Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
refill skrev (1 minutt siden):

Liten digresjon, men da jeg var tilbake og kikket etter hva som eventuelt ble sagt eller ikke sagt om medisinering i januar i år så jeg at vi går noe helt hinsides på repeat i tråden her 😂 Både angst og foreldrenes gjøren og laden var et tema da. 

Vet ikke om det sier mest om oss, eller om Isabel sitt content. Trolig begge deler 😂💀 

Ja se der du!🤔😊😂 Det engasjerer tydeligvis 👀

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
refill skrev (2 minutter siden):

Liten digresjon, men da jeg var tilbake og kikket etter hva som eventuelt ble sagt eller ikke sagt om medisinering i januar i år så jeg at vi går noe helt hinsides på repeat i tråden her 😂 Både angst og foreldrenes gjøren og laden var et tema da. 

Vet ikke om det sier mest om oss, eller om Isabel sitt content. Trolig begge deler 😂💀 

IR er veeeeeeldig repeterende i contentet sitt.:fnise:

• Nyttig 1
Skrevet

Nå vil hun foliere treverket i «cinemaroom», hun burde heller foliere marmoren og få seg en større tv! Og sofaen står feil vei? 

• Liker 4
Skrevet

Jeg tipper problemet har med penger å gjøre i alle fall, det er kun penger jeg har sett gjøre IR stressa "på ekte". 

Hvor ble det av eiendomsmegleren, og hun venninna hun flyttet nærmere? 

En del av meg mistenker at angsten delvis er en emosjonell gisseltaking av typen som skulle/skal på guttetur? 

• Nyttig 4
Skrevet
missprincess skrev (På 8.6.2026 den 11.28):

Klart de skal hun er ikke i stand til å være alene når rg drar på gutteturen så skylder de på at Pimpen vil feire bursdagen sin der selv om hun selv sa her om dagen at hun ville dra til Irak.  Og btw, hvorfor skal ex mannen bli med å feire henne? Isabel liker han jo ikke, og etter alt han har gjort mot Pimpen så skjønner jeg ikke at han er bedt med til Dubai. Tror dere han og Pimpen bor sammen i Irak? Begynner å lure på det 

Ja det er så rart. Før helgen sa hun til moren at moren burde ikke dra til Irak forsi det var for varmt der nå. Og moren gjentar seg at hun hadde så lyst, fordi hun kjeder seg sånn i Norge. Hun sitter mye alene i Norge. Også sa hun at hun ville til Dubai, det fikk ikke hun lov til heller fordi der er altfor varmt for henne i Dubai. Men seff Isabel bestemmer over de når de kan og ikke kan. Er ikke første gangen hun bestemmer når moren får lov å reise.

• Nyttig 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (27 minutter siden):

Har ikke med sannsynlighet å gjøre kjære deg. Hun sa det selv  på sin snap. Også har hun sagt det en annen gang når de flyr men da sa hun sovetablett. Det er snakk om forskjellige tidspunkter… Jeg orker ikke diskutere dette med deg ‘mer..😅

Er du fremdeles sikker, kjære deg?

Skrevet
Neket skrev (10 minutter siden):

Nå vil hun foliere treverket i «cinemaroom», hun burde heller foliere marmoren og få seg en større tv! Og sofaen står feil vei? 

Hun har ikke peiling stakkars.. 🙈 Og hvorfor ikke starte med varmere farger på vegger? Hvorfor i huleste begynne i feil ende? 🤔 Først bør man få vegger og gulv på plass. Så beholde så mye som mulig av de naturlige materialene (etter min mening)  SÅ kan møbler komme på plass… så gulvtepper, lamper osv… Fatter ikke hvorfor hun skal ha kritthvite vegger, kritthvite sofaer, lyst gulv, lys beige spisebord ‘, kjøkken osv.. å ja! Også beige og hvit pynt….🙈 Null kontrast, null personlighet og null sjel.. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Ellenn skrev (Akkurat nå):

Er du fremdeles sikker, kjære deg?

Ja!

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden):

Ja!

Du mener fortsatt at hun sa valium, selvom du skrev sovetabletter..jaja…

IMG_4078.jpeg

• Liker 1
Skrevet (endret)
Maia3 skrev (På 6.6.2026 den 18.44):

Tror du virkelig at hun har alvorlig "angst"?

I det ene øyeblikket er ALT så grusomt og trist,  i det neste er alt såååå cute og fabulous (et kvarter etterpå)

Hadde hun vært så plaget som hun påstår, så hadde hun skaffet hjelp, evt blitt innlagt på psykiatrisk for lenge siden. 

Nei når noe går henne imot og hun ikke får det som hun vil, da presser hun frem krokodilletårene og "går" helt i kjelleren for å høste empati/sympati hos elsklingene. Og de biter på.

Alt er som normalt. Manipulerende, kynisk, egoistisk, virkelighetsfjern, bortskjemt etc etc 

Hvem tror du at du lurer IR ?

I

Jeg ligger faktisk tvangsinnlagt på psykiatrisk sykehus med alvorlige spiseforstyrrelser..sånne ting er ganske seriøst og er faktisk ikke bare bare å skrive sånt og mene det som en utvei..man er dessverre veldig alvorlig psykisk syk før man går så langt..havner ikke her pga litt angst 

Endret av Soff1234
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er en av de som har fulgt Isabel fra den tid før hun flyttet til Dubai. 

Kjenner jeg blir så provosert å høre at hun lyger om at hun ikke synes noe om medisiner fordi hun er redd for å bli avhengig fordi noen hun har nærmt seg har blitt det. 

Hun har tatt sove medisiner hver kveld og drev med stor nettshopping at hun ikke husket engang at hun hadde shoppet helt til hun fikk det på døren. Dette holdt hun på med lenge. Så sluttet hun å si at hun tar sovepiller. Så ifjor begynte hun å si at hun måtte ta melatonin før hun la seg for å sove bedre? Hun avslørte seg noen uker senere at hun fortsatt tok sovepiller. 

Tror hun at folk er virkelig så dum?? Når man har gått så lenge på sovepiller så vil ikke melatonin dråper hjelpe engang.

Har sett et par ganger når Rami har filmet hun at hun har vært sløv i blikket. Du ser godt at hun har tatt noe beroligende pille. Hun hadde det samme blikket da de flydde hjem fra Thailand. 

Blir så provosert at hun sitter der å sier hun føler en skam av  å gå på angstdempende medisiner.

• Nyttig 4
Skrevet

Lurer virkelig på hvor mye hun har tjent idag? Tenk på alle sammen som har ventet på hvilken forklaring hun kommer med nå. Hun har fått panikk for hun har blitt kalt for kjedelig i det siste. 

Så måtte hun legge det ut på fredag, forsvinne hele helgen sånn alle ble sååå nysgjerrig, at når hun var tilbake så blir masse klikk på hun og  hun tjener gode penger nå.

• Nyttig 2
Skrevet
Glitter_eyes skrev (4 minutter siden):

Kjenner jeg blir så provosert å høre at hun lyger om at hun ikke synes noe om medisiner fordi hun er redd for å bli avhengig fordi noen hun har nærmt seg har blitt det. 

Hun har tatt sove medisiner hver kveld og drev med stor nettshopping at hun ikke husket engang at hun hadde shoppet helt til hun fikk det på døren. Dette holdt hun på med lenge. Så sluttet hun å si at hun tar sovepiller. Så ifjor begynte hun å si at hun måtte ta melatonin før hun la seg for å sove bedre? Hun avslørte seg noen uker senere at hun fortsatt tok sovepiller. 

Tror hun at folk er virkelig så dum?? Når man har gått så lenge på sovepiller så vil ikke melatonin dråper hjelpe engang.

Har sett et par ganger når Rami har filmet hun at hun har vært sløv i blikket. Du ser godt at hun har tatt noe beroligende pille. Hun hadde det samme blikket da de flydde hjem fra Thailand. 

Blir så provosert at hun sitter der å sier hun føler en skam av  å gå på angstdempende medisiner.

Helt riktig! Kan ramse opp maaaange ganger hun er enten avslørt eller har avslørt seg selv..  Folk er ikke dumme. Er 100% sovepiller og ymse beroligende hun tar.. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Glitter_eyes skrev (5 minutter siden):

Enig. Før hun reiste til Thailand og på flyplassen var hun så synlig rusa at jeg fikk sjokk og det ble diskutert her inne også. Så ja, å høre at hun misliker tabletter er fullstendig latterlig å høre. 

• Nyttig 4
Skrevet
Neket skrev (1 time siden):

Helt enig!

• Nyttig 1
Skrevet
Neket skrev (1 time siden):

Hun har null peiling på interiør

Skrevet
22 minutter siden, Soff1234 said:

Jeg ligger faktisk tvangsinnlagt på psykiatrisk sykehus med alvorlige spiseforstyrrelser..sånne ting er ganske seriøst og er faktisk ikke bare bare å skrive sånt og mene det som en utvei..man er dessverre veldig alvorlig psykisk syk før man går så langt..havner ikke her pga litt angst 

Ønsker deg all god bedring og håper du blir bedre 🫶❤️

• Hjerte 1
Skrevet
Glitter_eyes skrev (10 minutter siden):

Lurer virkelig på hvor mye hun har tjent idag? Tenk på alle sammen som har ventet på hvilken forklaring hun kommer med nå. Hun har fått panikk for hun har blitt kalt for kjedelig i det siste. 

Så måtte hun legge det ut på fredag, forsvinne hele helgen sånn alle ble sååå nysgjerrig, at når hun var tilbake så blir masse klikk på hun og  hun tjener gode penger nå.

Hvor mange ganger har ordene manipulerende, kynisk, kalkulerende etc vært nevnt her inne ? Bra at folk begynner å få opp øynene for hvem hun virkelig er 

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Ellxrb skrev (Akkurat nå):

Ønsker deg all god bedring og håper du blir bedre 🫶❤️

Henger meg på den 🫶❤️

Skrevet
Natu skrev (10 minutter siden):

Enig. Før hun reiste til Thailand og på flyplassen var hun så synlig rusa at jeg fikk sjokk og det ble diskutert her inne også. Så ja, å høre at hun misliker tabletter er fullstendig latterlig å høre. 

Og de som er litt ekstra glad i tabletter sier alt de kan for at de er i mot tabletter…. 🤡

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...