agent Skrevet 5. juni #34181 Skrevet 5. juni Heike m72 skrev (27 minutter siden): Noen som har fått med seg hva de store endringene som hadde skjedd i villaen mens hun var i Oslo var? Jeg er utestengt så fikk ikke med meg alt. Ble litt nysgjerrig. Jeg har ikke helt trua på at Sidra blir boende i Dubai lenge. Hun har jo ikke et nettverk der, men har mange venner i Oslo. Isabel har jo ikke så mye tid til søsknene sine. Tror på en måte at både Sidra og Rami er ensomme der nede i Dubai. Det tror jeg egentlig at Isabel har vært fram til hun ble sammen med Jack igjen også. Rami kommer til å være mye mer i Norge når de tre årene har gått. Sidra har vel ikke meldt flytting ennå og har vært lite i leiligheten i Dubai etter hun leide den. Ikke noe endringer som mann kan se🤷♀️
Heike m72 Skrevet 5. juni #34183 Skrevet 5. juni agent skrev (8 minutter siden): Ikke noe endringer som mann kan se🤷♀️ Okay, men hun snakket om det og at Jack hadde filmet det, så tenkte kanskje hun hadde vist fram noe. Overdrevet snakk igjen da sikkert. 1 1
Heike m72 Skrevet 5. juni #34184 Skrevet 5. juni Neket skrev (3 minutter siden): Skulle hun ikke bytte gulv igjen i 2 etg? Jo, men de var utsolgt for det gulvet hun vil bytte til. Hun vil ha samme som i 1. etasje. Det gulvet oppe der er jo helt forferdelig 🙈 Passer best i en stor ballsal det gulvet der. 2
agent Skrevet 5. juni #34185 Skrevet 5. juni Heike m72 skrev (13 minutter siden): Okay, men hun snakket om det og at Jack hadde filmet det, så tenkte kanskje hun hadde vist fram noe. Overdrevet snakk igjen da sikkert. Kanskje han har flyttet tv til media rommet. Skulle få sofaen idag.
agent Skrevet 5. juni #34186 Skrevet 5. juni Heike m72 skrev (12 minutter siden): Jo, men de var utsolgt for det gulvet hun vil bytte til. Hun vil ha samme som i 1. etasje. Det gulvet oppe der er jo helt forferdelig 🙈 Passer best i en stor ballsal det gulvet der. Så skulle de fikse rommet til Pimpen, hun kommer snart.
Trixie99 Skrevet 5. juni #34188 Skrevet 5. juni Nobetterthanaman skrev (3 minutter siden): Oj, noen som vet hva som har skjedd nå? Etter det hun skrev nå så tror jeg mer og mer på ryktene om at det er noe som har skjedd med Naboen. Om det er søksmål vet jeg ikke, men tydeligvis noe store greier 1 3
Heike m72 Skrevet 5. juni #34189 Skrevet 5. juni Trixie99 skrev (7 minutter siden): Etter det hun skrev nå så tror jeg mer og mer på ryktene om at det er noe som har skjedd med Naboen. Om det er søksmål vet jeg ikke, men tydeligvis noe store greier Hun skriver jo om ei hun har stolt på. 1
refill Skrevet 5. juni #34190 Skrevet 5. juni (endret) Spørs om dette blir for mange screens ihht regelverket. Beklager i så fall. Hun skriver "ei". Tipper jobbrelatert. Edit: siden hun fortsetter å legge ut snaps med tekst, og man ikke skal spamme trådene her med screenshots, fjerner jeg tre av de jeg lå ut. Endret 5. juni av refill Fjerning av screenshots. 1
refill Skrevet 5. juni #34192 Skrevet 5. juni Trixie99 skrev (5 minutter siden): Ah….. folk på Jodel sier Synnøve fra Ivorie👀 Det var min første tanke og. 2 1
Sirah Skrevet 5. juni #34193 Skrevet 5. juni refill skrev (1 minutt siden): Det var min første tanke og. Min også. Lenge siden vi har hørt noe om fantastiske Synnøve. De fleste andre nære har hun vel nevnt/vært med? 2 1
Teflonhjernen Skrevet 5. juni #34194 Skrevet 5. juni refill skrev (13 minutter siden): Spørs om dette blir for mange screens ihht regelverket. Beklager i så fall. Hun skriver "ei". Tipper jobbrelatert. Da tenker jeg at frøken Raad rett og slett skal slutte å være «influenser « og bestevenninne hvis det er så forferdelig. Ingen som tvinger henne. Si takk og farvel og slett snap. Lev på Ivorie og Nude. 3 6
LorettaLynn Skrevet 5. juni #34195 Skrevet 5. juni Skrev hun at hun ikke var opptatt av penger? 😳😳😳 Vil tro det er to sider av hva nå denne saken er. 4
rock&republic Skrevet 5. juni #34196 Skrevet 5. juni agent skrev (4 timer siden): Ikke noe endringer som mann kan se🤷♀️ Sofa snudd til motsatt vegg 😅😅😅🫣 2 1
*MEDUSA* Skrevet 5. juni #34197 Skrevet 5. juni (endret) Elsker veggen bak her på Jack sin nettside og det samme fra da Isabell filmet her forleden, fargeforskjell er nok pga: kamra, lys, instillinger o.s.v. Tipper han ikke reiser på guttetur nå siden stakkers Isabell har det vanskelig... Kan hun ikke bare logge for f... av og fikse seg sjøl, de jævla firmaene hennes gjør det jo så bra slik at hun overlever uten snap, og ikke gidd å kom med ..bestevenner.. Endret 5. juni av *MEDUSA* 10
agent Skrevet 5. juni #34198 Skrevet 5. juni rock&republic skrev (9 minutter siden): Sofa snudd til motsatt vegg 😅😅😅🫣
rock&republic Skrevet 5. juni #34199 Skrevet 5. juni *MEDUSA* skrev (6 minutter siden): Elsker veggen bak her på Jack sin nettside og det samme fra da Isabell filmet her forleden, fargeforskjell er nok pga: kamra, lys, instillinger o.s.v. Tipper han ikke reiser på guttetur nå siden stakkers Isabell har det vanskelig... Kan hun ikke bare logge for f... av og fikse seg sjøl, de jævla firmaene hennes gjør det jo så bra slik at hun overlever uten snap, og ikke gidd å kom med ..bestevenner.. Er vel lansering av noe i helgen så nå blir det ekstra mye shopping på alle bestisene 8
Alba1235 Skrevet 5. juni #34200 Skrevet 5. juni Heike m72 skrev (4 timer siden): Jo, men de var utsolgt for det gulvet hun vil bytte til. Hun vil ha samme som i 1. etasje. Det gulvet oppe der er jo helt forferdelig 🙈 Passer best i en stor ballsal det gulvet der. Jeg får helt noia av alle de ulike gulvene🙈 det er jo faktisk 3 ulike gulv. 4 med trappa🙈 og forskjellige trefarger over hele huset…. Gelenderet i trappa feks, og treverket som er i hyllene i trappa. Det blir så rotete🫣 og hvor i alle dager skal hun ha sofabordet i den forvokste tv stue sofaen🙈 jeg tror helt ærlig hun fikk litt sjokk når hun forsto hvor mye innredning og møbler faktisk koster😂 hun var rimelig godtroende i starten når hun hadde en spørre runde på hva alle trodde dette ville koste henne. Alle de planene hun hadde for huset, både inne og ute samsvarte IKKE med hva prisen blir😂 Egentlig ser det ut som hun har brukt alle sparepengene sine på hus, men så hadde hun ikke råd til å innrede det😂 1 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå