smiiiley Skrevet 3 timer siden #34801 Skrevet 3 timer siden vilas skrev (28 minutter siden): D skal gå ann å trykke seg bort fra noe av reklamen, iallefall den jeg får. Noen får sånne 5 sekunders man må se på. Fikk ikke trykket meg vekk. Min adhd taklet det dårlig så jeg gikk ut igjen.
Maia3 Skrevet 3 timer siden #34802 Skrevet 3 timer siden vilas skrev (18 minutter siden): Ja så ligger to søsken i dobbelsengen på nytt. Jeg hadde aldri tatt min bror inn i min seng. Lettkledd er I også, hadde vært / skulle i dusjen, og ligger der sammen med sin bror med kun ett håndkle rundt seg.🤢 Det er overhodet ikke normalt. Frastøtende 3 2
Solstråle1 Skrevet 3 timer siden #34803 Skrevet 3 timer siden vilas skrev (35 minutter siden): Ja så ligger to søsken i dobbelsengen på nytt. Jeg hadde aldri tatt min bror inn i min seng. Lettkledd er I også, hadde vært / skulle i dusjen, og ligger der sammen med sin bror med kun ett håndkle rundt seg.🤢 Her tror jeg heller du må jobbe med dine egne issues, det er ikke en sunn tankegang å vemmes av at bror og søster deler seng. Hva er det du 🤢for, tror du de har sex eller hva er greia? 3 4
Snuppa82 Skrevet 2 timer siden #34804 Skrevet 2 timer siden 48 minutter siden, vilas said: Ja så ligger to søsken i dobbelsengen på nytt. Jeg hadde aldri tatt min bror inn i min seng. Lettkledd er I også, hadde vært / skulle i dusjen, og ligger der sammen med sin bror med kun ett håndkle rundt seg.🤢 Har det noe å si? Hva er så ekkelt med det? 1
vilas Skrevet 2 timer siden #34805 Skrevet 2 timer siden Solstråle1 skrev (11 minutter siden): Her tror jeg heller du må jobbe med dine egne issues, det er ikke en sunn tankegang å vemmes av at bror og søster deler seng. Hva er det du 🤢for, tror du de har sex eller hva er greia? Ligger du også i samme seng som din bror ? 3
Solstråle1 Skrevet 2 timer siden #34806 Skrevet 2 timer siden vilas skrev (Akkurat nå): Ligger du også i samme seng som din bror ? Hvor er relevansen? Og nei, jeg har ikke noen bror, men jeg har jo vett til å skjønne at det ikke er noe seksuelt ved at bror og søster sover i samme seng (gjør de forresten det, de ligger ikke bare å snakker sammen?). 3
vilas Skrevet 2 timer siden #34807 Skrevet 2 timer siden antiraad skrev (3 timer siden): Isabell sier det. Han handler også veldig dyre merkeklær, er dyrt inventar i leiligheten hans. Han kjøper dyre blomster osv....de deler på utgiftene på Maldivene ifølge Isabell. J. har eget klesmerke Novu og bruker mest av det.
Snurrevipp Skrevet 1 time siden #34808 Skrevet 1 time siden Solstråle1 skrev (1 time siden): Her tror jeg heller du må jobbe med dine egne issues, det er ikke en sunn tankegang å vemmes av at bror og søster deler seng. Hva er det du 🤢for, tror du de har sex eller hva er greia? Amen til dette. Jeg er sjokket over hvor unaturlig folk har til kropp. Og at alt blir seksualisert. De har vokst opp sammen, det er familie. Hva tenker folk egentlig?
Princess_81 Skrevet 1 time siden #34809 Skrevet 1 time siden vilas skrev (2 timer siden): Ja så ligger to søsken i dobbelsengen på nytt. Jeg hadde aldri tatt min bror inn i min seng. Lettkledd er I også, hadde vært / skulle i dusjen, og ligger der sammen med sin bror med kun ett håndkle rundt seg.🤢 Det er jævlig motbydelig 🤮faen ikke normalt på en flekk. Sitter der kliss naken i et lite håndkle i senga med broren. Å bader i string foran han. Jeg syns ikke det er normalt. Ekkel begge av de🤮🤮🤮🤮 1 1
Natu Skrevet 1 time siden #34810 Skrevet 1 time siden Princess_81 skrev (8 minutter siden): Det er jævlig motbydelig 🤮faen ikke normalt på en flekk. Sitter der kliss naken i et lite håndkle i senga med broren. Å bader i string foran han. Jeg syns ikke det er normalt. Ekkel begge av de🤮🤮🤮🤮 Altså nå syns jeg du er helt på styr!!! Hvorfor må man sexualisere alt? Du høres jo helt gal ut. 1
Maia3 Skrevet 52 minutter siden #34811 Skrevet 52 minutter siden (endret) Natu skrev (20 minutter siden): Altså nå syns jeg du er helt på styr!!! Hvorfor må man sexualisere alt? Du høres jo helt gal ut. Ærlig talt. Du syns dette er passende å svare en bruker ? 😡 Endret 52 minutter siden av Maia3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå