Snuppa82 Skrevet onsdag kl. 15:05 #34761 Skrevet onsdag kl. 15:05 7 minutter siden, Solstråle1 said: Jeg så litt av storyen hennes nå (er det noen som har tid og interesse for å høre alt??) og jeg syns det var fint å høre at hun seg for seg et liv sammen med denne mannen. Hvorfor er det ikke noe fokus på det her inne? Alle mennesker fortjener kjærlighet. Og så skjønner jeg ikke hvilken sofa som er så krise? Den på tv-rommet så jo kjempegod ut. Men sengen var jo litt krise, syns jeg, altfor stor til rommet. Den hadde jeg byttet. Tror det var, hvertfall for min del, at den puffen som flyttes rundt sto litt "feil" så så ut som sofaen hadde "åpningen" en annen vei, men hun forklarte her tidligere at den kunne flyttes rundt. Så bare litt rart ut når den sto der den sto, men whatever works for hu😊 Jeg hører ikke alt når hun prater mye, min adhd klarer ikke alle de ordene og så få poeng. Blir for langdrygt, men føler ikke jeg misser så mye. Hørte hun sa hun kunne se for seg å være med han resten av livet og det er jo flott hvis det er Jack, at de har funnet tilbake til hverandre. Er det en ny er det litt mer skremmende.😅Bryr meg ikke så mye hvem det er. Håper bare de får det til å fungere på sunn måte 😊 1 1
Solstråle1 Skrevet onsdag kl. 15:08 #34762 Skrevet onsdag kl. 15:08 Snuppa82 skrev (1 minutt siden): Tror det var, hvertfall for min del, at den puffen som flyttes rundt sto litt "feil" så så ut som sofaen hadde "åpningen" en annen vei, men hun forklarte her tidligere at den kunne flyttes rundt. Så bare litt rart ut når den sto der den sto, men whatever works for hu😊 Jeg hører ikke alt når hun prater mye, min adhd klarer ikke alle de ordene og så få poeng. Blir for langdrygt, men føler ikke jeg misser så mye. Hørte hun sa hun kunne se for seg å være med han resten av livet og det er jo flott hvis det er Jack, at de har funnet tilbake til hverandre. Er det en ny er det litt mer skremmende.😅Bryr meg ikke så mye hvem det er. Håper bare de får det til å fungere på sunn måte 😊 Hvorfor er det skremmende om det er en annen? Hun er godt voksen og man kan merke rimelig raskt om noe er ment to be. Det er flere i min krets som har flyttet sammen etter kort tid og holder sammen i åresvis. 1
Heike m72 Skrevet onsdag kl. 15:25 #34763 Skrevet onsdag kl. 15:25 Jeg tenker at det ikke er bra for et menneske å dele alt jeg. Hun kan holde mer ting privat. Det er så mange gærninger der ute, som styrer på med å oppsøke og kontakte. Jeg forstår bare ikke at folk går så langt eller at hun faktisk lar det gå så langt. Skjønner godt at hun har satt på bremsen litt og holder noe tilbake, men hun trenger ikke å hele tiden si at hun deler alt når hun ikke gjør det. Det er mye bedre å si at hun trenger å holde noen ting mer privat. Det må jo være creepy når ukjente dukker opp der du er eller kontakter mennesker i din omgangskrets fordi de spekulerer opp i mente og må vite alt. Skal vedde på at noen har prøvd å kontakte Synnøve også. Jeg tenker at jeg nå kun skal se litt på story når det dukker opp i utforsk og ellers logge av for sommeren. Jeg er ferdig med å spekulere her inne også. Jeg har ikke sansen for alt hun gjør, men unødvendig å reagere negativt på alt og spekulere så mye. Det gir ikke noe mening mer. Det finnes faktisk viktigere ting å bruke tida på. God sommer! ☀️🌞😎 1 8
Vårjevndøgn Skrevet onsdag kl. 16:00 #34764 Skrevet onsdag kl. 16:00 (endret) Hun er jo alltid flau for å snakke på snap foran en hun dater, men med RG (les: Jack) så har hun vært komfortabel med det fra dag en. Det var iallefall en av de første "avsløringene" jeg merket meg i forhold til at dette var en person hun kjente fra før... Endret onsdag kl. 16:02 av Vårjevndøgn Tegn som ikke skulle være der. 2 7
Maia3 Skrevet onsdag kl. 16:08 #34765 Skrevet onsdag kl. 16:08 Heike m72 skrev (42 minutter siden): Jeg tenker at det ikke er bra for et menneske å dele alt jeg. Hun kan holde mer ting privat. Det er så mange gærninger der ute, som styrer på med å oppsøke og kontakte. Jeg forstår bare ikke at folk går så langt eller at hun faktisk lar det gå så langt. Skjønner godt at hun har satt på bremsen litt og holder noe tilbake, men hun trenger ikke å hele tiden si at hun deler alt når hun ikke gjør det. Det er mye bedre å si at hun trenger å holde noen ting mer privat. Det må jo være creepy når ukjente dukker opp der du er eller kontakter mennesker i din omgangskrets fordi de spekulerer opp i mente og må vite alt. Skal vedde på at noen har prøvd å kontakte Synnøve også. Jeg tenker at jeg nå kun skal se litt på story når det dukker opp i utforsk og ellers logge av for sommeren. Jeg er ferdig med å spekulere her inne også. Jeg har ikke sansen for alt hun gjør, men unødvendig å reagere negativt på alt og spekulere så mye. Det gir ikke noe mening mer. Det finnes faktisk viktigere ting å bruke tida på. God sommer! ☀️🌞😎 God sommer til deg også ☀️
Maia3 Skrevet onsdag kl. 16:12 #34766 Skrevet onsdag kl. 16:12 Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden): Aahhhh… «europagjøken» er Voldemort.. Husjer det ble drama når de traff på Naboen der nede.. og mange her inne stusset over hvordan hun kunne bo på samme hotel rom som denne nye «europagjøken»…. 🙄 Hun lyver og lyver.. Drar sine «bestisser» inn i gjøk drama som egentlig ikke er noe historie i det hele tatt, da alle gjøkene har vært Jack all along… mest sannsynlig. Hvem i huleste klarer å holde styr på alle disse gjøkene hennes ? Klarer hun det i det hele tatt selv ? Begynner å bli en del av dem 2
Snuppa82 Skrevet onsdag kl. 16:22 #34767 Skrevet onsdag kl. 16:22 1 hour ago, Solstråle1 said: Hvorfor er det skremmende om det er en annen? Hun er godt voksen og man kan merke rimelig raskt om noe er ment to be. Det er flere i min krets som har flyttet sammen etter kort tid og holder sammen i åresvis. Ja og det er bra når det fungerer, men hva er "rimelig raskt" og "kort tid"? Tenker på hvordan det var helt krise i januar , hun var langt nede og kort etter var stormende forelsket og alt var tipp topp. Da syns jeg det er skremmende hvis man blir så knyttet etter tilsynelatende kort tid. Da tenker jeg mest på bakgrunnen hennes, bagasjen hun har med seg, det hun sier selv om at hun har adhd osv osv. Fordi jeg er "redd" at kjelleren er like langt ned som hun var/er oppe om det skjærer seg, hvis de ikke kjente hverandre noe særlig. Om hun da ville kunne vært seg selv helt og holdent, hvordan hun hadde taklet et brudd når hun ble så knyttet. Så det handler mer om henne emosjonelt at jeg syns det ville vært skremmende. Jeg tror ikke det er noen helt ny heller da og hva jeg tror spiller liten rolle egentlig. 😊 1 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 16:31 #34768 Skrevet onsdag kl. 16:31 Solstråle1 skrev (1 time siden): Jeg så litt av storyen hennes nå (er det noen som har tid og interesse for å høre alt??) og jeg syns det var fint å høre at hun seg for seg et liv sammen med denne mannen. Hvorfor er det ikke noe fokus på det her inne? Alle mennesker fortjener kjærlighet. Og så skjønner jeg ikke hvilken sofa som er så krise? Den på tv-rommet så jo kjempegod ut. Men sengen var jo litt krise, syns jeg, altfor stor til rommet. Den hadde jeg byttet. Kanskje fordi alt folk vet om fortiden deres sammen? Toxic, hengt ut hverandre offentlig, sugarmom og så videre? Alt den dritten hun har spydd ut om han?🤔 Kan det være dette? 🤔 8
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 17:25 #34769 Skrevet onsdag kl. 17:25 Har hun sluttet å merke med reklame nå? Ref Ivorie bikini i dag og snakk om risvann… 6
agent Skrevet onsdag kl. 17:29 #34770 Skrevet onsdag kl. 17:29 Tuppenoglillemor12 skrev (54 minutter siden): Kanskje fordi alt folk vet om fortiden deres sammen? Toxic, hengt ut hverandre offentlig, sugarmom og så videre? Alt den dritten hun har spydd ut om han?🤔 Kan det være dette? 🤔 Er det noen som har skrevet at sofaen er helt krise. Rami har opplyst IR hva jeg og kanskje noen andre har tenkt ang. sofaen som står i tv stua.
Solstråle1 Skrevet onsdag kl. 17:30 #34771 Skrevet onsdag kl. 17:30 agent skrev (Akkurat nå): Er det noen som har skrevet at sofaen er helt krise. Rami har opplyst IR hva jeg og kanskje noen andre har tenkt ang. sofaen som står i tv stua. Hva er galt med sofaen? Jeg fikk et svar om at det kunne være den løse puffen, men det kan da ikke være det som skaper et slikt engasjement?
agent Skrevet onsdag kl. 17:31 #34772 Skrevet onsdag kl. 17:31 Tuppenoglillemor12 skrev (4 minutter siden): Har hun sluttet å merke med reklame nå? Ref Ivorie bikini i dag og snakk om risvann… Kan se ut som det er en gammel modell.
agent Skrevet onsdag kl. 17:33 #34773 Skrevet onsdag kl. 17:33 Solstråle1 skrev (1 minutt siden): Hva er galt med sofaen? Jeg fikk et svar om at det kunne være den løse puffen, men det kan da ikke være det som skaper et slikt engasjement? Engasjerer deg iallefall. Men det er bra IR tar til seg noen tips og vil prøve seg frem.
Solstråle1 Skrevet onsdag kl. 17:43 #34774 Skrevet onsdag kl. 17:43 agent skrev (9 minutter siden): Engasjerer deg iallefall. Men det er bra IR tar til seg noen tips og vil prøve seg frem. Ja, akkurat dette ble litt uforståelig for meg, spesielt når ingen kan gi klart svar på hva som er feil.
agent Skrevet onsdag kl. 17:46 #34775 Skrevet onsdag kl. 17:46 Solstråle1 skrev (1 minutt siden): Ja, akkurat dette ble litt uforståelig for meg, spesielt når ingen kan gi klart svar på hva som er feil. Kanskje greit å se på snappen da, så forklarer Rami det til IR. 2
Solstråle1 Skrevet onsdag kl. 17:51 #34776 Skrevet onsdag kl. 17:51 (endret) agent skrev (6 minutter siden): Kanskje greit å se på snappen da, så forklarer Rami det til IR. Du klarer ikke å forklare det med egne ord, altså. Det er greit, case closed, det er virkelig ikke så viktig 😂Beklager at jeg spurte Endret onsdag kl. 17:52 av Solstråle1
Chrisy Skrevet onsdag kl. 17:54 #34777 Skrevet onsdag kl. 17:54 Er det typisk Stavanger greie å si 《du vett》? Tuppenoglillemor12 skrev (På 9.6.2026 den 18.59): Ja du sier noe der… 🤔 Så hun forteller han skal på guttetur i forrige uke, blir observert på ett hotel i Dubai for noen dager siden, og nå i bilen i Dubai? Og ikke ett ord fra henne selv? 🤥 Hun snakket jo til Rosegjøken rett før Rami kom🤔 Da hun skulle velge farge på tv-veggen. Snakket engelsk, å sa baby??
agent Skrevet onsdag kl. 17:58 #34778 Skrevet onsdag kl. 17:58 Solstråle1 skrev (6 minutter siden): Du klarer ikke å forklare det med egne ord, altså. Det er greit, case closed, det er virkelig ikke så viktig 😂Beklager at jeg spurte Synes det er bedre du titter på snapchat, så jeg ikke skriver noe feil.🫣😂 1
Sol Rampelyset Skrevet onsdag kl. 18:01 #34779 Skrevet onsdag kl. 18:01 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin.
antiraad Skrevet onsdag kl. 18:11 #34780 Skrevet onsdag kl. 18:11 Hvis det stemmer at det er Jack, hvordan har han blitt søkkrik på 4 år? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå