refill Skrevet i går, 08:45 #34401 Skrevet i går, 08:45 agent skrev (2 minutter siden): ISP=Ivorie as Box consept as= Reme og co Stemmer dette? Ja/nja. Ivorie ble lagt ned og har ikke endret navn til ISP, men Isabel og Synnøve opprettet ISP. Box concept er Reme. Herregud så mange foretak han har 🥵 1 1
LorettaLynn Skrevet i går, 08:52 #34402 Skrevet i går, 08:52 Rami 22 er ensom, savner venner og Norge. Kan ikke reise hjem pga skattereglene. Lurer på om han skal flytte hjem, men da vil han tjene mindre (pga skattereglene). Veldig synd når mye og raske penger er idealet. Noen burde fortalt han og alle andre som lar seg blende at det ikke er lykken. Skriver dette her fordi det vel er Isabel og andre rike influensere som har lokket han til Dubai? De er farlige for samfunnsutviklingen. Se hva «snabba cash» har ført til i Sverige. 9 10
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 08:54 #34403 Skrevet i går, 08:54 Når en offentlig person som IR bygger en merkevare rundt historien om å være en selvgjort gründer, synes jeg det er legitimt å stulle spørsmål om hvor stor del av denne suksessen som faktisk skyldes personen selv, og hvor stor del som skyldes apparatet rundt.. 🤔 Influensere generelt omtales i media som «supergrundere» altfor enkelt.. Jeg er kritisk til IR og har vært det lenge! Kan ramse opp flere grunner til dette. Noen brukere her inne forsvarer henne for alt det er verdt, og kommer man med kritikk så blir man rapportert med en gang. Dette virker mer som hjernevasking for meg…. 🙄 6 2 10
refill Skrevet i går, 08:55 #34404 Skrevet i går, 08:55 Tuppenoglillemor12 skrev (17 minutter siden): 😳 Ja nå lurer jeg på hvordan dronninga vil forklare dette? Isabel som er den smarte suksessfulle sterke Businesswoman som hun kaller seg selv…. ☺️ Hun er en klovn!🤡 Hva tenker du på, det med revisoren? Det er Reme som er styreleder på dette tidspunktet så.
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 08:56 #34405 Skrevet i går, 08:56 LorettaLynn skrev (3 minutter siden): Rami 22 er ensom, savner venner og Norge. Kan ikke reise hjem pga skattereglene. Lurer på om han skal flytte hjem, men da vil han tjene mindre (pga skattereglene). Veldig synd når mye og raske penger er idealet. Noen burde fortalt han og alle andre som lar seg blende at det ikke er lykken. Skriver dette her fordi det vel er Isabel og andre rike influensere som har lokket han til Dubai? De er farlige for samfunnsutviklingen. Se hva «snabba cash» har ført til i Sverige. Men det er jo pga været og språket de har flyttet må du skjønne… 👀😎 1 4
agent Skrevet i går, 08:58 #34406 Skrevet i går, 08:58 (endret) refill skrev (14 minutter siden): Ja/nja. Ivorie ble lagt ned og har ikke endret navn til ISP, men Isabel og Synnøve opprettet ISP. Box concept er Reme. Herregud så mange foretak han har 🥵 Ivorie as= det dubai registrerte Ivorie selskapet ? Får ikke opp noe pga. det er Utenlands registrert (ivorie as) Endret i går, 09:00 av agent
agent Skrevet i går, 09:04 #34407 Skrevet i går, 09:04 missprincess skrev (17 minutter siden): Nå avsporer jeg men ta nå den påståtte høydeskrekk hennes som hun spilte meget godt når hun hun tok zipline. Folk med høydeskrekk gjør ikke sånt frivillig. Og på toppen så klarte hun å filme samtidig. Hun er en god skuespiller det skal hun ha. Og ja, jeg har høydeskrekk selv og aldri om jeg hadde utsatt meg for noe sånt. Klarer ikke stå i rn liten gardintrapp før jeg begynner å skjelve i hele kroppen . Og alle måtte vel se at hun spilte at hun var så redd. Content 🙈 5 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 09:07 #34408 Skrevet i går, 09:07 Fra ChatGPT: Det mest interessante her ikke er at Isabel har flere selskaper — det er helt normalt. Det interessante er at Ivorie-strukturen fremstår ganske lite transparent. Det gamle Ivorie AS ser ikke ut til å ha blitt til ISP AS. Ivorie AS skiftet navn til DFRISR AS og ble senere fusjonert/slettet. Samtidig ble Ivorie Studio LLC NUF registrert som norskregistrert utenlandsk foretak med adresse i UAE, og senere kom ISP AS, eid 75 % av Isabel og 25 % av Synnøve. Så spørsmålet er egentlig: Hvilket selskap driver hva? Hvem fakturerer kundene? Hvor havner overskuddet? Og hvorfor trengs både gammelt AS, Dubai/NUF-struktur og nytt ISP AS rundt samme brand? 2 4
agent Skrevet i går, 09:07 #34409 Skrevet i går, 09:07 (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (10 minutter siden): Men det er jo pga været og språket de har flyttet må du skjønne… 👀😎 Sa ikke IR at hun ville komme kontakt med sine biologiske røtter.(kultur) Endret i går, 09:08 av agent 2 1
LorettaLynn Skrevet i går, 09:07 #34410 Skrevet i går, 09:07 Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden): Men det er jo pga været og språket de har flyttet må du skjønne… 👀😎 Ja nettopp. Det er vel like fint vær i Irak 😁Ironien er at han ikke kan dra hjem fordi han brukte opp mange dager pga krigen. Da var Norge bra. «Jeg skal ikke bidra, men jeg skal ha» Synes synd på han som har så dårlige rådgivere. Får håpe han ikke blir ødelagt. Ungdomstiden får du aldri tilbake. 4 4
Snuppa82 Skrevet i går, 09:15 #34411 Skrevet i går, 09:15 23 minutter siden, missprincess said: Nå avsporer jeg men ta nå den påståtte høydeskrekk hennes som hun spilte meget godt når hun hun tok zipline. Folk med høydeskrekk gjør ikke sånt frivillig. Og på toppen så klarte hun å filme samtidig. Hun er en god skuespiller det skal hun ha. Og ja, jeg har høydeskrekk selv og aldri om jeg hadde utsatt meg for noe sånt. Klarer ikke stå i rn liten gardintrapp før jeg begynner å skjelve i hele kroppen . Og alle måtte vel se at hun spilte at hun var så redd. Jeg skjønner ikke hva høydeskrekk har med dette å gjøre. Poenget mitt er at vi ikke kan sitte og bestemme om andre har angst eller ikke, eller om de har "nok" angst, basert på det de velger å vise oss. Folk er forskjellige, og angst opptrer forskjellig fra person til person. At du eller jeg ville reagert på en bestemt måte i en situasjon sier ingenting om hvordan en annen person har det. Jeg har også høydeskrekk og hadde heller ikke gjort det der, men det har ingenting med det jeg skrev å gjøre. 2 1
LorettaLynn Skrevet i går, 09:16 #34412 Skrevet i går, 09:16 agent skrev (7 minutter siden): Sa ikke IR at hun ville komme kontakt med sine biologiske røtter.(kultur) Jo, og i siste tekst skrev hun at penger ikke betydde noe. 1
refill Skrevet i går, 09:21 #34413 Skrevet i går, 09:21 Tuppenoglillemor12 skrev (10 minutter siden): Fra ChatGPT: Det mest interessante her ikke er at Isabel har flere selskaper — det er helt normalt. Det interessante er at Ivorie-strukturen fremstår ganske lite transparent. Det gamle Ivorie AS ser ikke ut til å ha blitt til ISP AS. Ivorie AS skiftet navn til DFRISR AS og ble senere fusjonert/slettet. Samtidig ble Ivorie Studio LLC NUF registrert som norskregistrert utenlandsk foretak med adresse i UAE, og senere kom ISP AS, eid 75 % av Isabel og 25 % av Synnøve. Så spørsmålet er egentlig: Hvilket selskap driver hva? Hvem fakturerer kundene? Hvor havner overskuddet? Og hvorfor trengs både gammelt AS, Dubai/NUF-struktur og nytt ISP AS rundt samme brand? @agent dette stemmer. Vil tippe det andre avsnittet her er en del av det som har blitt kalt "aggressiv skatteplanlegging"? https://www.nettavisen.no/okonomi/isabel-raad-flyttet-millioner-ut-av-norge/s/5-95-2949401 3 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 09:21 #34414 Skrevet i går, 09:21 Denne konflikten hun står i nå er garantert Business relatert…. Så mye omstruktureringer og endringer i selskapet så må det ha skjedd noe. Det har garantert med penger/assets å gjøre. 2 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 09:22 #34415 Skrevet i går, 09:22 refill skrev (1 minutt siden): @agent dette stemmer. Vil tippe det andre avsnittet her er en del av det som har blitt kalt "aggressiv skatteplanlegging"? https://www.nettavisen.no/okonomi/isabel-raad-flyttet-millioner-ut-av-norge/s/5-95-2949401 💯 1
Sirah Skrevet i går, 09:27 #34416 Skrevet i går, 09:27 Lunge2021 skrev (13 timer siden): Tar opp til 1 år før det kan bli endret ang eierskap og aksjer Ja jeg vet det, men det ble postet et bilde for kort tid siden hvor eierandelen var 75/25 så noe har jo skjedd. Nobetterthanaman skrev (3 timer siden): Forferdelig svarthvitt syn på angst her inne. Ligger du ikke i fosterstilling og ikke klarer å gjøre noe, har du ikke angst. Folk må begynne å forstå at folk er forskjellig, og angst ser ikke likens ut på alle. Jeg kan ta meg selv som et eksempel. Ikke angst, men ekstrem kroppsdysmorfi i mine yngre dager. Jeg låg alle mine fridager på et mørkt soverom fordi jeg følte meg for stygg til å vise meg ute. Kunne se i speilet i mange timer om dagen å finne feil, å speilbildet ble bare mer og mer forvrengt. Likevel postet jeg bilder av meg selv på SOME, og fisket etter fine kommentarer, noe jeg fikk plenty av. (ga meg en high i noen timer) Alt var tilgjort og bildene ble tatt etter mine kriterier. Jeg fungerte også på jobb, selv om verden raset inni meg og jeg hadde angst for at folk skulle se meg fra spesielle vinkler. absolutt INGEN visste eller vet idag, hva jeg slet med, da jeg var en mester på å skjule det. Det var så ille at jeg var suicidal, men klarte likevel å late som at jeg fungerte som alle andre. Så kjenner jeg blir litt frustrert over alle her som påstår at om du ikke gjør sånn og sånn, så har du ikke angst! Forferdelig trangsynt. Beklager avsporing. Stor klem til deg ❤️ Og ja, angst kan vise seg i mange former og fasonger og det er ingen fasit. Å påstå det er kort og greit uvitenhet. refill skrev (37 minutter siden): Ja/nja. Ivorie ble lagt ned og har ikke endret navn til ISP, men Isabel og Synnøve opprettet ISP. Box concept er Reme. Herregud så mange foretak han har 🥵 Reme er ikke god å holde følge med nei 🫣 LorettaLynn skrev (29 minutter siden): Rami 22 er ensom, savner venner og Norge. Kan ikke reise hjem pga skattereglene. Lurer på om han skal flytte hjem, men da vil han tjene mindre (pga skattereglene). Veldig synd når mye og raske penger er idealet. Noen burde fortalt han og alle andre som lar seg blende at det ikke er lykken. Skriver dette her fordi det vel er Isabel og andre rike influensere som har lokket han til Dubai? De er farlige for samfunnsutviklingen. Se hva «snabba cash» har ført til i Sverige. Et spørsmål litt på siden: Men om han skulle dra hjem nå (noe jeg helt ærlig syntes han skal, han virker lykkeligere i Norge) og dermed bryte de 61 dagene... Hva skjer egentlig? Sånn reint praktisk? Hvilke konsekvenser får det for han?
Sirah Skrevet i går, 09:29 #34417 Skrevet i går, 09:29 Tuppenoglillemor12 skrev (5 minutter siden): Denne konflikten hun står i nå er garantert Business relatert…. Så mye omstruktureringer og endringer i selskapet så må det ha skjedd noe. Det har garantert med penger/assets å gjøre. Garantert. Og Jeg tipper hun er i mot det som skjer siden hun syntes det er så vanskelig. Men hun har ikke kunnskaper nok eller mulighet til å stå i mot pga et eventuelt flertall i styret. Med Synnøve sin bakgrunn og Reme i bakhånd (som kanskje er inne igjen?) så føler hun seg nok overkjørt. 2 4
Snuppa82 Skrevet i går, 09:43 #34418 Skrevet i går, 09:43 3 hours ago, Nobetterthanaman said: Forferdelig svarthvitt syn på angst her inne. Ligger du ikke i fosterstilling og ikke klarer å gjøre noe, har du ikke angst. Folk må begynne å forstå at folk er forskjellig, og angst ser ikke likens ut på alle. Jeg kan ta meg selv som et eksempel. Ikke angst, men ekstrem kroppsdysmorfi i mine yngre dager. Jeg låg alle mine fridager på et mørkt soverom fordi jeg følte meg for stygg til å vise meg ute. Kunne se i speilet i mange timer om dagen å finne feil, å speilbildet ble bare mer og mer forvrengt. Likevel postet jeg bilder av meg selv på SOME, og fisket etter fine kommentarer, noe jeg fikk plenty av. (ga meg en high i noen timer) Alt var tilgjort og bildene ble tatt etter mine kriterier. Jeg fungerte også på jobb, selv om verden raset inni meg og jeg hadde angst for at folk skulle se meg fra spesielle vinkler. absolutt INGEN visste eller vet idag, hva jeg slet med, da jeg var en mester på å skjule det. Det var så ille at jeg var suicidal, men klarte likevel å late som at jeg fungerte som alle andre. Så kjenner jeg blir litt frustrert over alle her som påstår at om du ikke gjør sånn og sånn, så har du ikke angst! Forferdelig trangsynt. Beklager avsporing. Håper ikke det er meg du mener har svart/hvitt syn på angst eller er trangsynt. 😅 Poenget mitt var hvertfall at ingen vet hvordan angst er hos andre selv om de har de selv. 1
Isild Skrevet i går, 09:45 #34419 Skrevet i går, 09:45 enkefru skrev (1 time siden): Angst blir også brukt ved alle ubehagelige følelser (og tankekjør), er blitt fryktelig utvannet dessverre 😔 Helt sant. Altfor ofte blir angst, depresjon, bipolar lidelse, traumer, ADHD ++ brukt om helt normale reaksjoner (som gjør vondt ja, men som ikke gjør at man har en diagnose for det) Men er ikke deprimert selv om man gråter, man har ikke mani om man er glad eller impulsiv, men har ikke angst selv om man kjenner på situasjonsbetinget desperasjon eller har panikk. Brudd i relasjoner og arbeidsforhold. Og ellers krangler, svik, løgn osv. Det er ofte det disse influenserne erfarer og setter deretter diagnose på sine følelser. 3 9
Heike m72 Skrevet i går, 09:53 #34420 Skrevet i går, 09:53 agent skrev (12 timer siden): Dette stemmer mer. Vil det si at dette firmaet har erstattet Ivorie as? Det er nok dette som ble opprettet da hun kjøpte ut Reme i fjor. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå