Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har Jack vært på gutteturen eller ble den ikke noe av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hatsumomo skrev (11 minutter siden):

Har Jack vært på gutteturen eller ble den ikke noe av?

Nei🤣 De er å handler klær, til turen idag.

Hvis det blir noe av da, mann må ta litt forbehold. 

I tilfelle IR får en breakdown :filer::popcorn:

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
agent skrev (7 minutter siden):

Nei🤣 De er å handler klær, til turen idag.

Hvis det blir noe av da, mann må ta litt forbehold. 

I tilfelle IR får en breakdown :filer::popcorn:

Kanskje derfor hun har angst nå for tiden pga at han skal på guttetur , og ser så sorry ut for tiden 🤷‍♀️ så btw at han hadde på seg klær fra sitt merke Novu i dag . Skjorte og bukse . Ingen tvil om at det er Jack lengre som mange i RS ikke vil innse 

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet
beauti skrev (2 minutter siden):

Kanskje derfor hun har angst nå for tiden pga at han skal på guttetur , og ser så sorry ut for tiden 🤷‍♀️ så btw at han hadde på seg klær fra sitt merke Novu i dag . Skjorte og bukse . Ingen tvil om at det er Jack lengre som mange i RS ikke vil innse 

Det er 99,99% sikkert at det er JB:fnise:

Men det er så fint at hun har forklart at hun finnes ikke usikker på han. At hennes trust issues ikke finnes lenger. 

At alle kameratene hans har damer og ingen av dem er av den utroe typen.

For sånt har jo hun greie på , som rotet med en gift mann. (Gjøken som hun hadde den beste snabelridingen med ever)

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet
agent skrev (4 minutter siden):

Men det er så fint at hun har forklart at hun finnes ikke usikker på han. At hennes trust issues ikke finnes lenger. 

For sånt har jo hun greie på , som rotet med en gift mann. (Gjøken som hun hadde den beste snabelridingen med ever)

Er ikke i tvil om at det er han. Hun er nok veldig usikker men det vil hun ikke innrømme for alt skal jo fremstå så perfekt. Hun likte tydeligvis ikke at han ville ut å shoppe til gutteturen i dag.  Det var ikke farlig å se at var misfornøyd med. Såvidt jeg vet så dro vel han på ferie med ny dame to uker sist etter det var slutt mellom dem så han må jo kjent henne før det ble slutt vil jeg tro. Jeg tror at han var utro når han dro på fest uten å svare henne når hun ringte da han var i England,  og det kom vel frem at det var årsaken til at hun gjorde det slutt for der hadde han vært sammen med en dame mener jeg.  Var vel da hun havnet på sykehuset når det kom frem.  Så personlig tror jeg han var utro men det benekter I. Ellers har han nok gått tilbake nå til henne for han trenger en sugar mama, og hun er så blind at hun ikke skjønner det. Tror ikke dette forholdet vil vare i så mange år selv om det blir både bryllup og barn  

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet
Princess_81 skrev (1 time siden):

Hun drøsser han i penger og er hans sugar mummy så såklart blir han når han blir skjemt bort med masse shopping og Maldivene turer 

Exactly. Det kom jo hun selv frem med etter det var slutt sist at det var hun som hadde betalt alt for han,  og jeg har ingen tro på at han har betalt for turene for seg selv til Maldivene de har vært på nå heller.  Det er nok hun , men klart igjen må hun holde fasaden. Skulle ikke forbause meg at hun har betalt rosene fra han selv også

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
beauti skrev (28 minutter siden):

Exactly. Det kom jo hun selv frem med etter det var slutt sist at det var hun som hadde betalt alt for han,  og jeg har ingen tro på at han har betalt for turene for seg selv til Maldivene de har vært på nå heller.  Det er nok hun , men klart igjen må hun holde fasaden. Skulle ikke forbause meg at hun har betalt rosene fra han selv også

Tror ikke JB er så interessert i å betale  selv i underkant av en million for en tur til Maldivene i September. Hun fikk jo "god pris" på forrige en mnd's opphold ( 600000 kr) tror heller ikke d skjer på nytt.

• Liker 4
Skrevet
vilas skrev (4 minutter siden):

Tror ikke JB er så interessert i å betale  selv i underkant av en million for en tur til Maldivene i September. Hun fikk jo "god pris" på forrige en mnd's opphold ( 600000 kr) tror heller ikke d skjer på nytt.

Nei, det er nok I som betaler for han . Tror faktisk ikke at han tjener millioner i året tross at han har eget firma. Hun betaler nok for han nå i Dubai også. Og om det blir til at de skal én mnd dit i august så betaler hun det også 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
beauti skrev (50 minutter siden):

Nei, det er nok I som betaler for han . Tror faktisk ikke at han tjener millioner i året tross at han har eget firma. Hun betaler nok for han nå i Dubai også. Og om det blir til at de skal én mnd dit i august så betaler hun det også 

Hvilket grunnlag har dere for å spekulere i dette? Jeg håper ikke at dette blir tatt som brukerdebatt, for jeg lurer oppriktig på hvordan dere har så inngående kjennskap til hennes økonomiske disponeringer? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Solstråle1 skrev (11 minutter siden):

Hvilket grunnlag har dere for å spekulere i dette? Jeg håper ikke at dette blir tatt som brukerdebatt, for jeg lurer oppriktig på hvordan dere har så inngående kjennskap til hennes økonomiske disponeringer? 

Tidligere innrømmelser fra I om nettopp slike disponeringer, i etterkant av forholdet. 

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet
agent skrev (2 timer siden):

Maldivene gjøken ja, men hun slutta å henge med han i det hun fant ut at han prøvde å få eksen tilbake, og hadde henne på siden. Men at hun er så sikker at kameratene hans og han er typen som aldri kunne gjort noe sånt, ingen menneske kan være skråsikker på at partner ikke kan være utro en eller annen gang😅. Men man har ikke noe valg å bare stole på den personen.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
DivaBit skrev (9 minutter siden):

Tidligere innrømmelser fra I om nettopp slike disponeringer, i etterkant av forholdet. 

Men da skulle vel de fleste tro at hun lærte av sine feil og ikke gikk på den smellen igjen. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
beauti skrev (2 timer siden):

Er ikke i tvil om at det er han. Hun er nok veldig usikker men det vil hun ikke innrømme for alt skal jo fremstå så perfekt. Hun likte tydeligvis ikke at han ville ut å shoppe til gutteturen i dag.  Det var ikke farlig å se at var misfornøyd med. Såvidt jeg vet så dro vel han på ferie med ny dame to uker sist etter det var slutt mellom dem så han må jo kjent henne før det ble slutt vil jeg tro. Jeg tror at han var utro når han dro på fest uten å svare henne når hun ringte da han var i England,  og det kom vel frem at det var årsaken til at hun gjorde det slutt for der hadde han vært sammen med en dame mener jeg.  Var vel da hun havnet på sykehuset når det kom frem.  Så personlig tror jeg han var utro men det benekter I. Ellers har han nok gått tilbake nå til henne for han trenger en sugar mama, og hun er så blind at hun ikke skjønner det. Tror ikke dette forholdet vil vare i så mange år selv om det blir både bryllup og barn  

Helt siden det ble slutt så har det vel ikke gått en dag på snap hvor hun ikke har nevnt han, om hvor fæl han var i hennes øyne, så hun hadde vel fortalt om han hadde vært utro også. Men det stemmer at han reiste med en dame to uker etter hun slo opp med han, og den damen var hans venn og ofte i hans kommentarfelt på instagram, noe Isabel selv sa. Men enig at uansett om det blir barn og millionbryllup så vil det nok ikke vare lenge, og ingen i den familien har vel hatt noe langvarige forhold uansett.

Endret av Maia92
  • Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Solstråle1 skrev (4 minutter siden):

Men da skulle vel de fleste tro at hun lærte av sine feil og ikke gikk på den smellen igjen. 

Lært av sine feil? en dame som går tilbake til en mann som i hennes øyne var det fæleste menneske på jord bare for knappe et halvt år siden? hvordan har hun lært av sine feil ?

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet
Solstråle1 skrev (4 minutter siden):

Hvorfor det? Hun lærte jo ikke noe av å være sammen med det som var feil mann for henne, hun er jo på runde 2 med han nå. Og det var jo i nettopp i det forholdet hun gjorde disse disponeringene.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Solstråle1 skrev (10 minutter siden):

De som eventuelt burde lært av "sine feil og tidligere erfaringer" her er RS ! Hvis dette er Voldemort som det 99.99% er, så er det jaggu meg en ganske sandblåst gjeng som ikke vil finne det svært villedende basert på hva hun tidligere har sagt om han. Vi skal ikke så langt tilbake i tid.

• Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Maia92 skrev (8 minutter siden):

Lært av sine feil? en dame som går tilbake til en mann som i hennes øyne var det fæleste menneske på jord bare for knappe et halvt år siden? hvordan har hun lært av sine feil ?

Nei, ikke vet jeg. Jeg vet ikke hvem denne mannen dere er så sikre på det er heller. Men jeg liker å la tvilen komme folk til gode, så jeg har tro på at hun ikke gjør samme feil igjen. 

Jeg kjenner flere par som har funnet tilbake etter stygge brudd. Noen av dem skjønner jeg meg ikke på, men stort sett har begge vokst og innsett hva som gikk galt første gang. Jeg heier på kjærligheten 

• Liker 4
Skrevet
Princess_81 skrev (3 timer siden):

Hun drøsser han i penger og er hans sugar mummy så såklart blir han når han blir skjemt bort med masse shopping og Maldivene turer 

Ja, tenker nok det var en grunn til at han ville ha henne med på shopping før avreise Europa 😅

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Solstråle1 skrev (1 time siden):

Nei, ikke vet jeg. Jeg vet ikke hvem denne mannen dere er så sikre på det er heller. Men jeg liker å la tvilen komme folk til gode, så jeg har tro på at hun ikke gjør samme feil igjen. 

Jeg kjenner flere par som har funnet tilbake etter stygge brudd. Noen av dem skjønner jeg meg ikke på, men stort sett har begge vokst og innsett hva som gikk galt første gang. Jeg heier på kjærligheten 

Hmmm min anbefaling hvis du ikke vet hvem Voldemort er å lese deg litt tilbake her i denne tråden, for det blir litt dumt å mene noe om noe/noen man ikke har hørt om. Det som skrives og diskuteres her inne er jo ting Isabel selv har sagt. Man skal ikke glemme at noen har fulgt henne i veldig veldig mange år, å glemmer ikke.

• Liker 1
  • Nyttig 11
Skrevet
Tenkeselv skrev (5 timer siden):

Hmmm min anbefaling hvis du ikke vet hvem Voldemort er å lese deg litt tilbake her i denne tråden, for det blir litt dumt å mene noe om noe/noen man ikke har hørt om. Det som skrives og diskuteres her inne er jo ting Isabel selv har sagt. Man skal ikke glemme at noen har fulgt henne i veldig veldig mange år, å glemmer ikke.

Jeg har fått med meg historien, jeg har bare ikke sjekket hvem mannen er. Så viktig er det ikke. 

Nei, gudene skal vite at det ikke glemmes noe hun har sagt eller gjort 😅engasjementet er imponerende. Jeg holder likevel på at folk kan forandre seg og at man tar lærdom av tidligere feil. Så får vi se da, når katta slippes ut av sekken 😇hun er ganske genial slik hun klarer å holde på engasjementet hos sine følgere, må jeg si. Om ikke annet så er hun en dyktig influenser 

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...