Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
pew1 skrev (1 minutt siden):

Dette! Synnøve og resten av teamet virker veldig forskjellig fra Isabel, og derfor skrev jeg at de ikke matcher Isabel helt 😅 

Nemlig 😅 Og jeg legger vekt på det igjen - spesielt sånn om noen av de involverte skulle slumpe til og lese dette: Ikke noe vondt ment overhodet! Bare en aldri så liten observasjon 😅

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (1 time siden):

Nå er jeg ikke fan av alt Isabel sier og gjør, men trenger vi sparke noen som allerede ligger nede? Gjelder ikke bare dere jeg har sitert, men flere som virker å godte seg litt nå som hun har en «breakdown». Vi vet ikke hva som skjer bak kulissene, og kanskje har hun det ekstremt tøft denne gangen. 
Synes ikke mental uhelse er noe å kimse av.

Er vel ikke ofte hun legger ut så detaljert som nå, når hun sliter. 

Håper jeg tar feil, og at det bare er et spill for galleriet. Unner ingen å se mørkt på livet, uansett hvem det er. 

IR har jo berg og dalbaner i humør og oppførsel jevnt og trutt, og hun roper jo ulv, ulv så ofte når det passer henne eller hun ikke får det som hun vil, så den uhelsen hun har den skaper hun gjennom egne handlinger, holdninger og væremåte. Hun skaper content for å få inn penger kyniskt og manipulerende.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Nobetterthanaman skrev (1 time siden):

Nå er jeg ikke fan av alt Isabel sier og gjør, men trenger vi sparke noen som allerede ligger nede? Gjelder ikke bare dere jeg har sitert, men flere som virker å godte seg litt nå som hun har en «breakdown». Vi vet ikke hva som skjer bak kulissene, og kanskje har hun det ekstremt tøft denne gangen. 
Synes ikke mental uhelse er noe å kimse av.

Er vel ikke ofte hun legger ut så detaljert som nå, når hun sliter. 

Håper jeg tar feil, og at det bare er et spill for galleriet. Unner ingen å se mørkt på livet, uansett hvem det er. 

Jeg har følgt henne lenge, før hun flyttet til Dubai. 

Så ser man at det er ett mønster med breakdown, gjøker,tårer og snørr.

Etter hver pause hun har, sier hun at hun skal jobbe mindre.  Ta fri fra Snapchat 1 eller flere dager i mnd.

Men det blir bare mer Snapchat ikke girl talk,  men reklamering for Ivorie.

Hun sier hun får hjelp,  men gjør hun det.

Kanskje hun burde gjøre det hun sier.

Endret av agent
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Hehe ja vi er ganske gode når vi først setter i gang 😅

Uansett hva det er så finnes det alltid tre sider av en sak. Din, min og sannheten. Viktig at vi ikke stempler Synnøve som den slemme ulven uten at vi vet mer. Om det skulle stemme at det er henne Isabel snakker om så kan hun ha svært gode grunner til å handle som hun gjør. Det betyr ikke at ikke Isabel har rett til å reagere, bli lei seg og føle at verden går under, men det betyr ikke at Synnøve er det sorte fåret likevel.

Helt enig 👍

Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Ja akkurat det er faktisk litt interessant. Som sagt er dette veldig fine folk på alle måter sånn at ingen misforstår, men det er et veldig stort sprik i etikk, moral og væremåte. Jeg sier overhodet ikke at Isabel lever livet sitt feil, ei heller disse menneskene. Det er bare litt.... Forskjellig verdigrunnlag 😅 

Jeg kjenner disse såpass godt at jeg vet at de virkelig tar avstand fra den måten å leve på. Derfor er vi heller ikke veldig close. Jeg er nok ganske normal - altså en plass midt i mellom. Det er superfine mennesker, men vi er grunnleggende såpass forskjellige at det likevel krasjer litt. 

Ser bare for meg at dersom det er det Synnøve kommer fra så kan en langvarig veldig nær relasjon til Isabel faktisk bli litt vanskelig. Ikke fordi det er noe galt med noen av dem, men fordi noen forskjeller over tid skaper gnisninger om man ikke er villig til å jobbe ekstremt hardt for å unngå dem.

Kan høres ut som Synnøve og co, kommer fra det vi  kaller

Bibel belte(sørlandet ett eller annet sted)

Skrevet med humor🙈😂🫣 har ikke noe med IR eller temaene som pågår.🫣😂🙈

Skrevet
LorettaLynn skrev (55 minutter siden):

Hvorfor skulle Synnøve trenge Isabel? På meg virker det som om hun klarer seg fint på egenhånd. 

Det tror jeg også.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg er bombesikker på at hun er i en vanskelig situasjon angående business eller noe som har med penger å gjøre. Ikke bare noe" venninne greier".Det er vel ikke tvil om at hun har det vanskelig. Men samtidig, hvor lenge er det siden hun satt og skrøt av det nære forholdet til venninne og alt hun deler med dem? At hun lever for dette og elsker det hun gjør? Hun deler jo ingenting?  Syns også timingen på sammenbruddet kom skremmende nær gutteturen til Jack 🤔 Men god bedring til henne uansett. Håper hun logger av lenge for sin del. 

Endret av Natu
  • Liker 5
Skrevet

Kan noen fortelle om hvem synnøve fra ivorie er? Skjønner hun jobber der/har jobbet, men gjerne fortell noe mer

Skrevet
Hvem er dette? skrev (1 minutt siden):

Kan noen fortelle om hvem synnøve fra ivorie er? Skjønner hun jobber der/har jobbet, men gjerne fortell noe mer

Hun medeier i Ivorie og er den som styrer det daglige i firmaet. Eller gjorde, viser seg nå at hun ikke har vært med på eventet i oslo, de følger ikke hverandre på insta lengre og Isabel har heller ikke pratet om henne i det siste. Hun har alltid snakket om hvor fantastisk Synnøve er og hvor gode venninner de er. Isabel og søsknene var i bryllupet til Synnøve i fjor. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Natu skrev (30 minutter siden):

Jeg er bombesikker på at hun er i en vanskelig situasjon angående business eller noe som har med penger å gjøre. Ikke bare noe" venninne greier".Det er vel ikke tvil om at hun har det vanskelig. Men samtidig, hvor lenge er det siden hun satt og skrøt av det nære forholdet til venninne og alt hun deler med dem? At hun lever for dette og elsker det hun gjør? Hun deler jo ingenting?  Syns også timingen på sammenbruddet kom skremmende nær gutteturen til Jack 🤔 Men god bedring til henne uansett. Håper hun logger av lenge for sin del. 

Om det er en konflikt innad i firmaet, noe som omhandler eierskap el, så kan hun jo selvsagt ikke snakke åpent om det så lenge det er en pågående sak. Når det er sagt så burde hun jo ikke sagt så mye som hun har gjort i dag heller, for det er fryktelig lett å trekke slutningen om at det omhandler Synnøve. 

Det er jo ikke første gang hun nevner at hun står i en vanskelig situasjon som tærer på, så sånn sett har det nok ikke noe med hans reise å gjøre, men det kan selvsagt gjøre henne mer sårbar at han skal dra. 

• Liker 1
Skrevet
Maia3 skrev (2 timer siden):

Det er helt sinnsykt .

Lys på loftet, men absolutt ingen hjemme.

Ikke rart at hun sliter psykisk med all info hun deler om alt mulig !

MEN money talks som vanlig 

Skjønner ikke hvorfor hun og noen andre sier at hun deler ALT! Nei det gjør hun ikke. Det er mye i bakgrunnen der som hun ikke forteller. Hun holder mye unna sosiale medier, og da mener ikke jeg hennes psykisk helse.  Hun forteller ku daglige ting. Sånn som bæsj, matcha, sofaen, villaen, bassenget og møbler hun har kjøpt og når hun fikk sperm i seg.Ingen av RS vet noe som helst om hennes private liv. Men RS tror de vet det, da Isabel bare forteller at hun forteller om hele livet sitt til elsklingene. 

Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Jeg har følgt henne lenge, før hun flyttet til Dubai. 

Så ser man at det er ett mønster med breakdown, gjøker,tårer og snørr.

Etter hver pause hun har, sier hun at hun skal jobbe mindre.  Ta fri fra Snapchat 1 eller flere dager i mnd.

Men det blir bare mer Snapchat ikke girl talk,  men reklamering for Ivorie.

Hun sier hun får hjelp,  men gjør hun det.

Kanskje hun burde gjøre det hun sier.

Samme her. Har fulgt hun før Dubai. Husker godt at hun holdt på sånn med Naboen rett før en lansering. Da var det slutt og bla bla bla. Sa som du sier at hun trengte noen dager. Dagen etterpå var der full kjør på snap og jattet om hvor mye hun har savnet elsklingene(bestevenninene) Dette skjedde hver lansering. Elsklingene syntes synd på hun og følte med hun hvor vondt hun hadde mens de tømte kontoen sin for å kjøpe produktene hennes. Hun utnytter de som ee faktisk ee hennes største fans. Hun vet at hvis hun får de til å synes synd på hun så vil de gjøre alt og kjøpe mye fra hun. Det er den sykeste måten å selge produkter på. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Natu skrev (1 time siden):

Tror det er grunnet Jack også men moren skal komme ned han kan vel reise for det? Ang denne saken har jo den pågått en stund…rart hun hadde krefter til jentetur …..men det var vel pengene som fristet 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...