Gjesti7654 Skrevet lørdag kl. 17:56 #33981 Skrevet lørdag kl. 17:56 (endret) Princess_81 skrev (2 timer siden): De er ekstremt hengende… ennå hun tok brystløft kirurgen gjorde en dårlig jobb de burde ikke henge så kort tid etter brystløft. De er seriøst ekstremt saggy 😕 Det er pga vektnedgang. Hadde hun vært samme størrelse som når hun tok løftet og nye implantater hadde det ikke sett sånn ut. Det er det naturlige brystfettet hennes som blir borte som gjør at det ser sånn ut. Kirurgen kan absolutt ha gjort en god jobb, dette er et resultat av ekstrem undervekt. Endret lørdag kl. 17:58 av Gjesti7654 Feil ord 4 17
beauti Skrevet lørdag kl. 18:07 #33982 Skrevet lørdag kl. 18:07 Gjesti7654 skrev (9 minutter siden): Det er pga vektnedgang. Hadde hun vært samme størrelse som når hun tok løftet og nye implantater hadde det ikke sett sånn ut. Det er det naturlige brystfettet hennes som blir borte som gjør at det ser sånn ut. Kirurgen kan absolutt ha gjort en god jobb, dette er et resultat av ekstrem undervekt. Tror også str er for stor til henne som er såpass petite. Et par hakk ned i cup hadde sett mer naturlig ut på henne 1 8
agent Skrevet lørdag kl. 18:29 #33983 Skrevet lørdag kl. 18:29 Solstråle1 skrev (48 minutter siden): Jeg liker ikke å diskutere kropp, men iom at I er åpen om silikonen så syns jeg at brystene virker for store og tunge for henne. Det må da medføre belastning på nakke og rygg å være så fremtung. Jeg har ikke peiling på kunstig bryster, men naturlig store er jo en belastning for kroppen. Men da er det viktig med gode bh'er som holder det plass, da på en behagelig måte.👍 1
refill Skrevet lørdag kl. 18:41 #33984 Skrevet lørdag kl. 18:41 Har nok veldig mye å si at hun har så lite fett. Hun snakket om barn og amming i dag, og at det var noe hun ønsket å få til om hun får barn. Jeg vet at silikon normalt sett (eller som oftest ikke?) er noe problem mtp amming, men hvordan er det for en baby å få tak om brystet er veldig "sprengt med silikon"? Noen som vet? 1
Princess_81 Skrevet lørdag kl. 19:54 #33985 Skrevet lørdag kl. 19:54 Solstråle1 skrev (3 timer siden): I denne tråden er det nok ikke bare deg, men generelt i samfunnet er det ganske ukontroversielt å si at en kompis føles som en bror. Det er da mange år siden de var et par? Å gå i undertøy foran familie bør heller ikke være ‘ekkelt’, da tenker jeg at man har sine egne issues. Siden du spør. Eh nei så du hadde gått rundt i string truse foran din bror og sitti skrevet foran han i sofaen i ei lita string som såvidt dekker musa?!?!? Foran din voksne bror. Jeg personlig syns det er kvalmt!!!! Jeg hadde aldri gått sånn foran min bror ihvertfall. Er nok du som har issues hvis du synes det er greit 6 1 17
Margit777 Skrevet lørdag kl. 20:32 #33986 Skrevet lørdag kl. 20:32 (endret) Tears in heaven skrev (På 26.5.2026 den 12.27): Jeg vil nok ikke dra den så langt,men umoden er nok den rette benevnelsen. Men jo mer hun blir heiet på når hun er slik,så fortsetter sirkuset. Så hun blir som klassens klovn,saken er at folk ler av henne og ikke med henne. Hun vet hva disse enkle følger damene liker og feeder på det. Selv om dama er pen kan hun være utviklingshemmet for det, er ikke bare mindre pene mennesker som er det. Endret lørdag kl. 20:33 av Margit777 5 1
Sol 75 Skrevet lørdag kl. 20:38 #33987 Skrevet lørdag kl. 20:38 Margit777 skrev (4 minutter siden): Hun vet hva disse enkle følger damene liker og feeder på det. Selv om dama er pen kan hun være utviklingshemmet for det, er ikke bare mindre pene mennesker som er det. Vær så snill, er ikke greit å kalle henne utviklingshemmet.Vi er bedre enn det. Vi kan mene og tenke mye om Isabel men det går en grense. 6 3
Margit777 Skrevet lørdag kl. 20:42 #33988 Skrevet lørdag kl. 20:42 (endret) Sol 75 skrev (7 minutter siden): Vær så snill, er ikke greit å kalle henne utviklingshemmet.Vi er bedre enn det. Vi kan mene og tenke mye om Isabel men det går en grense. Bæsj og mensen snakk forteller meg noe annet. Er vel ikke noe feil og ikke være som alle andre. Var mer følgerne som koser seg med sånt snakk jeg tenkte på. Men kanskje hun er det også. Jeg følger ikke sånne, leser bare her. Så det er bildet som blir tegnet opp her. Endret lørdag kl. 20:46 av Margit777 6 1
Hatsumomo Skrevet lørdag kl. 20:44 #33989 Skrevet lørdag kl. 20:44 Sol 75 skrev (6 minutter siden): Vær så snill, er ikke greit å kalle henne utviklingshemmet.Vi er bedre enn det. Vi kan mene og tenke mye om Isabel men det går en grense. Enig. 3
Sol 75 Skrevet lørdag kl. 21:33 #33990 Skrevet lørdag kl. 21:33 Margit777 skrev (34 minutter siden): Bæsj og mensen snakk forteller meg noe annet. Er vel ikke noe feil og ikke være som alle andre. Var mer følgerne som koser seg med sånt snakk jeg tenkte på. Men kanskje hun er det også. Jeg følger ikke sånne, leser bare her. Så det er bildet som blir tegnet opp her. Vi er vel enig om at hva Isabel gjør og uttaler seg om er hinsides. Men det jeg reagerte på er at du kaller henne utviklingshemmet. Da vet du dessverre ikke hva utviklingshemmet går ut på.Tenke oss litt om hvordan vi omtaler mennesker. 3 2
Teflonhjernen Skrevet lørdag kl. 21:46 #33991 Skrevet lørdag kl. 21:46 agent skrev (6 timer siden): Er det normalt at bryst kløften blir seende ut sånn. Etter både silikon og bryst løft? 2 2
vilas Skrevet lørdag kl. 21:52 #33992 Skrevet lørdag kl. 21:52 Tenkeselv skrev (6 timer siden): Jeg kan ikke se for meg hvem som vil gå med de klærne, de var helt grusomme å ser ut som et meksikansk antrekk til karneval 😅🙈 Men RS stiller nok opp for det vettu, de kjøper blindt bare for å støtte. Ser jeg noen på gata med disse frynsene osv så kommer jeg virkelig til å titte to ganger å si til meg selv "du er en av bestevennene ja"😂 D blir vel bare sånne "pu" damer som går på gammeldans i Norge - og prøve å sjekke opp andre gamle menn, ute på landet, som sprader rundt i disse frynseklærne 🙂 kan ikke forstå at noen oppegående moteløver i våre byer og tettsteder går rundt i disse klærne. 4 1
vilas Skrevet lørdag kl. 21:56 #33993 Skrevet lørdag kl. 21:56 (endret) Margit777 skrev (1 time siden): Hun vet hva disse enkle følger damene liker og feeder på det. Selv om dama er pen kan hun være utviklingshemmet for det, er ikke bare mindre pene mennesker som er det. Begynn og granske utseende hennes ettersom hun blir tynnere og tynnere, så er d ikke lengre pent. Personlig mening. I har selv sagt på snap at - det er vel kun håret mitt som er pent. Endret lørdag kl. 21:57 av vilas 10
Margit777 Skrevet lørdag kl. 21:58 #33994 Skrevet lørdag kl. 21:58 (endret) Sol 75 skrev (27 minutter siden): Vi er vel enig om at hva Isabel gjør og uttaler seg om er hinsides. Men det jeg reagerte på er at du kaller henne utviklingshemmet. Da vet du dessverre ikke hva utviklingshemmet går ut på.Tenke oss litt om hvordan vi omtaler mennesker. Jeg sa jeg hadde en utviklingshemmet slektning (fødselskadet, navlestrengen vikla seg rundt halsen, anyways) hun minnet meg om og så begynte snøballen og rulle, hun er den eneste voksne jeg vet som snakker om bæsjen sin og mensen. Sa ja, hun minner meg om henne. Eller en 3 åring. Oppførselen hun viser er ikke så langt unna. Pluss hun også skryter av hvor hun har sex og hvordan barna hennes ble unnfanget 🙄 Endret lørdag kl. 22:01 av Margit777 7 4
Gjesti7654 Skrevet lørdag kl. 22:01 #33995 Skrevet lørdag kl. 22:01 beauti skrev (3 timer siden): Tror også str er for stor til henne som er såpass petite. Et par hakk ned i cup hadde sett mer naturlig ut på henne Det er nok sant. Det hadde nok ikke sett så crazy ut hadde hun vært normalvektig, men nå er de absolutt for store. agent skrev (3 timer siden): Jeg har ikke peiling på kunstig bryster, men naturlig store er jo en belastning for kroppen. Men da er det viktig med gode bh'er som holder det plass, da på en behagelig måte.👍 Har silikon selv (eller det er feil ord egentlig, nå idag benyttes ikke silikon særlig ofte, men anyway🤣). Jeg bruker 70E i bh størrelse, men er 167 høy og normalvektig. De veier tilsammen 800g ca, så ikke en kilo engang. Vanlig fett veier mye mer, så naturlige store bryster er mer belastende for rygg/nakke enn falske. Men det med bh er veldig sant med silikon også, man bør bruke noe som støtter mesteparten av tiden, om ikke kan de permanent endre form eller begynne å henge. Da er det snakk om mere enn 800g såklart, de som har 800g i HVER pupp feks kan nok kjenne på det 🤣 2 1
Solstråle1 Skrevet lørdag kl. 22:24 #33996 Skrevet lørdag kl. 22:24 Princess_81 skrev (2 timer siden): Eh nei så du hadde gått rundt i string truse foran din bror og sitti skrevet foran han i sofaen i ei lita string som såvidt dekker musa?!?!? Foran din voksne bror. Jeg personlig syns det er kvalmt!!!! Jeg hadde aldri gått sånn foran min bror ihvertfall. Er nok du som har issues hvis du synes det er greit Jeg har ikke bror. Det var snakk om å gå rundt i undertøyet, det våset du kommer med for liksom å understreke poenget ditt er bare pinlig. Å seksualisere sosialisering mellom søsken på denne måten er ikke greit, og jeg oppfordrer admin til å sjekke om innlegget er innafor. 3 2
Sol 75 Skrevet lørdag kl. 22:25 #33997 Skrevet lørdag kl. 22:25 Margit777 skrev (22 minutter siden): Jeg sa jeg hadde en utviklingshemmet slektning (fødselskadet, navlestrengen vikla seg rundt halsen, anyways) hun minnet meg om og så begynte snøballen og rulle, hun er den eneste voksne jeg vet som snakker om bæsjen sin og mensen. Sa ja, hun minner meg om henne. Eller en 3 åring. Oppførselen hun viser er ikke så langt unna. Pluss hun også skryter av hvor hun har sex og hvordan barna hennes ble unnfanget 🙄 Vær så snill! Skjønner at du og jeg er kritisk når det gjelder Isabel men nå går du for langt! Det du ytrer nå er så langt ut fra det som er greit! 5 1
Sol 75 Skrevet lørdag kl. 22:28 #33998 Skrevet lørdag kl. 22:28 Solstråle1 skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke bror. Det var snakk om å gå rundt i undertøyet, det våset du kommer med for liksom å understreke poenget ditt er bare pinlig. Å seksualisere sosialisering mellom søsken på denne måten er ikke greit, og jeg oppfordrer admin til å sjekke om innlegget er innafor. 👏👏👏 1
Princess_81 Skrevet lørdag kl. 22:53 #33999 Skrevet lørdag kl. 22:53 (endret) Solstråle1 skrev (30 minutter siden): Jeg har ikke bror. Det var snakk om å gå rundt i undertøyet, det våset du kommer med for liksom å understreke poenget ditt er bare pinlig. Å seksualisere sosialisering mellom søsken på denne måten er ikke greit, og jeg oppfordrer admin til å sjekke om innlegget er innafor. Du virker ikke helt oppegående er du en raadsquad 😅 Endret lørdag kl. 22:55 av Princess_81 2 2
Princess_81 Skrevet lørdag kl. 22:54 #34000 Skrevet lørdag kl. 22:54 Solstråle1 skrev (29 minutter siden): Jeg har ikke bror. Det var snakk om å gå rundt i undertøyet, det våset du kommer med for liksom å understreke poenget ditt er bare pinlig. Å seksualisere sosialisering mellom søsken på denne måten er ikke greit, og jeg oppfordrer admin til å sjekke om innlegget er innafor. Jo det er faktisk greit! For man må kunne ytre meningene sine. Jeg syns det er motbydelig og sykt å sitte i ei lita string trusa foran sin voksne bror JEG SYNES DET. Det er motbydelig. Syns det er spesielt å dele seng med broren sin også jeg når hun driter penger og har råd til 2 rom 4 1 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå