Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Solstråle1 skrev (11 minutter siden):

Her tror jeg heller du må jobbe med dine egne issues, det er ikke en sunn tankegang å vemmes av at bror og søster deler seng. Hva er det du 🤢for, tror du de har sex eller hva er greia?

Ligger du også i samme seng som din bror ?  

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
vilas skrev (Akkurat nå):

Ligger du også i samme seng som din bror ?  

Hvor er relevansen? Og nei, jeg har ikke noen bror, men jeg har jo vett til å skjønne at det ikke er noe seksuelt ved at bror og søster sover i samme seng (gjør de forresten det, de ligger ikke bare å snakker sammen?). 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
antiraad skrev (3 timer siden):

Isabell sier det. Han handler også veldig dyre merkeklær, er dyrt inventar i leiligheten hans. Han kjøper dyre blomster osv....de deler på utgiftene på Maldivene ifølge Isabell.

J. har eget klesmerke Novu og bruker mest av det.

Skrevet
Solstråle1 skrev (1 time siden):

Her tror jeg heller du må jobbe med dine egne issues, det er ikke en sunn tankegang å vemmes av at bror og søster deler seng. Hva er det du 🤢for, tror du de har sex eller hva er greia?

Amen til dette. Jeg er sjokket over hvor unaturlig folk har til kropp. Og at alt blir seksualisert.  De har vokst opp sammen, det er familie. 

Hva tenker folk egentlig? 

• Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet
vilas skrev (2 timer siden):

Ja så ligger to søsken i dobbelsengen på nytt. Jeg hadde aldri tatt min bror inn i min seng. Lettkledd er I også, hadde vært / skulle i dusjen, og ligger der sammen med sin bror med kun ett håndkle rundt seg.🤢

Det er jævlig motbydelig 🤮faen ikke normalt på en flekk. Sitter der kliss naken i et lite håndkle i senga med broren. Å bader i string foran han. Jeg syns ikke det er normalt. Ekkel begge av de🤮🤮🤮🤮

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
Princess_81 skrev (8 minutter siden):

Det er jævlig motbydelig 🤮faen ikke normalt på en flekk. Sitter der kliss naken i et lite håndkle i senga med broren. Å bader i string foran han. Jeg syns ikke det er normalt. Ekkel begge av de🤮🤮🤮🤮

Altså nå syns jeg du er helt på styr!!! Hvorfor må man sexualisere alt? Du høres jo helt gal ut. 

• Liker 5
  • Nyttig 12
Skrevet (endret)
Natu skrev (20 minutter siden):

Altså nå syns jeg du er helt på styr!!! Hvorfor må man sexualisere alt? Du høres jo helt gal ut. 

Ærlig talt. Du syns dette er passende å svare en bruker ? 😡

Endret av Maia3
  • Liker 5
  • Hjerte 2
Skrevet
antiraad skrev (13 timer siden):

Hvis det stemmer at det er Jack, hvordan har han blitt søkkrik på 4 år?

Tror IKKE han er søkkrik...det hadde nok komt bedre frem med flashing av henne hva han har kjøpt....og til nå, er det💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐..og så var det visst veske og sko til bursdagen...eller tar jeg feil ?🤔

• Liker 2
Skrevet (endret)
Maia3 skrev (9 timer siden):

Ærlig talt. Du syns dette er passende å svare en bruker ? 😡

svaret er jo ett helt reelt svar dersom det å bade i string er på grensen til "motbydelig" eller "ekkelt" om man er rundt familie.. Ser ikke at svaret du siterer er problemet her men at Prinsessen forsøker gjøre noe som er helt normalt til noe ekkelt basert på sin egen oppfatning av verden derimot kan diskuteres.. 

Endret av Carrot
  • Liker 10
  • Hjerte 1
Skrevet
Carrot skrev (1 time siden):

svaret er jo ett helt reelt svar dersom det å bade i string er på grensen til "motbydelig" eller "ekkelt" om man er rundt familie.. Ser ikke at svaret du siterer er problemet her men at Prinsessen forsøker gjøre noe som er helt normalt til noe ekkelt basert på sin egen oppfatning av verden derimot kan diskuteres.. 

Det ER ekkelt å sitte naken med en voksen bror! Søk hjelp hvis du synes noe annet 

• Liker 12
Skrevet
Natu skrev (10 timer siden):

Så du syns det er greit? Da syns jeg du bør oppsøke hjelp….. kvalmende er det å sitte kliss naken i senga med sin voksne bror! 

• Liker 11
Skrevet
4 minutter siden, Princess_81 said:

Så du syns det er greit? Da syns jeg du bør oppsøke hjelp….. kvalmende er det å sitte kliss naken i senga med sin voksne bror! 

Hvorfor? Hva med det er kvalmende? Hva er assosiasjonen? Ikke satt hun vel kliss naken heller? Hadde vel et helt vanlig størrelse håndkle og om hun hadde truse vet man vel ikke? 

Å be noen søke hjelp for det er veldig spesielt. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

"Visste dere det, at det er koffein i cola?"

Altså.....JA! 🙈🙉

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Pusemusen skrev (17 minutter siden):

"Visste dere det, at det er koffein i cola?"

Altså.....JA! 🙈🙉

Haha ja trodde det var allmennkunnskap at cola ert koffein i. Den så hun drakk 😛

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Carrot skrev (2 timer siden):

Hun skriver til den som kommenterer bl.a du høres jo helt gal ut !  

Du syns det er ok ?

Må lese gjennom alt før du svarer 

Skrevet (endret)
Princess_81 skrev (1 time siden):

Det ER ekkelt å sitte naken med en voksen bror! Søk hjelp hvis du synes noe annet 

Maia3 skrev (9 minutter siden):

Hun skriver til den som kommenterer bl.a du høres jo helt gal ut !  

Du syns det er ok ?

Må lese gjennom alt før du svarer 

jeg syns svaret over og det andre virker å komme fra en person som jo i min verden "høres gal ut" så jeg står for svaret mitt siden det ikke er snakk om noen som er nakne sammen men som er både "påkledd" og "tildekket" og det er ikke noe ekkelt eller sykt ved det.

Endret av Carrot
  • Liker 7
Skrevet

Ærlig talt, er det noe vits for dere å krangle om at det er ekkelt eller ikke?? Herregud… bare vær enige om at dere er uenige og gå videre før de stenger tråden for brukerdebatt. 

• Liker 3
  • Nyttig 12
Skrevet
Princess_81 skrev (2 timer siden):

Hvem var naken? Isabel hadde et badehåndkle rundt seg. De fleste av oss er vel nakne under klærne uansett. 

Jeg syns det tyder på et svært sykt sinn om man legger noe seksuelt i at søsken ligger på sengen sammen. 

• Liker 1
  • Nyttig 17
Skrevet
Princess_81 skrev (13 timer siden):

Bader i string foran han🤔🤔 hallo??? Stort sett alle i den alderen bruker da string når de bader. Skal hun bade i genser og bukse mener du?

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Solstråle1 skrev (3 timer siden):

Hvem var naken? Isabel hadde et badehåndkle rundt seg. De fleste av oss er vel nakne under klærne uansett. 

Jeg syns det tyder på et svært sykt sinn om man legger noe seksuelt i at søsken ligger på sengen sammen. 

Hvem har antydet noe om sex ?

Å påstå at noen har et svært sykt sinn fordi de syns dette er ekkelt, er forkastelig. 

Det er mer unormalt enn normalt å ligge 2 voksne søsken i sengen på denne måten 

Endret av Maia3
  • Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...