Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
agent skrev (2 timer siden):

Hun har vist total kjøp fra kunder før.

Totalt kjøp viser man annerledes, ved å gå inn på selve kunden og profilen. Denne her var varsel om kjøp og beløp. Så redd for å skuffe dere, men det er noen som har svidd av 13 k på ett eneste kjøp 😅

• Liker 3
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mmeeri skrev (10 minutter siden):

Totalt kjøp viser man annerledes, ved å gå inn på selve kunden og profilen. Denne her var varsel om kjøp og beløp. Så redd for å skuffe dere, men det er noen som har svidd av 13 k på ett eneste kjøp 😅

Det er MEG! 

Neida. Så klart ikke. 

Jeg kjøpte for myyyye mer 😂

• Liker 3
Skrevet
Maia3 skrev (20 minutter siden):

Da tenker du ikke på ungen tydeligvis?

Stakkars den, med ei så ustabil mor 

Regner med at IR ikke skjønner ansvaret.  Hun skal jo ha nanny. IR tror det løser alt,  at hun slipper de tunge tak.

Nei sånn som situasjonen er, ønsker jeg ikke det for babyen. 

Men det hadde vært interessant å se hvordan IR, hadde taklet svangerskapet.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Othelia08 skrev (22 minutter siden):

Antar det blir enormt mye fokus på hvordan det er å ha sex under graviditet 🙃

Ja vi får vel det  ganske detaljert , kan jeg tenke meg.:fnise:

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Princess_81 skrev (1 time siden):

Dama er gal

IMG_7418.jpeg

Eneste man kan lese ut av dette: det står tydeligvis VELDIG skralt til med visninger på Snap for tiden, når hun tyr til en "Sophie"  for å få opp seertallene.

Helt tydelig at enten har den nye inntjeningsmåten til Snap fått en betydning for hvordan hun må holde vedlike seertallene eller så har kjøpet av villaen til FØRTISYVMILLIONERKRONER slått innover i reelle tall og gjør at hun må tenke inntjening i mye større grad enn tidligere.

DESPERAT er hun ihvertfall.

Og ordet "patetisk" slår inn. Om jeg ikke styrte nok unna snappen hennes allerede, så får dette meg til ihvertfall å fortsette med det. Lavmål.

• Liker 9
  • Hjerte 3
  • Nyttig 10
Skrevet
Mmeeri skrev (22 minutter siden):

Du skuffer ikke meg, det er ikke mine penger.:danse2:

• Liker 4
Skrevet

Jeg blir sååå oppgitt,skuffet og nesten forbannet på I. Tenk å gå rundt å fortelle når,hvordan hun har hatt sex og ikke minst hvor det havna hen. Jeg har mistet alt, totalt, å like Usjæsja-abel !! Aldri hørt noen utbasunerer sånt.

Men idag fikk man også vite at hun KUN har betalt ca halvparten på boligen selv. Jeg hørte hun sa til Pimpen i en tlf samtale før kjøp, at hun hadde betalt 19 mill av egne penger. Resten er lån 🤔🤣Altså om d stemmer, så 28 mill i lån. Og årsak til at hun nå ikke " handler SÅÅÅ... mye" er at hun ønsker å komme tilbake til  å ha samme sum på konto, som før hun kjøpte villa. Altså spare I har litt panikk nå tror jeg.  Snakket  samtidig også om hvor mye skatt hun må betale til Norge. Moren Pimpen oppleves like enfoldig " dum" som I.

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet
agent skrev (6 minutter siden):

Regner med at IR ikke skjønner ansvaret.  Hun skal jo ha nanny. IR tror det løser alt,  at hun slipper de tunge tak.

Hmhm, tenker denne kroppen får kjørt seg med ett svangerskap el to. Strekkmerker over hele damen hun har jo ingenting å gå på, kroppen tom for fett,mat og væske ( kaffe er vanndrivende) så denne kroppen  mener jeg går allerede på  "krisemodus".

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
vilas skrev (10 minutter siden):

Hmhm, tenker denne kroppen får kjørt seg med ett svangerskap el to. Strekkmerker over hele damen hun har jo ingenting å gå på, kroppen tom for fett,mat og væske ( kaffe er vanndrivende) så denne kroppen  mener jeg går allerede på  "krisemodus".

Jeg ser for meg Bella i Twilight når hu er gravid, rett før hu skal føde🙆🏻‍♀️ Sånn blir det

• Nyttig 5
Skrevet
Mmeeri skrev (42 minutter siden):

Sikkert henne selv😅

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
agent skrev (36 minutter siden):

Nanny meg her og nanny meg der.

Hvorfor skal hun ha barn i det hele tatt ?

Er ikke god hun der altså 

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Tippsi skrev (21 minutter siden):

Sikkert henne selv😅

😆

• Liker 3
Skrevet
vilas skrev (1 time siden):

Samme tenker jeg, men for IR er hun klar.

Hun har jobbet så mye med seg selv:sjenert:

• Liker 3
Skrevet
LorettaLynn skrev (1 time siden):

Har dere sett dokumentaren om Mammabloggeren fra helvete, Ruby Franke? 

Da ser man hvor ille det kan gå når man får smaken på raske penger, og selger fasade og familien sin for alt det er verdt. I tillegg viser den hvordan vi mennesker lar oss manipulere. 

Jeg ser den nå. Helt grusom dokumentar. Har ikke sett alt enda, men virkelig skremmende hvordan blant annet faren ble fullstendig hjernevasket. Han virker jo som en relativt oppegående person av det jeg har sett til nå.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har ligget helt død i snart 2 1/2 mnd pga graviditet og ikke sjekket Snappen hennes. Sittet å lest litt her inne nå, Altså den nye kolleksjonen er jo krise 🫢 

også prøver hun skal bli gravid nå? Første som slo meg altså kroppen hennes, tåler den det ? Jeg veier noen ekstra kg enn henne, og jeg vet alle går gravid forskjellig, men jeg undervurderte det en del 😵‍💫 hva om hun blir maks uheldig med både det ene og det andre. Jeg føler jeg sitter med mange spm ang det 😅Skjønner også at den backpackingturen var ikke noe å skryte av🫣

• Liker 3
Skrevet
Sirah skrev (33 minutter siden):

Jeg ser den nå. Helt grusom dokumentar. Har ikke sett alt enda, men virkelig skremmende hvordan blant annet faren ble fullstendig hjernevasket. Han virker jo som en relativt oppegående person av det jeg har sett til nå.

Ja, enig. Men han var veldig usikker. 
Jeg tenkte på RS når det gjaldt alle de som hyllet Ruby og bloggen hennes. At de ikke syntes det er noe galt i at foreldre utleverer barna sine for penger. Helt ukritisk bare klapper i hendene. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
LorettaLynn skrev (13 minutter siden):

Ja, enig. Men han var veldig usikker. 
Jeg tenkte på RS når det gjaldt alle de som hyllet Ruby og bloggen hennes. At de ikke syntes det er noe galt i at foreldre utleverer barna sine for penger. Helt ukritisk bare klapper i hendene. 

Ja jeg har som sagt ikke sett så veldig langt enda, så kan godt være jeg forandrer mening om faren. 

Jeg dro også paralleller til RS og hele fenomenet med generelt med at mange er fullstendig ukritiske til influensere. Spesielt tenkte jeg faktisk på Julie og Camilla Lorentsen - de er absolutt blant de aller verste syntes jeg. 

En ting er at influensere utleverer seg selv fullstendig ukritisk, men å utlevere ungene... Det er en helt annen level av crazy! Men nå mener jeg at barn overhodet ikke skal postes på sosiale medier før de er gamle nok til å få konto selv, så jeg vet at jeg er ganske ekstrem den andre veien.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Tenkeselv skrev (8 timer siden):

Hvis du fremdeles synes det er ok overfor hennes "bestevenner" osv etter alt drittsnakk om han så får det meg til å tvile på menneskeheten altså.

Hun havnet på sykehus pga han, såpass ille var det. 
Genial og dyktig er dine ord, for meg kalkulert og kynisk.

Hva mener du? At hun har et ansvar ovenfor følgerne sine til å ikke bli sammen med hvem hun vil?

Ja, genialt og dyktig er mine ord. Gjør det vondt? 

• Nyttig 4
Skrevet
Sirah skrev (23 minutter siden):

Ja jeg har som sagt ikke sett så veldig langt enda, så kan godt være jeg forandrer mening om faren. 

Jeg dro også paralleller til RS og hele fenomenet med generelt med at mange er fullstendig ukritiske til influensere. Spesielt tenkte jeg faktisk på Julie og Camilla Lorentsen - de er absolutt blant de aller verste syntes jeg. 

En ting er at influensere utleverer seg selv fullstendig ukritisk, men å utlevere ungene... Det er en helt annen level av crazy! Men nå mener jeg at barn overhodet ikke skal postes på sosiale medier før de er gamle nok til å få konto selv, så jeg vet at jeg er ganske ekstrem den andre veien.

Det er ikke ekstremt. Det er å poste som er ekstremt, og enda mere nå med AI. Man eier ikke barna sine. 

• Liker 2
Skrevet
LorettaLynn skrev (4 minutter siden):

Det er ikke ekstremt. Det er å poste som er ekstremt, og enda mere nå med AI. Man eier ikke barna sine. 

Helt fullstendig enig med deg. Man vet ikke hvem som kan få tak i bildene og hva de eventuelt blir brukt til. Sånn for å ta worst case.

Man hører jo også om ungdommer som lager egne snapgrupper hvor de poster "stygge" barnebilder av f.eks klassekamerater for å mobbe og slenge drit. Disse bildene finner de jo på foreldrenes SoMe kanaler.... Ikke veldig kult å være 12-13 år og få spredd masse bilder av seg selv i sånne grupper. Vi voksne har jo gjerne et helt annet syn på hva som er søtt enn ungdommene selv...

Jeg har en venninne som poster ungen sin flere ganger daglig. Jeg vet det ikke er min business, men jeg har faktisk snakket til henne flere ganger. "Jamen jeg poster jo bare fine bilder!". Spørs om ungen syntes det samme når hen er tenåring.....

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...