Tuppenoglillemor12 Skrevet 17 timer siden #34901 Skrevet 17 timer siden Dette er vel ikke greit?🤔 følgeren ber om å være anonym? Men hun legger det ut…. Den dama der er utspekulert! Så mye betyr følgerene hennes som gir henne muligheten å leve som hun gjør… 3 4
Carrot Skrevet 17 timer siden #34902 Skrevet 17 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (9 minutter siden): Dette er vel ikke greit?🤔 følgeren ber om å være anonym? Men hun legger det ut…. Den dama der er utspekulert! Så mye betyr følgerene hennes som gir henne muligheten å leve som hun gjør… Når man velger poste så negativt og attpåtil ber om å få lov å spy ut anonymt syns jeg egentlig det er helt greit å dele det i sin helhet så kanskje denne ukulturen om å tillate seg si ting "skjult" slutter? 7 20
Solstråle1 Skrevet 17 timer siden #34903 Skrevet 17 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (11 minutter siden): Dette er vel ikke greit?🤔 følgeren ber om å være anonym? Men hun legger det ut…. Den dama der er utspekulert! Så mye betyr følgerene hennes som gir henne muligheten å leve som hun gjør… Nei, det er ikke greit. Det er ikke greit å skrive så slemt og uhøflig til noen. Og i tillegg kreve å være anonym 😂Isabel sin reaksjon er helt super. Hun svarer bare kort tilbake uten å gå inn i diskusjonen. 3 12
Zena33 Skrevet 17 timer siden #34904 Skrevet 17 timer siden Carrot skrev (2 timer siden): ikke eiersiden som styremedlem.. på eiersiden er det isabel med 75% og Synnøve med 25% eierandel i Ivorie Studio Llc NUF. Derimot har de ett "signaturfellesskap" som potensielt betyr at Synnøve KAN sammen med Remme signere på utbetalinger på tross av at Isabel er hovedaksjonær og eier med sin 75% som nok er grunnen til at hun føler seg sviktet av en so hun trodde var en venn? Og det syns jeg ikke er så merkelig at man reagerer på dersom en man trodde var en venn og forretningspartner plutselig snur og dolker deg i ryggen akkurat.. (men nå synser jeg basert på det jeg leser her inne) Det er det utenlandske selskapet som eier NUF i Norge. Dette er bare en juridisk enhet, en filial. Indirekte kan man si at I og Synnøve eier det, da de eier det utenlandske selskapet. Når det kommer til signaturrett i NUF som du skisserer så gjelder den kun i NUF, ikke det utenlandske selskapet, der de store pengene ligger. Og der har Reme ingen interesser, verken i form av eierskap eller rolle. 1 1
Alauda Skrevet 16 timer siden #34905 Skrevet 16 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (24 minutter siden): Dette er vel ikke greit?🤔 følgeren ber om å være anonym? Men hun legger det ut…. Den dama der er utspekulert! Så mye betyr følgerene hennes som gir henne muligheten å leve som hun gjør… Carrot skrev (13 minutter siden): Når man velger poste så negativt og attpåtil ber om å få lov å spy ut anonymt syns jeg egentlig det er helt greit å dele det i sin helhet så kanskje denne ukulturen om å tillate seg si ting "skjult" slutter? Ufint av begge, men ærlig mhp dårlig smak, og jeg kommer igjen tilbake til det dårlige valget om å velge bort interiørarkitekt. Hun liker jo pene og godt designede rom, men evner ikke å skape dem selv. Den utrolig stygge sengen hun bestilte først, med «bølger» i gavlen. Uff. For stor for rommet var den også. Hun liker som sagt noen godt designede rom, som gjerne har noen kontraster i farger, men selv velger hun alt ton i ton, i beige og hvitt, senest nå med tepper. Til og med de jalla pyntegjenstandene skal være grå og hvite. Huff, nå var jeg litt slem. Men hun leser ikke her, eller? 👀 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 16 timer siden #34906 Skrevet 16 timer siden (endret) Solstråle1 skrev (18 minutter siden): Nei, det er ikke greit. Det er ikke greit å skrive så slemt og uhøflig til noen. Og i tillegg kreve å være anonym 😂Isabel sin reaksjon er helt super. Hun svarer bare kort tilbake uten å gå inn i diskusjonen. Hun er en offentlig figur og reposter anonymt når personen ønsker det. Hun burde ikke reposte i det hele tatt egentlig… Syns det er overtredelse jeg, å reposte uanonymt når personen ønsker å være anonym. Her bryter hun alle regler… Så lenge det ef kritikk så driter Isabell i å anonymisere. Dette syns jeg er uproft av henne.. Endret 16 timer siden av Tuppenoglillemor12 9
Tuppenoglillemor12 Skrevet 16 timer siden #34907 Skrevet 16 timer siden Solstråle1 skrev (20 minutter siden): Nei, det er ikke greit. Det er ikke greit å skrive så slemt og uhøflig til noen. Og i tillegg kreve å være anonym 😂Isabel sin reaksjon er helt super. Hun svarer bare kort tilbake uten å gå inn i diskusjonen. Var dette så slemt av følgeren syns du? Sånn really???! 😅 3
Aintnofun Skrevet 16 timer siden #34908 Skrevet 16 timer siden Jeg får helt fnatt av den shoppingen/møbleringen hennes. Man kan liksom ikke bare kjøpe helt random ting uten å vite hva planen egentlig er 😅 For oss "vanlige" som ikke har kjøpt alt på en gang, så har man jo gjerne kjøpt litt etter litt og tenkt gjennom kjøpene, men hun bare handler i vei uten å vite hva hun skal med noe. Og det stygge gulvet. Jeg klarer nesten ikke å se på. Og jeg er ikke spesielt nøye på interiør heller, så det sier litt. 2 12
Tuppenoglillemor12 Skrevet 16 timer siden #34909 Skrevet 16 timer siden Alauda skrev (6 minutter siden): Ufint av begge, men ærlig mhp dårlig smak, og jeg kommer igjen tilbake til det dårlige valget om å velge bort interiørarkitekt. Hun liker jo pene og godt designede rom, men evner ikke å skape dem selv. Den utrolig stygge sengen hun bestilte først, med «bølger» i gavlen. Uff. For stor for rommet var den også. Hun liker som sagt noen godt designede rom, som gjerne har noen kontraster i farger, men selv velger hun alt ton i ton, i beige og hvitt, senest nå med tepper. Til og med de jalla pyntegjenstandene skal være grå og hvite. Huff, nå var jeg litt slem. Men hun leser ikke her, eller? 👀 Du glemte rosa….. 😅🙈 2
agent Skrevet 16 timer siden #34910 Skrevet 16 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden): Var dette så slemt av følgeren syns du? Sånn really???! 😅 Sikker på at 360 000 følgere er enig med Lillemor😇 Det er jo skrevet med glimt i øyet og litt frustrasjon. 🫣😂 8 1
Alauda Skrevet 16 timer siden #34911 Skrevet 16 timer siden (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden): Du glemte rosa….. 😅🙈 Ja, kunne nevnt mange ting, rosa inkludert. Og å pakke inn ekte, flotte, steinbenker og heltre i plast/folie 🙈. Og stadig velge løsninger som ikke passer i et flott funkishus, som hun har kjøpt. Hun burde antakelig valgt en annen type hus, etter sin smak. Endret 16 timer siden av Alauda 1 2
Rebus92 Skrevet 16 timer siden #34912 Skrevet 16 timer siden Carrot skrev (33 minutter siden): Når man velger poste så negativt og attpåtil ber om å få lov å spy ut anonymt syns jeg egentlig det er helt greit å dele det i sin helhet så kanskje denne ukulturen om å tillate seg si ting "skjult" slutter? Så enig!! Hvorfor i alle dager skal hun anonymisere nettroll??? 100% på sin plass. Håper hun og andre influensere fortsetter med det. 2 8
Tuppenoglillemor12 Skrevet 16 timer siden #34913 Skrevet 16 timer siden Rebus92 skrev (3 minutter siden): Så enig!! Hvorfor i alle dager skal hun anonymisere nettroll??? 100% på sin plass. Håper hun og andre influensere fortsetter med det. Var hun nett troll i den kommentaren? Eller frustrert over Isabel? Sa hun noe stygt? 10
vilas Skrevet 16 timer siden #34914 Skrevet 16 timer siden (endret) Rebus92 skrev (19 minutter siden): Så enig!! Hvorfor i alle dager skal hun anonymisere nettroll??? 100% på sin plass. Håper hun og andre influensere fortsetter med det. At følgere svarer negativt på henne innimellom, er I selv årsaken til. Hun spør jo følgerne flere ganger pr dag om hva følgere syns om hennes valg. Finger opp el ned.D gjelder alt hun kjøper inn, bortsett fra væsker og klokker som viser at d oser hundretusenvis/ millionvis av kroner. Men om noen av følgerne sier negative ting så er hun vond og tåler d ikke. Og hun sier selv gang på gang at hun ikke har interiørforståelse og vil ha råd. Men hun tjener jo flust av penger på å legge ut disse spørre sidene. Så da aksepterer hun. Hun skaper aktivitet ved å spørre om råd fra følgere, og millionene ruller inn. Når disse blir ivrige og svarer. Endret 16 timer siden av vilas 1 7
Maia3 Skrevet 16 timer siden #34915 Skrevet 16 timer siden (endret) Solstråle1 skrev (59 minutter siden): Nei, det er ikke greit. Det er ikke greit å skrive så slemt og uhøflig til noen. Og i tillegg kreve å være anonym 😂Isabel sin reaksjon er helt super. Hun svarer bare kort tilbake uten å gå inn i diskusjonen. Typisk IR. Tåler ikke kritikk av noe slag. Mange som er enig med Lillemor her tenker jeg. All ære til henne som sier det som det er Et voksent menneske svarer overhodet IKKE kundene sine på denne måten uansett. At enkelte støtter dronningen sier like mye om dem som henne selv. Skammelig Endret 16 timer siden av Maia3 8
Tuppenoglillemor12 Skrevet 16 timer siden #34916 Skrevet 16 timer siden Maia3 skrev (Akkurat nå): Typisk IR. Tåler ikke kritikk av noe slag. Mange som er enig med Lillemor her tenker jeg. Et voksent menneske svarer overhodet IKKE kundene sine på denne måten uansett. At enkelte støtter dronningen sier like mye om dem som henne selv. Skammelig Så enig!👏👏👏 De ER faktisk kundene hennes som hun lever av.. Uten disse er hun ingenting desverre… 2 10
Ellenn Skrevet 16 timer siden #34917 Skrevet 16 timer siden Hvis man ikke kan stå for det man sier (skriver) burde man kanskje ikke si det? S.T.O.P.-regelen: S – Er det sant? T – Er det til hjelp? O – Er det omtenksomt / ordentlig sagt? P – Er det nødvendig å si det? 3 6
agent Skrevet 14 timer siden #34918 Skrevet 14 timer siden Ellenn skrev (1 time siden): Hvis man ikke kan stå for det man sier (skriver) burde man kanskje ikke si det? S.T.O.P.-regelen: S – Er det sant? T – Er det til hjelp? O – Er det omtenksomt / ordentlig sagt? P – Er det nødvendig å si det? Den burde du sende til IR. 3 10
Tuppenoglillemor12 Skrevet 14 timer siden #34919 Skrevet 14 timer siden agent skrev (20 minutter siden): Den burde du sende til IR. 😂😂😂🎯 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 13 timer siden #34920 Skrevet 13 timer siden (endret) Ble en plutselig brå stopp på reklame for Ivorie må jeg si…🤔🙈 Bruker ikke noen av klærne heller etter hun fikk «angst»… Endret 13 timer siden av Tuppenoglillemor12 7 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå