agent Skrevet 10. juni #34761 Skrevet 10. juni Solstråle1 skrev (1 minutt siden): Ja, akkurat dette ble litt uforståelig for meg, spesielt når ingen kan gi klart svar på hva som er feil. Kanskje greit å se på snappen da, så forklarer Rami det til IR. 2
Solstråle1 Skrevet 10. juni #34762 Skrevet 10. juni (endret) agent skrev (6 minutter siden): Kanskje greit å se på snappen da, så forklarer Rami det til IR. Du klarer ikke å forklare det med egne ord, altså. Det er greit, case closed, det er virkelig ikke så viktig 😂Beklager at jeg spurte Endret 10. juni av Solstråle1
Chrisy Skrevet 10. juni #34763 Skrevet 10. juni Er det typisk Stavanger greie å si 《du vett》? Tuppenoglillemor12 skrev (På 9.6.2026 den 18.59): Ja du sier noe der… 🤔 Så hun forteller han skal på guttetur i forrige uke, blir observert på ett hotel i Dubai for noen dager siden, og nå i bilen i Dubai? Og ikke ett ord fra henne selv? 🤥 Hun snakket jo til Rosegjøken rett før Rami kom🤔 Da hun skulle velge farge på tv-veggen. Snakket engelsk, å sa baby??
agent Skrevet 10. juni #34764 Skrevet 10. juni Solstråle1 skrev (6 minutter siden): Du klarer ikke å forklare det med egne ord, altså. Det er greit, case closed, det er virkelig ikke så viktig 😂Beklager at jeg spurte Synes det er bedre du titter på snapchat, så jeg ikke skriver noe feil.🫣😂 1
Sol Rampelyset Skrevet 10. juni #34765 Skrevet 10. juni Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin.
antiraad Skrevet 10. juni #34766 Skrevet 10. juni Hvis det stemmer at det er Jack, hvordan har han blitt søkkrik på 4 år? 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 10. juni #34767 Skrevet 10. juni Chrisy skrev (16 minutter siden): Er det typisk Stavanger greie å si 《du vett》? Hun snakket jo til Rosegjøken rett før Rami kom🤔 Da hun skulle velge farge på tv-veggen. Snakket engelsk, å sa baby?? ??
Tuppenoglillemor12 Skrevet 10. juni #34768 Skrevet 10. juni antiraad skrev (2 minutter siden): Hvis det stemmer at det er Jack, hvordan har han blitt søkkrik på 4 år? Hvem har sagt han er søkkrik?🤔 4
antiraad Skrevet 10. juni #34769 Skrevet 10. juni Tuppenoglillemor12 skrev (18 minutter siden): Hvem har sagt han er søkkrik?🤔 Isabell sier det. Han handler også veldig dyre merkeklær, er dyrt inventar i leiligheten hans. Han kjøper dyre blomster osv....de deler på utgiftene på Maldivene ifølge Isabell. 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 10. juni #34770 Skrevet 10. juni antiraad skrev (21 minutter siden): Isabell sier det. Han handler også veldig dyre merkeklær, er dyrt inventar i leiligheten hans. Han kjøper dyre blomster osv....de deler på utgiftene på Maldivene ifølge Isabell. Fordi hun sier det er det sant?🤔 ok… Hun løy sist de var sammen da….😅 1 7
agent Skrevet 10. juni #34772 Skrevet 10. juni Nobetterthanaman skrev (9 minutter siden): fyfaen, det melkes🤣 Kan kalles "skuespill " også, eller feilinformasjon. Spoiler De driver med fordeling av soverommene 2 4
loveanimals Skrevet 10. juni #34773 Skrevet 10. juni antiraad skrev (46 minutter siden): Isabell sier det. Han handler også veldig dyre merkeklær, er dyrt inventar i leiligheten hans. Han kjøper dyre blomster osv....de deler på utgiftene på Maldivene ifølge Isabell. Hun er dessverre velkjent for å lyge. 1 8
agent Skrevet 10. juni #34774 Skrevet 10. juni Sirah skrev (6 minutter siden): Vi er en relativt enkel gjeng å underholde 😁 Veit ikke med deg, men jeg har begynt å trykke forbi veldig fort.😁 Nå som den 5 sek. reklamen har kommet, begynner det å bli for meget. Går raskere å trykke ut og inn(du skjønner) 1
vilas Skrevet 10. juni #34775 Skrevet 10. juni (endret) smiiiley skrev (6 timer siden): Har snapchat begynt med at man må se hele reklamen? 🤦🏻♀️ Mye mulig det er old news men oppdaget det nå. Omg så kjedelig. D skal gå ann å trykke seg bort fra noe av reklamen, iallefall den jeg får. Noen får sånne 5 sekunders man må se på. Endret 10. juni av vilas 1
vilas Skrevet 10. juni #34776 Skrevet 10. juni Ja så ligger to søsken i dobbelsengen på nytt. Jeg hadde aldri tatt min bror inn i min seng. Lettkledd er I også, hadde vært / skulle i dusjen, og ligger der sammen med sin bror med kun ett håndkle rundt seg.🤢 7
smiiiley Skrevet 10. juni #34777 Skrevet 10. juni vilas skrev (28 minutter siden): D skal gå ann å trykke seg bort fra noe av reklamen, iallefall den jeg får. Noen får sånne 5 sekunders man må se på. Fikk ikke trykket meg vekk. Min adhd taklet det dårlig så jeg gikk ut igjen.
loveanimals Skrevet 10. juni #34778 Skrevet 10. juni vilas skrev (18 minutter siden): Ja så ligger to søsken i dobbelsengen på nytt. Jeg hadde aldri tatt min bror inn i min seng. Lettkledd er I også, hadde vært / skulle i dusjen, og ligger der sammen med sin bror med kun ett håndkle rundt seg.🤢 Det er overhodet ikke normalt. Frastøtende 10 5
Solstråle1 Skrevet 10. juni #34779 Skrevet 10. juni vilas skrev (35 minutter siden): Ja så ligger to søsken i dobbelsengen på nytt. Jeg hadde aldri tatt min bror inn i min seng. Lettkledd er I også, hadde vært / skulle i dusjen, og ligger der sammen med sin bror med kun ett håndkle rundt seg.🤢 Her tror jeg heller du må jobbe med dine egne issues, det er ikke en sunn tankegang å vemmes av at bror og søster deler seng. Hva er det du 🤢for, tror du de har sex eller hva er greia? 8 12
Snuppa82 Skrevet 10. juni #34780 Skrevet 10. juni 48 minutter siden, vilas said: Ja så ligger to søsken i dobbelsengen på nytt. Jeg hadde aldri tatt min bror inn i min seng. Lettkledd er I også, hadde vært / skulle i dusjen, og ligger der sammen med sin bror med kun ett håndkle rundt seg.🤢 Har det noe å si? Hva er så ekkelt med det? 2 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå