Sirah Skrevet 6. juni #34341 Skrevet 6. juni Hatsumomo skrev (9 minutter siden): Nå er det vel bare her i tråden dere driver å spekulerer i hvem dette er, eller sitter dere på info om at det også er gjettet hvem dette er i Facebookgruppa og diverse andre forum som ikke nevnes her? Snuppa82 skrev (7 minutter siden): Visstnok på Jodel, men og på RS gruppene på Facebook Og forumet som ikke kan nevnes. Omtrent nøyaktig de samme teoriene. 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 6. juni #34342 Skrevet 6. juni Endutror skrev (6 timer siden): Hvorfor sier dere Jack? Hun har sagt navnet til han fyren en gang på Snapchat (når hun snakket til han, vet ikke om hun tok bort den etterpå, det var nok en glipp fra hennes side). Og navnet begynner ikke engang på J. En planlagt «glipp».. ingenting Isabel poster er glipp må du skjønne. Det er Voldemort. Hun «glipper» for cash og klikk……. 1 9
missprincess Skrevet 6. juni #34343 Skrevet 6. juni Glitter_eyes skrev (2 minutter siden): De sa også at hun var tjukk. De Olsson søstrene er også farlig å bli uvenn med. De driver på med en podcast og der sa de mye stygge ting om Alex. Shehed sa jo at det var I som betalte for den venninneturen der mener jeg. Var vel derfor Shehed mente at I burde spandere tur på familien også akkurat som hun ikke hsr betalt alt for dem i flere år. På meg virker det som at det er en selvfølge at I betaler for fam selv om de og hun sier at de har penger selv . Da bør de betale selv også men de utnytter dessverre I sålangt det lar seg gjøre. Er sikker på at det er I som betaler selv om hun sier at de må betale selv nå det tror jeg ikke på , men hun vil vel ikke henge de ut 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 6. juni #34344 Skrevet 6. juni Det er nok noe med Ivorie.. Men herregud så uproft av henne å legge slikt ut? Skal ikke Isabel være «Independent strong entrepreneur business woman og emperium kvinne?🙈😅😅😅😅 Jadda Isabel….. 🤡 5 11
missprincess Skrevet 6. juni #34345 Skrevet 6. juni Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden): En planlagt «glipp».. ingenting Isabel poster er glipp må du skjønne. Det er Voldemort. Hun «glipper» for cash og klikk……. Det er Jack uten tvil. Sjekk hva han har på seg av klær. Alt er fra hans eget merke. Bilder tatt utenfor inngangen til I etter han ordnet der med hvite stener når hun kom fra en jobb i Oslo ikke nå sist men gangen før. Bildet fra Paris av de to sammen når de var der på romantisk tur. Det er han. Lurer på hva hennes forklaring vil bli hvorfor hun tok han tilbake etter at hun har hengt han ut i det store og det brede. Om jeg tror han har forandret seg? Nei! Money talks for han. Han spanderer hun betaler som forrige gang 2 4
Teflonhjernen Skrevet 6. juni #34346 Skrevet 6. juni Sirah skrev (48 minutter siden): Ikke en dum teori dette nei! At Synnøve ønsker seg videre og Isabel tar det som et enormt svik fordi Ivorie er hjertebarnet hennes, men for Synnøve er det et springbrett. agent skrev (27 minutter siden): Synes IR burde komme med en pressemelding ang. dette. Være litt voksen.For nå har hun satt igang med en heksejakt og svartmaling av en person. Som kanskje ikke fortjener det. Isabel er jo helt blåst hvis det nå er hun Synnøve hun henger ut. Hvem vil ansettes i Ivorie med en sutrete, bortskjemte fjortis til sjef ? Jeg hadde hvertfall aldri jobbet for en så useriøs og lite moden person (sjef) som Isabel er. Uansett så er det forferdelig å henge ut noen slik Isabel gjør. Det der opplegget med «jeg kan ikke si noe» er også helt sinnsykt…..det gjelder jo alt i livet hennes og fortsatt så tror RS at de er nære venninner….jeg gremmes over hvor enkle og naive enkelte er 5 1 11
Tuppenoglillemor12 Skrevet 6. juni #34347 Skrevet 6. juni Hva er det med at de skal alle gjøre dette med tunga? 🙈 Bianca Igrosso også gjør dette… ser så teit ut! Må være en ting influensere må gjøre for å bli tatt seriøst da..🤔😂 7
Sirah Skrevet 6. juni #34348 Skrevet 6. juni Teflonhjernen skrev (Akkurat nå): Isabel er jo helt blåst hvis det nå er hun Synnøve hun henger ut. Hvem vil ansettes i Ivorie med en sutrete, bortskjemte fjortis til sjef ? Jeg hadde hvertfall aldri jobbet for en så useriøs og lite moden person (sjef) som Isabel er. Uansett så er det forferdelig å henge ut noen slik Isabel gjør. Det der opplegget med «jeg kan ikke si noe» er også helt sinnsykt…..det gjelder jo alt i livet hennes og fortsatt så tror RS at de er nære venninner….jeg gremmes over hvor enkle og naive enkelte er Hun har jo 400.000 bestevenner som sikkert gjerne stiller opp 🤣 Neida fra spøk til alvor. Helt enig med deg i det du skriver. 5
Glitter_eyes Skrevet 6. juni #34349 Skrevet 6. juni missprincess skrev (26 minutter siden): Shehed sa jo at det var I som betalte for den venninneturen der mener jeg. Var vel derfor Shehed mente at I burde spandere tur på familien også akkurat som hun ikke hsr betalt alt for dem i flere år. På meg virker det som at det er en selvfølge at I betaler for fam selv om de og hun sier at de har penger selv . Da bør de betale selv også men de utnytter dessverre I sålangt det lar seg gjøre. Er sikker på at det er I som betaler selv om hun sier at de må betale selv nå det tror jeg ikke på , men hun vil vel ikke henge de ut Den turen de ble uvenner mener jeg det var i Frankrike, det var søstrene som betalte for turen. Og tror kranglingen begynte fra den kvelden de hadde noen mannfolk med seg hjem etter de hadde vært på byn. Ene snappen som ble lagt ut av søstrene var at Alex prøvde stoppe Isabel med å ringe exen sin, hun gjorde det også flørtet hun med exen sin. Husker hun da sa det var Dubai gjøken. 30 min etter på ble den snappen slettet. Hva som skjedde mer vet ikke jeg. De kom hjem og var uvenner med Alex. Men isabel selv hadde en tendens å betale for venninene sine for å vise seg frem at hun var rik. Hun elsker å skryte hvem hun betaler for. 1 3
agent Skrevet 6. juni #34350 Skrevet 6. juni Søkte litt på nettet, kan virke som at Reme er tilbake. 1
Natterravn Skrevet 6. juni #34351 Skrevet 6. juni Tuppenoglillemor12 skrev (20 minutter siden): Hva er det med at de skal alle gjøre dette med tunga? 🙈 Bianca Igrosso også gjør dette… ser så teit ut! Må være en ting influensere må gjøre for å bli tatt seriøst da..🤔😂 Husker ikke hvem det var, men en eller annen influenser med ganske store mengder fillers forklarte at fillersene gjorde at man ikke fikk lukket munnen skikkelig og dermed må fukte med tungen ofte. 2
Teflonhjernen Skrevet 6. juni #34352 Skrevet 6. juni Sirah skrev (23 minutter siden): Hun har jo 400.000 bestevenner som sikkert gjerne stiller opp 🤣 Neida fra spøk til alvor. Helt enig med deg i det du skriver. Ja, Randi 47 eller Bjørg 58 tar sikkert jobben i Ivorie 4
missprincess Skrevet 6. juni #34353 Skrevet 6. juni Teflonhjernen skrev (1 minutt siden): Ja, Randi 47 eller Bjørg 58 tar sikkert jobben i Ivorie 😂
Maia3 Skrevet 6. juni #34354 Skrevet 6. juni Hatsumomo skrev (3 timer siden): Virker som det som foregår når preger henne alvorlig, trist om det er tilfellet. Det er på ingen måte godt å ha så mye angst som hun virker å ha nå. Får håpe det ordner seg for henne hva enn det er som pågår. Tror du virkelig at hun har alvorlig "angst"? I det ene øyeblikket er ALT så grusomt og trist, i det neste er alt såååå cute og fabulous (et kvarter etterpå) Hadde hun vært så plaget som hun påstår, så hadde hun skaffet hjelp, evt blitt innlagt på psykiatrisk for lenge siden. Nei når noe går henne imot og hun ikke får det som hun vil, da presser hun frem krokodilletårene og "går" helt i kjelleren for å høste empati/sympati hos elsklingene. Og de biter på. Alt er som normalt. Manipulerende, kynisk, egoistisk, virkelighetsfjern, bortskjemt etc etc Hvem tror du at du lurer IR ? I 5 2 6
missprincess Skrevet 6. juni #34355 Skrevet 6. juni Maia3 skrev (1 minutt siden): Tror du virkelig at hun har alvorlig "angst"? I det ene øyeblikket er ALT så grusomt og trist, i det neste er alt såååå cute og fabulous (et kvarter etterpå) Hadde hun vært så plaget som hun påstår, så hadde hun skaffet hjelp, evt blitt innlagt på psykiatrisk for lenge siden. Nei når noe går henne imot og hun ikke får det som hun vil, da presser hun frem krokodilletårene og "går" helt i kjelleren for å høste empati/sympati hos elsklingene. Og de biter på. Alt er som normalt. Manipulerende, kynisk, egoistisk, virkelighetsfjern, bortskjemt etc etc Hvem tror du at du lurer IR ? I Veldig enig i det du skriver her . Sliter selv med angst og da kan jeg bare si at det siste man vil er å sitte slik hun gjør nå . Angst er et helv...., og man har noen ganger ikke overskudd til å ta seg en dusj og iallefall ikke sitte å smile og late som for flere tusen fremmede . Nei hun lurer iallefall ikke meg, for de som sliter med skikkelig angst ville ikke hatt overskudd eller maktet å spille slik I gjør nå . Her er det noe annet som plager henne men det er ikke angst og heller ikke i nærheten av det eller depresjon 3 1 11
Hatsumomo Skrevet 6. juni #34356 Skrevet 6. juni (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): 👀👀👀 Mener du dette? 🤔 Isabel er uproff og farlig! Ja, jeg evner å ha sympati med andre om de sliter. Og det virker det jo som hun gjør, uansett årsaken til det. Jeg kjøper ingenting av den grunn. Endret 6. juni av Hatsumomo 2 5
Maia3 Skrevet 6. juni #34357 Skrevet 6. juni missprincess skrev (5 minutter siden): Veldig enig i det du skriver her . Sliter selv med angst og da kan jeg bare si at det siste man vil er å sitte slik hun gjør nå . Angst er et helv...., og man har noen ganger ikke overskudd til å ta seg en dusj og iallefall ikke sitte å smile og late som for flere tusen fremmede . Nei hun lurer iallefall ikke meg, for de som sliter med skikkelig angst ville ikke hatt overskudd eller maktet å spille slik I gjør nå . Her er det noe annet som plager henne men det er ikke angst og heller ikke i nærheten av det eller depresjon Nemlig !! Hun vet ikke hva alvorlig angst er i det hele tatt og misbruker ordet til stadighet. Er forferdelig for dem som lever med det på ekte. Håper det går bra med deg, missprincess 💗 4 1 8
agent Skrevet 6. juni #34358 Skrevet 6. juni agent skrev (39 minutter siden): Søkte litt på nettet, kan virke som at Reme er tilbake. 3
Hatsumomo Skrevet 6. juni #34359 Skrevet 6. juni (endret) Nevermind, leste det feil. Hvorfor har hun hentet inn Reme igjen? Det var jo snodig! Hun hadde jo 75% eierskap etter hun kjøpte ut Reme, men har tydeligvis hentet han inn igjen. Endret 6. juni av Hatsumomo
agent Skrevet 6. juni #34360 Skrevet 6. juni Hatsumomo skrev (9 minutter siden): Nevermind, leste det feil. Hvorfor har hun hentet inn Reme igjen? Det var jo snodig! Hun hadde jo 75% eierskap etter hun kjøpte ut Reme, men har tydeligvis hentet han inn igjen. Veldig rart🤷♀️ Men hun burde jo si noe om dette hun har stelt istand. 2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå