Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Alba1235 skrev (1 minutt siden):

Hvordan i alle dager kan man planlegge å få barn midt oppi en så voldsom psykisk brist🤯 svangerskap, fødsel, barseltid og bekymringer som følger med barn er rimelig intenst nok i seg selv. Og hvordan kan man i det hele tatt ta det som en selvfølge at det er så enkelt å få barn. Det blir nok en knekk hvis det viser seg det ikke går

Dette her er et svært godt poeng. Syntes også litt synd på Jack. Tror nok ikke det  er helt tilfeldig at det er nå når han skal på guttetur at hun får en breakdown, hun er nok avhengig av han nå som før. Uff.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
rock&republic skrev (33 minutter siden):

Da antar jeg IR har et stooort problem. Hva kan vel hun om noe som helst annet enn å snakke inn i mobilen til sine såkalte elsklinger

agent skrev (1 time siden):

Det er ikke sikkert at det så dramatisk. Kan hende at hun ikke har fått viljen sin .

Eller at Rosenkålen skal på guttetur. 

Kan også være en lansering i helgen.

Altså en helt vanlig Isabel Raad breakdown. 

Nå er jeg ikke fan av alt Isabel sier og gjør, men trenger vi sparke noen som allerede ligger nede? Gjelder ikke bare dere jeg har sitert, men flere som virker å godte seg litt nå som hun har en «breakdown». Vi vet ikke hva som skjer bak kulissene, og kanskje har hun det ekstremt tøft denne gangen. 
Synes ikke mental uhelse er noe å kimse av.

Er vel ikke ofte hun legger ut så detaljert som nå, når hun sliter. 

Håper jeg tar feil, og at det bare er et spill for galleriet. Unner ingen å se mørkt på livet, uansett hvem det er. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Natterravn skrev (4 minutter siden):

Ja det er ren spekulasjon, men jeg liker analysene og detektivarbeidet vårt her. Er jo en god del brikker som tilsynelatende faller på plass i alle fall. Den største og mest åpenbare av dem alle er jo det faktum at vi hverken har hørt om eller sett Synnøve på lang tid. Ikke en gang når Ivorie får varer i fysisk butikk for første gang, som jo er en stooor milepæl for gründerne bak et klesmerke.

Hehe ja vi er ganske gode når vi først setter i gang 😅

Uansett hva det er så finnes det alltid tre sider av en sak. Din, min og sannheten. Viktig at vi ikke stempler Synnøve som den slemme ulven uten at vi vet mer. Om det skulle stemme at det er henne Isabel snakker om så kan hun ha svært gode grunner til å handle som hun gjør. Det betyr ikke at ikke Isabel har rett til å reagere, bli lei seg og føle at verden går under, men det betyr ikke at Synnøve er det sorte fåret likevel.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg har lenge hatt en dårlig følelse på Synnøve, føler aldri hun og teamet har matchet Isabel helt? Det er som om de/Synnøve har eid hele Ivorie og ikke Isabel, og at hun bare «bruker» Isabel for suksessen. Føler ikke lenger at Ivorie er Isabel, og synes ikke det virker som hun er så supergiret over de nye lanseringene heller. Kanskje hun selv også synes klærne er stygge? Stilen som har vært det siste halve året er jo ikke LITT Isabel engang.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (3 minutter siden):

Nå er jeg ikke fan av alt Isabel sier og gjør, men trenger vi sparke noen som allerede ligger nede? Gjelder ikke bare dere jeg har sitert, men flere som virker å godte seg litt nå som hun har en «breakdown». Vi vet ikke hva som skjer bak kulissene, og kanskje har hun det ekstremt tøft denne gangen. 

Håper jeg tar feil, og at det bare er et spill for galleriet. Unner ingen å se mørkt på livet, uansett hvem det er. 

Helt enig med deg i dette. Uansett hva som er grunnen eller årsaken så er det tydelig at dette er skikkelig tøft for henne. Det skal man ikke undervurdere.

Jeg ønsker henne alt godt - selv om jeg syntes det er litt spennende å spekulere 🙃

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
pew1 skrev (Akkurat nå):

Jeg har lenge hatt en dårlig følelse på Synnøve, føler aldri hun og teamet har matchet Isabel helt? Det er som om de/Synnøve har eid hele Ivorie og ikke Isabel, og at hun bare «bruker» Isabel for suksessen. Føler ikke lenger at Ivorie er Isabel, og synes ikke det virker som hun er så supergiret over de nye lanseringene heller. Kanskje hun selv også synes klærne er stygge? Stilen som har vært det siste halve året er jo ikke LITT Isabel engang.

Jeg har faktisk noen felles venner/bekjente med Synnøve - og ikke et eneste vondt ord om dem, men helt fra jeg fant ut av det har jeg stusset litt over at Synnøve er såpass close med Isabel og hennes livsstil. Det bare matcher virkelig ikke den norske omgangskretsen hennes 🫣 Det er fine folk altså, ikke misforstå! Det er bare veldig annerledes! Og om det er det Synnøve opprinnelig kommer fra, så kan jeg forstå at ting kanskje etterhvert kan ha skjært seg.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
pew1 skrev (7 minutter siden):

Ikke enig med deg i dette, for meg fremstår det som at det er I som godkjenner alt som skal selges i Ivorie og uansett om teamet diskuterer seg i mellom så er det nok I som til syvende og sist har det siste ordet.  Lurer heller på hvor hun ville vært uten det teamet hun har rundt seg

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (18 minutter siden):

Ja, dette håper jeg de fleste av oss er enig i. 
Hun har det jo tydelig vondt nå.

• Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Sirah skrev (10 minutter siden):

Jeg har faktisk noen felles venner/bekjente med Synnøve - og ikke et eneste vondt ord om dem, men helt fra jeg fant ut av det har jeg stusset litt over at Synnøve er såpass close med Isabel og hennes livsstil. Det bare matcher virkelig ikke den norske omgangskretsen hennes 🫣 Det er fine folk altså, ikke misforstå! Det er bare veldig annerledes! Og om det er det Synnøve opprinnelig kommer fra, så kan jeg forstå at ting kanskje etterhvert kan ha skjært seg.

Interessant!

Skrevet
pew1 skrev (8 minutter siden):

Jeg har en følelse på at det kan være Shehed. De har ofte blitt uvenner. Hun var heller ikke på lanseringen, og så vidt hilste på Isabel....på en flyplass.. virker som ikke de har sånn god kontakt lenger. Det er noen som har spurt Isabel om det har skjedd noe mellom de 2. Men hun påstår at de snakker med hverandre. Rart, de har alltid lagt ut og tagget hverandre på bilder. Jeg husker fra tilbake i tid da Isabel leide en ferie hus på Mykonos og inviterte venninne og betale 140 tusen kr bare for en uke. Da mente Shehed at når Isabel betaler så mye for en vennine tur, da skulle det bare mangle at Isabel skal spandere på oss også. De har en Maldivene tur tilgode som de aldri reiste sammen igjen på. 

• Nyttig 1
Skrevet
missprincess skrev (8 minutter siden):

Ikke enig med deg i dette, for meg fremstår det som at det er I som godkjenner alt som skal selges i Ivorie og uansett om teamet diskuterer seg i mellom så er det nok I som til syvende og sist har det siste ordet.  Lurer heller på hvor hun ville vært uten det teamet hun har rundt seg

Enig, tror nok det er teamet bak som styrer alt. I bare promoterer og får «hønseflokken» til å kjøpe alt hun promoterer 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Glitter_eyes skrev (6 minutter siden):

Jeg har en følelse på at det kan være Shehed. De har ofte blitt uvenner. Hun var heller ikke på lanseringen, og så vidt hilste på Isabel....på en flyplass.. virker som ikke de har sånn god kontakt lenger. Det er noen som har spurt Isabel om det har skjedd noe mellom de 2. Men hun påstår at de snakker med hverandre. Rart, de har alltid lagt ut og tagget hverandre på bilder. Jeg husker fra tilbake i tid da Isabel leide en ferie hus på Mykonos og inviterte venninne og betale 140 tusen kr bare for en uke. Da mente Shehed at når Isabel betaler så mye for en vennine tur, da skulle det bare mangle at Isabel skal spandere på oss også. De har en Maldivene tur tilgode som de aldri reiste sammen igjen på. 

Jeg har også tenkt at forholdet deres ikke er på topp akkurat nå. Tror nok at Shehed er en veldig jordnær person som reagerer når I tar litt av og så oppstår det gnisninger av det. 
Når det er sagt så føler jeg uttalelsen: "ei  jeg stolte på med hele livet mitt" peker mot at det er en person hun har valgt å stole på uten å kjenne fra før, og ikke en søster hun har vokst opp med.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvertfall passe på at man ikke skaper så store spekulasjoner at de ekstreme følgerne begynner å bombardere folk med meldinger, slik de har gjort med menn de tror hun dater. I grunn dumt hun la ut så mye info for det er vel de som begynner å sende rundt beskyldninger. (Å så mener sikkert noen det er kalkulert og kynisk, spill for galleriet and what not... jeg bryr meg ikke)

Poenget er at hun har psykisk uhelse nå og hatt i lang tid, hun tar en pause -med god grunn. Influenser eller ei fortjener ingen å ha det så mørkt som det fremstår å være, hun har prøvd å holde ut lenge. Å som hun sier, hun får med seg hva folk skriver om det, utseendet og alt, sikkert her og ved tilsendte meldinger. Håper bare gærne fans og haters lar hu være og at hun får den støtten hun trenger. Voksne folk kan jaggu være fæle med hverandre og man trenger vel ikke legge stein til byrden. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Natterravn skrev (11 minutter siden):

Interessant!

Ja akkurat det er faktisk litt interessant. Som sagt er dette veldig fine folk på alle måter sånn at ingen misforstår, men det er et veldig stort sprik i etikk, moral og væremåte. Jeg sier overhodet ikke at Isabel lever livet sitt feil, ei heller disse menneskene. Det er bare litt.... Forskjellig verdigrunnlag 😅 

Jeg kjenner disse såpass godt at jeg vet at de virkelig tar avstand fra den måten å leve på. Derfor er vi heller ikke veldig close. Jeg er nok ganske normal - altså en plass midt i mellom. Det er superfine mennesker, men vi er grunnleggende såpass forskjellige at det likevel krasjer litt. 

Ser bare for meg at dersom det er det Synnøve kommer fra så kan en langvarig veldig nær relasjon til Isabel faktisk bli litt vanskelig. Ikke fordi det er noe galt med noen av dem, men fordi noen forskjeller over tid skaper gnisninger om man ikke er villig til å jobbe ekstremt hardt for å unngå dem.

• Liker 1
Skrevet
Anneisabell skrev (2 timer siden):

Hun syter og får anfall for at rosegjøken skal på tur

🤯☝️

• Liker 3
Skrevet (endret)
Alba1235 skrev (1 time siden):

Hvordan i alle dager kan man planlegge å få barn midt oppi en så voldsom psykisk brist🤯 svangerskap, fødsel, barseltid og bekymringer som følger med barn er rimelig intenst nok i seg selv. Og hvordan kan man i det hele tatt ta det som en selvfølge at det er så enkelt å få barn. Det blir nok en knekk hvis det viser seg det ikke går

Det er helt sinnsykt .

Lys på loftet, men absolutt ingen hjemme.

Ikke rart at hun sliter psykisk med all info hun deler om alt mulig !

MEN money talks som vanlig 

Endret av Maia3
  • Liker 11
Skrevet
Snuppa82 skrev (14 minutter siden):

Hvertfall passe på at man ikke skaper så store spekulasjoner at de ekstreme følgerne begynner å bombardere folk med meldinger, slik de har gjort med menn de tror hun dater. I grunn dumt hun la ut så mye info for det er vel de som begynner å sende rundt beskyldninger. (Å så mener sikkert noen det er kalkulert og kynisk, spill for galleriet and what not... jeg bryr meg ikke)

Poenget er at hun har psykisk uhelse nå og hatt i lang tid, hun tar en pause -med god grunn. Influenser eller ei fortjener ingen å ha det så mørkt som det fremstår å være, hun har prøvd å holde ut lenge. Å som hun sier, hun får med seg hva folk skriver om det, utseendet og alt, sikkert her og ved tilsendte meldinger. Håper bare gærne fans og haters lar hu være og at hun får den støtten hun trenger. Voksne folk kan jaggu være fæle med hverandre og man trenger vel ikke legge stein til byrden. 

Det første hun bør gjøre for seg selv og sin mentale helse er å legge fra seg all den snappingen. Et liv uten snap tror jeg hun hadde hatt veldig godt av psykisk 

• Nyttig 11
Skrevet
rock&republic skrev (1 minutt siden):

Det første hun bør gjøre for seg selv og sin mentale helse er å legge fra seg all den snappingen. Et liv uten snap tror jeg hun hadde hatt veldig godt av psykisk 

Ja absolutt. Hvordan kan man ville sette sin psykiske helse på spill for snappen…. Kanskje på tide å pensjonere snappen og fokusere på andre inntjeninger

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvorfor skulle Synnøve trenge Isabel? På meg virker det som om hun klarer seg fint på egenhånd. 

• Liker 11
Skrevet
Sirah skrev (32 minutter siden):

Ja akkurat det er faktisk litt interessant. Som sagt er dette veldig fine folk på alle måter sånn at ingen misforstår, men det er et veldig stort sprik i etikk, moral og væremåte. Jeg sier overhodet ikke at Isabel lever livet sitt feil, ei heller disse menneskene. Det er bare litt.... Forskjellig verdigrunnlag 😅 

Jeg kjenner disse såpass godt at jeg vet at de virkelig tar avstand fra den måten å leve på. Derfor er vi heller ikke veldig close. Jeg er nok ganske normal - altså en plass midt i mellom. Det er superfine mennesker, men vi er grunnleggende såpass forskjellige at det likevel krasjer litt. 

Ser bare for meg at dersom det er det Synnøve kommer fra så kan en langvarig veldig nær relasjon til Isabel faktisk bli litt vanskelig. Ikke fordi det er noe galt med noen av dem, men fordi noen forskjeller over tid skaper gnisninger om man ikke er villig til å jobbe ekstremt hardt for å unngå dem.

Dette! Synnøve og resten av teamet virker veldig forskjellig fra Isabel, og derfor skrev jeg at de ikke matcher Isabel helt 😅 

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...