DivaBit Skrevet 31. mai #34021 Skrevet 31. mai Solstråle1 skrev (4 minutter siden): Men da skulle vel de fleste tro at hun lærte av sine feil og ikke gikk på den smellen igjen. Hvorfor det? Hun lærte jo ikke noe av å være sammen med det som var feil mann for henne, hun er jo på runde 2 med han nå. Og det var jo i nettopp i det forholdet hun gjorde disse disponeringene. 5 1
Tenkeselv Skrevet 31. mai #34022 Skrevet 31. mai Solstråle1 skrev (10 minutter siden): Men da skulle vel de fleste tro at hun lærte av sine feil og ikke gikk på den smellen igjen. De som eventuelt burde lært av "sine feil og tidligere erfaringer" her er RS ! Hvis dette er Voldemort som det 99.99% er, så er det jaggu meg en ganske sandblåst gjeng som ikke vil finne det svært villedende basert på hva hun tidligere har sagt om han. Vi skal ikke så langt tilbake i tid. 1 10
Solstråle1 Skrevet 31. mai #34023 Skrevet 31. mai Maia92 skrev (8 minutter siden): Lært av sine feil? en dame som går tilbake til en mann som i hennes øyne var det fæleste menneske på jord bare for knappe et halvt år siden? hvordan har hun lært av sine feil ? Nei, ikke vet jeg. Jeg vet ikke hvem denne mannen dere er så sikre på det er heller. Men jeg liker å la tvilen komme folk til gode, så jeg har tro på at hun ikke gjør samme feil igjen. Jeg kjenner flere par som har funnet tilbake etter stygge brudd. Noen av dem skjønner jeg meg ikke på, men stort sett har begge vokst og innsett hva som gikk galt første gang. Jeg heier på kjærligheten 4
Alauda Skrevet 31. mai #34024 Skrevet 31. mai Princess_81 skrev (3 timer siden): Hun drøsser han i penger og er hans sugar mummy så såklart blir han når han blir skjemt bort med masse shopping og Maldivene turer Ja, tenker nok det var en grunn til at han ville ha henne med på shopping før avreise Europa 😅 3 7
Tenkeselv Skrevet 31. mai #34025 Skrevet 31. mai Solstråle1 skrev (1 time siden): Nei, ikke vet jeg. Jeg vet ikke hvem denne mannen dere er så sikre på det er heller. Men jeg liker å la tvilen komme folk til gode, så jeg har tro på at hun ikke gjør samme feil igjen. Jeg kjenner flere par som har funnet tilbake etter stygge brudd. Noen av dem skjønner jeg meg ikke på, men stort sett har begge vokst og innsett hva som gikk galt første gang. Jeg heier på kjærligheten Hmmm min anbefaling hvis du ikke vet hvem Voldemort er å lese deg litt tilbake her i denne tråden, for det blir litt dumt å mene noe om noe/noen man ikke har hørt om. Det som skrives og diskuteres her inne er jo ting Isabel selv har sagt. Man skal ikke glemme at noen har fulgt henne i veldig veldig mange år, å glemmer ikke. 1 13
Solstråle1 Skrevet 1. juni #34026 Skrevet 1. juni Tenkeselv skrev (5 timer siden): Hmmm min anbefaling hvis du ikke vet hvem Voldemort er å lese deg litt tilbake her i denne tråden, for det blir litt dumt å mene noe om noe/noen man ikke har hørt om. Det som skrives og diskuteres her inne er jo ting Isabel selv har sagt. Man skal ikke glemme at noen har fulgt henne i veldig veldig mange år, å glemmer ikke. Jeg har fått med meg historien, jeg har bare ikke sjekket hvem mannen er. Så viktig er det ikke. Nei, gudene skal vite at det ikke glemmes noe hun har sagt eller gjort 😅engasjementet er imponerende. Jeg holder likevel på at folk kan forandre seg og at man tar lærdom av tidligere feil. Så får vi se da, når katta slippes ut av sekken 😇hun er ganske genial slik hun klarer å holde på engasjementet hos sine følgere, må jeg si. Om ikke annet så er hun en dyktig influenser 1 2
refill Skrevet 1. juni #34027 Skrevet 1. juni https://www.vg.no/nyheter/i/8p5JRW/over-1000-arrestert-i-gulfstatene-for-aa-ha-delt-videoer-av-krigen 3
Sirah Skrevet 1. juni #34028 Skrevet 1. juni Solstråle1 skrev (2 timer siden): Jeg har fått med meg historien, jeg har bare ikke sjekket hvem mannen er. Så viktig er det ikke. Nei, gudene skal vite at det ikke glemmes noe hun har sagt eller gjort 😅engasjementet er imponerende. Jeg holder likevel på at folk kan forandre seg og at man tar lærdom av tidligere feil. Så får vi se da, når katta slippes ut av sekken 😇hun er ganske genial slik hun klarer å holde på engasjementet hos sine følgere, må jeg si. Om ikke annet så er hun en dyktig influenser Ingen tvil om at hun er dyktig nei! Det kan ingen ta fra henne 😁 1
agent Skrevet 1. juni #34029 Skrevet 1. juni refill skrev (56 minutter siden): https://www.vg.no/nyheter/i/8p5JRW/over-1000-arrestert-i-gulfstatene-for-aa-ha-delt-videoer-av-krigen Glad jeg lever i ett land med ytringsfrihet 6 2
Justlooking Skrevet 1. juni #34030 Skrevet 1. juni refill skrev (1 time siden): https://www.vg.no/nyheter/i/8p5JRW/over-1000-arrestert-i-gulfstatene-for-aa-ha-delt-videoer-av-krigen Skremmende … 2 3
smiiiley Skrevet 1. juni #34032 Skrevet 1. juni Cami9 skrev (3 minutter siden): ………… Noen har fått feriepengene sine gitt 😱
agent Skrevet 1. juni #34033 Skrevet 1. juni Cami9 skrev (5 minutter siden): ………… Er det IR eller kunden som har lagt ut dette? Er jo helt sykt 1 1
Murukleiven Skrevet 1. juni #34034 Skrevet 1. juni Hennes deling av intime detaljer vil ingen grense ta. I dag, mens de er på Dubai Mall, sier hun "Han kom inni meg tidligere i dag?". Hadde jeg ikke hørt det med mine egne ører hadde jeg ikke trodd det. Hun må reddes fra seg selv. 5 14
Gjest Sol 75 Skrevet 1. juni #34035 Skrevet 1. juni Cami9 skrev (2 timer siden): ………… En kunde har kjøpt 31 items? 😳 Ja, sier som en sa tidligere….der gikk feriepengene🥴
Gjest Sol 75 Skrevet 1. juni #34036 Skrevet 1. juni Murukleiven skrev (14 minutter siden): Hennes deling av intime detaljer vil ingen grense ta. I dag, mens de er på Dubai Mall, sier hun "Han kom inni meg tidligere i dag?". Hadde jeg ikke hørt det med mine egne ører hadde jeg ikke trodd det. Hun må reddes fra seg selv. 😳😳😳
loveanimals Skrevet 1. juni #34037 Skrevet 1. juni Murukleiven skrev (32 minutter siden): Hennes deling av intime detaljer vil ingen grense ta. I dag, mens de er på Dubai Mall, sier hun "Han kom inni meg tidligere i dag?". Hadde jeg ikke hørt det med mine egne ører hadde jeg ikke trodd det. Hun må reddes fra seg selv. Fy flate så sinnsykt kvalmt. Hvorfor har hun så enormt trang til å fortelle detaljert om sexlivet deres? Hun er ei patetisk og barnslig dame på 32 år ! HVEM andre holder på sånn ? Ingen ! Hun er ikke litt oppegående engang. Det kan ikke han være heller. Jeg gremmes 6 7
rock&republic Skrevet 1. juni #34038 Skrevet 1. juni refill skrev (17 timer siden): En kåt..? (sorry, du serverte den så fint) Garantert en kåt ja 😅🤣 Men er det normalt (noen som finner det interessant) at hun hver jævla bidige dag legger ut om snabelsafari? Hun er og blir bare mer og mer smakløs. Oppfører seg som en tenåring 8 4
rock&republic Skrevet 1. juni #34039 Skrevet 1. juni Murukleiven skrev (49 minutter siden): Hennes deling av intime detaljer vil ingen grense ta. I dag, mens de er på Dubai Mall, sier hun "Han kom inni meg tidligere i dag?". Hadde jeg ikke hørt det med mine egne ører hadde jeg ikke trodd det. Hun må reddes fra seg selv. Hun trenger absolutt hjelp og det gjør hele fan klubben hennes også 7 6
LedigNavn Skrevet 1. juni #34040 Skrevet 1. juni Hun ønsker selvfølgelig spekulasjoner om graviditet. Nå skal folket følge med på om hun blir gravid. Hun vet nøyaktig hva hun gjør for å tjene mest mulig. 2 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå