Heike m72 Skrevet 13 timer siden #34201 Skrevet 13 timer siden Synnøve står fortsatt som medeier. Det står også skrevet at hun er medgrunnlegger av Ivorie. Aldri bra å være venninne med noen man driver business med eller har som ansatt. Nå er det jo ikke så mye som skal til før Isabel kaller dem venninner da. Og ikke sikkert det går begge veger. Isabel var jo «venninne» med frisøren sin og vippedama si i Oslo også, sa hun. Jeg kaller ikke frisøren min venninne selv om jeg har vært hos henne i 12 år. Hvor mye er hun sammen med disse venninnene? Venninne er en person man tilbringer tid med live med jevne mellomrom. Lurer på hvem som designer for Ivorie nå? Er det fortsatt hun med lang erfaring fra BikBok? Det virket som det var gjennomtrekk av designere der en stund. Og nå er det jo ganske stusselige plagg som kommer fra Ivorie. 7
Alba1235 Skrevet 13 timer siden #34202 Skrevet 13 timer siden Teflonhjernen skrev (31 minutter siden): Da tenker jeg at frøken Raad rett og slett skal slutte å være «influenser « og bestevenninne hvis det er så forferdelig. Ingen som tvinger henne. Si takk og farvel og slett snap. Lev på Ivorie og Nude. Ja enig, herlighet for ei syting 🙈 3
agent Skrevet 13 timer siden #34203 Skrevet 13 timer siden Alba1235 skrev (3 minutter siden): Jeg får helt noia av alle de ulike gulvene🙈 det er jo faktisk 3 ulike gulv. 4 med trappa🙈 og forskjellige trefarger over hele huset…. Gelenderet i trappa feks, og treverket som er i hyllene i trappa. Det blir så rotete🫣 og hvor i alle dager skal hun ha sofabordet i den forvokste tv stue sofaen🙈 jeg tror helt ærlig hun fikk litt sjokk når hun forsto hvor mye innredning og møbler faktisk koster😂 hun var rimelig godtroende i starten når hun hadde en spørre runde på hva alle trodde dette ville koste henne. Alle de planene hun hadde for huset, både inne og ute samsvarte IKKE med hva prisen blir😂 Egentlig ser det ut som hun har brukt alle sparepengene sine på hus, men så hadde hun ikke råd til å innrede det😂 Har tenkt det samme ang. gulvene, jeg kom også til 4 forskjellige. Kanskje 5, har ikke sett rommet til Pimpen ennå.
refill Skrevet 13 timer siden #34204 Skrevet 13 timer siden (endret) Hun var ikke på eventet. Var det henne hun skulle i bryllup til egentlig? Eller var det noen andre. Edit: Selvsagt Ina hun skal i bryllup til ☺️ Endret 12 timer siden av refill 2
Mmeeri Skrevet 13 timer siden #34205 Skrevet 13 timer siden Er det noen som fikk med seg da om Synnøve var med på åpningene av butikken i Oslo da? På Vika? jeg oppfattet det også om at det må være ei dame som har såret henne. jeg reagerte på det med at hun følte at hun måtte vise hennes «bedre» side til venninnene sine når hun egentlig kunne vært ærlig og sagt det med en gang at hun ikke har det bra. Nå innrømmer hun jo at hun har lurt alle i flere måneder. 🤷🏼♀️ 1 5
Sirah Skrevet 13 timer siden #34206 Skrevet 13 timer siden Heike m72 skrev (4 minutter siden): Synnøve står fortsatt som medeier. Det står også skrevet at hun er medgrunnlegger av Ivorie. Aldri bra å være venninne med noen man driver business med eller har som ansatt. Nå er det jo ikke så mye som skal til før Isabel kaller dem venninner da. Og ikke sikkert det går begge veger. Isabel var jo «venninne» med frisøren sin og vippedama si i Oslo også, sa hun. Jeg kaller ikke frisøren min venninne selv om jeg har vært hos henne i 12 år. Hvor mye er hun sammen med disse venninnene? Venninne er en person man tilbringer tid med live med jevne mellomrom. Lurer på hvem som designer for Ivorie nå? Er det fortsatt hun med lang erfaring fra BikBok? Det virket som det var gjennomtrekk av designere der en stund. Og nå er det jo ganske stusselige plagg som kommer fra Ivorie. Spørs om ikke noe skjedde rundt den tiden Sidra "flyttet" til Dubai. Det var jo rundt da vi sluttet å høre om Synnøve. Sidra skulle jo ansettes i Dubai sin avdeling av Ivorie, men det virker jo ikke som om det ble noe av? 6
Sirah Skrevet 13 timer siden #34207 Skrevet 13 timer siden refill skrev (2 minutter siden): Hun var ikke på eventet. Var det henne hun skulle i bryllup til egentlig? Eller var det noen andre. Nei det var hun venninna som bor i Oslo som jeg ikke husker hva heter i farta. Altså bryllup. Hun var på eventet. Ina eller Ida eller noe? 🤔
Heike m72 Skrevet 13 timer siden #34208 Skrevet 13 timer siden refill skrev (2 minutter siden): Hun var ikke på eventet. Var det henne hun skulle i bryllup til egentlig? Eller var det noen andre. Hun var i bryllup til Synnøve i fjor sommer. 1
Mmeeri Skrevet 13 timer siden #34209 Skrevet 13 timer siden refill skrev (2 minutter siden): Hun var ikke på eventet. Var det henne hun skulle i bryllup til egentlig? Eller var det noen andre. Se der ja, må jo være hun da. Hun giftet seg i fjor hvis jeg ikke husker feil så der var hun og søsknene i alle fall. 2
agent Skrevet 13 timer siden #34210 Skrevet 13 timer siden refill skrev (2 minutter siden): Hun var ikke på eventet. Var det henne hun skulle i bryllup til egentlig? Eller var det noen andre. Tror det er hun som står nærmest i svart, vedsiden av IR.(Ida ?)
Alba1235 Skrevet 13 timer siden #34211 Skrevet 13 timer siden Heike m72 skrev (7 minutter siden): Synnøve står fortsatt som medeier. Det står også skrevet at hun er medgrunnlegger av Ivorie. Aldri bra å være venninne med noen man driver business med eller har som ansatt. Nå er det jo ikke så mye som skal til før Isabel kaller dem venninner da. Og ikke sikkert det går begge veger. Isabel var jo «venninne» med frisøren sin og vippedama si i Oslo også, sa hun. Jeg kaller ikke frisøren min venninne selv om jeg har vært hos henne i 12 år. Hvor mye er hun sammen med disse venninnene? Venninne er en person man tilbringer tid med live med jevne mellomrom. Lurer på hvem som designer for Ivorie nå? Er det fortsatt hun med lang erfaring fra BikBok? Det virket som det var gjennomtrekk av designere der en stund. Og nå er det jo ganske stusselige plagg som kommer fra Ivorie. Nei men man går jo heller ikke ut som medeier umiddelbart etter en konflikt heller. Det kan ta tid. Hun er jo også advokat og kjenner nok sine smutthull og rettigheter 3
agent Skrevet 13 timer siden #34212 Skrevet 13 timer siden Alba1235 skrev (Akkurat nå): Nei men man går jo heller ikke ut som medeier umiddelbart etter en konflikt heller. Det kan ta tid. Hun er jo også advokat og kjenner nok sine smutthull og rettigheter Samme tenkte jeg, hvis det stemmer. 4
Hatsumomo Skrevet 13 timer siden #34213 Skrevet 13 timer siden rock&republic skrev (18 minutter siden): Er vel lansering av noe i helgen så nå blir det ekstra mye shopping på alle bestisene Der har du det. 2
Sirah Skrevet 12 timer siden #34214 Skrevet 12 timer siden Alba1235 skrev (3 minutter siden): Nei men man går jo heller ikke ut som medeier umiddelbart etter en konflikt heller. Det kan ta tid. Hun er jo også advokat og kjenner nok sine smutthull og rettigheter Kan ta tid før Proff er oppdatert også. 1
Alba1235 Skrevet 12 timer siden #34215 Skrevet 12 timer siden refill skrev (5 minutter siden): Hun var ikke på eventet. Var det henne hun skulle i bryllup til egentlig? Eller var det noen andre. Hmm nei det så jo faktisk ikke ut som hun var med. Men den digre plakaten der med den røde bikinien og de svære puppene ser jo nærmest ut som et bildet fra et voksenblad som bare smeller deg i fleisen😂 1 7
Heike m72 Skrevet 12 timer siden #34216 Skrevet 12 timer siden Alba1235 skrev (Akkurat nå): Nei men man går jo heller ikke ut som medeier umiddelbart etter en konflikt heller. Det kan ta tid. Hun er jo også advokat og kjenner nok sine smutthull og rettigheter Ja, jeg såg hun er advokat og da tenkte jeg «hva gjør/gjorde hun i Ivorie om hun kan/kunne jobbet som advokat?» Mulig det er noe styr der, ja. Det virker jo ikke som Sidra jobber i Ivorie lenger heller. 5
Alba1235 Skrevet 12 timer siden #34217 Skrevet 12 timer siden Sirah skrev (Akkurat nå): Kan ta tid før Proff er oppdatert også. Ja nettopp. Og jeg tror heller ikke man går ut av et selskap man har såpass stor eierandel i veldig lett
Hatsumomo Skrevet 12 timer siden #34218 Skrevet 12 timer siden Hvem er det Isabel ikke havner på kant med? Syntes hun gjør det stadig vekk? Enten det er Newa, Golnaz, Alex, og nå denne nye damen. Og det er bare disse jeg vet såvidt vet om, det er jo flere. 1 6
refill Skrevet 12 timer siden #34219 Skrevet 12 timer siden Sirah skrev (6 minutter siden): Nei det var hun venninna som bor i Oslo som jeg ikke husker hva heter i farta. Altså bryllup. Hun var på eventet. Ina eller Ida eller noe? 🤔 Ja selvsagt, det stemmer. Det er Ina. Hun var jo i Kristiansand i bryllup til S i fjor 👍
Sirah Skrevet 12 timer siden #34220 Skrevet 12 timer siden Alba1235 skrev (2 minutter siden): Ja nettopp. Og jeg tror heller ikke man går ut av et selskap man har såpass stor eierandel i veldig lett Nei da må jo enten Isabel kjøpe henne ut eller at hun selger sine aksjer til noen andre. Ikke sikkert det er så enkelt eller rett frem. refill skrev (Akkurat nå): Ja selvsagt, det stemmer. Det er Ina. Hun var jo i Kristiansand i bryllup til S i fjor 👍 Ja det var i Kristiansand i fjor ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå