i dag, så sikkert noe han må ha klart før han drar. Det har jo blitt sagt at han snart drar til Ibiza lenge nå, men kommer han til å dra? 5 1
blehblehbleh Skrevet 9. juni #34690 Skrevet 9. juni Heike m72 skrev (17 minutter siden): Rami sa vel i går at Rosegjøken skulle reise i natt som var. I følge Isabel var han å ordnet noe med visumet sitt i dag, så sikkert noe han må ha klart før han drar. Det har jo blitt sagt at han snart drar til Ibiza lenge nå, men kommer han til å dra? Såg han posta der det såg ut som han reiste. Men var jo en mann med på i sin snap idag
Sol Rampelyset Skrevet 9. juni #34691 Skrevet 9. juni Tråden er ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner. Sol, admin. 1
Minombre Skrevet 9. juni #34692 Skrevet 9. juni Snuppa82 skrev (På 6.6.2026 den 20.47): Å si noe om hvordan andre har det med angst er å dra den ganske så langt. Vet flere klarer seg veldig fint utad, men hjemme mellom fire vegger har de drt helt jævlig. Mange kan man ikke se på at sliter med angst. Hun sier jo hun har prøvd å late som i månedsvis og mange har sett at det har vært noe mer. Å spekulere i om hvorvidt hun har "nok" angst til å reagere som hun gjør er drøyt. Helt enig! Har selv slitt med angst og jeg maskerte rimelig greit mens jeg var ute av huset eller måtte ta meg sammen av andre grunner. Det er så mange ulike angstlidelser og så mange måter å takle det på. Selv hadde jeg skikkelige angstanfall av og til, men en mer lavgradig angst i mellom. Selv om det også var ubehagelig nok, klarte jeg å stå i det slik at ingen merket det. Folk er forskjellig og vi må slutte å dømme andre fordi de ikke reagerer likt som det man selv gjør. Man trenger heller ikke å ha en angstlidelse selv om man får angst pga høy belastning i perioder av livet. 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 9. juni #34693 Skrevet 9. juni Minombre skrev (16 minutter siden): Helt enig! Har selv slitt med angst og jeg maskerte rimelig greit mens jeg var ute av huset eller måtte ta meg sammen av andre grunner. Det er så mange ulike angstlidelser og så mange måter å takle det på. Selv hadde jeg skikkelige angstanfall av og til, men en mer lavgradig angst i mellom. Selv om det også var ubehagelig nok, klarte jeg å stå i det slik at ingen merket det. Folk er forskjellig og vi må slutte å dømme andre fordi de ikke reagerer likt som det man selv gjør. Man trenger heller ikke å ha en angstlidelse selv om man får angst pga høy belastning i perioder av livet. Det kan også kalles stress eller utbrenthet.. forveksles med angst. Kan gå begge veier. Sikter ikke til deg nå men generelt. 2 2
Istapp Skrevet 9. juni #34694 Skrevet 9. juni agent skrev (3 timer siden): Skjønner det jeg også🫣 Men det er ett men her, IR eier ikke Ivorie alene. Kan tenkes at medeiere evt. samarbeidspartnere vil ha en annen profil. Nå er markedsføringen av firmaet, blandet sammen med privatlivet til en av eierne . Hvor lenge kan det vare, reklame for Ivorie sammen med mentale breakdown, snabelriding, driting, angst ++++ Hvis man er seriøs vil man jo at produktene skal selge seg selv, ikke på grunn av en ustabil og overstimulert person. IRs holdninger, handlinger, ja hele personligheten egner seg dårlig dersom man ønsker å fremstå med et seriøst klesmerke med klasse, seriøsitet og å satse utover landegrenser. 1 11
refill Skrevet 9. juni #34695 Skrevet 9. juni Liten digresjon, men da jeg var tilbake og kikket etter hva som eventuelt ble sagt eller ikke sagt om medisinering i januar i år så jeg at vi går noe helt hinsides på repeat i tråden her 😂 Både angst og foreldrenes gjøren og laden var et tema da. Vet ikke om det sier mest om oss, eller om Isabel sitt content. Trolig begge deler 😂💀 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 9. juni #34696 Skrevet 9. juni refill skrev (1 minutt siden): Liten digresjon, men da jeg var tilbake og kikket etter hva som eventuelt ble sagt eller ikke sagt om medisinering i januar i år så jeg at vi går noe helt hinsides på repeat i tråden her 😂 Både angst og foreldrenes gjøren og laden var et tema da. Vet ikke om det sier mest om oss, eller om Isabel sitt content. Trolig begge deler 😂💀 Ja se der du!🤔😊😂 Det engasjerer tydeligvis 👀 1 1
agent Skrevet 9. juni #34697 Skrevet 9. juni refill skrev (2 minutter siden): Liten digresjon, men da jeg var tilbake og kikket etter hva som eventuelt ble sagt eller ikke sagt om medisinering i januar i år så jeg at vi går noe helt hinsides på repeat i tråden her 😂 Både angst og foreldrenes gjøren og laden var et tema da. Vet ikke om det sier mest om oss, eller om Isabel sitt content. Trolig begge deler 😂💀 IR er veeeeeeldig repeterende i contentet sitt. 3 1
Neket Skrevet 9. juni #34698 Skrevet 9. juni Nå vil hun foliere treverket i «cinemaroom», hun burde heller foliere marmoren og få seg en større tv! Og sofaen står feil vei? 6
Korpsnerden Skrevet 9. juni #34699 Skrevet 9. juni Jeg tipper problemet har med penger å gjøre i alle fall, det er kun penger jeg har sett gjøre IR stressa "på ekte". Hvor ble det av eiendomsmegleren, og hun venninna hun flyttet nærmere? En del av meg mistenker at angsten delvis er en emosjonell gisseltaking av typen som skulle/skal på guttetur? 1 11
Glitter_eyes Skrevet 9. juni #34700 Skrevet 9. juni missprincess skrev (På 8.6.2026 den 11.28): Klart de skal hun er ikke i stand til å være alene når rg drar på gutteturen så skylder de på at Pimpen vil feire bursdagen sin der selv om hun selv sa her om dagen at hun ville dra til Irak. Og btw, hvorfor skal ex mannen bli med å feire henne? Isabel liker han jo ikke, og etter alt han har gjort mot Pimpen så skjønner jeg ikke at han er bedt med til Dubai. Tror dere han og Pimpen bor sammen i Irak? Begynner å lure på det Ja det er så rart. Før helgen sa hun til moren at moren burde ikke dra til Irak forsi det var for varmt der nå. Og moren gjentar seg at hun hadde så lyst, fordi hun kjeder seg sånn i Norge. Hun sitter mye alene i Norge. Også sa hun at hun ville til Dubai, det fikk ikke hun lov til heller fordi der er altfor varmt for henne i Dubai. Men seff Isabel bestemmer over de når de kan og ikke kan. Er ikke første gangen hun bestemmer når moren får lov å reise. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå