Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Maia3 skrev (28 minutter siden):

Hvem har antydet noe om sex ?

Å påstå at noen har et svært sykt sinn fordi de syns dette er ekkelt, er forkastelig. 

Det er mer unormalt enn normalt. 

Hva er så ekkelt med det?

Er det ekkelt om to søstre ligger i samme seng, eller to venner?

• Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg bare lurer på om helgens angst-epidode er over, og medisinene allerede fungerer supert? 
jeg ønsker ikke å bidra til I’s (i mine øyne) usunne livsstil, så jeg klikker meg helst ikke inn på snappene hennes 😎 jeg bare observerer bilde av siste snap som legges ut, og nå ser alt easy-peazy ut.. 😅

• Liker 1
Skrevet
Blomst1ne skrev (15 minutter siden):

Hei, jeg bare lurer på om helgens angst-epidode er over, og medisinene allerede fungerer supert? 
jeg ønsker ikke å bidra til I’s (i mine øyne) usunne livsstil, så jeg klikker meg helst ikke inn på snappene hennes 😎 jeg bare observerer bilde av siste snap som legges ut, og nå ser alt easy-peazy ut.. 😅

Alt virker supert ut nå, ser også ut som om hun klarer å snike inn litt reklame for nok en ny bikini vil jeg tro 🙄

for hun bruker jo bare sine egne sier hun, å denne er aldri sett før. Men hun er jo en mester i snikreklame , så skal bli spennende å se når den liksom "vises" for første gang 🙄

• Nyttig 4
Skrevet
Blomst1ne skrev (30 minutter siden):

Ja hun har jo vært å svidd av noe gryn, så da er alt tipp topp 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Isabel føyer seg inn i rekken av influensere som prater blurry om "diagnoser" og med det kan spre ganske rørete info til sine følgere. Hun sier hun har fått en angstdiagnose og angstdempende medisier. Jeg tror kanskje det hun egentlig mener er at legen har sagt at hun har en angstreaksjon på det hun står i nå, og har gitt henne beroligende for en periode. 

Mange mennesker lever med invalidiserende og ganske så kroniske og alvorlige angstlidelser. Sosialangst, fobier, ocd, PTSD, generalisert angst osv. De fleste angstdiagnoser finnes i ICD-systemet. Angstreaksjoner på en hendelse eller belastende periode gjør ikke det. Det er en reaksjon!

Mulig jeg tar feil. Men det hun viser nå er å være rimelig høyt fungerende til å ha en av angstdiagnosene iallefall. Det å ha situasjonsbetinget angst er heftig det også så klart. Men jeg mistenker at hun overdriver litt nå. Eller misforstår. 

• Liker 3
  • Nyttig 17
Skrevet
Solstråle1 skrev (3 timer siden):

Hvem var naken? Isabel hadde et badehåndkle rundt seg. De fleste av oss er vel nakne under klærne uansett. 

Jeg syns det tyder på et svært sykt sinn om man legger noe seksuelt i at søsken ligger på sengen sammen. 

Nei men det er ekkelt. Går du rundt i string truse foran din voksne bror og pappa? Det er motbydelig! 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Solstråle1 skrev (3 timer siden):

Hvem var naken? Isabel hadde et badehåndkle rundt seg. De fleste av oss er vel nakne under klærne uansett. 

Jeg syns det tyder på et svært sykt sinn om man legger noe seksuelt i at søsken ligger på sengen sammen. 

Sitte å forsvare ei som ligger nesten naken med broren sin i senga. Tror det er du jeg som har et sykt sinn når du syns det er greit. Æsj 

• Liker 3
  • Hjerte 5
  • Nyttig 6
Skrevet
Tenkeselv skrev (2 timer siden):

Alt virker supert ut nå, ser også ut som om hun klarer å snike inn litt reklame for nok en ny bikini vil jeg tro 🙄

for hun bruker jo bare sine egne sier hun, å denne er aldri sett før. Men hun er jo en mester i snikreklame , så skal bli spennende å se når den liksom "vises" for første gang 🙄

Er ikke dette en gammel modell?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
rock&republic skrev (27 minutter siden):

Ser sånn ut ja 

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og spekulasjoner med svar. 

Sol, admin. 

Skrevet

Jeg er nysgjerrig på hvordan hun rent praktisk tenker at alle i verden skal kunne få mat gratis uten å måtte jobbe for det? Maten kommer jo fra et eller annet sted opprinnelig. Som regel en bonde. Skal han jobbe gratis for å gi mat til verden? Eller hvem er det som skal betale for det hvis ingen skal betale for mat?🙈sånn hvordan skal verden gå rundt? 🤯🤯🙈😂  og det kommer fra en forretningskvinne. 

• Liker 13
Skrevet
Solstråle1 skrev (7 timer siden):

Hvorfor gjør ikke Shehed d samme. Jo hun er mere "oppegående' og seriøs enn I og Rami. Rami er jo midt i perioden 21/22 år  hvor hormoner " spruter".

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Dere som freaker ut over hvor tette Raad søsknene er; la meg introdusere dere for Funkyfam 😂 

• Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet
rock&republic skrev (4 timer siden):

Ok det er da en modell jeg ikke har fått med meg 😅

Skrevet

Hmmmm Martine Halvorsen snakker om at hun nok står i det samme som Isabel nå, å hun nevner brandet sitt. Jeg har ikke hørt hele snappen enda men ville bare tipse hvis noen vil høre den delen. Er litt i slutten der hun sitter i bilen.

Men man kan vel trygt si at det er nok noe med Ivorie ja.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Alba1235 skrev (3 timer siden):

Jeg er nysgjerrig på hvordan hun rent praktisk tenker at alle i verden skal kunne få mat gratis uten å måtte jobbe for det? Maten kommer jo fra et eller annet sted opprinnelig. Som regel en bonde. Skal han jobbe gratis for å gi mat til verden? Eller hvem er det som skal betale for det hvis ingen skal betale for mat?🙈sånn hvordan skal verden gå rundt? 🤯🤯🙈😂  og det kommer fra en forretningskvinne. 

Har hun sagt at det er bøndene som ikke skal få betalt? Jeg har gått glipp av noe her. 😅 

FN har vel anslått at et globalt løft mot sult og underernæring ville kostet rundt 40-50milliarder dollar i året. Til sammenligning bruker verden over 2700 milliarder dollar på militæret hvert år. Så det hadde vært fullt mulig å unngå hungersnød, men det er viktigere å krige i stedet. 

• Liker 3
Skrevet
Tenkeselv skrev (9 timer siden):

Hmmmm Martine Halvorsen snakker om at hun nok står i det samme som Isabel nå, å hun nevner brandet sitt. Jeg har ikke hørt hele snappen enda men ville bare tipse hvis noen vil høre den delen. Er litt i slutten der hun sitter i bilen.

Men man kan vel trygt si at det er nok noe med Ivorie ja.

Søkte opp Martine Halvorsen for gøy på Proff. Har ikke vært inne å kikket på snappen. Gjett hvem som er styreleder for det ene firmaet hennes Blomelle AS..... Ja, du gjettet riktig. David Reme....

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
ToneVie skrev (9 timer siden):

Har hun sagt at det er bøndene som ikke skal få betalt? Jeg har gått glipp av noe her. 😅 

FN har vel anslått at et globalt løft mot sult og underernæring ville kostet rundt 40-50milliarder dollar i året. Til sammenligning bruker verden over 2700 milliarder dollar på militæret hvert år. Så det hadde vært fullt mulig å unngå hungersnød, men det er viktigere å krige i stedet. 

Nei men det hun sa var at hun skulle ønske ingen i verden skulle trenge å jobbe for å få mat. At mat burde være gratis for alle. Hungersnød er jo noe annet. Skulle ønske det var det hun heller snakket om…..

• Nyttig 2
Skrevet
Alba1235 skrev (56 minutter siden):

Nei men det hun sa var at hun skulle ønske ingen i verden skulle trenge å jobbe for å få mat. At mat burde være gratis for alle. Hungersnød er jo noe annet. Skulle ønske det var det hun heller snakket om…..

Men var ikke det en fin ting å ønske? Hun er sikkert ganske klar over at det ikke er mulig, men noe skal man jo jabbe om gjennom hundrevis av snap. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Veldig merkelig at hun ikke har nevnt noe om "stay cation forrige helg😳 

Der ser vi hvor" ærlig "hun er! 

• Liker 2
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...