Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
NiceOrNothing skrev (13 minutter siden):

Enig ! Veldig uprofesjonelt av henne . Om det har skåret seg i en profesjonell relasjon evnt venne-relasjon , og hun skaper spekulasjoner med DEN følgerbasen , er det i beste fall uklokt . Den personen risikerer jo å bli hatet / trakkasert / kansellert i åresvis etterpå . Hun er en person det er livsfarlig å være uenig med . 

Tok meg tid til å se disse snappene nå, og dette er IKKE ok av henne å dele. Hun føler hun `må`  dele med "elsklingene" sine at hun har det tøft -  men kan ikke si hvorfor, ærlig talt! Dette er worst case clickbait. 

Som du sier så legger hun opp til at det er greit for følgerne å spekulere i alle retninger, og "elsklingene" får frie tøyler til å gjette (dømme, trakasssere, kansellere) Veldig uprofesjonellt. 

Tviler ikke på at hun har det tøft med noe, men det er da helt ok å legge ut en liten notis om at man tar seg litt fri/ferie/sykmeldt - uten å helle hundrevis av liter med bensin på spekulasjonsflammer hun selv legger opp til. 

Stakkars den/de det gjelder som blir hengt ut for tusenvis av mennesker på denne (in)direkte måten. Det er ikke greit! 

Useriøs og umoden oppførsel. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Isild skrev (2 minutter siden):

Tok meg tid til å se disse snappene nå, og dette er IKKE ok av henne å dele. Hun føler hun `må`  dele med "elsklingene" sine at hun har det tøft -  men kan ikke si hvorfor, ærlig talt! Dette er worst case clickbait. 

Som du sier så legger hun opp til at det er greit for følgerne å spekulere i alle retninger, og "elsklingene" får frie tøyler til å gjette (dømme, trakasssere, kansellere) Veldig uprofesjonellt. 

Tviler ikke på at hun har det tøft med noe, men det er da helt ok å legge ut en liten notis om at man tar seg litt fri/ferie/sykmeldt - uten å helle hundrevis av liter med bensin på spekulasjonsflammer hun selv legger opp til. 

Stakkars den/de det gjelder som blir hengt ut for tusenvis av mennesker på denne (in)direkte måten. Det er ikke greit! 

Hvis dette er en profesjonell relasjon så leker hun med ilden nå. Hun kan risikere å bli saksøkt . Hvis den personen hun beskriver som iskald , blir gjenkjent , kan det by på hard motstand . Dette er alvorlig uthenging . 

• Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet
NiceOrNothing skrev (12 minutter siden):

Men dette ER jo hennes ( og alle influenseres ) levebrød . Lage spekulasjoner . De vil jo vi skal spekulere , beundre, synes synd i . Å i enden av all den emosjonelle manipuleringer ➡️ klikk og penger . 

Joda, helt klart. Men hvis det går på bekostning av en uskyldig person/venn så er det sjukt. Det var det jeg mente hehe

• Liker 3
Skrevet
Isild skrev (5 minutter siden):

🎯

Skrevet
Natu skrev (11 timer siden):

Jeg er bombesikker på at hun er i en vanskelig situasjon angående business eller noe som har med penger å gjøre. Ikke bare noe" venninne greier".Det er vel ikke tvil om at hun har det vanskelig. Men samtidig, hvor lenge er det siden hun satt og skrøt av det nære forholdet til venninne og alt hun deler med dem? At hun lever for dette og elsker det hun gjør? Hun deler jo ingenting?  Syns også timingen på sammenbruddet kom skremmende nær gutteturen til Jack 🤔 Men god bedring til henne uansett. Håper hun logger av lenge for sin del. 

Enig, angsten for å måtte leve et enklere liv med mindre penger tror jeg er der…

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
NiceOrNothing skrev (3 minutter siden):

Hvis dette er en profesjonell relasjon så leker hun med ilden nå. Hun kan risikere å bli saksøkt . Hvis den personen hun beskriver som iskald , blir gjenkjent , kan det by på hard motstand . Dette er alvorlig uthenging . 

Det er spekulert med navn på så å si alle SoMe.

• Nyttig 1
Skrevet
Cami9 skrev (2 minutter siden):

Enig, angsten for å måtte leve et enklere liv med mindre penger tror jeg er der…

Klart det har med penger og gjøre . Hun har jo ikke angst for å miste relasjoner . Hun har jo hundretusenvis av venninner . 

• Liker 7
Skrevet
NiceOrNothing skrev (Akkurat nå):

Klart det har med penger og gjøre . Hun har jo ikke angst for å miste relasjoner . Hun har jo hundretusenvis av venninner . 

Jepp, og de er usynlige

• Liker 4
Skrevet
Cami9 skrev (Akkurat nå):

Jepp, og de er usynlige

Og ubetydelige . De er inntekten hennes , ikke venninner . 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Hatsumomo skrev (16 timer siden):

Hvem er det Isabel ikke havner på kant med? Syntes hun gjør det stadig vekk? Enten det er Newa, Golnaz, Alex, og nå denne nye damen. Og det er bare disse jeg vet såvidt vet om, det er jo flere.

Og det er aaaaldri hennes feil. Merkelig det der

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Alex hun svenske venninnen hun hadde? Hva skjedde der?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
NiceOrNothing skrev (17 minutter siden):

Ja dette syns jeg var ganske ille. Følger ikke med på Isabel til vanlig, men selv vi som ikke gjør det får med oss hennes "desperasjon" nå. Hun elter dette veldig og beskriver at noen mer eller mindre har ødelagt henne. 

Gjelder dette en privat relasjon så er det drøyt, er det en profesjonell relasjon - drøyt da også. Hun nevner ikke hva og hvem, men inviterer til spekulasjoner rundt nettopp det. Hun bruker som argument at følgerne ser på henne at det er noe, så hun føler hun skal si dette "ikkenoet" med tårer og drama for å "dele". 

Dette er veldig lite greit. Dersom dette er så alvorlig at det er noe av det værste hun har opplevd (skriver hun jo) så kunne hun tatt seg fri uten å legge ut sånt. Evt bare hatt reklame en ukes tid eller noe. 

Fullstendig useriøst. 

• Liker 2
  • Nyttig 11
Gjest Heike m72
Skrevet
missprincess skrev (3 minutter siden):

Alex hun svenske venninnen hun hadde? Hva skjedde der?

Det var vel Olsson søstrene som først kom i konflikt med Alex og så valgte vel Isabel side. Tror det ble klinsj på felles ferietur. De mente vel at Alex brukte relasjonene for å prøve å få følgere selv. I tillegg tror jeg de tre andre betalte det meste på den turen. Olsson søstrene gjorde også narr av Alex sine fake tenner i sin podcast. 

Skrevet

Kan noen oppdatere hva som skjedde mellom Alex og I? Etter den ferien de var på så var Alex plutselig ute av venninnegjengen 

Skrevet

Hvorfor sier dere Jack? Hun har sagt navnet til han fyren en gang på Snapchat (når hun snakket til han, vet ikke om hun tok bort den etterpå, det var nok en glipp fra hennes side). Og navnet begynner ikke engang på J.

Skrevet
Heike m72 skrev (1 minutt siden):

Det var vel Olsson søstrene som først kom i konflikt med Alex og så valgte vel Isabel side. Tror det ble klinsj på felles ferietur. De mente vel at Alex brukte relasjonene for å prøve å få følgere selv. I tillegg tror jeg de tre andre betalte det meste på den turen. Olsson søstrene gjorde også narr av Alex sine fake tenner i sin podcast. 

Ok, takk for svar. Personlig synes jeg Alex var en meget oppegående dame i forhold til både søstrene og I. Hun ble vel for voksen for dem, og derfor ikke passet inn mente de sikkert.  Disse søstrene er jo kun opptatt av operasjoner og utseende det er jo det eneste det går i der og menn

• Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet
Othelia08 skrev (15 minutter siden):

Og det er aaaaldri hennes feil. Merkelig det der

Hvis det skulle vise seg å være den det spekuleres  i , danser hun på tynn is nå . Man burde aldri gå i klinsj med noen som kan regler og lover 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
NiceOrNothing skrev (9 minutter siden):

Hvis det skulle vise seg å være den det spekuleres  i , danser hun på tynn is nå . Man burde aldri gå i klinsj med noen som kan regler og lover 

Hvis det skulle stemme er det siste sjakk trekket til IR, en sjakk matt til Hen.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Gjest Heike m72
Skrevet

At det er Jack er det vel ingen som er i tvil om lenger. Det er bevist mange ganger og bevisene er delt på tidligere sider her. Bilder, bilde av navnelabel på kofferten hans hvor det sto J.B., hun som har forsnakket seg, bilder av han ved villaen delt på siden til klesmerket hans, han i klær fra Novu osv…… Så ja, vi kan kalle Rosegjøken Jack.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...