NiceOrNothing Skrevet 12 timer siden #34301 Skrevet 12 timer siden Cami9 skrev (2 minutter siden): Enig, angsten for å måtte leve et enklere liv med mindre penger tror jeg er der… Klart det har med penger og gjøre . Hun har jo ikke angst for å miste relasjoner . Hun har jo hundretusenvis av venninner . 5
Cami9 Skrevet 12 timer siden #34302 Skrevet 12 timer siden NiceOrNothing skrev (Akkurat nå): Klart det har med penger og gjøre . Hun har jo ikke angst for å miste relasjoner . Hun har jo hundretusenvis av venninner . Jepp, og de er usynlige 3
NiceOrNothing Skrevet 12 timer siden #34303 Skrevet 12 timer siden Cami9 skrev (Akkurat nå): Jepp, og de er usynlige Og ubetydelige . De er inntekten hennes , ikke venninner . 5
Othelia08 Skrevet 12 timer siden #34304 Skrevet 12 timer siden Hatsumomo skrev (16 timer siden): Hvem er det Isabel ikke havner på kant med? Syntes hun gjør det stadig vekk? Enten det er Newa, Golnaz, Alex, og nå denne nye damen. Og det er bare disse jeg vet såvidt vet om, det er jo flere. Og det er aaaaldri hennes feil. Merkelig det der 7
missprincess Skrevet 12 timer siden #34305 Skrevet 12 timer siden Alex hun svenske venninnen hun hadde? Hva skjedde der? 1 1
Isild Skrevet 12 timer siden #34306 Skrevet 12 timer siden NiceOrNothing skrev (17 minutter siden): Hvis dette er en profesjonell relasjon så leker hun med ilden nå. Hun kan risikere å bli saksøkt . Hvis den personen hun beskriver som iskald , blir gjenkjent , kan det by på hard motstand . Dette er alvorlig uthenging . Ja dette syns jeg var ganske ille. Følger ikke med på Isabel til vanlig, men selv vi som ikke gjør det får med oss hennes "desperasjon" nå. Hun elter dette veldig og beskriver at noen mer eller mindre har ødelagt henne. Gjelder dette en privat relasjon så er det drøyt, er det en profesjonell relasjon - drøyt da også. Hun nevner ikke hva og hvem, men inviterer til spekulasjoner rundt nettopp det. Hun bruker som argument at følgerne ser på henne at det er noe, så hun føler hun skal si dette "ikkenoet" med tårer og drama for å "dele". Dette er veldig lite greit. Dersom dette er så alvorlig at det er noe av det værste hun har opplevd (skriver hun jo) så kunne hun tatt seg fri uten å legge ut sånt. Evt bare hatt reklame en ukes tid eller noe. Fullstendig useriøst. 8
Heike m72 Skrevet 12 timer siden #34307 Skrevet 12 timer siden missprincess skrev (3 minutter siden): Alex hun svenske venninnen hun hadde? Hva skjedde der? Det var vel Olsson søstrene som først kom i konflikt med Alex og så valgte vel Isabel side. Tror det ble klinsj på felles ferietur. De mente vel at Alex brukte relasjonene for å prøve å få følgere selv. I tillegg tror jeg de tre andre betalte det meste på den turen. Olsson søstrene gjorde også narr av Alex sine fake tenner i sin podcast. 2
missprincess Skrevet 12 timer siden #34308 Skrevet 12 timer siden Kan noen oppdatere hva som skjedde mellom Alex og I? Etter den ferien de var på så var Alex plutselig ute av venninnegjengen
Endutror Skrevet 12 timer siden #34309 Skrevet 12 timer siden Hvorfor sier dere Jack? Hun har sagt navnet til han fyren en gang på Snapchat (når hun snakket til han, vet ikke om hun tok bort den etterpå, det var nok en glipp fra hennes side). Og navnet begynner ikke engang på J.
missprincess Skrevet 12 timer siden #34310 Skrevet 12 timer siden Heike m72 skrev (1 minutt siden): Det var vel Olsson søstrene som først kom i konflikt med Alex og så valgte vel Isabel side. Tror det ble klinsj på felles ferietur. De mente vel at Alex brukte relasjonene for å prøve å få følgere selv. I tillegg tror jeg de tre andre betalte det meste på den turen. Olsson søstrene gjorde også narr av Alex sine fake tenner i sin podcast. Ok, takk for svar. Personlig synes jeg Alex var en meget oppegående dame i forhold til både søstrene og I. Hun ble vel for voksen for dem, og derfor ikke passet inn mente de sikkert. Disse søstrene er jo kun opptatt av operasjoner og utseende det er jo det eneste det går i der og menn 8
NiceOrNothing Skrevet 11 timer siden #34311 Skrevet 11 timer siden Othelia08 skrev (15 minutter siden): Og det er aaaaldri hennes feil. Merkelig det der Hvis det skulle vise seg å være den det spekuleres i , danser hun på tynn is nå . Man burde aldri gå i klinsj med noen som kan regler og lover 2 3
agent Skrevet 11 timer siden #34313 Skrevet 11 timer siden NiceOrNothing skrev (9 minutter siden): Hvis det skulle vise seg å være den det spekuleres i , danser hun på tynn is nå . Man burde aldri gå i klinsj med noen som kan regler og lover Hvis det skulle stemme er det siste sjakk trekket til IR, en sjakk matt til Hen. 1 2
Heike m72 Skrevet 11 timer siden #34314 Skrevet 11 timer siden At det er Jack er det vel ingen som er i tvil om lenger. Det er bevist mange ganger og bevisene er delt på tidligere sider her. Bilder, bilde av navnelabel på kofferten hans hvor det sto J.B., hun som har forsnakket seg, bilder av han ved villaen delt på siden til klesmerket hans, han i klær fra Novu osv…… Så ja, vi kan kalle Rosegjøken Jack. 1 9
Aristokrat1 Skrevet 11 timer siden #34315 Skrevet 11 timer siden Heike m72 skrev (23 minutter siden): At det er Jack er det vel ingen som er i tvil om lenger. Det er bevist mange ganger og bevisene er delt på tidligere sider her. Bilder, bilde av navnelabel på kofferten hans hvor det sto J.B., hun som har forsnakket seg, bilder av han ved villaen delt på siden til klesmerket hans, han i klær fra Novu osv…… Så ja, vi kan kalle Rosegjøken Jack. Hu delte også her om dagen et spm fra en følger, hvor vedkommende spurte om ——— et eller annet. Isabel hadde strøket over hva vedkommende hadde skrevet, men valgte å svare på spm for det. Tipper vedkommende skrev Jack, og ikke rosegjøken i spm sitt.
Sirah Skrevet 10 timer siden #34316 Skrevet 10 timer siden Trixie99 skrev (2 timer siden): Og TENK om det faktisk ikke er Synnøve det er snakk om. Stakkars dame isåfall. Men at Isabel ikke avkrefter ryktene som nå svirrer (som hun/familien sikkert har fått med seg) beviser vel kanskje at det faktisk er Synnøve det er snakk om. Hvis ikke så er det Isabel som er den iskalde😅 Veldig enkelt for en av dem å avkrefte ja. Det er en snap det. 1
refill Skrevet 10 timer siden #34317 Skrevet 10 timer siden Chrisy skrev (1 time siden): Haha, alt folk får med seg. Godt spottet. Dette er nok den klareste bekreftelsen som har kommet frem. J.B. på kofferten og selvsagt. 5 1
Jollydolly Skrevet 10 timer siden #34318 Skrevet 10 timer siden Hun mister også mange følgere på snap nå. Ned flere tusen følgere bare på noen få dager (jeg er en av de etter 2-3 mnd som følger). Jeg har ikke fulgt med på alt, kun vært innom av og til og rasa gjennom snappene, men det er ikke så vanskelig å se at hun ikke gir noenting. Tror hun kjeder folk ihjæl med den endeløse skravlinga, all reklamen og alle hemmelighetene som RS tror det er like før de får svaret på. Hun er faktisk den kjedeligste influenseren jeg har fulgt, og minst relaterbare til mitt eget liv. Hva er det som gjør at hun har så mange følgere? Hun sier hun deler alt, men deler jo ingenting 🤷♀️ Og den nye kolleksjonen, ingenting er utsolgt bortsett fra bukser og en bluse (skjorte?) i xxl. Og de fantes kanskje aldri i xxl disse produktene..? Tror denne lanseringen ble en skikkelig bom. Ikke helt stilen til de eldre, norske bestevenninnene. 11
Heike m72 Skrevet 10 timer siden #34319 Skrevet 10 timer siden Jollydolly skrev (18 minutter siden): Hun mister også mange følgere på snap nå. Ned flere tusen følgere bare på noen få dager (jeg er en av de etter 2-3 mnd som følger). Jeg har ikke fulgt med på alt, kun vært innom av og til og rasa gjennom snappene, men det er ikke så vanskelig å se at hun ikke gir noenting. Tror hun kjeder folk ihjæl med den endeløse skravlinga, all reklamen og alle hemmelighetene som RS tror det er like før de får svaret på. Hun er faktisk den kjedeligste influenseren jeg har fulgt, og minst relaterbare til mitt eget liv. Hva er det som gjør at hun har så mange følgere? Hun sier hun deler alt, men deler jo ingenting 🤷♀️ Og den nye kolleksjonen, ingenting er utsolgt bortsett fra bukser og en bluse (skjorte?) i xxl. Og de fantes kanskje aldri i xxl disse produktene..? Tror denne lanseringen ble en skikkelig bom. Ikke helt stilen til de eldre, norske bestevenninnene. Hvor mange følgere ligger hun på nå da? Får ikke sett det pga utestengt (fordi jeg sa hun hadde kjedelig content våren 2025 🤪) 3
Sirah Skrevet 9 timer siden #34320 Skrevet 9 timer siden Heike m72 skrev (5 minutter siden): Hvor mange følgere ligger hun på nå da? Får ikke sett det pga utestengt (fordi jeg sa hun hadde kjedelig content våren 2025 🤪) 386,7 akkurat nå 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå