Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Har ikke sjekka snappen hennes selv, men stemmer det altså at hun sier hun føler skam rundt å få angstdiagnosen, men velger en svær gul overskrift i caps lock på utforsk-siden som alle i hele verden kan se som sier typ «DELER DIAGNOSEN JEG HAR FÅTT»..? 
Alt for klikk og penger 

Endret av Othelia08
  • Liker 3
  • Nyttig 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Solstråle1 skrev (1 time siden):

Har pengene tatt slutt? Tjener hun ikke på snap lenger? 

Hun sa jo hun brukte de opp på huskjøp. Nå vil hun spare opp kapital igjen

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Alba1235 skrev (10 minutter siden):

Hun sa jo hun brukte de opp på huskjøp. Nå vil hun spare opp kapital igjen

Alle har godt av å spare litt tenker jeg, at hun ikke bare kaster pengene ut på alt mulig fjas hele veien. Men da burde det gjerne stoppe litt opp på alt tenker jeg..  det går jo litt over stokk og stein til tider med kjøp av unødig take away når hun tross alt kan lage mat hjemme (evt få maiden til å gjøre det), kjøpe møbler som ikke koster en halv mill for noe stoler liksom, og hun MÅ ikke kjøpe iskaffe eller matcha på de dyreste stedene i Dubai når hun tross alt lager den beste iskaffen selv  (ifølge henne da). For å ikke snakke om Maldivene turene til 200-500.000 kr for et par uker (men de skrives vel av som jobbturer så iherdig som det reklameres samtidig som hun er der så de betaler hun vel ikke for - står litt uklart for meg det der?). 
Så får se hvor lenge den sparingen hennes varer og hvor hun sparer inn på da.. 

Endret av Hatsumomo
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
rock&republic skrev (4 timer siden):

hun eier jo ikke smak dama. Blir spennende å se hvordan hun «ødelegger» huset med alt rælet hun drar inn

...og bare vent til pimpen kommer med allt rælet sitt fra gift village 🙈...hun også lider av syyykelig impuls shopping🤦‍♀️

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Alle har godt av å spare litt tenker jeg, at hun ikke bare kaster pengene ut på alt mulig fjas hele veien. Men da burde det gjerne stoppe litt opp på alt tenker jeg..  det går jo litt over stokk og stein til tider med kjøp av unødig take away når hun tross alt kan lage mat hjemme (evt få maiden til å gjøre det), kjøpe møbler som ikke koster en halv mill for noe stoler liksom, og hun MÅ ikke kjøpe iskaffe eller matcha på de dyreste stedene i Dubai når hun tross alt lager den beste iskaffen selv  (ifølge henne da). For å ikke snakke om Maldivene turene til 200-500.000 kr for et par uker (men de skrives vel av som jobbturer så iherdig som det reklameres samtidig som hun er der så de betaler hun vel ikke for - står litt uklart for meg det der?). 
Så får se hvor lenge den sparingen hennes varer og hvor hun sparer inn på da.. 

...skal ikke den løken hennes kjøpe seg inn i huset hennes da...når den tid kommer??🤔 Blomsterløken bruker vel alle pengene sine på buketter til Is💐

• Liker 3
Skrevet
ooopsann skrev (6 minutter siden):

...og bare vent til pimpen kommer med allt rælet sitt fra gift village 🙈...hun også lider av syyykelig impuls shopping🤦‍♀️

Uhhhh tenk deg villa til FØRTISYVMILLIONER innredet av Pimpen! Den hadde vært innredet på ca 2 minutter - utelukkende gift Village og Ikea 😅

• Liker 1
Skrevet
ooopsann skrev (4 minutter siden):

...skal ikke den løken hennes kjøpe seg inn i huset hennes da...når den tid kommer??🤔 Blomsterløken bruker vel alle pengene sine på buketter til Is💐

Skal han det da? Tror ikke det, han har vel sitt i England?

De må vel gifte seg først før det blir aktuelt vil jeg tro.

Skrevet
ooopsann skrev (6 minutter siden):

Hahah 😅 nei hun skal eie det huset for seg selv en stund sa hun. Eller kanskje han er blakk av å kjøpe de bukket rosene. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Sirah said:

Uhhhh tenk deg villa til FØRTISYVMILLIONER innredet av Pimpen! Den hadde vært innredet på ca 2 minutter - utelukkende gift Village og Ikea 😅

Det hadde vært gøy å se da 😅 Diskokuler og strass 😅

Skrevet
Snuppa82 skrev (36 minutter siden):

Litt sånn at hvis man ikke er helt med på å ta hu for alt hu sier og gjør og mener hun konsekvent er manipulerende, kynisk, løgner, en klovn, til å spy av, farlig influenser og familien snylter så er man ihugga RS, elskling og bestie? Det går jo forøvrig på person og ikke handlinger. 

Mye hun gjør som er helt natta i min verden, men når man ikke kjenner personen er det vanskelig å si hun er sånn og sånn. Har likevel et kritisk syn på mye, men ikke et behov for å ytre om absolutt alt (driter litt i det helt ærlig). Betyr ikke man er RS fordi om man syns det er unødvendig å håne folk eller tråkke på de. 

Sofaen er plassert feil i forhold til min mening og, men sikkert riktig i forhold til hennes mening ? ikke min sofa🤷‍♀️ Spørs hvilken vei hun filmer og, mye er speilvendt. 

Jeg er veldig enig med deg. Det går an å være kritisk til deler av businessen uten å spy edder og galle med de verste karakteristikker og emojis. Jeg er uansett imponert over hvor dyktig hun er på content, man kan si hva man vil om moralen, men at hun skaper engasjement både hos elskere og hatere er det ingen tvil om. 

Og jeg har bodd steder hvor vi har flyttet sofa (og andre møbler) både to og tre ganger før vi følte at ting stemte. Jeg tipper villaen blir smashing når den står ferdig - om hun bare klarer å lande på hvilke stil hun vil ha. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Snuppa82 skrev (2 minutter siden):

Det hadde vært gøy å se da 😅 Diskokuler og strass 😅

Det hadde vært veldig god underholdning tror jeg 😅

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt. All diskusjon vedr medisinbruk som ikke er dokumentert blir ryddet. 

Sol, admin.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
23 minutter siden, Solstråle1 said:

Jeg er veldig enig med deg. Det går an å være kritisk til deler av businessen uten å spy edder og galle med de verste karakteristikker og emojis. Jeg er uansett imponert over hvor dyktig hun er på content, man kan si hva man vil om moralen, men at hun skaper engasjement både hos elskere og hatere er det ingen tvil om. 

Og jeg har bodd steder hvor vi har flyttet sofa (og andre møbler) både to og tre ganger før vi følte at ting stemte. Jeg tipper villaen blir smashing når den står ferdig - om hun bare klarer å lande på hvilke stil hun vil ha. 

Hun er god på content ja, akkurat nok til å irritere kritikere og holde på elsklinger.😅 Genialt for hennes del og underholdning for min del, selv om det blir for mye yapp og for mange ord uten poeng innimellom. 

Enig, jeg må bo meg til med møbler, og så blir de flyttet hvis de skaper for mye støy for meg. Hun finner nok ut av det og hvordan hun vil ha det til slutt, kanskje blir det gjennomført ellers blir det litt hummer og kanari og en egen stil i hvert rom. Maldivene kontor, pimpens oase osv 😊 😅

• Liker 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (18 timer siden):

En aen ting.. Er ikke Voldemort på Ibiza?

Han og I var faktisk på Ibiza i fjor sommer da hun var på jentetur der.  Da var de begge to på samme steder samtidig. Kom frem på begges deres Instagram. Så hun har hatt kontakt med han lenge ikke rart hun skal både gifte seg og få barn nå 

• Liker 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (3 timer siden):

Det er jo nettopp «blåkopi» hun gjør mtp innredning?😅 Beige beige beige… og hvitt.. Du må lese hva jeg skriver.

Hun som har så mye penger og hun som egentlig ønsker en mer High end innredning kan jo ansette noen for p hjelpe henne? Men hun er «cheap» der…. 🤔 

Og tror du virkelig det er en aen mann??! 😂 Du kan ikke være seriøs nå?! 😅🙈

Det er nok Jack . Rami la ut bildet hvor bilen de har leid , og samme bilen la han ut på insta med en koffert bak.  Er enig med Shehed ang innredningen hun ødelegger hele villaen slik hun holder på . 

• Liker 3
Skrevet
missprincess skrev (1 minutt siden):

Det er nok Jack . Rami la ut bildet hvor bilen de har leid , og samme bilen la han ut på insta med en koffert bak.  Er enig med Shehed ang innredningen hun ødelegger hele villaen slik hun holder på . 

Har Shehed sagt det ?

• Liker 1
Skrevet
spirå12 skrev (4 minutter siden):

Har Shehed sagt det ?

Ja, hun sa det da de face timet for en stund tilbake da hun holdt på å legge gulv oppe og nede. Shehed mente hun nedgraderte villaen og det er jeg enig med henne i

• Liker 8
Skrevet
Solstråle1 skrev (4 timer siden):

Hmmm. Kanskje det rett og slett er en annen mann enn det som er opplest og vedtatt her inne? 

Hun er jo helt imponerende mtp måten hun klarer å holde dere engasjert 💰💰💰

Hvem har fasit på stil og smak? Hun pusser opp og innreder etter sin smak, det bør alle gjøre heller enn å lage hjemmene til blåkopier av det som til enhver tid er moderne. 

Ingen har fasit på stil og smak. Men det er jo tydelig at hun ikke er trygg i sin egen stil/smak når hun til stadighet må spørre alle sine bestiser/eksklinger om hva hun skal velge

• Nyttig 3
Skrevet
rock&republic skrev (12 minutter siden):

Ingen har fasit på stil og smak. Men det er jo tydelig at hun ikke er trygg i sin egen stil/smak når hun til stadighet må spørre alle sine bestiser/eksklinger om hva hun skal velge

Tror du hun spør fordi hun vil ha råd, eller tror du at hun spør fordi hun vil ha engasjement? 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Solstråle1 skrev (32 minutter siden):

Tror du hun spør fordi hun vil ha råd, eller tror du at hun spør fordi hun vil ha engasjement? 

Det sier vel seg selv.  Engasjement selvfølgelig 

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...