Sirah Skrevet 8. juni #34521 Skrevet 8. juni agent skrev (1 time siden): Men det er bare 1 som sitter igjen med reklame inntekter , av ett merke som det nå er flere eiere av. Jeg ser hvor du vil, men samtidig tror jeg det hadde vært kroken på døra for hele merket og det vet nok Synnøve/Reme veldig godt. Men overhodet ikke en dum teori!
Snuppa82 Skrevet 8. juni #34522 Skrevet 8. juni (endret) 7 hours ago, missprincess said: Det understreker mitt tidligere innlegg her ang angst. Er man så full av angst slik hun fremstiller at hun er så klarer man bare ikke akkurat slike ting . Så tror nok ikke det er angst hun har men lettere å skylde på det Hadde jeg fint klart, jeg ville "stikke av" så fort det var på sitt verste. Kunne fint tatt en hotelltur eller reist bort litt. Derimot ikke gått på butikken, det hadde jeg ikke klart. Så det understreker i grunn bare hvordan du hadde reagert med angsten din Endret 8. juni av Snuppa82 2 4
Thedelusional Skrevet 8. juni #34523 Skrevet 8. juni Jeg har ikke følgt med her inne på en lang stund. Kan noen forklare meg hele greia som har skjedd med IR og vennskapsbruddet osv som hun nå de siste dagene har referer til på story?Lurer også på hvem som er involvert osv, Takk❤️
refill Skrevet 8. juni #34524 Skrevet 8. juni Rami sa på snapen sin at Isabel hadde bedt han pakke en bag og komme til henne i morgen fordi rosegjøken reiser i natt, og da skulle de finne på masse. Rami ba om tips.. 2
Ellxrb Skrevet 8. juni #34525 Skrevet 8. juni 7 minutter siden, refill said: Rami sa på snapen sin at Isabel hadde bedt han pakke en bag og komme til henne i morgen fordi rosegjøken reiser i natt, og da skulle de finne på masse. Rami ba om tips.. Så dette, så det betyr vell at hun kommer tilbake på snap. Er spent på hva som blir sagt da 1 1
Sirah Skrevet 8. juni #34526 Skrevet 8. juni Thedelusional skrev (17 minutter siden): Jeg har ikke følgt med her inne på en lang stund. Kan noen forklare meg hele greia som har skjedd med IR og vennskapsbruddet osv som hun nå de siste dagene har referer til på story?Lurer også på hvem som er involvert osv, Takk❤️ Les de siste sidene så har du underholdning, teorier og spekulasjoner nok for en god stund 2
refill Skrevet 8. juni #34527 Skrevet 8. juni Ellxrb skrev (1 minutt siden): Så dette, så det betyr vell at hun kommer tilbake på snap. Er spent på hva som blir sagt da Om hun ikke nevner Synnøve så er vel det en bekreftelse i hvertfall, for noen i den familien må utvilsomt ha fått med spekulasjonene. 3
Maia3 Skrevet 8. juni #34528 Skrevet 8. juni refill skrev (24 minutter siden): Rami sa på snapen sin at Isabel hadde bedt han pakke en bag og komme til henne i morgen fordi rosegjøken reiser i natt, og da skulle de finne på masse. Rami ba om tips.. Er den fryktelige angsten over nå da plutselig? Eller skal broren komme å ligge i sengen sammen med henne og se på såpeserier ? Vandre rundt i morgenkåpen og leve slaraffenlivet ? Dubai Mall å svi av noen kroner kanskje? Hjelpes for en gjeng 5 8
Othelia08 Skrevet 8. juni #34529 Skrevet 8. juni Maia3 skrev (3 minutter siden): Er den fryktelige angsten over nå da plutselig? Eller skal broren komme å ligge i sengen sammen med henne og se på såpeserier ? Vandre rundt i morgenkåpen og leve slaraffenlivet ? Dubai Mall å svi av noen kroner kanskje? Hjelpes for en gjeng Hun er så codependent at det fins ikke makan. Må være utrolig slitsomt å være med noen som er helt hjelpeløs uten å ha folk rundt seg 24/7 4 6
agent Skrevet 8. juni #34530 Skrevet 8. juni Maia3 skrev (6 minutter siden): Er den fryktelige angsten over nå da plutselig? Eller skal broren komme å ligge i sengen sammen med henne og se på såpeserier ? Vandre rundt i morgenkåpen og leve slaraffenlivet ? Dubai Mall å svi av noen kroner kanskje? Hjelpes for en gjeng Kan hun glatte over dette med, snabelriding og kaffe? 2 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 8. juni #34531 Skrevet 8. juni Lurer på hvordan hun vil forklare seg etter pausen. 😂🤡 9
Trixie99 Skrevet 8. juni #34532 Skrevet 8. juni Tuppenoglillemor12 skrev (16 minutter siden): Lurer på hvordan hun vil forklare seg etter pausen. 😂🤡 Jeg tipper det ikke blir noen særlig forklaring, bare «back to normal». En liten kommentar kanskje om at det har vært godt med noen dager fri men «im back bestieeeeees» mens hun lager iskaffe og viser fram en bagel med egg som elskede Ann har laget for henne. 2 16
Alauda Skrevet 8. juni #34533 Skrevet 8. juni agent skrev (2 timer siden): Var bare en teori 🫣 Mer logisk at hun reklamerer på Ivorie sin egen snapchat. Kanskje noen vil skille mellom business og private kontoer. Time will show😇 Forstår ikke logikken din. På IR’s konto blir det opp mot 400.000 visninger av reklamene for Ivorie, og dermed masse salg til Raadsquad. Det er vel bare et fåtall av disse og knapt noen andre som følger Ivories kanaler. Det er ingen av dem som vil tjene på dette skillet du snakker om; sammenblandingen er jo nettopp forretningsidéen. 1 6
agent Skrevet 8. juni #34534 Skrevet 8. juni Alauda skrev (12 minutter siden): Forstår ikke logikken din. På IR’s konto blir det opp mot 400.000 visninger av reklamene for Ivorie, og dermed masse salg til Raadsquad. Det er vel bare et fåtall av disse og knapt noen andre som følger Ivories kanaler. Det er ingen av dem som vil tjene på dette skillet du snakker om; sammenblandingen er jo nettopp forretningsidéen. Kanskje noen vil skille privat og jobb.
Alauda Skrevet 8. juni #34535 Skrevet 8. juni agent skrev (3 minutter siden): Kanskje noen vil skille privat og jobb. Men her jo ingen tjent med det, sammenblandingen er vinn vinn 😅 4
agent Skrevet 8. juni #34536 Skrevet 8. juni Alauda skrev (3 minutter siden): Men her jo ingen tjent med det, sammenblandingen er vinn vinn 😅 Noen er kanskje mer seriøse enn IR, hun eier ikke 100% av Ivorie. Så klart hun må ta hensyn til samarbeidspartnere. Det er ikke alle som vil at merkevaren skal forbindes med mental helse, sexlivet til eier, kropp, overforbruk osv. Men det er bare en tanke .🫣 8
Sol Rampelyset Skrevet 8. juni #34537 Skrevet 8. juni Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner og brukerdebatt. Sol, admin. 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 8. juni #34538 Skrevet 8. juni Trixie99 skrev (29 minutter siden): Jeg tipper det ikke blir noen særlig forklaring, bare «back to normal». En liten kommentar kanskje om at det har vært godt med noen dager fri men «im back bestieeeeees» mens hun lager iskaffe og viser fram en bagel med egg som elskede Ann har laget for henne. 😂 🆘🆘🆘 6
Alauda Skrevet 8. juni #34539 Skrevet 8. juni agent skrev (10 minutter siden): Noen er kanskje mer seriøse enn IR, hun eier ikke 100% av Ivorie. Så klart hun må ta hensyn til samarbeidspartnere. Det er ikke alle som vil at merkevaren skal forbindes med mental helse, sexlivet til eier, kropp, overforbruk osv. Men det er bare en tanke .🫣 Money talks, og Ivorie får aldri bedre markedsføring og salgskanal enn Isabels snap. De er ikke idioter i Ivorie heller. 4 1
agent Skrevet 8. juni #34540 Skrevet 8. juni Alauda skrev (1 minutt siden): Money talks, og Ivorie får aldri bedre markedsføring og salgskanal enn Isabels snap. De er ikke idioter i Ivorie heller. Beste hadde vært at Ivorie står på egne ben.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå