Princess_81 Skrevet 12 timer siden #34481 Skrevet 12 timer siden Jack postet innlegg på storyen han er i Dubai og med samme koffert som Isabel har lurer på om de har en stay cation på ene hotellet der😂 4
Selungen Skrevet 11 timer siden #34482 Skrevet 11 timer siden Novu kontoen (Jacks merke) har lagt ut bilde fra der i dag
Aristokrat1 Skrevet 11 timer siden #34483 Skrevet 11 timer siden Selungen skrev (45 minutter siden): Novu kontoen (Jacks merke) har lagt ut bilde fra der i dag Var det ikke hu som bare ville være hjemme og ikke reise noe sted? Flykter som vanlig. 3 2
lotti__s Skrevet 6 timer siden #34484 Skrevet 6 timer siden Aristokrat1 skrev (4 timer siden): Var det ikke hu som bare ville være hjemme og ikke reise noe sted? Flykter som vanlig. Jo.. klare tydeligvis ikke å være hjemme i den nye villaen sin. Rømmer fra alt … 1 3
antiraad Skrevet 5 timer siden #34485 Skrevet 5 timer siden H orden kan det være Jack? Han bor i Dubai,og de har drevet å rest til hans hjemplass. Der han tydeligvis har ei luksuriøs leilighet.
Isild Skrevet 5 timer siden #34486 Skrevet 5 timer siden lotti__s skrev (1 time siden): Jo.. klare tydeligvis ikke å være hjemme i den nye villaen sin. Rømmer fra alt … Når det gjelder villaen. Det er selvsagt luksuriøst og ekslusivt, men jeg klarer ikke å få noen "godfølelse", man må da bli deprimert av å bo i en sånn koloss alene. Den virker steril, lite cozy og kald - og er ENORM for en person som stort sett er alene? Hun som ikke har egen familie og barn, hvorfor ønsket hun å flytte til det strøket? Det virker som et litt merkelig valg. Jeg vet ikke, men jeg får en litt vemmelig følelse på det. Det blir litt sånn "SE hva jeg har fått til i livet. VILLA i Dubai til 47 millioner kroner". Men det eneste jeg ser er en bitteliten dame som tusler rundt helt alene og filmer at hun lager iskaffe på et kjøkken hun blir helt borte i. Gjør egentlig alle disse pengene henne lykkelig? Hvor er pulsen, omgangskretsen og det livlige som burde være i en ung dames liv?? 2 7
Kønn Skrevet 4 timer siden #34487 Skrevet 4 timer siden Aristokrat1 skrev (7 timer siden): Var det ikke hu som bare ville være hjemme og ikke reise noe sted? Flykter som vanlig. Hun er full av angst så derfor må hun ta en weekend på en luksusresort. Det er også det første jeg tenker på når psyken ikke spiller på lag. (Ironivarsel) 2 2
blehblehbleh Skrevet 3 timer siden #34488 Skrevet 3 timer siden Isild skrev (1 time siden): Når det gjelder villaen. Det er selvsagt luksuriøst og ekslusivt, men jeg klarer ikke å få noen "godfølelse", man må da bli deprimert av å bo i en sånn koloss alene. Den virker steril, lite cozy og kald - og er ENORM for en person som stort sett er alene? Hun som ikke har egen familie og barn, hvorfor ønsket hun å flytte til det strøket? Det virker som et litt merkelig valg. Jeg vet ikke, men jeg får en litt vemmelig følelse på det. Det blir litt sånn "SE hva jeg har fått til i livet. VILLA i Dubai til 47 millioner kroner". Men det eneste jeg ser er en bitteliten dame som tusler rundt helt alene og filmer at hun lager iskaffe på et kjøkken hun blir helt borte i. Gjør egentlig alle disse pengene henne lykkelig? Hvor er pulsen, omgangskretsen og det livlige som burde være i en ung dames liv?? Itillegg er jo planen å kun bo der noen år før hun kjøper en annen villa med voldemort og skaffer barn 1
agent Skrevet 2 timer siden #34489 Skrevet 2 timer siden (endret) Princess_81 skrev (9 timer siden): Jack postet innlegg på storyen han er i Dubai og med samme koffert som Isabel har lurer på om de har en stay cation på ene hotellet der😂 Er det ikke samme bil, som var parkert i garasjen.? Endret 2 timer siden av agent 2
Ellxrb Skrevet 2 timer siden #34490 Skrevet 2 timer siden 4 minutter siden, agent said: Er det ikke samme bil, som var parkert i garasjen.? Yup!! 2
Natu Skrevet 2 timer siden #34491 Skrevet 2 timer siden Var det nå han egentlig skulle reist på guttetur?
missprincess Skrevet 2 timer siden #34492 Skrevet 2 timer siden Kønn skrev (1 time siden): Hun er full av angst så derfor må hun ta en weekend på en luksusresort. Det er også det første jeg tenker på når psyken ikke spiller på lag. (Ironivarsel) Det understreker mitt tidligere innlegg her ang angst. Er man så full av angst slik hun fremstiller at hun er så klarer man bare ikke akkurat slike ting . Så tror nok ikke det er angst hun har men lettere å skylde på det 2 9
Selungen Skrevet 1 time siden #34493 Skrevet 1 time siden Nå skal hele fam komme ned til Dubai sa storesøster på snap igår
missprincess Skrevet 1 time siden #34494 Skrevet 1 time siden Selungen skrev (3 minutter siden): Nå skal hele fam komme ned til Dubai sa storesøster på snap igår Klart de skal hun er ikke i stand til å være alene når rg drar på gutteturen så skylder de på at Pimpen vil feire bursdagen sin der selv om hun selv sa her om dagen at hun ville dra til Irak. Og btw, hvorfor skal ex mannen bli med å feire henne? Isabel liker han jo ikke, og etter alt han har gjort mot Pimpen så skjønner jeg ikke at han er bedt med til Dubai. Tror dere han og Pimpen bor sammen i Irak? Begynner å lure på det 4 1
Selungen Skrevet 1 time siden #34495 Skrevet 1 time siden missprincess skrev (37 minutter siden): Klart de skal hun er ikke i stand til å være alene når rg drar på gutteturen så skylder de på at Pimpen vil feire bursdagen sin der selv om hun selv sa her om dagen at hun ville dra til Irak. Og btw, hvorfor skal ex mannen bli med å feire henne? Isabel liker han jo ikke, og etter alt han har gjort mot Pimpen så skjønner jeg ikke at han er bedt med til Dubai. Tror dere han og Pimpen bor sammen i Irak? Begynner å lure på det Kan være de bare reiser sammen siden Sidra sa når hun var sist i sin leilighet at pappaen skulle komme dit å hun skiftet sengetøy
missprincess Skrevet 52 minutter siden #34496 Skrevet 52 minutter siden Selungen skrev (3 minutter siden): Kan være de bare reiser sammen siden Sidra sa når hun var sist i sin leilighet at pappaen skulle komme dit å hun skiftet sengetøy Forsto det på Shehed at faren til Isabel også skulle feire Pimpen. Personlig hadde jeg aldri ville hatt han med om jeg hadde vært Pimpen etter alt han har gjort mot henne, Shehed og Isabel. Nå er Sidra og Rami så voksne at de kan treffe han alene og feire både jul med han uten at de andre må sitte der å være kunstige pga av hans tilstedeværelse. Isabel legger ikke skjul på at han ikke er en favoritt hos henne, men istedenfor blir det brukt at de gjør det for Sidra og Rami som om de var småbarn enda. Hadde aldri klart å hatt en slik far i livet mitt når han har gjort det han har gjort mot dem. Forstår heller ikke Pimpen her 2 1
Princess_81 Skrevet 49 minutter siden #34497 Skrevet 49 minutter siden missprincess skrev (3 minutter siden): Forsto det på Shehed at faren til Isabel også skulle feire Pimpen. Personlig hadde jeg aldri ville hatt han med om jeg hadde vært Pimpen etter alt han har gjort mot henne, Shehed og Isabel. Nå er Sidra og Rami så voksne at de kan treffe han alene og feire både jul med han uten at de andre må sitte der å være kunstige pga av hans tilstedeværelse. Isabel legger ikke skjul på at han ikke er en favoritt hos henne, men istedenfor blir det brukt at de gjør det for Sidra og Rami som om de var småbarn enda. Hadde aldri klart å hatt en slik far i livet mitt når han har gjort det han har gjort mot dem. Forstår heller ikke Pimpen her Fordi pimpen fortsatt har et forhold og er sammen med han……. 5
missprincess Skrevet 35 minutter siden #34498 Skrevet 35 minutter siden Princess_81 skrev (13 minutter siden): Fordi pimpen fortsatt har et forhold og er sammen med han……. Tror også det men det benekter de jo at hun har . 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 26 minutter siden #34499 Skrevet 26 minutter siden Aristokrat1 skrev (10 timer siden): Var det ikke hu som bare ville være hjemme og ikke reise noe sted? Flykter som vanlig. Løgner alt hun forteller…. 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 25 minutter siden #34500 Skrevet 25 minutter siden missprincess skrev (27 minutter siden): Forsto det på Shehed at faren til Isabel også skulle feire Pimpen. Personlig hadde jeg aldri ville hatt han med om jeg hadde vært Pimpen etter alt han har gjort mot henne, Shehed og Isabel. Nå er Sidra og Rami så voksne at de kan treffe han alene og feire både jul med han uten at de andre må sitte der å være kunstige pga av hans tilstedeværelse. Isabel legger ikke skjul på at han ikke er en favoritt hos henne, men istedenfor blir det brukt at de gjør det for Sidra og Rami som om de var småbarn enda. Hadde aldri klart å hatt en slik far i livet mitt når han har gjort det han har gjort mot dem. Forstår heller ikke Pimpen her De er fortsatt sammen og gift etter muslimsk lov……. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå