Zenhouse Skrevet 3. juni #34141 Skrevet 3. juni agent skrev (14 minutter siden): Var det ikke sånn forrige gang også, ang. Sirupen. (kan hende jeg husker feil) Var det ikke noe panikkangst el lignende som slo inn, kan det stemme? 1
refill Skrevet 3. juni #34142 Skrevet 3. juni agent skrev (18 minutter siden): Var det ikke sånn forrige gang også, ang. Sirupen. (kan hende jeg husker feil) Det var vel da de hadde noe pop up i Kristiansand (?) at hun fikk panikkanfall da hun kom dit og så hvor mye folk det var. Også hadde hun det samarbeidet med Soulcake hvor hun var såvidt innom (tror jeg?) men det var en "situasjon". 2 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 3. juni #34143 Skrevet 3. juni (endret) Natu skrev (1 time siden): Det er helt sant. For en merkelig frontfigur som er så populær og kunne dratt masse folk? Hun er jo ikke akkurat Kim K men oppfører seg som om hun blir spist av løvene bare hun trør ut døra? 400 000 vet alt om syklusen og sexlivet hennes, gjør livsstilen hennes mulig , men Gud forby at noen må se henne live. Og at hun gir noe tilbake. Hun vil jo ikke treffe disse folka må dere skjønne.. ☺️ Hun er jo en superstar og kan ikke assosieres med Bjørg og Gunhild… 🙄 Hun gir ikke mye av seg selv nei til disse «bestissene» sine…👀🙈 Hun bruker unnskyldninger som «situasjoner» osv fir å unngå dette for enhver pris. Snap kanalen hennes er bygget på manipulasjon og løgner. Hennes private liv kjenner ingen til, og Snap er jobben hennes. Punktum. Hun skyr «fansen» for alt i verden! Endret 3. juni av Tuppenoglillemor12 3 16
agent Skrevet 3. juni #34144 Skrevet 3. juni Zenhouse skrev (51 minutter siden): Var det ikke noe panikkangst el lignende som slo inn, kan det stemme? Det var etter det. Men det stemmer at hun fikk panikkangst. @refill har svart lenger ned. 1
agent Skrevet 3. juni #34145 Skrevet 3. juni refill skrev (36 minutter siden): Det var vel da de hadde noe pop up i Kristiansand (?) at hun fikk panikkanfall da hun kom dit og så hvor mye folk det var. Også hadde hun det samarbeidet med Soulcake hvor hun var såvidt innom (tror jeg?) men det var en "situasjon". Stemmer Soulcake, hun var der før åpningstiden. Så ingen fikk treffe henne. 3
Tenkeselv Skrevet 3. juni #34146 Skrevet 3. juni Natu skrev (1 time siden): Det er helt sant. For en merkelig frontfigur som er så populær og kunne dratt masse folk? Hun er jo ikke akkurat Kim K men oppfører seg som om hun blir spist av løvene bare hun trør ut døra? 400 000 vet alt om syklusen og sexlivet hennes, gjør livsstilen hennes mulig , men Gud forby at noen må se henne live. Og at hun gir noe tilbake. Å hvor er livvaktene som hun absolutt nå måtte ha når hun er i Norge ? 🙈Kom de i taxien bak kanskje ? 🙄🙄 13
Tuppenoglillemor12 Skrevet 4. juni #34147 Skrevet 4. juni Tenkeselv skrev (11 timer siden): Å hvor er livvaktene som hun absolutt nå måtte ha når hun er i Norge ? 🙈Kom de i taxien bak kanskje ? 🙄🙄 😂😂😂 ikke sant…🙄 3 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 4. juni #34148 Skrevet 4. juni Tull!! Hun kan fint oppholde seg i Norge mer enn 60 dager.. Men da må hun jo betale skatt.😎 Er jo derfor hun passer på dette. Men sier ikke hele sannheten når hun «forklarer» dette til sine elsklinger…😅 Kun: «pga lovverket..» Djizes.. folk vil bedras 😅 7 7
Hjerteknas Skrevet 4. juni #34149 Skrevet 4. juni Jeg tror rosegjøken er Josh 😅🙈 Har dere sett hvor rar Rami var da han skulle fortelle at han endelig skulle henge med Josh igjen igår 😂 Og de to skulle ut å se på bil. Samme dag som Isabel er i Oslo.. Dagen før titta han jo på bil med isabel og rosegjøken i en annen by.. 2
massi Skrevet 4. juni #34150 Skrevet 4. juni Hjerteknas skrev (48 minutter siden): Jeg tror rosegjøken er Josh 😅🙈 Har dere sett hvor rar Rami var da han skulle fortelle at han endelig skulle henge med Josh igjen igår 😂 Og de to skulle ut å se på bil. Samme dag som Isabel er i Oslo.. Dagen før titta han jo på bil med isabel og rosegjøken i en annen by.. hvem er josh? blackwell? var det ikke _james_ blackwell som var eks?
Hjerteknas Skrevet 4. juni #34151 Skrevet 4. juni massi skrev (3 minutter siden): hvem er josh? blackwell? var det ikke _james_ blackwell som var eks? Josh er lillebroren til James.. Han og Isabel hang en del i høst/ før jul. Hun kjøpte bl.a sin elskede klokke fra han (til 1 mill eller no). Mener å huske at han også var med på nyttårsaftenfeiringa hos henne.. Og siden har vi ikke sett han i hennes kanal. Bare en sjelden gang i blant hos Rami. 1
Trixie99 Skrevet 4. juni #34152 Skrevet 4. juni Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Tull!! Hun kan fint oppholde seg i Norge mer enn 60 dager.. Men da må hun jo betale skatt.😎 Er jo derfor hun passer på dette. Men sier ikke hele sannheten når hun «forklarer» dette til sine elsklinger…😅 Kun: «pga lovverket..» Djizes.. folk vil bedras 😅 Det ER jo pga lovverket….. jeg har en tidligere kollega som også meldte flytting til utlandet, men han kom til Norge en gang i blant for å jobbe litt i selskapet vårt, og måtte passe på antall dager han oppholdt seg her ellers var det risk for skattesmell. Og det ønsker man jo ikke uansett om man er en vanlig mann i gata eller heter Isabel Raad. 100% forståelig og ikke noe jeg syns hun bedrar folk på… 10
Trixie99 Skrevet 4. juni #34153 Skrevet 4. juni Hjerteknas skrev (1 time siden): Jeg tror rosegjøken er Josh 😅🙈 Har dere sett hvor rar Rami var da han skulle fortelle at han endelig skulle henge med Josh igjen igår 😂 Og de to skulle ut å se på bil. Samme dag som Isabel er i Oslo.. Dagen før titta han jo på bil med isabel og rosegjøken i en annen by.. Det er Jack. I tillegg til alle åpenbare bevis ble det 100% bekreftet etter googlebildet hans ble vist på snappen til Isabel. 1 5
massi Skrevet 4. juni #34154 Skrevet 4. juni Hjerteknas skrev (1 time siden): Josh er lillebroren til James.. Han og Isabel hang en del i høst/ før jul. Hun kjøpte bl.a sin elskede klokke fra han (til 1 mill eller no). Mener å huske at han også var med på nyttårsaftenfeiringa hos henne.. Og siden har vi ikke sett han i hennes kanal. Bare en sjelden gang i blant hos Rami. så hun har datet både storebror og lillebror? beklager, jeg har ikke fulgt isabel, var kun en snartur innom nylig 1
refill Skrevet 4. juni #34155 Skrevet 4. juni Trixie99 skrev (33 minutter siden): Det ER jo pga lovverket….. jeg har en tidligere kollega som også meldte flytting til utlandet, men han kom til Norge en gang i blant for å jobbe litt i selskapet vårt, og måtte passe på antall dager han oppholdt seg her ellers var det risk for skattesmell. Og det ønsker man jo ikke uansett om man er en vanlig mann i gata eller heter Isabel Raad. 100% forståelig og ikke noe jeg syns hun bedrar folk på… Ja, akkurat den er vel grei. Man gidder jo ikke betale skatt til et land man ikke bor i, det gjelder nok de fleste. Men folk henger seg litt opp i at hun har sagt at hun ikke flyttet til Dubai først og fremst pga skatt, hehe. Selv tenker jeg at det ikke er så nøye sånn sett. Hun flytter ut, uansett årsak, og ønsker å bli ansett som utflyttet av den norske stat. Og da har man et regelverk å forholde seg til. 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 4. juni #34156 Skrevet 4. juni Trixie99 skrev (2 timer siden): Det ER jo pga lovverket….. jeg har en tidligere kollega som også meldte flytting til utlandet, men han kom til Norge en gang i blant for å jobbe litt i selskapet vårt, og måtte passe på antall dager han oppholdt seg her ellers var det risk for skattesmell. Og det ønsker man jo ikke uansett om man er en vanlig mann i gata eller heter Isabel Raad. 100% forståelig og ikke noe jeg syns hun bedrar folk på… Tror ikke du skjønner hva jeg ville frem til her… 5 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 4. juni #34157 Skrevet 4. juni refill skrev (1 time siden): Ja, akkurat den er vel grei. Man gidder jo ikke betale skatt til et land man ikke bor i, det gjelder nok de fleste. Men folk henger seg litt opp i at hun har sagt at hun ikke flyttet til Dubai først og fremst pga skatt, hehe. Selv tenker jeg at det ikke er så nøye sånn sett. Hun flytter ut, uansett årsak, og ønsker å bli ansett som utflyttet av den norske stat. Og da har man et regelverk å forholde seg til. Skatteflyktning ja 7 1 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 4. juni #34158 Skrevet 4. juni (endret) Kan folk nå slutte i å spekulere anglående rosenkålen? Det er jo Voldemort! Endret 4. juni av Tuppenoglillemor12 9 7
Maia3 Skrevet 4. juni #34159 Skrevet 4. juni agent skrev (18 timer siden): Helt enig med deg 🤷♀️ Kan virke som hun ikke vil treffe elsklingene sine. Hun bryr seg vel katten i å møte elsklingene face to face. Er KUN pengene deres hun bryr seg om/ vil ha . Alle skjønner vel det 8 11
blehblehbleh Skrevet 4. juni #34160 Skrevet 4. juni Var jack beaumont utro når de var sammen? Nylig snakket hun om at hun ikke mente en gang alltid utro og forklarte han ene exen angret skikkelig og det kom aldri til å skje igjen og hun tror ikke denne personen noen gang kommer til å gjøre det igjen. Kan det være pierre? Eller var det voldemort aka rosegjøken? At hun må godsnakke det som har blitt gjort så når hun endelig sier det er han at alle ikke skal hate han for det han har gjort 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå