Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Princess_81 skrev (2 timer siden):

De er ekstremt hengende… ennå hun tok brystløft kirurgen gjorde en dårlig jobb de burde ikke henge så kort tid etter brystløft. De er seriøst ekstremt saggy 😕 

Det er pga vektnedgang. Hadde hun vært samme størrelse som når hun tok løftet og nye implantater hadde det ikke sett sånn ut. Det er det naturlige brystfettet hennes som blir borte som gjør at det ser sånn ut. Kirurgen kan absolutt ha gjort en god jobb, dette er et resultat av ekstrem undervekt.

Endret av Gjesti7654
Feil ord
  • Liker 7
  • Nyttig 17
Videoannonse
Annonse
Gjest beauti
Skrevet
Gjesti7654 skrev (9 minutter siden):

Det er pga vektnedgang. Hadde hun vært samme størrelse som når hun tok løftet og nye implantater hadde det ikke sett sånn ut. Det er det naturlige brystfettet hennes som blir borte som gjør at det ser sånn ut. Kirurgen kan absolutt ha gjort en god jobb, dette er et resultat av ekstrem undervekt.

Tror også str er for stor til henne som er såpass petite. Et par hakk ned i cup hadde sett mer naturlig ut på henne 

Skrevet
Solstråle1 skrev (48 minutter siden):

Jeg liker ikke å diskutere kropp, men iom at I er åpen om silikonen så syns jeg at brystene virker for store og tunge for henne. Det må da medføre belastning på nakke og rygg å være så fremtung. 

Jeg har ikke peiling på kunstig bryster, men naturlig store er jo en belastning for kroppen. Men da er det viktig med gode bh'er som holder det plass, da på en behagelig måte.👍

• Liker 1
Skrevet

Har nok veldig mye å si at hun har så lite fett. Hun snakket om barn og amming i dag, og at det var noe hun ønsket å få til om hun får barn. Jeg vet at silikon normalt sett (eller som oftest ikke?) er noe problem mtp amming, men hvordan er det for en baby å få tak om brystet er veldig "sprengt med silikon"? Noen som vet? 

• Liker 2
Skrevet
Solstråle1 skrev (3 timer siden):

I denne tråden er det nok ikke bare deg, men generelt i samfunnet er det ganske ukontroversielt å si at en kompis føles som en bror. Det er da mange år siden de var et par?

Å gå i undertøy foran familie bør heller ikke være ‘ekkelt’, da tenker jeg at man har sine egne issues. Siden du spør. 

Eh nei så du hadde gått rundt i string truse foran din bror og sitti skrevet foran han i sofaen i ei lita string som såvidt dekker musa?!?!? Foran din voksne bror. Jeg personlig syns det er kvalmt!!!! Jeg hadde aldri gått sånn foran min bror ihvertfall. Er nok du som har issues hvis du synes det er greit 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 19
Skrevet
agent skrev (6 timer siden):

Er det normalt at bryst kløften blir seende ut sånn. Etter både silikon og bryst løft?

Screenshot_20260530_162657_Snapchat.jpg

:applaus::fnise: 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
Tenkeselv skrev (6 timer siden):

Jeg kan ikke se for meg hvem som vil gå med de klærne, de var helt grusomme å ser ut som et meksikansk antrekk til karneval 😅🙈

Men RS stiller nok opp for det vettu, de kjøper blindt bare for å støtte. Ser jeg noen på gata med disse frynsene osv så kommer jeg virkelig til å titte to ganger å si til meg selv "du er en av bestevennene ja"😂

D blir vel bare sånne "pu" damer som går på gammeldans i Norge - og prøve å sjekke opp andre gamle menn, ute på landet, som sprader rundt i disse frynseklærne 🙂 kan ikke forstå at noen oppegående  moteløver i våre byer og tettsteder går rundt i disse klærne.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
beauti skrev (3 timer siden):

Tror også str er for stor til henne som er såpass petite. Et par hakk ned i cup hadde sett mer naturlig ut på henne 

Det er nok sant. Det hadde nok ikke sett så crazy ut hadde hun vært normalvektig, men nå er de absolutt for store.

agent skrev (3 timer siden):

Jeg har ikke peiling på kunstig bryster, men naturlig store er jo en belastning for kroppen. Men da er det viktig med gode bh'er som holder det plass, da på en behagelig måte.👍

Har silikon selv (eller det er feil ord egentlig, nå idag benyttes ikke silikon særlig ofte, men anyway🤣).

Jeg bruker 70E i bh størrelse, men er 167 høy og normalvektig. De veier tilsammen 800g ca, så ikke en kilo engang. Vanlig fett veier mye mer, så naturlige store bryster er mer belastende for rygg/nakke enn falske. 

Men det med bh er veldig sant med silikon også, man bør bruke noe som støtter mesteparten av tiden, om ikke kan de permanent endre form eller begynne å henge. Da er det snakk om mere enn 800g såklart, de som har 800g i HVER pupp feks kan nok kjenne på det 🤣

• Liker 2
Skrevet
Princess_81 skrev (2 timer siden):

Eh nei så du hadde gått rundt i string truse foran din bror og sitti skrevet foran han i sofaen i ei lita string som såvidt dekker musa?!?!? Foran din voksne bror. Jeg personlig syns det er kvalmt!!!! Jeg hadde aldri gått sånn foran min bror ihvertfall. Er nok du som har issues hvis du synes det er greit 

Jeg har ikke bror. Det var snakk om å gå rundt i undertøyet, det våset du kommer med for liksom å understreke poenget ditt er bare pinlig. Å seksualisere sosialisering mellom søsken på denne måten er ikke greit, og jeg oppfordrer admin til å sjekke om innlegget er innafor. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest Sol 75
Skrevet
Solstråle1 skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke bror. Det var snakk om å gå rundt i undertøyet, det våset du kommer med for liksom å understreke poenget ditt er bare pinlig. Å seksualisere sosialisering mellom søsken på denne måten er ikke greit, og jeg oppfordrer admin til å sjekke om innlegget er innafor. 

👏👏👏 

Skrevet (endret)
Solstråle1 skrev (30 minutter siden):

Du virker ikke helt oppegående er du en raadsquad 😅

Endret av Princess_81
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Solstråle1 skrev (29 minutter siden):

Jo det er faktisk greit! For man må kunne ytre meningene sine. Jeg syns det er motbydelig og sykt å sitte i ei lita string trusa foran sin voksne bror JEG SYNES DET. Det er motbydelig. Syns det er spesielt å dele seng med broren sin også jeg når hun driter penger og har råd til 2 rom 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Jeg syntes heller ikke det er noe problem å gå med string rundt familie. Har ikke bror men har en sønn. 

De fleste venninnene mine går i string på stranden.  

Jeg hadde heller ikke hatt problemer med å sove i samme seng som en i familien.  

Alt MÅ ikke bli seksualisert. Og nei jeg er ikke RS. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Snurrevipp skrev (10 timer siden):

Jeg syntes heller ikke det er noe problem å gå med string rundt familie. Har ikke bror men har en sønn. 

De fleste venninnene mine går i string på stranden.  

Jeg hadde heller ikke hatt problemer med å sove i samme seng som en i familien.  

Alt MÅ ikke bli seksualisert. Og nei jeg er ikke RS. 

Jeg synes det er sykt 😫

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)

For ett merkelig skue å se storyen hennes . Først virker det som om hun har funnet de styggeste spisestuestolene som fins, og liker de ALLE. Og så kommer kommer klær fra kolleksjonen som var ILLE 😮 syns de siste klærne har vært smakfulle og fine. Men dette ser ut som noe Dubai Laila har sydd sammen på fylla? Hva var skjedd med Ivorie og den flinke designeren? Stoffet og snittet får jo Temu klær til å virke lukseriøse? Hele storyen er jo en sammenhengende oppvisning i smakløshet? 

Endret av Natu
  • Liker 5
  • Nyttig 12
Gjest Heike m72
Skrevet

Silikonpuppene ser unaturlige ut og matcher ikke kroppen. Det er derfor de er så lite pene i kløften der. Det ser ikke bra ut. Linda har også silikon, men det synes ikke så godt da de matcher kroppen bedre og ikke er unaturlig store i forhold til kropp.

Den nye kleskolleksjon hun viste fram i kun svart og hvitt er altså så lite pent. Hva er greia? 🙈 Hun kommer sikkert ikke til å bruke de selv heller. Hun bruker bikiniene, pysj og morgenkåper, men ellers bruker hun lite av egne klær.  Det samme gjelder Nude produkter. Hun bruker ikke alle de heller. Shopper alltid andre produkter og kaller det research 🙈🙈

Skrevet
Natu skrev (1 time siden):

For ett merkelig skue å se storyen hennes . Først virker det som om hun har funnet de styggeste spisestuestolene som fins, og liker de ALLE. Og så kommer kommer klær fra kolleksjonen som var ILLE 😮 syns de siste klærne har vært smakfulle og fine. Men dette ser ut som noe Dubai Laila har sydd sammen på fylla? Hva var skjedd med Ivorie og den flinke designeren? Stoffet og snittet får jo Temu klær til å virke lukseriøse? Hele storyen er jo en sammenhengende oppvisning i smakløshet? 

Enig med deg. Jeg har syntes at Ivorie har hatt mye fint (selv om det ikke har vært min stil), men dette??? Skal RS på karneval?

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Princess_81 skrev (4 timer siden):

Jeg synes det er sykt 😫

I min krets er det ikke normalt med string og lite klær foran voksne barn. Da kler man seg. Bikini om en er på stranden er noe annet. Sitter ikke inne i sofaen i string truse. Da hadde jentene mine skjems av meg

• Liker 7
  • Nyttig 10
Skrevet
tausen skrev (21 minutter siden):

I min krets er det ikke normalt med string og lite klær foran voksne barn. Da kler man seg. Bikini om en er på stranden er noe annet. Sitter ikke inne i sofaen i string truse. Da hadde jentene mine skjems av meg

Jeg reagerer på string bikini på spa anlegg jeg🫣 Kan skjønne det på stranda når en soler seg men ikke ellers😅 Så string foran familie !? Nei🤭

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet

Hvilken mann gir opp sin tilværelse i sitt hjemland for å dilte etter ei dame? 
Har ikke han familie, venner, ting i hjemlandet han skal ta seg av? Synes dette med Jack og runde nr. 2 i dette forholdet er helt merkelig. 

• Liker 4
  • Nyttig 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...