refill Skrevet 9. juni #34681 Skrevet 9. juni Liten digresjon, men da jeg var tilbake og kikket etter hva som eventuelt ble sagt eller ikke sagt om medisinering i januar i år så jeg at vi går noe helt hinsides på repeat i tråden her 😂 Både angst og foreldrenes gjøren og laden var et tema da. Vet ikke om det sier mest om oss, eller om Isabel sitt content. Trolig begge deler 😂💀 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 9. juni #34682 Skrevet 9. juni refill skrev (1 minutt siden): Liten digresjon, men da jeg var tilbake og kikket etter hva som eventuelt ble sagt eller ikke sagt om medisinering i januar i år så jeg at vi går noe helt hinsides på repeat i tråden her 😂 Både angst og foreldrenes gjøren og laden var et tema da. Vet ikke om det sier mest om oss, eller om Isabel sitt content. Trolig begge deler 😂💀 Ja se der du!🤔😊😂 Det engasjerer tydeligvis 👀 1 1
agent Skrevet 9. juni #34683 Skrevet 9. juni refill skrev (2 minutter siden): Liten digresjon, men da jeg var tilbake og kikket etter hva som eventuelt ble sagt eller ikke sagt om medisinering i januar i år så jeg at vi går noe helt hinsides på repeat i tråden her 😂 Både angst og foreldrenes gjøren og laden var et tema da. Vet ikke om det sier mest om oss, eller om Isabel sitt content. Trolig begge deler 😂💀 IR er veeeeeeldig repeterende i contentet sitt. 3 1
Neket Skrevet 9. juni #34684 Skrevet 9. juni Nå vil hun foliere treverket i «cinemaroom», hun burde heller foliere marmoren og få seg en større tv! Og sofaen står feil vei? 6
Korpsnerden Skrevet 9. juni #34685 Skrevet 9. juni Jeg tipper problemet har med penger å gjøre i alle fall, det er kun penger jeg har sett gjøre IR stressa "på ekte". Hvor ble det av eiendomsmegleren, og hun venninna hun flyttet nærmere? En del av meg mistenker at angsten delvis er en emosjonell gisseltaking av typen som skulle/skal på guttetur? 1 11
Glitter_eyes Skrevet 9. juni #34686 Skrevet 9. juni missprincess skrev (På 8.6.2026 den 11.28): Klart de skal hun er ikke i stand til å være alene når rg drar på gutteturen så skylder de på at Pimpen vil feire bursdagen sin der selv om hun selv sa her om dagen at hun ville dra til Irak. Og btw, hvorfor skal ex mannen bli med å feire henne? Isabel liker han jo ikke, og etter alt han har gjort mot Pimpen så skjønner jeg ikke at han er bedt med til Dubai. Tror dere han og Pimpen bor sammen i Irak? Begynner å lure på det Ja det er så rart. Før helgen sa hun til moren at moren burde ikke dra til Irak forsi det var for varmt der nå. Og moren gjentar seg at hun hadde så lyst, fordi hun kjeder seg sånn i Norge. Hun sitter mye alene i Norge. Også sa hun at hun ville til Dubai, det fikk ikke hun lov til heller fordi der er altfor varmt for henne i Dubai. Men seff Isabel bestemmer over de når de kan og ikke kan. Er ikke første gangen hun bestemmer når moren får lov å reise. 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 9. juni #34687 Skrevet 9. juni Neket skrev (10 minutter siden): Nå vil hun foliere treverket i «cinemaroom», hun burde heller foliere marmoren og få seg en større tv! Og sofaen står feil vei? Hun har ikke peiling stakkars.. 🙈 Og hvorfor ikke starte med varmere farger på vegger? Hvorfor i huleste begynne i feil ende? 🤔 Først bør man få vegger og gulv på plass. Så beholde så mye som mulig av de naturlige materialene (etter min mening) SÅ kan møbler komme på plass… så gulvtepper, lamper osv… Fatter ikke hvorfor hun skal ha kritthvite vegger, kritthvite sofaer, lyst gulv, lys beige spisebord ‘, kjøkken osv.. å ja! Også beige og hvit pynt….🙈 Null kontrast, null personlighet og null sjel.. 2 4
Soff1234 Skrevet 9. juni #34688 Skrevet 9. juni (endret) Maia3 skrev (På 6.6.2026 den 18.44): Tror du virkelig at hun har alvorlig "angst"? I det ene øyeblikket er ALT så grusomt og trist, i det neste er alt såååå cute og fabulous (et kvarter etterpå) Hadde hun vært så plaget som hun påstår, så hadde hun skaffet hjelp, evt blitt innlagt på psykiatrisk for lenge siden. Nei når noe går henne imot og hun ikke får det som hun vil, da presser hun frem krokodilletårene og "går" helt i kjelleren for å høste empati/sympati hos elsklingene. Og de biter på. Alt er som normalt. Manipulerende, kynisk, egoistisk, virkelighetsfjern, bortskjemt etc etc Hvem tror du at du lurer IR ? I Jeg ligger faktisk tvangsinnlagt på psykiatrisk sykehus med alvorlige spiseforstyrrelser..sånne ting er ganske seriøst og er faktisk ikke bare bare å skrive sånt og mene det som en utvei..man er dessverre veldig alvorlig psykisk syk før man går så langt..havner ikke her pga litt angst Endret 9. juni av Soff1234 8 3
Glitter_eyes Skrevet 9. juni #34689 Skrevet 9. juni Lurer virkelig på hvor mye hun har tjent idag? Tenk på alle sammen som har ventet på hvilken forklaring hun kommer med nå. Hun har fått panikk for hun har blitt kalt for kjedelig i det siste. Så måtte hun legge det ut på fredag, forsvinne hele helgen sånn alle ble sååå nysgjerrig, at når hun var tilbake så blir masse klikk på hun og hun tjener gode penger nå. 6
lotti__s Skrevet 9. juni #34690 Skrevet 9. juni Neket skrev (1 time siden): Nå vil hun foliere treverket i «cinemaroom», hun burde heller foliere marmoren og få seg en større tv! Og sofaen står feil vei? Helt enig! 1
loveanimals Skrevet 9. juni #34691 Skrevet 9. juni Neket skrev (1 time siden): Nå vil hun foliere treverket i «cinemaroom», hun burde heller foliere marmoren og få seg en større tv! Og sofaen står feil vei? Hun har null peiling på interiør 2 5
Ellxrb Skrevet 9. juni #34692 Skrevet 9. juni 22 minutter siden, Soff1234 said: Jeg ligger faktisk tvangsinnlagt på psykiatrisk sykehus med alvorlige spiseforstyrrelser..sånne ting er ganske seriøst og er faktisk ikke bare bare å skrive sånt og mene det som en utvei..man er dessverre veldig alvorlig psykisk syk før man går så langt..havner ikke her pga litt angst Ønsker deg all god bedring og håper du blir bedre 🫶❤️ 6
loveanimals Skrevet 9. juni #34693 Skrevet 9. juni Glitter_eyes skrev (10 minutter siden): Lurer virkelig på hvor mye hun har tjent idag? Tenk på alle sammen som har ventet på hvilken forklaring hun kommer med nå. Hun har fått panikk for hun har blitt kalt for kjedelig i det siste. Så måtte hun legge det ut på fredag, forsvinne hele helgen sånn alle ble sååå nysgjerrig, at når hun var tilbake så blir masse klikk på hun og hun tjener gode penger nå. Hvor mange ganger har ordene manipulerende, kynisk, kalkulerende etc vært nevnt her inne ? Bra at folk begynner å få opp øynene for hvem hun virkelig er 5 1 4
loveanimals Skrevet 9. juni #34694 Skrevet 9. juni Ellxrb skrev (Akkurat nå): Ønsker deg all god bedring og håper du blir bedre 🫶❤️ Henger meg på den 🫶❤️ 1 3
agent Skrevet 9. juni #34695 Skrevet 9. juni Maia3 skrev (7 minutter siden): Hun har null peiling på interiør Jeg er helt oppgitt over plasseringen/byggingen av sofaen🤷♀️🤦♀️ 7
Tuppenoglillemor12 Skrevet 9. juni #34696 Skrevet 9. juni Maia3 skrev (1 minutt siden): Hvor mange ganger har ordene manipulerende, kynisk, kalkulerende etc vært nevnt her inne ? Bra at folk begynner å få opp øynene for hvem hun virkelig er 🎯 4 1
rock&republic Skrevet 10. juni #34697 Skrevet 10. juni Tuppenoglillemor12 skrev (13 timer siden): En aen ting.. Er ikke Voldemort på Ibiza? Skjønte ikke helt den nei, han skulle jo dra natt til i går men han var jo der i går på shoppingen 4
rock&republic Skrevet 10. juni #34698 Skrevet 10. juni Tuppenoglillemor12 skrev (8 timer siden): Hun har ikke peiling stakkars.. 🙈 Og hvorfor ikke starte med varmere farger på vegger? Hvorfor i huleste begynne i feil ende? 🤔 Først bør man få vegger og gulv på plass. Så beholde så mye som mulig av de naturlige materialene (etter min mening) SÅ kan møbler komme på plass… så gulvtepper, lamper osv… Fatter ikke hvorfor hun skal ha kritthvite vegger, kritthvite sofaer, lyst gulv, lys beige spisebord ‘, kjøkken osv.. å ja! Også beige og hvit pynt….🙈 Null kontrast, null personlighet og null sjel.. hun eier jo ikke smak dama. Blir spennende å se hvordan hun «ødelegger» huset med alt rælet hun drar inn 10 1
rock&republic Skrevet 10. juni #34699 Skrevet 10. juni Maia3 skrev (7 timer siden): Henger meg på den 🫶❤️ Henger meg på jeg også ❤️❤️ 1
Alba1235 Skrevet 10. juni #34700 Skrevet 10. juni Neket skrev (9 timer siden): Nå vil hun foliere treverket i «cinemaroom», hun burde heller foliere marmoren og få seg en større tv! Og sofaen står feil vei? Både den veggen og sofaen er så forstyrrende🤯 hvordan tenker hun egentlig den veggen ska matche med gulvet? Skal hun matche det med gulvet som hun ikke skal ha lenger eller med gulvet hun skal bytte til? Sofaen er forvokst for det rommet. Hvor skal bordet få plass ?😂 hjelpes 4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå