Trixie99 Skrevet mandag kl. 21:20 #34101 Skrevet mandag kl. 21:20 Isabel som svarer på når hun skal vise han fram: De vil være i sin boble litt til, (men å snakke om detaljer som at han kom inni henne DET vil de at alle skal vite?! - noe hun for øvrig selv syns er morsomt at hun gjør🤮), hun sier det ikke er lenge siden de møttes (hold kjeft, dere har kjent hverandre i mange år). Og at å bli offentliggjort når man er sammen med henne er en stor greie tydeligvis… MEN alle kjenner han jo allerede. Det er jo ikke akkurat sånn at han er ny i gamet. ah jeg bare syns hele greia er så patetisk og latterlig og skjønner ikke hvordan elsklingene hennes ikke gjennomskuer det de også. 5 11
grillkylling Skrevet mandag kl. 21:29 #34102 Skrevet mandag kl. 21:29 Bare meg som synes maten til Ann ser amatør-ut ?🤷🏽♀️ Og I skryter henne opp i skyene…. 6
vilas Skrevet mandag kl. 21:40 #34103 Skrevet mandag kl. 21:40 grillkylling skrev (Akkurat nå): Bare meg som synes maten til Ann ser amatør-ut ?🤷🏽♀️ Og I skryter henne opp i skyene…. Ikke enkelt å være den som skal lage mat til ei med spiseforstyrrelser. Eg er sikker på at I spiser bare ett par skjeer av denne chiapuddingen sin. Ett par småjafs av ett egg... En bit avocado... Hvorfor kan ikke I vise oss at hun spiser hele porsjonene hun får laget el bestiller take away ? Lage content av det ? Nei gjør ikke d vet du, for hun tror hun lurer oss. Hadde hun spiste opp all maten hun har tilgang på, så hadde hun hatt flere kilo på kroppen. Og alt sukkeret hun bruker er "skandale". I står i fare for å få diabetes. En liten infeksjon i kroppen så kan insulin produksjonen i bukspyttkjertelen slutte å virke. Hun tror ikke sånt kan skje henne. 12 4
vilas Skrevet mandag kl. 21:42 #34104 Skrevet mandag kl. 21:42 (endret) Mmeeri skrev (3 timer siden): Totalt kjøp viser man annerledes, ved å gå inn på selve kunden og profilen. Denne her var varsel om kjøp og beløp. Så redd for å skuffe dere, men det er noen som har svidd av 13 k på ett eneste kjøp 😅 Kredittkortene er "maxet" kanskje ? Endret mandag kl. 21:42 av vilas Feiltasting. 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet mandag kl. 21:43 #34105 Skrevet mandag kl. 21:43 (endret) vilas skrev (4 minutter siden): Ikke enkelt å være den som skal lage mat til ei med spiseforstyrrelser. Eg er sikker på at I spiser bare ett par skjeer av denne chiapuddingen sin. Ett par småjafs av ett egg... En bit avocado... Hvorfor kan ikke I vise oss at hun spiser hele porsjonene hun får laget el bestiller take away ? Lage content av det ? Nei gjør ikke d vet du, for hun tror hun lurer oss. Hadde hun spiste opp all maten hun har tilgang på, så hadde hun hatt flere kilo på kroppen. Og alt sukkeret hun bruker er "skandale". I står i fare for å få diabetes. En liten infeksjon i kroppen så kan insulin produksjonen i bukspyttkjertelen slutte å virke. Hun tror ikke sånt kan skje henne. Hun har 💯 sukkerfri sirup oppi de flaskene sine.. Heller ut og fyller de med sukkerfritt. 🙄 Det er jeg sikker på hun gjør. Endret mandag kl. 21:45 av Tuppenoglillemor12 Skrivefeil 2 2
vilas Skrevet mandag kl. 21:53 #34106 Skrevet mandag kl. 21:53 (endret) agent skrev (På 1.6.2026 den 20.07): Regner med at IR ikke skjønner ansvaret. Hun skal jo ha nanny. IR tror det løser alt, at hun slipper de tunge tak. Nei sånn som situasjonen er, ønsker jeg ikke det for babyen. Men det hadde vært interessant å se hvordan IR, hadde taklet svangerskapet. I har snart ikke råd til å ha alle ansatte 🙂 hun sa idag, at hun nå sparer for harde livet, for å få like mye på konto som hun hadde før villakjøpet. Og da er det kanskje for dyrt å ha gartner,poolboy,hushjelp og div fagfolk for å montere alt. Lagt golv, henge opp speil, montere møbler, leie bil, handle inn mere til villaen...osv. i tillegg har hun Geir som regnskapsfører, advokater, dyre helseforsikringer, hjelper familien... Og handler klær KUN med logo på ( iflg henne idag), sikkert for 100000 vis. Det MÅ være kjente merker med god visning av logo på. Lurer på hva som kan skje den dagen om I blir syk el plaget med helse. Og ikke klarer å snappe så mye. I tror hun er udødelig. Og idag fikk hun en kommentar på : hvor personen sa: håper du tilfører kroppen din folsyre om du er gravid, for ellers er d fare for at ett barn kan få ryggmargsskade. Da ble I betenkt. Og skrev : hva bestis ??? I tenker ikke i de baner. Endret tirsdag kl. 19:57 av vilas 5 5
vilas Skrevet mandag kl. 21:59 #34107 Skrevet mandag kl. 21:59 Tuppenoglillemor12 skrev (14 minutter siden): Hun har 💯 sukkerfri sirup oppi de flaskene sine.. Heller ut og fyller de med sukkerfritt. 🙄 Det er jeg sikker på hun gjør. I ber aldri om sukkerfri sirup når hun kjøper ute iallefall. Som oftest hører man : kan jeg få 5 pumper extra sirup i det hun bestiller. 1
Tenkeselv Skrevet mandag kl. 22:04 #34108 Skrevet mandag kl. 22:04 Solstråle1 skrev (1 time siden): Hva mener du? At hun har et ansvar ovenfor følgerne sine til å ikke bli sammen med hvem hun vil? Ja, genialt og dyktig er mine ord. Gjør det vondt? Hvis du synes det er både genialt og dyktig så skal du selvsagt få lov å mene det Gjorde det vondt at jeg respekterte at det må du få lov til å mene ? Hvis du mener at influensere generelt IKKE har noe ansvar over for sine følgere så sier jeg bare : Det må være "fint" å leve i din verden. Hun må bli sammen med hvem hun vil for meg, men ha litt respekt overfor følgerne dine å ikke hold de for narr med alt dritt som er sagt, å ting som også heller ikke er så lenge siden. For meg så behandler hun sine bestevenner akkurat slik hun fremstår selv, på en kald og kynisk måte. Men du mener kanskje ikke at det er noe feil når bestevennene hadde gått over lik for henne, men for henne er de kun penger ? Du skal få være "Solstråle" alt du vil, så skal jeg ha det veldig bra med å være den kritiske stemmen du åpenlyst mangler. Får ikke håpe det gjorde vondt, for det var ikke meningen 🥰 5 2 12
Sirah Skrevet mandag kl. 22:08 #34109 Skrevet mandag kl. 22:08 vilas skrev (26 minutter siden): Kredittkortene er "maxet" kanskje ? Eventuelt så røyk feriepengene. Men ikke så farlig det når man kan støtte venninnen som er mangemillionær... 7
Lunge2021 Skrevet tirsdag kl. 00:41 #34110 Skrevet tirsdag kl. 00:41 Bruker ikke ir prevensjon ?siden dette med graviditet er oppe en gang i mnd 2
Solstråle1 Skrevet tirsdag kl. 04:02 #34111 Skrevet tirsdag kl. 04:02 Tenkeselv skrev (5 timer siden): Hvis du synes det er både genialt og dyktig så skal du selvsagt få lov å mene det Gjorde det vondt at jeg respekterte at det må du få lov til å mene ? Hvis du mener at influensere generelt IKKE har noe ansvar over for sine følgere så sier jeg bare : Det må være "fint" å leve i din verden. Hun må bli sammen med hvem hun vil for meg, men ha litt respekt overfor følgerne dine å ikke hold de for narr med alt dritt som er sagt, å ting som også heller ikke er så lenge siden. For meg så behandler hun sine bestevenner akkurat slik hun fremstår selv, på en kald og kynisk måte. Men du mener kanskje ikke at det er noe feil når bestevennene hadde gått over lik for henne, men for henne er de kun penger ? Du skal få være "Solstråle" alt du vil, så skal jeg ha det veldig bra med å være den kritiske stemmen du åpenlyst mangler. Får ikke håpe det gjorde vondt, for det var ikke meningen 🥰 Nei, det gjør ikke vondt, jeg er vant til at voksne folk aksepterer at man har forskjellige meninger. Jeg evner bare ikke å la meg hisse opp av hvem en influenser har til kjæreste og jeg syns at det er rart å forvente at noen skal ta hensyn til hva andre mener om det. Jeg ser heller ikke at hun holder noen for narr, hun kjører en villet strategi for å tjene penger og det gjør hun rimelig åpenbart At det finnes mennesker som tror på det der bestevenn-snakket er jo fakta, men voksne folk har selv ansvar for å være litt kritiske. I snapper for penger, det tror jeg at 90 % av følgerne skjønner selv om hun reposter kommentarer fra de som tydeligvis ikke ser det. 1 3
ollie1 Skrevet tirsdag kl. 06:46 #34112 Skrevet tirsdag kl. 06:46 vilas skrev (8 timer siden): I ber aldri om sukkerfri sirup når hun kjøper ute iallefall. Som oftest hører man : kan jeg få 5 pumper extra sirup i det hun bestiller. Ser ut som hun går rundt med den samme kjøpekaffen i timesvis, tror det er sjelden hun drikker opp... Hun må ihvertfall legge om kostholdet og spise mer hvis hun skal få til å føde et barn. Tror alt dette med graviditet og barn bare er content. 12 4
Sveits35 Skrevet tirsdag kl. 09:00 #34113 Skrevet tirsdag kl. 09:00 Isabel bruker ikke prevensjon?! Aiaiai… Den dagen hun blir gravid blir et 9 måneders klagemaraton er jeg redd. Dama blir jo sjuk bare hun sitter i litt trekk. Men jeg kan spå feil. 11 3
Gjest beauti Skrevet tirsdag kl. 09:20 #34114 Skrevet tirsdag kl. 09:20 Sveits35 skrev (11 minutter siden): Isabel bruker ikke prevensjon?! Aiaiai… Den dagen hun blir gravid blir et 9 måneders klagemaraton er jeg redd. Dama blir jo sjuk bare hun sitter i litt trekk. Men jeg kan spå feil. Hun bør absolutt ikke tenke på å få seg barn nå. Hun sliter med alt fra angst, og synes hun bør ta tak i det først å komme seg både psykisk og fysisk før hun og han tenker på barn. Om det stemmer at hun møtte RG i januar så sa hun vel at hun skulle være sammen med en mann i minst to år før hun bestemte seg for å få barn . Hun er helt besatt virker det som . Så enten har hun kjent RG mye lengre ( Jack ?) Om ikke det er han bør de begge roe ned. Man ser på hele henne at hun ikke har det bra for tiden, og hun er jo på toppen så sliten . Blir for mye baby prat , for hun har god tid på å få stiftet familie
Teflonhjernen Skrevet tirsdag kl. 09:55 #34115 Skrevet tirsdag kl. 09:55 Sveits35 skrev (50 minutter siden): Isabel bruker ikke prevensjon?! Aiaiai… Den dagen hun blir gravid blir et 9 måneders klagemaraton er jeg redd. Dama blir jo sjuk bare hun sitter i litt trekk. Men jeg kan spå feil. beauti skrev (31 minutter siden): Hun bør absolutt ikke tenke på å få seg barn nå. Hun sliter med alt fra angst, og synes hun bør ta tak i det først å komme seg både psykisk og fysisk før hun og han tenker på barn. Om det stemmer at hun møtte RG i januar så sa hun vel at hun skulle være sammen med en mann i minst to år før hun bestemte seg for å få barn . Hun er helt besatt virker det som . Så enten har hun kjent RG mye lengre ( Jack ?) Om ikke det er han bør de begge roe ned. Man ser på hele henne at hun ikke har det bra for tiden, og hun er jo på toppen så sliten . Blir for mye baby prat , for hun har god tid på å få stiftet familie Blir veldig overrasket om hun er gravid. Har 100% tro på at dette er kynisk content for å holde RS varme, de skal jo bli tanter. Noe må hun jo yappe om i et ekstremt kjedelig og tomt latmannsliv som stort sett består av kaffe og seng 11 5
Trixie99 Skrevet tirsdag kl. 11:18 #34116 Skrevet tirsdag kl. 11:18 beauti skrev (1 time siden): Hun bør absolutt ikke tenke på å få seg barn nå. Hun sliter med alt fra angst, og synes hun bør ta tak i det først å komme seg både psykisk og fysisk før hun og han tenker på barn. Om det stemmer at hun møtte RG i januar så sa hun vel at hun skulle være sammen med en mann i minst to år før hun bestemte seg for å få barn . Hun er helt besatt virker det som . Så enten har hun kjent RG mye lengre ( Jack ?) Om ikke det er han bør de begge roe ned. Man ser på hele henne at hun ikke har det bra for tiden, og hun er jo på toppen så sliten . Blir for mye baby prat , for hun har god tid på å få stiftet familie Det ER Jack, det er bekreftet gjennom utallige bevis. 3 2
Gjest beauti Skrevet tirsdag kl. 11:25 #34117 Skrevet tirsdag kl. 11:25 Trixie99 skrev (5 minutter siden): Det ER Jack, det er bekreftet gjennom utallige bevis. Er også sikker på at det er han . Har sett bilder som har avslørt det
Margit777 Skrevet tirsdag kl. 13:46 #34118 Skrevet tirsdag kl. 13:46 (endret) Lunge2021 skrev (13 timer siden): Bruker ikke ir prevensjon ?siden dette med graviditet er oppe en gang i mnd Er typisk sånne med spiseproblemer ikke gjør det, er så redde for at de legger på seg. Bruker sikkert noe annet, tviler på at sånne selvopptatte egentlig vil ha barn. Sophie Elise måtte jo, som hun har forklart i en bok, ble jo uglesett etter posegate og gikk under jorda. Kom fram som gravid, ingen kan være slemme mot en som er gravid. Endret tirsdag kl. 13:48 av Margit777 2 2
agent Skrevet tirsdag kl. 16:14 #34119 Skrevet tirsdag kl. 16:14 (endret) Tror dere Rosenkålen kommer til å reise på guttetur evt. være bortreist i 14 dager. IR snakker om at hun ikke har det bra mentalt, nærmer hun seg en breakdown igjen. Endret tirsdag kl. 16:20 av agent 1 4
Solstråle1 Skrevet tirsdag kl. 16:31 #34120 Skrevet tirsdag kl. 16:31 agent skrev (16 minutter siden): Tror dere Rosenkålen kommer til å reise på guttetur evt. være bortreist i 14 dager. IR snakker om at hun ikke har det bra mentalt, nærmer hun seg en breakdown igjen. Du syns at de emojiene er passende til spørsmålet ditt? Du koser deg med popcorn mens du lurer på om et medmenneske kommer til å bryte sammen. 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå