Lunge2021 Skrevet 10 timer siden #34601 Skrevet 10 timer siden Reportasje av Isabell i Min Mote på nett scoll dere nedover til dere ser bilde av henne
refill Skrevet 10 timer siden #34602 Skrevet 10 timer siden Sirah skrev (13 minutter siden): Så det akkurat. Har hun kommet med noe vettugt? Jeg sitter en plass jeg ikke kan høre på 😅 Hun har vært hos legen og fått en angstdiagnose og står på angstdempende (siden det er i Dubai er det vel benzo 😬). Hun er sykemeldt fra "enkelte ting i livet" (vil anta Ivorie). Og hun føler på skam for å si at hun har fått en diagnose og går på meds. 1
agent Skrevet 9 timer siden #34603 Skrevet 9 timer siden refill skrev (13 minutter siden): Hun har vært hos legen og fått en angstdiagnose og står på angstdempende (siden det er i Dubai er det vel benzo 😬). Hun er sykemeldt fra "enkelte ting i livet" (vil anta Ivorie). Og hun føler på skam for å si at hun har fått en diagnose og går på meds. Så var det vel innrømmelse av bruk av sovetabeletter. Som mange har registrert for lenge siden. Men ikke noe mer av de siste innleggene før pausen. Igjen forteller hun bare B,C,D click bait, igjen blir det masse spekulasjoner . Som jeg selv er med på🤷♀️🤦♀️ 5
blehblehbleh Skrevet 9 timer siden #34604 Skrevet 9 timer siden agent skrev (Akkurat nå): Så var det vel innrømmelse av bruk av sovetabeletter. Som mange har registrert for lenge siden. Men ikke noe mer av de siste innleggene før pausen. Igjen forteller hun bare B,C,D click bait, igjen blir det masse spekulasjoner . Som jeg selv er med på🤷♀️🤦♀️ Ender vel med sykehus innleggelse pga piller igjen snart også da 2 2
No-girl Skrevet 9 timer siden #34605 Skrevet 9 timer siden Lunge2021 skrev (59 minutter siden): Reportasje av Isabell i Min Mote på nett scoll dere nedover til dere ser bilde av henne Den med plan A? Hva tenkte du på?
Heike m72 Skrevet 9 timer siden #34606 Skrevet 9 timer siden «Mellom meg å dåkke er det jo ikkje någe privat. Eg dele jo alt me dåkke» Der kom den igjen 🤡🙈 Hun deler jo overhode ikke alt. Hun sier så ofte noe, men mangler resten. Derfor spekuleres det opp i mente. 6
Sirah Skrevet 9 timer siden #34607 Skrevet 9 timer siden refill skrev (56 minutter siden): Hun har vært hos legen og fått en angstdiagnose og står på angstdempende (siden det er i Dubai er det vel benzo 😬). Hun er sykemeldt fra "enkelte ting i livet" (vil anta Ivorie). Og hun føler på skam for å si at hun har fått en diagnose og går på meds. Jeg vet ikke hvordan UAE er på sterke medisiner kontra Norge? Vil nesten tro det er Ivorie ja, men det finner vi jo kjapt ut når vi ser eventuell reklame hun legger ut - eller ikke legger ut. Trist at hun sier at hun føler på skam pga angstdiagnose og medisiner. Det burde vært like sosialt akseptert å slite med psykisk sykdom som fysisk sykdom. Det er trist at det er sånn, men det ser vi jo over hele samfunnet. Å knekke et bein får masse medfølelse, men å ha det vanskelig psykisk blir beinhardt slått ned på. agent skrev (38 minutter siden): Så var det vel innrømmelse av bruk av sovetabeletter. Som mange har registrert for lenge siden. Men ikke noe mer av de siste innleggene før pausen. Igjen forteller hun bare B,C,D click bait, igjen blir det masse spekulasjoner . Som jeg selv er med på🤷♀️🤦♀️ Det har hun vel vært åpen om hele veien? Haha ja vi er fine der - og Isabel ler hele veien til banken 🤣 2
missprincess Skrevet 9 timer siden #34608 Skrevet 9 timer siden No-girl skrev (11 minutter siden): Den med plan A? Hva tenkte du på? Hun blir intervjuet i forbindelse med å ha fått inn klærne fra Ivorie inn i butikk i Bjørvika tror jeg det het. Bare Google Isabel Raad Min Mote så kommer den opp
Alba1235 Skrevet 9 timer siden #34609 Skrevet 9 timer siden Nyherjeg skrev (På 7.6.2026 den 20.11): Jeg har lenge hatt lyst til å kommentere noe i denne tråden, og nå klarer jeg ikke la være. Det som skjer med henne nå, hvor enn vondt det er å bli lurt eller forbigått i forretningsvirksomheten hennes, overrasker meg ikke. Dette skyldes ene og alene mangel på utdanning. Det som skjer er rett og slett beviset på hvorfor de fleste av oss velger å bli siviløkonom før vi kaster oss inn i en til tider hjerterå forretningsverden. Det er ikke sikkert at hun bevisst har blitt lurt, men hun har sannsynligvis ikke fulgt med i timen, ikke lest kontrakter, SPA-er osv og det pleier ikke å være fordelaktig. Alle legger inn klausuler til ens egen fordel, og følger du ikke med og ber om at det tas ut, ja, så vinner gjerne motparten. (Å kalle motgang og sinnsykt kjipe konsekvenser som man ikke klarer å slutte å tenke på for "angst" er nok å overdrive, men at hun får vondt i magen av at ting går mot henne, det er forståelig.) Til de som leser her inne og som drømmer om å bli rik og er ennå ung - ta utdanning først. Det gjør det mulig å forstå hva som foregår rundt deg, og ikke bare sitte å ta enkle beslutninger basert på andres ideer ved valg av produktets utforming, design, stoffer osv. Det er sikkert gøy, men det er ikke lurt. En annen ting jeg har hatt lyst til å si lenge er dette med mat og alles kommentarer om at hun er blitt så tynn (noe hun selv også ser). Jeg er overhode ikke overrasket over at hun er tynn når hun for en stund tilbake fortalte at hun er laktoseinntolerant. Hun bøtter innpå med melk, Hver Eneste Dag, med påfølgende dobesøk. Blir ikke feit av det, rett og slett. Med andre ord er det godt mulig hun spiser en god del av den maten hun viser frem, men at den fyker rett ut igjen pga all melken. Har lest mange kommenterer at hun bare tar en bit, men det kan altså hende at hun spiser opp maten. Sånn, ferdig. Ja den magen høres ikke frisk ut til tider😅man hører den skriker og rumler på kamera🙈jeg har også tenkt at det helt sikkert bidrar til mangelfullt næringsopptak.
Lunge2021 Skrevet 9 timer siden #34610 Skrevet 9 timer siden No-girl skrev (20 minutter siden): Den med plan A? Hva tenkte du på Hun sier at nå vil hun roe ned å leve et rolig liv fremover …sliten av all jobbing 1
No-girl Skrevet 9 timer siden #34611 Skrevet 9 timer siden missprincess skrev (8 minutter siden): Hun blir intervjuet i forbindelse med å ha fått inn klærne fra Ivorie inn i butikk i Bjørvika tror jeg det het. Bare Google Isabel Raad Min Mote så kommer den opp Hehe, det skrevne ord.. jeg trodde Lunge2021 mente at det var noe spes med bildet av henne...
Alba1235 Skrevet 8 timer siden #34612 Skrevet 8 timer siden refill skrev (23 timer siden): Ikke at det spiller noen rolle ifht tematikken sånn sett, men det der er ikke en G-wagon. Tipper Land rover. Ja det var land Rover de hadde i garasjen sin 1
agent Skrevet 8 timer siden #34613 Skrevet 8 timer siden Heike m72 skrev (46 minutter siden): «Mellom meg å dåkke er det jo ikkje någe privat. Eg dele jo alt me dåkke» Der kom den igjen 🤡🙈 Hun deler jo overhode ikke alt. Hun sier så ofte noe, men mangler resten. Derfor spekuleres det opp i mente. Kanskje hun hadde hatt det bedre hvis hun fortalte ALT.(eller iallefall noe)🤦♀️🤷♀️🙈 2
Ellxrb Skrevet 8 timer siden #34614 Skrevet 8 timer siden 11 minutter siden, Alba1235 said: Ja det var land Rover de hadde i garasjen sin Som er den Jack la ut på story på Insta, så nå er det bare å innrømme at det er han siden alle vet det😂 2 1
agent Skrevet 8 timer siden #34615 Skrevet 8 timer siden Heike m72 skrev (49 minutter siden): «Mellom meg å dåkke er det jo ikkje någe privat. Eg dele jo alt me dåkke» Der kom den igjen 🤡🙈 Hun deler jo overhode ikke alt. Hun sier så ofte noe, men mangler resten. Derfor spekuleres det opp i mente. Kanskje hun hadde hatt det bedre hvis hun fortalte ALT.(eller iallefall noe)🤦♀️🤷♀️🙈
agent Skrevet 8 timer siden #34616 Skrevet 8 timer siden Kanskje på tide å sjekke seg selv inn på ett sted, som kan hjelpe henne litt 🫣 Ikke bare flykte til Maldivene, men ett sted hun er alene med hodet sitt og terapeuter. Det er ikke vondt ment, for jeg tror det er mer hun sliter. 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet 8 timer siden #34617 Skrevet 8 timer siden Lunge2021 skrev (1 time siden): Hun sier at nå vil hun roe ned å leve et rolig liv fremover …sliten av all jobbing All jobbing?😅 Reising mener hun vel… 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet 8 timer siden #34618 Skrevet 8 timer siden refill skrev (2 timer siden): Hun har vært hos legen og fått en angstdiagnose og står på angstdempende (siden det er i Dubai er det vel benzo 😬). Hun er sykemeldt fra "enkelte ting i livet" (vil anta Ivorie). Og hun føler på skam for å si at hun har fått en diagnose og går på meds. Djizes….🙄 2 4
Ellxrb Skrevet 7 timer siden #34619 Skrevet 7 timer siden Hører rykter om at hun spiller in en TV-serie? Er det sant? Og hvis hun gjør det? Hva er det om??
Maia3 Skrevet 7 timer siden #34620 Skrevet 7 timer siden (endret) refill skrev (2 timer siden): Hun har vært hos legen og fått en angstdiagnose og står på angstdempende (siden det er i Dubai er det vel benzo 😬). Hun er sykemeldt fra "enkelte ting i livet" (vil anta Ivorie). Og hun føler på skam for å si at hun har fått en diagnose og går på meds. Hva I alle dager er hun sykemeldt fra ? Hun som sier hun forteller ALT, forteller INGENTING ! Man kan spy av mindre. Tenk å si at hun føler på SKAM når det gjelder en angstlidelse. Hvilke signaler gir DET til andre som sliter ?? Og hun ser på seg selv som et stort forbilde? Bør virkelig skamme seg kraftig. Angsten er såååå overveldende at idag skal hun ut å shoppe senger til alle rommene ! Spar oss IR. Du er patetisk Endret 7 timer siden av Maia3 1 18
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå