Maia3 Skrevet 2 timer siden #34821 Skrevet 2 timer siden (endret) Carrot skrev (1 time siden): jeg syns svaret over og det andre virker å komme fra en person som jo i min verden "høres gal ut" så jeg står for svaret mitt siden det ikke er snakk om noen som er nakne sammen men som er både "påkledd" og "tildekket" og det er ikke noe ekkelt eller sykt ved Hvorfor svarer du? Var ikke deg jeg spurte Endret 1 time siden av Maia3 Feil person 3
Trixie99 Skrevet 1 time siden #34822 Skrevet 1 time siden Ærlig talt, er det noe vits for dere å krangle om at det er ekkelt eller ikke?? Herregud… bare vær enige om at dere er uenige og gå videre før de stenger tråden for brukerdebatt. 1 6
Solstråle1 Skrevet 1 time siden #34823 Skrevet 1 time siden Princess_81 skrev (2 timer siden): Det ER ekkelt å sitte naken med en voksen bror! Søk hjelp hvis du synes noe annet Hvem var naken? Isabel hadde et badehåndkle rundt seg. De fleste av oss er vel nakne under klærne uansett. Jeg syns det tyder på et svært sykt sinn om man legger noe seksuelt i at søsken ligger på sengen sammen. 4
elskersommer Skrevet 1 time siden #34824 Skrevet 1 time siden Princess_81 skrev (13 timer siden): Det er jævlig motbydelig 🤮faen ikke normalt på en flekk. Sitter der kliss naken i et lite håndkle i senga med broren. Å bader i string foran han. Jeg syns ikke det er normalt. Ekkel begge av de🤮🤮🤮🤮 Bader i string foran han🤔🤔 hallo??? Stort sett alle i den alderen bruker da string når de bader. Skal hun bade i genser og bukse mener du? 1 1
Maia3 Skrevet 51 minutter siden #34825 Skrevet 51 minutter siden Solstråle1 skrev (28 minutter siden): Hvem var naken? Isabel hadde et badehåndkle rundt seg. De fleste av oss er vel nakne under klærne uansett. Jeg syns det tyder på et svært sykt sinn om man legger noe seksuelt i at søsken ligger på sengen sammen. Hvem har antydet noe om sex ? Å påstå at noen har et svært sykt sinn fordi de syns dette er ekkelt, er forkastelig. Det er mer unormalt enn normalt. 1
Ellenn Skrevet 19 minutter siden #34826 Skrevet 19 minutter siden Maia3 skrev (28 minutter siden): Hvem har antydet noe om sex ? Å påstå at noen har et svært sykt sinn fordi de syns dette er ekkelt, er forkastelig. Det er mer unormalt enn normalt. Hva er så ekkelt med det? Er det ekkelt om to søstre ligger i samme seng, eller to venner? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå