Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Solstråle1 skrev (1 minutt siden):

Ja, akkurat dette ble litt uforståelig for meg, spesielt når ingen kan gi klart svar på hva som er feil. 

Kanskje greit å se på snappen da, så forklarer Rami det til IR.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
agent skrev (6 minutter siden):

Kanskje greit å se på snappen da, så forklarer Rami det til IR.

Du klarer ikke å forklare det med egne ord, altså. Det er greit, case closed, det er virkelig ikke så viktig 😂Beklager at jeg spurte  

Endret av Solstråle1
Skrevet

Er det typisk Stavanger greie å si 《du vett》?

Tuppenoglillemor12 skrev (På 9.6.2026 den 18.59):

Ja du sier noe der… 🤔 Så hun forteller han skal på guttetur i forrige uke, blir observert på ett hotel i Dubai for noen dager siden, og nå i bilen i Dubai? Og ikke ett ord fra henne selv? 🤥

Hun snakket jo til Rosegjøken rett før Rami kom🤔 Da hun skulle velge farge på tv-veggen. Snakket engelsk, å sa baby??

Skrevet
Solstråle1 skrev (6 minutter siden):

Du klarer ikke å forklare det med egne ord, altså. Det er greit, case closed, det er virkelig ikke så viktig 😂Beklager at jeg spurte  

Synes det er bedre du titter på snapchat,  så jeg ikke skriver noe feil.🫣😂

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Sol, admin. 

Skrevet

Hvis det stemmer at det er Jack, hvordan har han blitt søkkrik på 4 år?

• Nyttig 1
Skrevet
Chrisy skrev (16 minutter siden):

Er det typisk Stavanger greie å si 《du vett》?

Hun snakket jo til Rosegjøken rett før Rami kom🤔 Da hun skulle velge farge på tv-veggen. Snakket engelsk, å sa baby??

??

Skrevet
antiraad skrev (2 minutter siden):

Hvis det stemmer at det er Jack, hvordan har han blitt søkkrik på 4 år?

Hvem har sagt han er søkkrik?🤔 

• Liker 4
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (18 minutter siden):

Hvem har sagt han er søkkrik?🤔 

Isabell sier det. Han handler også veldig dyre merkeklær, er dyrt inventar i leiligheten hans. Han kjøper dyre blomster osv....de deler på utgiftene på Maldivene ifølge Isabell.

• Liker 1
Skrevet
antiraad skrev (21 minutter siden):

Isabell sier det. Han handler også veldig dyre merkeklær, er dyrt inventar i leiligheten hans. Han kjøper dyre blomster osv....de deler på utgiftene på Maldivene ifølge Isabell.

Fordi hun sier det er det sant?🤔 ok…

Hun løy sist de var sammen da….😅

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet

IMG_5792.thumb.jpeg.b3b46737e2b1776d04bdee50f1555dcb.jpeg

fyfaen, det melkes🤣

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (9 minutter siden):

IMG_5792.thumb.jpeg.b3b46737e2b1776d04bdee50f1555dcb.jpeg

fyfaen, det melkes🤣

Kan kalles "skuespill " også, :klappe: eller feilinformasjon. :fnise:

Spoiler 

De driver med fordeling av soverommene:sover:

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
antiraad skrev (46 minutter siden):

Hun er dessverre velkjent for å lyge. 

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Sirah skrev (6 minutter siden):

Vi er en relativt enkel gjeng å underholde 😁

Veit ikke med deg, men jeg har begynt å trykke forbi veldig fort.😁 Nå som den 5 sek. reklamen har kommet, begynner det å bli for meget. Går raskere å trykke ut og inn(du skjønner:engel:):fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)
smiiiley skrev (6 timer siden):

Har snapchat begynt med at man må se hele reklamen? 🤦🏻‍♀️ Mye mulig det er old news men oppdaget det nå. Omg så kjedelig. 

D skal gå ann å trykke seg bort fra noe av  reklamen, iallefall den jeg får. Noen får sånne 5 sekunders man  må se på.

Endret av vilas
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja så ligger to søsken i dobbelsengen på nytt. Jeg hadde aldri tatt min bror inn i min seng. Lettkledd er I også, hadde vært / skulle i dusjen, og ligger der sammen med sin bror med kun ett håndkle rundt seg.🤢

• Liker 7
Skrevet
vilas skrev (28 minutter siden):

D skal gå ann å trykke seg bort fra noe av  reklamen, iallefall den jeg får. Noen får sånne 5 sekunders man  må se på.

Fikk ikke trykket meg vekk. Min adhd taklet det dårlig så jeg gikk ut igjen. 

Skrevet
vilas skrev (18 minutter siden):

Ja så ligger to søsken i dobbelsengen på nytt. Jeg hadde aldri tatt min bror inn i min seng. Lettkledd er I også, hadde vært / skulle i dusjen, og ligger der sammen med sin bror med kun ett håndkle rundt seg.🤢

Det er overhodet ikke normalt. Frastøtende 

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet
vilas skrev (35 minutter siden):

Her tror jeg heller du må jobbe med dine egne issues, det er ikke en sunn tankegang å vemmes av at bror og søster deler seng. Hva er det du 🤢for, tror du de har sex eller hva er greia?

• Liker 8
  • Nyttig 12
Skrevet
48 minutter siden, vilas said:

Har det noe å si? Hva er så ekkelt med det? 

• Liker 2
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...