Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
missprincess skrev (37 minutter siden):

Klart de skal hun er ikke i stand til å være alene når rg drar på gutteturen så skylder de på at Pimpen vil feire bursdagen sin der selv om hun selv sa her om dagen at hun ville dra til Irak.  Og btw, hvorfor skal ex mannen bli med å feire henne? Isabel liker han jo ikke, og etter alt han har gjort mot Pimpen så skjønner jeg ikke at han er bedt med til Dubai. Tror dere han og Pimpen bor sammen i Irak? Begynner å lure på det 

Kan være de bare reiser sammen siden Sidra sa når hun var sist i sin leilighet at pappaen skulle komme dit å hun skiftet sengetøy 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Selungen skrev (3 minutter siden):

Kan være de bare reiser sammen siden Sidra sa når hun var sist i sin leilighet at pappaen skulle komme dit å hun skiftet sengetøy 

Forsto det på Shehed at faren til Isabel også skulle feire Pimpen. Personlig hadde jeg aldri ville hatt han med om jeg hadde vært Pimpen etter alt han har gjort mot henne, Shehed og Isabel.  Nå er Sidra og Rami så voksne at de kan treffe han alene og feire både jul med han uten at de andre må sitte der å være kunstige pga av hans tilstedeværelse.  Isabel legger ikke skjul på at han ikke er en favoritt hos henne, men istedenfor blir det brukt at de gjør det for Sidra og Rami som om de var småbarn enda.  Hadde aldri klart å hatt en slik far i livet mitt når han har gjort det han har gjort mot dem.  Forstår heller ikke Pimpen her

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Princess_81 skrev (13 minutter siden):

Fordi pimpen fortsatt har et forhold og er sammen med han……. 

Tror også det men det benekter de jo at hun har . 

• Liker 5
Skrevet
Aristokrat1 skrev (10 timer siden):

Var det ikke hu som bare ville være hjemme og ikke reise noe sted? Flykter som vanlig. 

Løgner alt hun forteller….

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden):

Løgner alt hun forteller….

Sier det igjen om hun sliter så med angst som hun sier har hun ikke vært i stand til å dra på noen tur . Hun vet ikke hva angst er så hun bør slutte å gjemme seg og misbruke det når det passer henne.  Kjenner jeg blir rimelig provosert da jeg selv har slitt med angst i flere år, og vet så inderlig hvor jævlig det er, og da drar man ikke akkurat på luksushotell og later som ingenting.  Man er rett og slett ikke psykisk eller fysisk i stand til det

• Nyttig 16
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (6 minutter siden):

De er fortsatt sammen og gift etter muslimsk lov…….

Da bør de være ærlig å si det mener jeg 

• Liker 4
Skrevet
Ellxrb skrev (2 timer siden):

Yup!!

Ikke at det spiller noen rolle ifht tematikken sånn sett, men det der er ikke en G-wagon. Tipper Land rover. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Glitter_eyes skrev (16 timer siden):

Ja det er han.  Han har alltid blitt kalt for Voldemort, men nå har han fått litt finere kalle navn nå "Rosegjøken" og prøver å lure alle til å tro at det er en annen men samtidig legger noen hint til at det er Voldemort. 

Så forferdelig…det kan vel ikke ende godt?:(

• Liker 1
Skrevet
39 minutter siden, refill said:

Ikke at det spiller noen rolle ifht tematikken sånn sett, men det der er ikke en G-wagon. Tipper Land rover. 

Jeg vet, men de byttet bil. Isabel har ikke sagt eller visst det, men så det på en story så det er den bilen

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Spennende å se og høre hva slags content hun kommer med nå, etter pausen. :jatte:

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Bare sånn for å spore litt av: Ser Sidra har lagt ut en snapp av en jordbær og rabarbra matcha! Noen som vet hvor man får kjøpt det? Så godt ut!

Skrevet
Sirah skrev (Akkurat nå):

Bare sånn for å spore litt av: Ser Sidra har lagt ut en snapp av en jordbær og rabarbra matcha! Noen som vet hvor man får kjøpt det? Så godt ut!

Er hun i Dubai eller Norge?

Skrevet
agent skrev (1 minutt siden):

Er hun i Dubai eller Norge?

Hun er vel i Norge nå tror jeg.

Skrevet

Er det noen som vet om Sidra fortsatt jobber i Ivorie? Har ikke hørt eller sett noe om hun i Ivorie lenger 

Skrevet (endret)

Ny teori😇

Kan det være sånn at alle lanseringer, reklame osv. skal skje på Ivorie sine egne sider/kanaler. Ikke på IR private snapchat?

Endret av agent
  • Liker 2
Skrevet
Ellxrb skrev (7 minutter siden):

Er det noen som vet om Sidra fortsatt jobber i Ivorie? Har ikke hørt eller sett noe om hun i Ivorie lenger 

Virker ikke som om hun gjør det. Hun sluttet jo i den norske avdelingen fordi hun skulle begynne i den i Dubai. Men hun har jo aldri fått rotet seg til å flytte... Nå er jo sikkert krigen en del av årsaken her, men likevel.

agent skrev (5 minutter siden):

Ny teori😇

Kan det være sånn at alle lanseringer, reklame osv. skal skje på Ivorie sine egne sider/kanaler. Ikke på IR private snapchat?

Det er jo i tilfelle det dummeste reklamestuntet de har gjort noen gang 🫣 Ivorie er jo ingenting uten Isabel, Gerd på 54 og Klara på 48 som følger henne på Snapchat.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Ellxrb skrev (5 timer siden):

Yup!!

Nei ikke samme bil, i garasjen sto en Gwagon som Rosenkålen leide mens I var på backpacking.

Skrevet
vilas skrev (1 minutt siden):

Nei ikke samme bil, i garasjen sto en Gwagon som Rosenkålen leide mens I var på backpacking.

Gwagon ble byttet ut som nevnt tidligere her

• Liker 3
Skrevet
Sirah skrev (12 minutter siden):

Virker ikke som om hun gjør det. Hun sluttet jo i den norske avdelingen fordi hun skulle begynne i den i Dubai. Men hun har jo aldri fått rotet seg til å flytte... Nå er jo sikkert krigen en del av årsaken her, men likevel.

Det er jo i tilfelle det dummeste reklamestuntet de har gjort noen gang 🫣 Ivorie er jo ingenting uten Isabel, Gerd på 54 og Klara på 48 som følger henne på Snapchat.

Du sier noe, men ettersom IR tjener millioner av å ha reklame/lanseringer på en privat konto,  kan det skape interessekonflikter . Bare en tanke 🫣

• Liker 1
Skrevet
agent skrev (3 minutter siden):

Du sier noe, men ettersom IR tjener millioner av å ha reklame/lanseringer på en privat konto,  kan det skape interessekonflikter . Bare en tanke 🫣

Ja godt poeng, men de gjør vel dette jevnt over hele fjøla? Altså alle inluensere reklamerer vel for egne merker på egne kanaler?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...