Tuppenoglillemor12 Skrevet 7 timer siden #34861 Skrevet 7 timer siden Lurer på hvem familien Raad heier på når Norge skal spille mot Irak?👀🙈 2
Zena33 Skrevet 7 timer siden #34862 Skrevet 7 timer siden Teflonhjernen skrev (11 minutter siden): Når jeg leser nedover her nå, så skjønner jeg at jeg burde jo spurt Reme om hva som foregår da jeg så han og fruen på butikken i går 😂 Neste gang, kidnapp han og putt han på livestream her på KG. Jeg har ufattelig mange spørsmål til han som går på tvers av flere tråder her inne 😅😅 6
Sirah Skrevet 7 timer siden #34863 Skrevet 7 timer siden Zena33 skrev (1 minutt siden): Neste gang, kidnapp han og putt han på livestream her på KG. Jeg har ufattelig mange spørsmål til han som går på tvers av flere tråder her inne 😅😅 Hahaha det var en god ide 😅 1
Teflonhjernen Skrevet 7 timer siden #34864 Skrevet 7 timer siden Sirah skrev (10 minutter siden): Nemlig det er jo det som er hele spørsmålet. Nei det virker jo ikke sånn? Altså, hvorfor tok du ikke ansvar og fant ut av dette en gang for alle? 🤣 Ja, huffda 🤭 Jeg kunne jo spurt om han eller madammen hadde hatt bry til å bare gå inn på KG, søke om tråden om Isabel og svare direkte selv 😂 1
Sirah Skrevet 7 timer siden #34865 Skrevet 7 timer siden Teflonhjernen skrev (8 minutter siden): Ja, huffda 🤭 Jeg kunne jo spurt om han eller madammen hadde hatt bry til å bare gå inn på KG, søke om tråden om Isabel og svare direkte selv 😂 Hahaha ja det skulle bare mangle 😅 1
Alba1235 Skrevet 7 timer siden #34866 Skrevet 7 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden): Ja det er løgn selvsagt om hun sier de møttes i januar og dette absolutt ikke stemmer. Dette vet vi jo også forsåvidt iom at det er Voldemort… Hun har jo også tidligere sagt at hun har kjent han lenge 🫣 1
Maia3 Skrevet 7 timer siden #34867 Skrevet 7 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (19 minutter siden): Lurer på hvem familien Raad heier på når Norge skal spille mot Irak?👀🙈 Haha du er herlig 🫶 2 1 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 7 timer siden #34868 Skrevet 7 timer siden Maia3 skrev (12 minutter siden): Haha du er herlig 🫶 🙈🙈🙈❤️ 1
Maia3 Skrevet 6 timer siden #34869 Skrevet 6 timer siden Lurer på hvor mange tusen ganger dette vesenet sier fuck/fuckings i løpet av en snap. Du har jammen et enormt ordforråd IR 2 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 5 timer siden #34870 Skrevet 5 timer siden Isabel: «Jeg burde ikke dele dette her men..» i STOR gul tekst… Nei Isabel, dette burde du faktisk ikke dele…. Ref. medisinering og «diagnose»….. 4
Solstråle1 Skrevet 5 timer siden #34871 Skrevet 5 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (25 minutter siden): Isabel: «Jeg burde ikke dele dette her men..» i STOR gul tekst… Nei Isabel, dette burde du faktisk ikke dele…. Ref. medisinering og «diagnose»….. Men… man kritiserer jo at hun ikke deler alt… 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 4 timer siden #34872 Skrevet 4 timer siden Solstråle1 skrev (1 time siden): Men… man kritiserer jo at hun ikke deler alt… Ikke jeg
Tuppenoglillemor12 Skrevet 4 timer siden #34873 Skrevet 4 timer siden Solstråle1 skrev (1 time siden): Men… man kritiserer jo at hun ikke deler alt… Syns du at det er greit at Isabel deler dette med medisinering og denne «angst diagnosen» hun fikk av legen uten grundig utredning? Lurer på dette🤔 3
Maia3 Skrevet 4 timer siden #34874 Skrevet 4 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (16 minutter siden): Syns du at det er greit at Isabel deler dette med medisinering og denne «angst diagnosen» hun fikk av legen uten grundig utredning? Lurer på dette🤔 Lurer jeg også på 4
vilas Skrevet 3 timer siden #34875 Skrevet 3 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (25 minutter siden): Syns du at det er greit at Isabel deler dette med medisinering og denne «angst diagnosen» hun fikk av legen uten grundig utredning? Lurer på dette🤔 Det er vel familien Raad's private fastlege som har satt den evt diagnosen. Og når man vet at samtaleterapi/ eksponeringsterapi er beste løsning og ikke medisin som ofte er beroligende . Man skal ikke medisineres slik at en går rundt i livet som en zombie. Ta tak i problemet sammen med trygge hjelpere er best. 2 3
vilas Skrevet 3 timer siden #34876 Skrevet 3 timer siden Pigaloppa skrev (4 timer siden): Hvorfor si det da når det ikke er sant? Hvis man tar så lett på å snakke sant kan man jo lure på om hun dikter opp mye av det som blir delt..feks kvaliteten på egne produkter hun reklamerer så ivrig på! Kvaliteten på både klær og hudpleie/hårprod er utprøvd her og d er elendig kvalitet. Kun Raadsquad som skriver gode vurderinger på alt hun selger. 5
vilas Skrevet 3 timer siden #34877 Skrevet 3 timer siden Maia3 skrev (2 timer siden): Lurer på hvor mange tusen ganger dette vesenet sier fuck/fuckings i løpet av en snap. Du har jammen et enormt ordforråd IR Hun banner som en full sjømann 🙂 5
Teflonhjernen Skrevet 2 timer siden #34878 Skrevet 2 timer siden Sirah skrev (5 timer siden): Hahaha ja det skulle bare mangle 😅 Tror det ville blitt god underholdning for de 😂
Sirah Skrevet 1 time siden #34879 Skrevet 1 time siden Teflonhjernen skrev (31 minutter siden): Tror det ville blitt god underholdning for de 😂 De hadde nok ledd hele veien til banken de også 😅😅😅
missprincess Skrevet 1 time siden #34880 Skrevet 1 time siden Maia3 skrev (5 timer siden): Haha du er herlig 🫶 Rami spurte jo etter drakten til Irak i dag først så kom det fra I eller Norge for RG kjøpte jo den til henne 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå