Sirah Skrevet 4. juni #34161 Skrevet 4. juni blehblehbleh skrev (2 minutter siden): Var jack beaumont utro når de var sammen? Nylig snakket hun om at hun ikke mente en gang alltid utro og forklarte han ene exen angret skikkelig og det kom aldri til å skje igjen og hun tror ikke denne personen noen gang kommer til å gjøre det igjen. Kan det være pierre? Eller var det voldemort aka rosegjøken? At hun må godsnakke det som har blitt gjort så når hun endelig sier det er han at alle ikke skal hate han for det han har gjort Nei Jack var vel aldri utro, men dro på ferie med en annen dame 14 dager etter det ble slutt. Mener hun sa en gang at både hun og Pierre hadde rota med andre, men mulig jeg husker fullstendig feil nå.
Maia3 Skrevet 4. juni #34162 Skrevet 4. juni Sirah skrev (44 minutter siden): Nei Jack var vel aldri utro, men dro på ferie med en annen dame 14 dager etter det ble slutt. Mener hun sa en gang at både hun og Pierre hadde rota med andre, men mulig jeg husker fullstendig feil nå. Hva vet vi om hvem som var utro eller ikke? Og hva vet hun? Er helt sykt alt hun forteller om 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet 4. juni #34163 Skrevet 4. juni blehblehbleh skrev (50 minutter siden): Var jack beaumont utro når de var sammen? Nylig snakket hun om at hun ikke mente en gang alltid utro og forklarte han ene exen angret skikkelig og det kom aldri til å skje igjen og hun tror ikke denne personen noen gang kommer til å gjøre det igjen. Kan det være pierre? Eller var det voldemort aka rosegjøken? At hun må godsnakke det som har blitt gjort så når hun endelig sier det er han at alle ikke skal hate han for det han har gjort Hannandte engelske var utro.. James. hva sa hun ikke for to år siden.. «jeg skal aldri mer date en med J i navnet eller brite..» 😅 Og all dritten hun har fortalt om Voldemort..👀 13 1
Teflonhjernen Skrevet 4. juni #34164 Skrevet 4. juni Maia3 skrev (1 time siden): Hun bryr seg vel katten i å møte elsklingene face to face. Er KUN pengene deres hun bryr seg om/ vil ha . Alle skjønner vel det Ikke RS elsklingene …… 7
blehblehbleh Skrevet 4. juni #34165 Skrevet 4. juni (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (12 minutter siden): Hannandte engelske var utro.. James. hva sa hun ikke for to år siden.. «jeg skal aldri mer date en med J i navnet eller brite..» 😅 Og all dritten hun har fortalt om Voldemort..👀 Er det pierre hun snakket om som angret sårt å hun vet aldri kommer til å være utro igjen da og vet at menn kan endre seg. Må jo være en av de "bra eksene" Endret 4. juni av blehblehbleh
Women123 Skrevet 4. juni #34166 Skrevet 4. juni Dere har alle misforstått, hun datet en som het Joss Mooney rett før hu fant jack og han var også brite. joss var utro og dem datet ikke lenge (det er han hun har snakket om var en trenings freak) 2
blehblehbleh Skrevet 4. juni #34167 Skrevet 4. juni Women123 skrev (36 minutter siden): Dere har alle misforstått, hun datet en som het Joss Mooney rett før hu fant jack og han var også brite. joss var utro og dem datet ikke lenge (det er han hun har snakket om var en trenings freak) Hun snakket nettopp om at hun har opplevd utroskap 2 ganger. Ene tilga hun og de var sammen en god stund til før det ble slutt pga hun klarte ikke stole på personen osv osv selv om hun elsket han og at denne personen angret og hun vet han aldri kommer til å gjøre det igjen. Det må være en av de hun fortsatt har kontakt med som pierre, hun sa hun hadde litt kontakt med joss eller så er det voldemort/rosegjøken Så en annen var utro og det ble slutt med engang
refill Skrevet 4. juni #34168 Skrevet 4. juni Women123 skrev (42 minutter siden): Dere har alle misforstått, hun datet en som het Joss Mooney rett før hu fant jack og han var også brite. joss var utro og dem datet ikke lenge (det er han hun har snakket om var en trenings freak) Misforstått hva.. hvem som var utro eller hvem rosenkålen er? 1
Tenkeselv Skrevet 4. juni #34169 Skrevet 4. juni Litt utenom tema her, men i dag fikk jeg brått vite at man kan se på offentlige profiler uten at du "har vært der", telles ikke som klikk, slipper annonser osv. Men vet ikke om det er lov å nevne her hvor man kan gjøre det ? Man må ikke logge seg inn eller noe , man bare skriver navnet på den offentlig profilen man vil se storyen til. Admin kan bare slette min kommentar om den ikke er tillatt 🌹 2
vilas Skrevet 4. juni #34170 Skrevet 4. juni refill skrev (7 timer siden): Ja, akkurat den er vel grei. Man gidder jo ikke betale skatt til et land man ikke bor i, det gjelder nok de fleste. Men folk henger seg litt opp i at hun har sagt at hun ikke flyttet til Dubai først og fremst pga skatt, hehe. Selv tenker jeg at det ikke er så nøye sånn sett. Hun flytter ut, uansett årsak, og ønsker å bli ansett som utflyttet av den norske stat. Og da har man et regelverk å forholde seg til. Men foreldrene skal ha kommunale boliger i Norge. Sidra har bodd med sin mor og Rami med sn far i de kommunale boligene,og reiser hjem til henne/han når det norske helsevesenet skal brukes. El faren som skadet seg i Dubai, tok ikke imot hjelp der,men reiste til Norge for der har vi gratis sykehus. Så du mener at Isabel ikke kunne ha lyst/ burde ha lyst til å betale skatt til Norge nei. 5 9
Snuppa82 Skrevet 4. juni #34171 Skrevet 4. juni 5 minutter siden, vilas said: Men foreldrene skal ha kommunale boliger i Norge. Sidra har bodd med sin mor og Rami med sn far i de kommunale boligene,og reiser hjem til henne/han når det norske helsevesenet skal brukes. El faren som skadet seg i Dubai, tok ikke imot hjelp der,men reiste til Norge for der har vi gratis sykehus. Så du mener at Isabel ikke kunne ha lyst/ burde ha lyst til å betale skatt til Norge nei. Faren betaler vel skatt i Norge så det er jo greit, skjønner godt han vil bruke helsevesnet her. Det gjør vel Sidra også? Rami gjør vel det bare i denne 3 årsperioden nå. 1
Maia92 Skrevet 4. juni #34172 Skrevet 4. juni Hjerteknas skrev (9 timer siden): Josh er lillebroren til James.. Han og Isabel hang en del i høst/ før jul. Hun kjøpte bl.a sin elskede klokke fra han (til 1 mill eller no). Mener å huske at han også var med på nyttårsaftenfeiringa hos henne.. Og siden har vi ikke sett han i hennes kanal. Bare en sjelden gang i blant hos Rami. Han la ut senest igår på story video av kjæresten som går foran han, selvsagt er det ikke Isabel😅han er en guttunge for det første, for det andre det er lillebror til James som hun datet et par måneder. 2
Maia3 Skrevet 4. juni #34173 Skrevet 4. juni blehblehbleh skrev (2 timer siden): Hun snakket nettopp om at hun har opplevd utroskap 2 ganger. Ene tilga hun og de var sammen en god stund til før det ble slutt pga hun klarte ikke stole på personen osv osv selv om hun elsket han og at denne personen angret og hun vet han aldri kommer til å gjøre det igjen. Det må være en av de hun fortsatt har kontakt med som pierre, hun sa hun hadde litt kontakt med joss eller så er det voldemort/rosegjøken Så en annen var utro og det ble slutt med engang Ingen VET om en person vil være utro eller ikke. Hun er rimelig naiv hvis hun stoler 100% på at det ikke skjer igjen 1
Maia92 Skrevet 4. juni #34174 Skrevet 4. juni blehblehbleh skrev (4 timer siden): Var jack beaumont utro når de var sammen? Nylig snakket hun om at hun ikke mente en gang alltid utro og forklarte han ene exen angret skikkelig og det kom aldri til å skje igjen og hun tror ikke denne personen noen gang kommer til å gjøre det igjen. Kan det være pierre? Eller var det voldemort aka rosegjøken? At hun må godsnakke det som har blitt gjort så når hun endelig sier det er han at alle ikke skal hate han for det han har gjort Hennes første kjæreste tror jeg det var, som etter et par år døde i drunkningsulykke. Også var det Joss(ikke sikker om navnet staves riktig) som hun var sammen med et halvt år for flere år siden, selv om hun ikke var forelsket i han, men hun fant ut at han var utro etter et par mnd.
refill Skrevet 4. juni #34175 Skrevet 4. juni vilas skrev (24 minutter siden): Men foreldrene skal ha kommunale boliger i Norge. Sidra har bodd med sin mor og Rami med sn far i de kommunale boligene,og reiser hjem til henne/han når det norske helsevesenet skal brukes. El faren som skadet seg i Dubai, tok ikke imot hjelp der,men reiste til Norge for der har vi gratis sykehus. Så du mener at Isabel ikke kunne ha lyst/ burde ha lyst til å betale skatt til Norge nei. Begge foreldrene, pluss Sidra, er norske statsborgere som bor her. Så lenge alle forholder seg til regelverket har ikke jeg noe jeg skulle ha sagt om det. Rundt 160 000 nordmenn bor i utlandet fast til enhver tid. Syntes jeg det er litt trist med de som flytter ut for å unngå skatt? Ja. Men vi bor nå i et fritt land så. 3
Maia92 Skrevet 4. juni #34176 Skrevet 4. juni Tenkeselv skrev (39 minutter siden): Litt utenom tema her, men i dag fikk jeg brått vite at man kan se på offentlige profiler uten at du "har vært der", telles ikke som klikk, slipper annonser osv. Men vet ikke om det er lov å nevne her hvor man kan gjøre det ? Man må ikke logge seg inn eller noe , man bare skriver navnet på den offentlig profilen man vil se storyen til. Admin kan bare slette min kommentar om den ikke er tillatt 🌹 Hvordan😬? 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 4. juni #34177 Skrevet 4. juni Snuppa82 skrev (50 minutter siden): Faren betaler vel skatt i Norge så det er jo greit, skjønner godt han vil bruke helsevesnet her. Det gjør vel Sidra også? Rami gjør vel det bare i denne 3 årsperioden nå. Rami betaler heller ikke skatt nettopp pga tre års perioden…. Oppholder han seg lengre enn 60 dager i Norge i året må han bla opp.. 1
Solstråle1 Skrevet 4. juni #34178 Skrevet 4. juni (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (7 timer siden): Kan folk nå slutte i å spekulere anglående rosenkålen? Det er jo Voldemort! Folk må da få skrive hva de vil? Og hvorfor kaller dere han for rosenkålen? Endret 4. juni av Solstråle1 3
Sveits35 Skrevet 5. juni #34179 Skrevet 5. juni Noen her som har vært på Bjørvika og sjekket ut Ivorieklær? 1
Heike m72 Skrevet 5. juni #34180 Skrevet 5. juni Noen som har fått med seg hva de store endringene som hadde skjedd i villaen mens hun var i Oslo var? Jeg er utestengt så fikk ikke med meg alt. Ble litt nysgjerrig. Jeg har ikke helt trua på at Sidra blir boende i Dubai lenge. Hun har jo ikke et nettverk der, men har mange venner i Oslo. Isabel har jo ikke så mye tid til søsknene sine. Tror på en måte at både Sidra og Rami er ensomme der nede i Dubai. Det tror jeg egentlig at Isabel har vært fram til hun ble sammen med Jack igjen også. Rami kommer til å være mye mer i Norge når de tre årene har gått. Sidra har vel ikke meldt flytting ennå og har vært lite i leiligheten i Dubai etter hun leide den. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå