vilas Skrevet 12. juni #34861 Skrevet 12. juni Pigaloppa skrev (4 timer siden): Hvorfor si det da når det ikke er sant? Hvis man tar så lett på å snakke sant kan man jo lure på om hun dikter opp mye av det som blir delt..feks kvaliteten på egne produkter hun reklamerer så ivrig på! Kvaliteten på både klær og hudpleie/hårprod er utprøvd her og d er elendig kvalitet. Kun Raadsquad som skriver gode vurderinger på alt hun selger. 4 8
vilas Skrevet 12. juni #34862 Skrevet 12. juni Maia3 skrev (2 timer siden): Lurer på hvor mange tusen ganger dette vesenet sier fuck/fuckings i løpet av en snap. Du har jammen et enormt ordforråd IR Hun banner som en full sjømann 🙂 13
Teflonhjernen Skrevet 12. juni #34863 Skrevet 12. juni Sirah skrev (5 timer siden): Hahaha ja det skulle bare mangle 😅 Tror det ville blitt god underholdning for de 😂
Sirah Skrevet 12. juni #34864 Skrevet 12. juni Teflonhjernen skrev (31 minutter siden): Tror det ville blitt god underholdning for de 😂 De hadde nok ledd hele veien til banken de også 😅😅😅 1
missprincess Skrevet 12. juni #34865 Skrevet 12. juni Maia3 skrev (5 timer siden): Haha du er herlig 🫶 Rami spurte jo etter drakten til Irak i dag først så kom det fra I eller Norge for RG kjøpte jo den til henne 1
Pigaloppa Skrevet 12. juni #34866 Skrevet 12. juni Solstråle1 skrev (5 timer siden): Men… man kritiserer jo at hun ikke deler alt… Man kritiserer at HUN sier at hun deler alt,uten at det betyr at man trenger å vite alt.. 1 7
Celia Skrevet 13. juni #34867 Skrevet 13. juni Det er en helt utrolig konklusjon at man tror at fordi hun selv var med på et realityprogram for 10 år siden, så betyr det at ingen av hennes søsken skal gjøre noe for å holde seg relevante eller interessante i sosiale medier. Ref snakk om at Rami skulle delta på Farmen 1 5
Alba1235 Skrevet 13. juni #34868 Skrevet 13. juni Celia skrev (3 timer siden): Det er en helt utrolig konklusjon at man tror at fordi hun selv var med på et realityprogram for 10 år siden, så betyr det at ingen av hennes søsken skal gjøre noe for å holde seg relevante eller interessante i sosiale medier. Ref snakk om at Rami skulle delta på Farmen Ja hvorfor skal ikke de få lov å kjøre sin egen greie og gjøre som de vil….Hun bygger sikkert på sin egen merkevare. For hennes merkevare er det nok mer fornuftig å holde søskene under hennes paraply. For tenk om de unge skulle helt plutselig seile forbi som yngre utgaver, bare med enda mer suksess. 6
LorettaLynn Skrevet 13. juni #34869 Skrevet 13. juni Alba1235 skrev (21 minutter siden): Ja hvorfor skal ikke de få lov å kjøre sin egen greie og gjøre som de vil….Hun bygger sikkert på sin egen merkevare. For hennes merkevare er det nok mer fornuftig å holde søskene under hennes paraply. For tenk om de unge skulle helt plutselig seile forbi som yngre utgaver, bare med enda mer suksess. Virker som om hun bestemmer ganske mye over livet hans, og glemmer at han må finne ut av ting selv. 9
Ellenn Skrevet 13. juni #34870 Skrevet 13. juni Celia skrev (5 timer siden): Det er en helt utrolig konklusjon at man tror at fordi hun selv var med på et realityprogram for 10 år siden, så betyr det at ingen av hennes søsken skal gjøre noe for å holde seg relevante eller interessante i sosiale medier. Ref snakk om at Rami skulle delta på Farmen Det var ikke Farmen, men Love Island, og det hun sa var vel at han ikke trengte å være med på sånn type realityprogram. 1 1
refill Skrevet 13. juni #34871 Skrevet 13. juni vilas skrev (20 timer siden): Det er da vel ingen i Funky familie som ligger i samme seng ?? Ingen som har klaga på nærhet i Raad familien. Men bror og søster ( halvnaken) ligger ikke å japper i sengen. Men hele familien Raad ligger jo i sengen/ el i liggende stilling i minst 75 % av våken tilstand. Så det er sengen som er problemet? 🤭 Syntes jeg så noe om string og påkledning ovenfor egen bror jeg men my bad ✌️ 2 1
Sirah Skrevet 13. juni #34872 Skrevet 13. juni Akkurat søppelprogram som Love Island og Paradise Hotel er det vel like greit at han holder seg unna så det syntes jeg er gode råd. Men hadde han fått tilbud om 71 grader nord eller Farmen eller noen sånne konsepter så burde han jo takke ja! Om han ønsker å være med så klart! 2
Snuppa82 Skrevet 13. juni #34873 Skrevet 13. juni 29 minutter siden, Ellenn said: Det var ikke Farmen, men Love Island, og det hun sa var vel at han ikke trengte å være med på sånn type realityprogram. Med mindre det var Love Island UK hørte jeg 😅 Har ikke sett de programmene, men ser hun gjør det, så var visst veldig greit med UK. Hadde jo vært gøy i Farmen, sett om han er så hyggelig og respektfull som han framstår. Isabel trakk seg fra et eller annet pga hår på kroppen? Jeg innrømmer at jeg skipper veldig fort forbi og hører noe bare her og der 😊 1
Ellenn Skrevet 13. juni #34874 Skrevet 13. juni Snuppa82 skrev (27 minutter siden): Med mindre det var Love Island UK hørte jeg 😅 Har ikke sett de programmene, men ser hun gjør det, så var visst veldig greit med UK. Hadde jo vært gøy i Farmen, sett om han er så hyggelig og respektfull som han framstår. Isabel trakk seg fra et eller annet pga hår på kroppen? Jeg innrømmer at jeg skipper veldig fort forbi og hører noe bare her og der 😊 Ja, Farmen eller Kompani Lauritzen 😉 1
refill Skrevet 13. juni #34875 Skrevet 13. juni Sirah skrev (1 time siden): Akkurat søppelprogram som Love Island og Paradise Hotel er det vel like greit at han holder seg unna så det syntes jeg er gode råd. Men hadde han fått tilbud om 71 grader nord eller Farmen eller noen sånne konsepter så burde han jo takke ja! Om han ønsker å være med så klart! 100%! Her er jeg veldig enig med Isabel 😅 Love Island skal på VGTV - da er du desp etter å bli oppdaget om du blir med i mine øyne. Paradise sin "storhetstid" er også over for mange år siden. Disse programmene er jo "influencer start ups". Rami har alt 92.000 følgere på snap. Han kan "kreve mer" 😂 2
vilas Skrevet 13. juni #34876 Skrevet 13. juni Snuppa82 skrev (3 timer siden): Med mindre det var Love Island UK hørte jeg 😅 Har ikke sett de programmene, men ser hun gjør det, så var visst veldig greit med UK. Hadde jo vært gøy i Farmen, sett om han er så hyggelig og respektfull som han framstår. Isabel trakk seg fra et eller annet pga hår på kroppen? Jeg innrømmer at jeg skipper veldig fort forbi og hører noe bare her og der 😊 Rami hadde ikke hatt en sjanse på Farmen, for han sover tungt midt på dagen, sier han selv. Våkner ikke når tlf ringer en gang. Og er så lat at han hadde blitt stemt ut iløpet av kort tid. Og om I et så hårete overalt ( hadde blitt hårete likt Rami, iflg henne selv ), så hvorfor er hun ikke lengre hos laserdamen sin? Hun orker vel ikke ta Uber dit i 10/15 min. Nå må vi alle innse at I ikke er snill med sine følgere, hun lyver til oss alle. Og millionene ruller inn. 4 4
Celia Skrevet 13. juni #34877 Skrevet 13. juni Ellenn skrev (6 timer siden): Det var ikke Farmen, men Love Island, og det hun sa var vel at han ikke trengte å være med på sånn type realityprogram. Ok jeg synes de nevnte reality konsepter som Farmen også - gir mer mening om det kun var Love Island som var tema
Ellenn Skrevet 13. juni #34878 Skrevet 13. juni Celia skrev (23 minutter siden): Ok jeg synes de nevnte reality konsepter som Farmen også - gir mer mening om det kun var Love Island som var tema IR fortalte om når hun skulle være med på Farmen, men så trakk hun seg fordi hun kom til å bli så hårete i løpet av oppholdet.
Sirah Skrevet 13. juni #34879 Skrevet 13. juni refill skrev (5 timer siden): 100%! Her er jeg veldig enig med Isabel 😅 Love Island skal på VGTV - da er du desp etter å bli oppdaget om du blir med i mine øyne. Paradise sin "storhetstid" er også over for mange år siden. Disse programmene er jo "influencer start ups". Rami har alt 92.000 følgere på snap. Han kan "kreve mer" 😂 Ja helt enig jeg også. Rami trenger ikke selge sjela si til sånne programmer. Med mindre han har veldig lyst så klart, men han virket jo ikke sykt gira. Mer at som at han syntes det var moro å bli spurt. 2
Carrot Skrevet 13. juni #34880 Skrevet 13. juni (endret) Sirah skrev (På 12.6.2026 den 15.12): Bare hyggelig Hun kjøpte jo Reme ut av Ivorie i fjor en gang var det vel. Nå er han vist plutselig tilbake på eiersiden i følge proff.no (noen postet skjermbilde for en del sider siden) og samtidig går kvaliteten på kolleksjonene kraftig ned og Isabel sliter skikkelig med noe "hun ikke kan snakke om". Hele familien Reme har vel rykte på seg for å være ganske så tøffe businesspartnere (er jo en grunn til at folk blir skikkelig store slik som den familien) så om han er inne og har "satt ned foten" så kan man jo godt forstå at hun er ganske langt nede. For han er jo dette reine penger og rein business, mens for henne er jo Ivorie babyen. ikke eiersiden som styremedlem.. på eiersiden er det isabel med 75% og Synnøve med 25% eierandel i Ivorie Studio Llc NUF. Derimot har de ett "signaturfellesskap" som potensielt betyr at Synnøve KAN sammen med Remme signere på utbetalinger på tross av at Isabel er hovedaksjonær og eier med sin 75% som nok er grunnen til at hun føler seg sviktet av en so hun trodde var en venn? Og det syns jeg ikke er så merkelig at man reagerer på dersom en man trodde var en venn og forretningspartner plutselig snur og dolker deg i ryggen akkurat.. (men nå synser jeg basert på det jeg leser her inne) Sitat Ivorie Studio Llc NUF er etablert som et utenlandsk foretak (NUF) med hovedkontor registrert i De forente arabiske emirater. Selskapet har følgende fordeling av eierandeler (aksjer/andeler): [1, 2] Isabel Shirog Raad: 75 % Synnøve Paus Hedberg: 25 % [1] Dette gjelder eierskapet registrert bak foretakene hun eier i Norge. [1] Endret 13. juni av Carrot 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå