agent Skrevet 2. juni #34121 Skrevet 2. juni Solstråle1 skrev (5 minutter siden): Du syns at de emojiene er passende til spørsmålet ditt? Du koser deg med popcorn mens du lurer på om et medmenneske kommer til å bryte sammen. Contentet er lik Underholdning for meg😂 10 2
enkefru Skrevet 2. juni #34123 Skrevet 2. juni agent skrev (4 minutter siden): Løp å se Henrik Troy 😂😂🤣 4
Murukleiven Skrevet 2. juni #34124 Skrevet 2. juni Princess_81 skrev (På 30.5.2026 den 17.46): De er ekstremt hengende… ennå hun tok brystløft kirurgen gjorde en dårlig jobb de burde ikke henge så kort tid etter brystløft. De er seriøst ekstremt saggy 😕 Det som mest sannsynlig har skjedd er at hun har fått for store implantater, som har strukket huden såpass at huden har mistst mye elastisitet. Har man lite brystvev fra før og er veldig tynn/lite muskler som holder ting på plass, vil nok puppene sagge etterhvert. Etter hva jeg forstår varer ikke et brystløft evig, men dette har gått ganske fort. De puppene er altfor store til henne, spesielt nå som hun er så tynn. 5 9
Nobetterthanaman Skrevet 2. juni #34125 Skrevet 2. juni agent skrev (2 timer siden): Tror dere Rosenkålen kommer til å reise på guttetur evt. være bortreist i 14 dager. IR snakker om at hun ikke har det bra mentalt, nærmer hun seg en breakdown igjen. Kan ikke forstå at en partner vil dra på partytur med gutta på Ibiza når man har en kjæreste som har det tøft mentalt, hvis det nå er tilfelle. Mulig jeg er sær og gammeldags 2 1 1
Othelia08 Skrevet 2. juni #34126 Skrevet 2. juni Nobetterthanaman skrev (14 minutter siden): Kan ikke forstå at en partner vil dra på partytur med gutta på Ibiza når man har en kjæreste som har det tøft mentalt, hvis det nå er tilfelle. Mulig jeg er sær og gammeldags Er vel akkurat det hun håper på 4 8
Eyr Skrevet 2. juni #34127 Skrevet 2. juni Nobetterthanaman skrev (20 minutter siden): Kan ikke forstå at en partner vil dra på partytur med gutta på Ibiza når man har en kjæreste som har det tøft mentalt, hvis det nå er tilfelle. Mulig jeg er sær og gammeldags Det vil jo isåfall si at han aldri kan reise på guttetur… 6 8
Sol Rampelyset Skrevet 2. juni #34128 Skrevet 2. juni Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin.
Maia3 Skrevet 2. juni #34129 Skrevet 2. juni Nobetterthanaman skrev (3 timer siden): Kan ikke forstå at en partner vil dra på partytur med gutta på Ibiza når man har en kjæreste som har det tøft mentalt, hvis det nå er tilfelle. Mulig jeg er sær og gammeldags En " breakdown " fra hennes side er dessverre helt normalt når det er noe som ikke passer henne. Nøye planlagt om det skjer. Hun er dessuten mentalt nede hele tiden. Manipulerende og kalkulerende som hun er 2 1 18
ollie1 Skrevet 3. juni #34130 Skrevet 3. juni Eyr skrev (13 timer siden): Det vil jo isåfall si at han aldri kan reise på guttetur… Var hun ikke selv på tur med en fyr på Ibiza i fjor? Det var sikkert med Rosegjøken, men den turen ble det aldri fortalt noe om. 4 3
Sirah Skrevet 3. juni #34132 Skrevet 3. juni ollie1 skrev (3 timer siden): Var hun ikke selv på tur med en fyr på Ibiza i fjor? Det var sikkert med Rosegjøken, men den turen ble det aldri fortalt noe om. Det var vel Europagjøken - hun hadde aldri truffet han før men hadde snakket masse med han på nett. Etter Ibiza ble hun ghostet. Det er i alle all den offisielle historien 🙃 4
vilas Skrevet 3. juni #34133 Skrevet 3. juni Othelia08 skrev (17 timer siden): Er vel akkurat det hun håper på Tenker det samme. Hun drar det langt nå for at Rosenkålen ikke skal reise. Dramaqueen'n. 6 5
Alauda Skrevet 3. juni #34134 Skrevet 3. juni vilas skrev (48 minutter siden): Tenker det samme. Hun drar det langt nå for at Rosenkålen ikke skal reise. Dramaqueen'n. Ja, ikke usannsynlig at hennes fravær nå har med reaksjoner på hans snarlige avreise å gjøre. Om hun virkelig hindrer ham i å reise, tror jeg ikke forholdet har noen fremtid. 9
refill Skrevet 3. juni #34137 Skrevet 3. juni agent skrev (1 time siden): Noen som har sett evente hun er på? Det er for Ivorie Hun lanserer jo Ivorie hos Bjørvika undertøy i morgen. Samtidig som jeg skjønner årsaken til at hun ikke annonserer det (plass og pågang), så er det jo litt spesielt at hun ikke gjør noe ytterligere utav det. Hun gir ikke så mye tilbake til de som bruker tusenvis på brandet hennes akkurat. Om hun var mitt store idol og jeg hadde støttet henne i tykt og tynt, tror jeg at jeg hadde blitt litt skuffet. 4 12
Natu Skrevet 3. juni #34138 Skrevet 3. juni refill skrev (6 minutter siden): Hun lanserer jo Ivorie hos Bjørvika undertøy i morgen. Samtidig som jeg skjønner årsaken til at hun ikke annonserer det (plass og pågang), så er det jo litt spesielt at hun ikke gjør noe ytterligere utav det. Hun gir ikke så mye tilbake til de som bruker tusenvis på brandet hennes akkurat. Om hun var mitt store idol og jeg hadde støttet henne i tykt og tynt, tror jeg at jeg hadde blitt litt skuffet. Det er helt sant. For en merkelig frontfigur som er så populær og kunne dratt masse folk? Hun er jo ikke akkurat Kim K men oppfører seg som om hun blir spist av løvene bare hun trør ut døra? 400 000 vet alt om syklusen og sexlivet hennes, gjør livsstilen hennes mulig , men Gud forby at noen må se henne live. Og at hun gir noe tilbake. 5 19
agent Skrevet 3. juni #34139 Skrevet 3. juni refill skrev (30 minutter siden): Hun lanserer jo Ivorie hos Bjørvika undertøy i morgen. Samtidig som jeg skjønner årsaken til at hun ikke annonserer det (plass og pågang), så er det jo litt spesielt at hun ikke gjør noe ytterligere utav det. Hun gir ikke så mye tilbake til de som bruker tusenvis på brandet hennes akkurat. Om hun var mitt store idol og jeg hadde støttet henne i tykt og tynt, tror jeg at jeg hadde blitt litt skuffet. Helt enig med deg 🤷♀️ Kan virke som hun ikke vil treffe elsklingene sine. 5 8
agent Skrevet 3. juni #34140 Skrevet 3. juni Natu skrev (28 minutter siden): Det er helt sant. For en merkelig frontfigur som er så populær og kunne dratt masse folk? Hun er jo ikke akkurat Kim K men oppfører seg som om hun blir spist av løvene bare hun trør ut døra? 400 000 vet alt om syklusen og sexlivet hennes, gjør livsstilen hennes mulig , men Gud forby at noen må se henne live. Og at hun gir noe tilbake. Var det ikke sånn forrige gang også, ang. Sirupen. (kan hende jeg husker feil) 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå