refill Skrevet i går, 05:47 #34041 Skrevet i går, 05:47 https://www.vg.no/nyheter/i/8p5JRW/over-1000-arrestert-i-gulfstatene-for-aa-ha-delt-videoer-av-krigen 3
Sirah Skrevet i går, 06:28 #34042 Skrevet i går, 06:28 Solstråle1 skrev (2 timer siden): Jeg har fått med meg historien, jeg har bare ikke sjekket hvem mannen er. Så viktig er det ikke. Nei, gudene skal vite at det ikke glemmes noe hun har sagt eller gjort 😅engasjementet er imponerende. Jeg holder likevel på at folk kan forandre seg og at man tar lærdom av tidligere feil. Så får vi se da, når katta slippes ut av sekken 😇hun er ganske genial slik hun klarer å holde på engasjementet hos sine følgere, må jeg si. Om ikke annet så er hun en dyktig influenser Ingen tvil om at hun er dyktig nei! Det kan ingen ta fra henne 😁 1
agent Skrevet i går, 06:45 #34043 Skrevet i går, 06:45 refill skrev (56 minutter siden): https://www.vg.no/nyheter/i/8p5JRW/over-1000-arrestert-i-gulfstatene-for-aa-ha-delt-videoer-av-krigen Glad jeg lever i ett land med ytringsfrihet 5 2
Justlooking Skrevet i går, 06:59 #34044 Skrevet i går, 06:59 refill skrev (1 time siden): https://www.vg.no/nyheter/i/8p5JRW/over-1000-arrestert-i-gulfstatene-for-aa-ha-delt-videoer-av-krigen Skremmende … 2 3
smiiiley Skrevet i går, 07:58 #34046 Skrevet i går, 07:58 Cami9 skrev (3 minutter siden): ………… Noen har fått feriepengene sine gitt 😱
agent Skrevet i går, 07:59 #34047 Skrevet i går, 07:59 Cami9 skrev (5 minutter siden): ………… Er det IR eller kunden som har lagt ut dette? Er jo helt sykt 1 1
Murukleiven Skrevet i går, 10:11 #34048 Skrevet i går, 10:11 Hennes deling av intime detaljer vil ingen grense ta. I dag, mens de er på Dubai Mall, sier hun "Han kom inni meg tidligere i dag?". Hadde jeg ikke hørt det med mine egne ører hadde jeg ikke trodd det. Hun må reddes fra seg selv. 5 11
Gjest Sol 75 Skrevet i går, 10:26 #34049 Skrevet i går, 10:26 Cami9 skrev (2 timer siden): ………… En kunde har kjøpt 31 items? 😳 Ja, sier som en sa tidligere….der gikk feriepengene🥴
Gjest Sol 75 Skrevet i går, 10:26 #34050 Skrevet i går, 10:26 Murukleiven skrev (14 minutter siden): Hennes deling av intime detaljer vil ingen grense ta. I dag, mens de er på Dubai Mall, sier hun "Han kom inni meg tidligere i dag?". Hadde jeg ikke hørt det med mine egne ører hadde jeg ikke trodd det. Hun må reddes fra seg selv. 😳😳😳
Maia3 Skrevet i går, 10:53 #34051 Skrevet i går, 10:53 Murukleiven skrev (32 minutter siden): Hennes deling av intime detaljer vil ingen grense ta. I dag, mens de er på Dubai Mall, sier hun "Han kom inni meg tidligere i dag?". Hadde jeg ikke hørt det med mine egne ører hadde jeg ikke trodd det. Hun må reddes fra seg selv. Fy flate så sinnsykt kvalmt. Hvorfor har hun så enormt trang til å fortelle detaljert om sexlivet deres? Hun er ei patetisk og barnslig dame på 32 år ! HVEM andre holder på sånn ? Ingen ! Hun er ikke litt oppegående engang. Det kan ikke han være heller. Jeg gremmes 7 5
rock&republic Skrevet i går, 10:58 #34052 Skrevet i går, 10:58 refill skrev (17 timer siden): En kåt..? (sorry, du serverte den så fint) Garantert en kåt ja 😅🤣 Men er det normalt (noen som finner det interessant) at hun hver jævla bidige dag legger ut om snabelsafari? Hun er og blir bare mer og mer smakløs. Oppfører seg som en tenåring 7 3
rock&republic Skrevet i går, 11:01 #34053 Skrevet i går, 11:01 Murukleiven skrev (49 minutter siden): Hennes deling av intime detaljer vil ingen grense ta. I dag, mens de er på Dubai Mall, sier hun "Han kom inni meg tidligere i dag?". Hadde jeg ikke hørt det med mine egne ører hadde jeg ikke trodd det. Hun må reddes fra seg selv. Hun trenger absolutt hjelp og det gjør hele fan klubben hennes også 6 5
LedigNavn Skrevet i går, 11:02 #34054 Skrevet i går, 11:02 Hun ønsker selvfølgelig spekulasjoner om graviditet. Nå skal folket følge med på om hun blir gravid. Hun vet nøyaktig hva hun gjør for å tjene mest mulig. 2 9
lotti__s Skrevet i går, 11:26 #34055 Skrevet i går, 11:26 LedigNavn skrev (23 minutter siden): Hun ønsker selvfølgelig spekulasjoner om graviditet. Nå skal folket følge med på om hun blir gravid. Hun vet nøyaktig hva hun gjør for å tjene mest mulig. Er så kvalmende slik hun holder på… hun burde skjermes fra internett til hun får litt vett i topp lokket. At jack også syns at dette er greit er helt tullete 1 9
Maia3 Skrevet 23 timer siden #34056 Skrevet 23 timer siden Alauda skrev (15 timer siden): Ja, tenker nok det var en grunn til at han ville ha henne med på shopping før avreise Europa 😅 Så klart. Få fylt opp garderoben sin for hennes penger, reise på noen turer for hennes penger, leve lyxlivet ei stund. Går nok ikke så lang tid før han er drittlei av henne igjen. Er jo tydelig at ingen orker å leve sammen med henne over en lengre periode. Hun har jo ikke kontakt med virkeligheten i det hele tatt. MEN hun sørger vel for å bli gravid så han er stuck med henne på den ene eller andre måten resten av livet. Kynisk og kalkulerende som hun er ! 3 2
Tenkeselv Skrevet 23 timer siden #34057 Skrevet 23 timer siden Solstråle1 skrev (8 timer siden): Jeg har fått med meg historien, jeg har bare ikke sjekket hvem mannen er. Så viktig er det ikke. Nei, gudene skal vite at det ikke glemmes noe hun har sagt eller gjort 😅engasjementet er imponerende. Jeg holder likevel på at folk kan forandre seg og at man tar lærdom av tidligere feil. Så får vi se da, når katta slippes ut av sekken 😇hun er ganske genial slik hun klarer å holde på engasjementet hos sine følgere, må jeg si. Om ikke annet så er hun en dyktig influenser Hvis du fremdeles synes det er ok overfor hennes "bestevenner" osv etter alt drittsnakk om han så får det meg til å tvile på menneskeheten altså. Hun havnet på sykehus pga han, såpass ille var det. Genial og dyktig er dine ord, for meg kalkulert og kynisk. 1 8
Tenkeselv Skrevet 23 timer siden #34058 Skrevet 23 timer siden Cami9 skrev (4 timer siden): ………… Vel 31 items er nok totalt antall kjøp fra Ivorie, av alle som kjøper sirup osv så kommer man fort oppi 31 items. 100% ble denne postet for å la det fremstå som at denne nye kolleksjonen gikk knallbra 😅 "Noen kjøpte 31 plagg" liksom 2 5
Murukleiven Skrevet 23 timer siden #34059 Skrevet 23 timer siden Tenkeselv skrev (4 minutter siden): Vel 31 items er nok totalt antall kjøp fra Ivorie, av alle som kjøper sirup osv så kommer man fort oppi 31 items. 100% ble denne postet for å la det fremstå som at denne nye kolleksjonen gikk knallbra 😅 "Noen kjøpte 31 plagg" liksom SIkkert Temu som har kjøpt det opp, slik at de kan lage billige kopier 5
Istapp Skrevet 22 timer siden #34060 Skrevet 22 timer siden smiiiley skrev (5 timer siden): Noen har fått feriepengene sine gitt 😱 Enn å sløse så mye penger bort på ræl😳 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå