Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
agent skrev (11 minutter siden):

Veldig rart🤷‍♀️

Men hun burde jo si noe om dette hun har stelt istand.

Mulig det alt henger sammen.

Vil tro det er et veldig nederlag å måtte hente inn igjen Reme, så er nok ikke noe lett sak å skulle  inrømme det i SoMe kanaler.

Trengte den tryggheten som kom med en pengesterk investor i ryggen allikevel. Så det er jo helt klart noe som har skjært seg på veien her. 

Det kommer nok for en dag uansett, i pressen på ett eller annet vis. Folk trenger ikke oppføre seg som grådige gribber av den grunn, verken her eller på snap.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg tror ikke dere finner riktig info på et selskap som nå er registrert i UAE. 

ISP AS ble etablert i mars i fjor og der har Isabel en aksjepost på 75% og Synnøve 25% ref Proff.no

Endret av refill
  • Liker 1
Skrevet
agent skrev (9 minutter siden):

Veldig rart🤷‍♀️

Men hun burde jo si noe om dette hun har stelt istand.

Bxr AS har kjøpt seg inn,det selskapet ble registrert 27.3.2026 og det er det damene bak Nude som eier,Beauty rebels er styreleder i Ivory,søk Bxr AS på google så ser du

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, Tuppenoglillemor12 said:

Hva er det med at de skal alle gjøre dette med tunga? 🙈 Bianca Igrosso også gjør dette… ser så teit ut! Må være en ting influensere må gjøre for å bli tatt seriøst da..🤔😂

IMG_2319.jpeg

Hun blødde fra tannkjøttet 

Skrevet
Hatsumomo skrev (20 minutter siden):

Mulig det alt henger sammen.

Vil tro det er et veldig nederlag å måtte hente inn igjen Reme, så er nok ikke noe lett sak å skulle  inrømme det i SoMe kanaler.

Trengte den tryggheten som kom med en pengesterk investor i ryggen allikevel. Så det er jo helt klart noe som har skjært seg på veien her. 

Det kommer nok for en dag uansett, i pressen på ett eller annet vis. Folk trenger ikke oppføre seg som grådige gribber av den grunn, verken her eller på snap.

Hvis noen kan defineres som grådige gribber er det vel….. (fyll inn det som passer) 

• Nyttig 2
Skrevet
Ellxrb skrev (19 minutter siden):

Hun blødde fra tannkjøttet 

Hun har gjort dette ofte!! Og Isabel.  

• Liker 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Ja, jeg evner å ha sympati med andre om de sliter. Og det virker det jo som hun gjør, uansett årsaken til det.

Jeg kjøper ingenting av den grunn.

Dama presser fram krokodilletårer.   Men du med ditt..☺️👌

• Liker 6
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden):

Dama presser fram krokodilletårer.   Men du med ditt..☺️👌

Jeg med mitt hva da?

Skrevet
Velinda skrev (36 minutter siden):

Bxr AS har kjøpt seg inn,det selskapet ble registrert 27.3.2026 og det er det damene bak Nude som eier,Beauty rebels er styreleder i Ivory,søk Bxr AS på google så ser du

Nå blir det litt mye her🫣

• Nyttig 1
Skrevet
Velinda skrev (49 minutter siden):

Leste det nå .

Håper vi får en forklaring,, for jeg faller snart av lasset.

• Liker 1
Skrevet
agent skrev (9 minutter siden):

Leste det nå .

ja, du kan så si.

Skrevet
agent skrev (11 minutter siden):

Leste det nå .

Enig😂Slik jeg fortår det er Reme ute,Beauty Rebel damene inne og Synnøve på vei ut🙈

• Liker 1
Skrevet

Å si noe om hvordan andre har det med angst er å dra den ganske så langt. Vet flere klarer seg veldig fint utad, men hjemme mellom fire vegger har de drt helt jævlig. Mange kan man ikke se på at sliter med angst. Hun sier jo hun har prøvd å late som i månedsvis og mange har sett at det har vært noe mer. Å spekulere i om hvorvidt hun har "nok" angst til å reagere som hun gjør er drøyt. 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
Snuppa82 skrev (12 minutter siden):

Å si noe om hvordan andre har det med angst er å dra den ganske så langt. Vet flere klarer seg veldig fint utad, men hjemme mellom fire vegger har de drt helt jævlig. Mange kan man ikke se på at sliter med angst. Hun sier jo hun har prøvd å late som i månedsvis og mange har sett at det har vært noe mer. Å spekulere i om hvorvidt hun har "nok" angst til å reagere som hun gjør er drøyt. 

Det er mye som er helvete ved å ha angst. Det er blant annet at det ikke kan styres. For om navn kan styre angsten hadde ingen hatt angst. Det kommer helt uten forvarsel. Jeg tror mange misbruker begrepet. Å være lei seg, sur, sint, nedstemt, redd osv er ikke det samme som angst. 

• Liker 3
  • Nyttig 11
Skrevet
Velinda skrev (22 minutter siden):

Enig😂Slik jeg fortår det er Reme ute,Beauty Rebel damene inne og Synnøve på vei ut🙈

:klo:

• Nyttig 1
Skrevet

Litt utenom div kommunikasjon her nå. Men til info : Jeg vil aldri  kjøpe den nye shampoen hun nettopp har lansert. Lukter overhode ikke spesielt  godt ( som I reklamere med ). Ikke er den spesiell  i form av god pleie heller. I lyver om produktene sine, men elsklingene nekter å høre etter  Jeg kjøpte den for å bevise for meg selv, og  vet at produkter fra seriøse hårprodukt -  firma lukter  himmelsk i forhold til denne.

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
1 hour ago, Tuppenoglillemor12 said:

Hun har gjort dette ofte!! Og Isabel.  

Åååå det har jeg ikke fått med meg🧐 

• Nyttig 1
Skrevet
10 minutter siden, vilas said:

Litt utenom div kommunikasjon her nå. Men til info : Jeg vil aldri  kjøpe den nye shampoen hun nettopp har lansert. Lukter overhode ikke spesielt  godt ( som I reklamere med ). Ikke er den spesiell  i form av god pleie heller. I lyver om produktene sine, men elsklingene nekter å høre etter  Jeg kjøpte den for å bevise for meg selv, og  vet at produkter fra seriøse hårprodukt -  firma lukter  himmelsk i forhold til denne.

Ja jeg er enig, har kjøpt nesten alt på Nude og Ivorie i det siste og det ikke særlig noe å skryte av…👀 Har funnet gamle artikler om at det ble oppdaget produkter på Temu som var lik det de selger/solgte på Ivorie…

• Liker 4
Skrevet
refill skrev (6 timer siden):

Er det noen som vet hvordan de møttes? Kom hun inn i Ivorie via utlyst stilling eller? 

Hun trenger jo ikke ha gjort noe galt. Egentlig ikke noen av de for den saks skyld. Det kan jo være nok at Synnøve har "brukt" (i Isabel sine øyne) Ivorie til vekst. Altså at hun kanskje er ønsket et annet sted og ønsker seg ut og vil ha en god slump for aksjer og arbeid. Det er jo ingen tvil om at det er Synnøve sin fortjeneste sånn sett. Isabel er brandet, ja, men hun hadde aldri fått den veksten uten Synnøve på laget vil jeg tro. 

I Isabel sine øyne var de "ride or die", mens for Synnøve primært en jobb. 

Spekulasjoner, selvsagt. 

Tror nok garantert ikke at Synnøve har gjort noe ulovlig, men sikkert noe i mer kynisk retning i Ivorie. Må huske at Isabel er svært følsom og tåler svært lite før hun går i kjelleren. Businessbransjen er ofte kynisk og Isabel er alt for følsom til å være i denne bransjen.

• Liker 5
Skrevet
Ellxrb skrev (6 minutter siden):

Ja jeg er enig, har kjøpt nesten alt på Nude og Ivorie i det siste og det ikke særlig noe å skryte av…👀 Har funnet gamle artikler om at det ble oppdaget produkter på Temu som var lik det de selger/solgte på Ivorie…

Ja jeg har oppdaget dette også. Jeg er overbevist om at I bruker filter når hun påstår hun har sååå lange vipper pga behandlingen hun driver og  at hun bruker mascara'n som ble best på Costume. Ikke rart den vant når 3/4000 ++ elsklinger + familien har stemt den inn. Personlig har jeg prøvd utallige mascara merker, ingen er sååå.... bra at noen får sånne vipper som I viser oss. Og d som irriterer meg med I er at hun lyver for å øke inntekten.

• Liker 2
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...